Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="mindscape" data-source="post: 1058527153" data-attributes="member: 3975"><p>Επανέρχομαι στο ζήτημα της εξυπηρέτησης μου από τη NOVA. </p><p></p><p>Στο ζήτημα με την αντικατάσταση του δέκτη μου, η εταιρεία μου έδινε διαφορετική εκδοχή-απάντηση σε κάθε επικοινωνία μαζί τους, κάνοντας το διάστημα που δεν είχα την υπηρεσία μου, χωρίς δική μου υπευθυνότητα να ξεπεράσει τις 15 μέρες.</p><p>Μαζί με τον αποκλεισμό μου λόγω κορονοιού, μιλάμε για σύνολο 3 μήνες χωρίς την υπηρεσία. Η εταιρεία δεν υπαναχώρησε από το γεγονός ότι αν σου χαλάσει ο δέκτης σε προπληρωμένο πρόγραμμα, πρέπει να κάνεις ΝΕΟ συμβόλαιο, για να σου δώσει καινούριο!</p><p>Στην τελευταία συνομιλία μου πρόσφεραν προνομιακή τιμή δέκτη 70 ευρώ. Τελικά, βρέθηκε θαυματωδώς ένας δέκτης επιστραμμένος στο κατάστημα, τον οποίο πήρα και έκανα τη δουλειά μου.</p><p></p><p>Επανέρχομαι όμως στο ζήτημα, βλέποντας σήμερα ότι η απίθανη ταλαιπωρία μου, δεν ήταν μόνο χρόνου, ενέργειας, αδυναμίας χρήσης προιόντος που έχω αγοράσει πιο ακριβά από την τωρινή του τιμή ανά μήνα.</p><p></p><p>Στο διάστημα του τεχνικού προβλήματος του δέκτη, έγιναν και 3 κλήσεις στο 13831. Δύο κλήσεις 28 λεπτών (τα 25 από τα οποία ήταν αναμονή) χρεώθηκαν στο λογαριασμό μου κινητής Cosmote 35 ευρώ προ ΦΠΑ.</p><p></p><p>Οπότε επιστρέφω σε αυτό το νήμμα για να το αναφέρω, για να δω αν μπορεί να κάνει κάτι η εταιρεία για αυτό. </p><p></p><p>Αν δεν μπορούν να μου επιστραφούν αυτά τα χρήματα, θεωρώ το μίνιμουμ της δικαιοσύνης στο ζήτημα να μου γίνει επέκταση του πακέτου για τους μήνες που έχασα δωρεάν. </p><p></p><p>Από τη στάση της εταιρείας θα εξαρτηθεί αν προωθήσω όλο το ιστορικό στο ΙΝΚΑ και το ΕΚΠΟΙΖΩ καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mindscape, post: 1058527153, member: 3975"] Επανέρχομαι στο ζήτημα της εξυπηρέτησης μου από τη NOVA. Στο ζήτημα με την αντικατάσταση του δέκτη μου, η εταιρεία μου έδινε διαφορετική εκδοχή-απάντηση σε κάθε επικοινωνία μαζί τους, κάνοντας το διάστημα που δεν είχα την υπηρεσία μου, χωρίς δική μου υπευθυνότητα να ξεπεράσει τις 15 μέρες. Μαζί με τον αποκλεισμό μου λόγω κορονοιού, μιλάμε για σύνολο 3 μήνες χωρίς την υπηρεσία. Η εταιρεία δεν υπαναχώρησε από το γεγονός ότι αν σου χαλάσει ο δέκτης σε προπληρωμένο πρόγραμμα, πρέπει να κάνεις ΝΕΟ συμβόλαιο, για να σου δώσει καινούριο! Στην τελευταία συνομιλία μου πρόσφεραν προνομιακή τιμή δέκτη 70 ευρώ. Τελικά, βρέθηκε θαυματωδώς ένας δέκτης επιστραμμένος στο κατάστημα, τον οποίο πήρα και έκανα τη δουλειά μου. Επανέρχομαι όμως στο ζήτημα, βλέποντας σήμερα ότι η απίθανη ταλαιπωρία μου, δεν ήταν μόνο χρόνου, ενέργειας, αδυναμίας χρήσης προιόντος που έχω αγοράσει πιο ακριβά από την τωρινή του τιμή ανά μήνα. Στο διάστημα του τεχνικού προβλήματος του δέκτη, έγιναν και 3 κλήσεις στο 13831. Δύο κλήσεις 28 λεπτών (τα 25 από τα οποία ήταν αναμονή) χρεώθηκαν στο λογαριασμό μου κινητής Cosmote 35 ευρώ προ ΦΠΑ. Οπότε επιστρέφω σε αυτό το νήμμα για να το αναφέρω, για να δω αν μπορεί να κάνει κάτι η εταιρεία για αυτό. Αν δεν μπορούν να μου επιστραφούν αυτά τα χρήματα, θεωρώ το μίνιμουμ της δικαιοσύνης στο ζήτημα να μου γίνει επέκταση του πακέτου για τους μήνες που έχασα δωρεάν. Από τη στάση της εταιρείας θα εξαρτηθεί αν προωθήσω όλο το ιστορικό στο ΙΝΚΑ και το ΕΚΠΟΙΖΩ καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…