Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="DJSTAVROS" data-source="post: 1058515828" data-attributes="member: 13571"><p>Σας ενημερώνω εγγράφως πως επιθυμώ να ασκήσω το δικαίωμα υπαναχώρησης σχετικά με την τηλεφωνική ανανέωση που πραγματοποίησα την 1η Ιουνίου 2020 στο Nova3PlaySports πρόγραμμά μου. Δεν έχω λάβει γραπτώς τους όρους της σύμβασης, ούτε επίσης και το έντυπο υπαναχώρησης όπως ορίζει ρητώς η ΕΕΤΤ. Επίσης και από τα καταστήματα Nova αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν το αντίστοιχο έντυπο αναφέροντας μου πως ''δεν το έχουν''.</p><p></p><p>Καθώς λοιπόν δεν μου παρέχετε έντυπο υπαναχώρησης, σας δηλώνω από εδώ αλλά και από ηλεκτρονική αλληλογραφία μέσω του ιστότοπου Nova.gr , πως επιθυμώ να υπαναχωρήσω της τηλεφωνικής συμβάσεως που πραγματοποίησα την 1η Ιουνίου 2020 στο Nova3PlaySports πρόγραμμά μου. Αν και δικαιούμαι να το κάνω αναιτιολόγητα, στην συγκεκριμένη περίπτωση κομβικό ρόλο έπαιξε η αδιαφορία της εταιρείας σας ως προς την τηλεφωνική βλάβη που υπέστη η γραμμή μου καθώς έχουν παρέλθει 5 μέρες και δεν ακόμα δεν έχω λάβει κλήση ούτε καν για προγραμματισμό ραντεβού. Από σήμερα, προχωρώ σε ανάκληση της πάγιας εντολής προς την εταιρεία σας και αναστέλλω όλες τις μελλοντικές μου πληρωμές προς αυτήν.</p><p></p><p>Σας ευχαριστώ, καλή συνέχεια.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DJSTAVROS, post: 1058515828, member: 13571"] Σας ενημερώνω εγγράφως πως επιθυμώ να ασκήσω το δικαίωμα υπαναχώρησης σχετικά με την τηλεφωνική ανανέωση που πραγματοποίησα την 1η Ιουνίου 2020 στο Nova3PlaySports πρόγραμμά μου. Δεν έχω λάβει γραπτώς τους όρους της σύμβασης, ούτε επίσης και το έντυπο υπαναχώρησης όπως ορίζει ρητώς η ΕΕΤΤ. Επίσης και από τα καταστήματα Nova αρνήθηκαν να μου χορηγήσουν το αντίστοιχο έντυπο αναφέροντας μου πως ''δεν το έχουν''. Καθώς λοιπόν δεν μου παρέχετε έντυπο υπαναχώρησης, σας δηλώνω από εδώ αλλά και από ηλεκτρονική αλληλογραφία μέσω του ιστότοπου Nova.gr , πως επιθυμώ να υπαναχωρήσω της τηλεφωνικής συμβάσεως που πραγματοποίησα την 1η Ιουνίου 2020 στο Nova3PlaySports πρόγραμμά μου. Αν και δικαιούμαι να το κάνω αναιτιολόγητα, στην συγκεκριμένη περίπτωση κομβικό ρόλο έπαιξε η αδιαφορία της εταιρείας σας ως προς την τηλεφωνική βλάβη που υπέστη η γραμμή μου καθώς έχουν παρέλθει 5 μέρες και δεν ακόμα δεν έχω λάβει κλήση ούτε καν για προγραμματισμό ραντεβού. Από σήμερα, προχωρώ σε ανάκληση της πάγιας εντολής προς την εταιρεία σας και αναστέλλω όλες τις μελλοντικές μου πληρωμές προς αυτήν. Σας ευχαριστώ, καλή συνέχεια. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…