Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="gousias" data-source="post: 1058729188" data-attributes="member: 43456"><p>Και τέτοια μέρα που είναι δυστυχώς η εταιρία σας επέλεξε να με διατηρήσει χωρίς πρόσβαση σε υπηρεσίες internet (με ό,τι επιπτώσεις συνεπάγεται αυτό τόσο για τις εκπαιδευτικές ανάγκες μου όσο και τις επαγγελματικές, χωρίς βέβαια να εξαιρείται ούτε η αδυναμία λειτουργικότητας των συστημάτων ασφαλείας στην οικία μου). Η κατάσταση αυτή διατηρείται από το καλοκαίρι με κολλήματα και κυρίως έχει βγει τελείως εκτός από το Νοέμβρη! Παρά τις κλήσεις και πραγματικά την ψυχοφθόρο κατάσταση που με έχετε υποβάλει κι έχοντας ως δεδομένη την απόλυτη επίδειξη αλαζονείας καθόσον αδιαφορείτε, το μόνο που πρόκειται να σας ενημερώσω πλέον είναι για το επόμενο βήμα καταγγελίας και αγωγής!</p><p>Είναι προσβλητικό τουλάχιστον, ότι αποστέλλετε λογαριασμούς χωρίς παροχή των όσων υποχρεούστε, όπως και ότι η έναρξη των προβλημάτων τοποθετείται χρονολογικά αμέσως μετά το διάστημα όπου με βομβαρδίζατε με κλήσεις και σε ώρες ανάπαυσης ώστε να προβώ σε σύναψη νέου συμβολαίου ακριβότερου και φυσικά μη έχοντας αποδεκτεί όλες αυτές τις υποτιθέμενες προσφορές σας! Αυτοί είστε!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gousias, post: 1058729188, member: 43456"] Και τέτοια μέρα που είναι δυστυχώς η εταιρία σας επέλεξε να με διατηρήσει χωρίς πρόσβαση σε υπηρεσίες internet (με ό,τι επιπτώσεις συνεπάγεται αυτό τόσο για τις εκπαιδευτικές ανάγκες μου όσο και τις επαγγελματικές, χωρίς βέβαια να εξαιρείται ούτε η αδυναμία λειτουργικότητας των συστημάτων ασφαλείας στην οικία μου). Η κατάσταση αυτή διατηρείται από το καλοκαίρι με κολλήματα και κυρίως έχει βγει τελείως εκτός από το Νοέμβρη! Παρά τις κλήσεις και πραγματικά την ψυχοφθόρο κατάσταση που με έχετε υποβάλει κι έχοντας ως δεδομένη την απόλυτη επίδειξη αλαζονείας καθόσον αδιαφορείτε, το μόνο που πρόκειται να σας ενημερώσω πλέον είναι για το επόμενο βήμα καταγγελίας και αγωγής! Είναι προσβλητικό τουλάχιστον, ότι αποστέλλετε λογαριασμούς χωρίς παροχή των όσων υποχρεούστε, όπως και ότι η έναρξη των προβλημάτων τοποθετείται χρονολογικά αμέσως μετά το διάστημα όπου με βομβαρδίζατε με κλήσεις και σε ώρες ανάπαυσης ώστε να προβώ σε σύναψη νέου συμβολαίου ακριβότερου και φυσικά μη έχοντας αποδεκτεί όλες αυτές τις υποτιθέμενες προσφορές σας! Αυτοί είστε!!! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…