Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Etherovamon" data-source="post: 1058831709" data-attributes="member: 61167"><p>Καλημέρα σας,</p><p>Είναι συνδρομητής ΕΟΝ τηλεόρασης μόνο και από την αρχή της μετάβασης δεν έχω πρόσβαση στο my account </p><p>Έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον 10 φορές με τα 13700 και 13800 όπου κάθε φορά μου λένε είναι γενικό θα επιλυθεί μέσα στη μέρα,θα επιλυθεί αύριο,από Δευτέρα κλπ </p><p>Έχω πληρώσει ήδη 8 ευρώ σε κλήσεις στο 13800 και οποιαδήποτε επικοινωνία με το 13700 πέφτει στο κενό καθώς «δεν μπορούν» να με προωθήσουν στο τμήμα λογαριασμών και ζητάνε εκ νέου να καλέσω στο 13800 με υψηλή για εμένα χρέωση καθώς δεν έχω τηλέφωνο NOVA</p><p>Όπως διαβάζω στο φόρουμ και έχω αντιληφθεί,υπάρχει θέμα με κάποιους ίσως ελάχιστους λογαριασμούς μόνο τηλεόρασης στη μετάβαση στο νέο my account</p><p>Η λύση που δόθηκε αντιλαμβανομαο είναι η επαναφορά username η ακόμα και η διαγραφή του account και η εκ νέου εγγραφή </p><p>Είναι η έσχατη προσπάθεια που κάνω μέσω εσάς, γιατί απλά αν δε βγάλω ακρη και από εδώ απλώς θα αφήνω απλώς τους τους λογαριασμούς, μέχρι να αποφασίσετε να διορθώσετε την πρόσβαση.Πιστεύω τότε κάποιος θα θελήσει να ασχοληθεί με το account μου</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Etherovamon, post: 1058831709, member: 61167"] Καλημέρα σας, Είναι συνδρομητής ΕΟΝ τηλεόρασης μόνο και από την αρχή της μετάβασης δεν έχω πρόσβαση στο my account Έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον 10 φορές με τα 13700 και 13800 όπου κάθε φορά μου λένε είναι γενικό θα επιλυθεί μέσα στη μέρα,θα επιλυθεί αύριο,από Δευτέρα κλπ Έχω πληρώσει ήδη 8 ευρώ σε κλήσεις στο 13800 και οποιαδήποτε επικοινωνία με το 13700 πέφτει στο κενό καθώς «δεν μπορούν» να με προωθήσουν στο τμήμα λογαριασμών και ζητάνε εκ νέου να καλέσω στο 13800 με υψηλή για εμένα χρέωση καθώς δεν έχω τηλέφωνο NOVA Όπως διαβάζω στο φόρουμ και έχω αντιληφθεί,υπάρχει θέμα με κάποιους ίσως ελάχιστους λογαριασμούς μόνο τηλεόρασης στη μετάβαση στο νέο my account Η λύση που δόθηκε αντιλαμβανομαο είναι η επαναφορά username η ακόμα και η διαγραφή του account και η εκ νέου εγγραφή Είναι η έσχατη προσπάθεια που κάνω μέσω εσάς, γιατί απλά αν δε βγάλω ακρη και από εδώ απλώς θα αφήνω απλώς τους τους λογαριασμούς, μέχρι να αποφασίσετε να διορθώσετε την πρόσβαση.Πιστεύω τότε κάποιος θα θελήσει να ασχοληθεί με το account μου [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…