Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Xmoran" data-source="post: 1058862302" data-attributes="member: 29533"><p>Το απίστευτο ιστορικό ΧΑΟΥΣ και ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑΣ της NOVA :</p><p></p><p>Στις 15/2/2023 με τηλεφωνική επικοινωνία συμφωνώ με την NOVA την αναβάθμιση της γραμμής μου από 50άρα σε 100άρα. Υπόψιν ότι κατόπιν ελέγχου της διεύθυνσης μου (Ν.Σμύρνη, κάτω από το Άλσος) με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη οπτική ίνα στην περιοχή μου, ωστόσο η ταχύτητα του παρεχόμενου internet θα αναβαθμιστεί σε 100 Mbps. Η δε μηνιαία τιμή θα ήταν 32 € / μήνα. (ήδη τόσο πλήρωνα και πριν). Και ότι όταν αργότερα θα ήταν διαθέσιμη η οπτική (για 100άρα) η τιμή θα ήταν η ίδια !</p><p></p><p>Την επόμενη μέρα, στις 16/2 μου στέλνουν σχετικό μέηλ και απαντώ “ΣΥΜΦΩΝΩ” ώστε να προχωρήσει η αναβάθμιση.</p><p></p><p>20/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη</p><p></p><p>24/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την 1/3</p><p></p><p>1/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 3/3</p><p></p><p>3/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 7/3</p><p></p><p>7/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 9/3</p><p></p><p>Πράγματι στις 9/3 γίνεται η αναβάθμιση σε 100άρα όπως διαπίστωσα το απόγευμα που έφθασα σπίτι από την εργασία μου. Υπόψη ότι δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, ούτε εμφανίστηκε κάποιος τεχνικός στο σπίτι μου. Λογικό αφού η δουλειά έγινε από το παρακείμενο ΚΑΦΑΟ. Το ίδιο βράδυ διαπιστώνω όμως ότι πλέον δεν λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Nova μια κοπέλα μου είπε κάποια παλαβά (όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια) όπως ότι η αναβάθμιση δεν έχει ολοκληρωθεί, θα γίνει μετά τις 12μμ και ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για έλεγχο.</p><p></p><p>Την επόμενη μέρα στις 10/3 και αφού μάταια περίμενα κάποιο τηλέφωνο, τους παίρνω εγώ τηλέφωνο. Αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε να συνδέσω το τηλέφωνο στο ρούτερ, το κάνω, δοκιμάσω και στις 2 εισόδους phone του ρούτερ αλλά μάταια. Το τηλέφωνο επιμένει να βγάζει μήνυμα λάθους. Καταγράφουν το πρόβλημα μου και λένε θα επιληφθεί το τεχνικό τμήμα του θέματος.</p><p></p><p>Την ίδια μέρα 10/3 και στις 7.03 μμ λαμβάνω sms ότι διαχειρίζονται ήδη το πρόβλημα και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Υπήρχε δε ένα λινκ στο sms που παρέπεμπε σε ένα μήνυμα “Εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος σου το συντομότερο δυνατόν. Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”</p><p></p><p>Έκτοτε περνάνε μέρες και εβδομάδες με καμία ενημέρωση, καμία εξέλιξη, καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Όποτε άνοιγα το σχετικό λινκ του sms αυτό έγραφε “Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”.</p><p></p><p>Τηλέφωνα κάθε εβδομάδα, υποσχέσεις ότι θα με πάρει τεχνικός για ενημέρωση , μέχρι και μέηλ μου ήρθε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά αλλά τίποτα, ζέρο… Τηλέφωνο σταθερό γιοκ στο σπίτι.</p><p></p><p>Και φθάνουμε 16/4 Κυριακή του Πάσχα (!!!) ότανn σκάει sms στις 3.11μμ που με πληροφορεί ότι “Για την επίλυση του θέματοςθα χρειαστεί να σε επισκεφθεί τεχνικός. Θα σε καλέσουμε εργάσιμη μέρα για να κανονίσουμε ραντεβού, ημέρα και ώρα”</p><p></p><p>Όντως την Τρίτη 18/4 στις 9,39 π.μ και ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο επιστρέφοντας Αθήνα, με παίρνουν τηλ και κλείνουμε ραντεβού μεταξύ 9πμ και 1μμ την Τετάρτη 19/4.</p><p></p><p>Την ίδια μέρα Τρίτη 18/4 και 2 ώρες αργότερα τους παίρνω εγώ τηλέφωνο και ματαιώνω το ραντεβού καθότι έπρεπε την επομένη να πάω την σύζυγο μου σε νοσοκομείο εκτάκτως για ιατρικό θέμα, άρα δεν θα ήταν κανείς στο σπίτι. Μου λένε οκ, το ακυρώνουμε για την Τετάρτη και θα σας πάρουμε τηλ αργότερα να κλείσουμε ραντεβού για την Πέμπτη 20/4. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ…</p><p></p><p>Σήμερα 19/4 και προς έκπληξη μου με παίρνει τεχνικός τους στις 12.10 μμ και με ρωτάει αν είμαι σπίτι για να περάσει για την βλάβη !! Του λέω τι έχει γίνει, μου λέει ότι το σύστημα του δεν ενημερώθηκε και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα για το ραντεβού της επομένης (Πέμπτη 20/4)</p><p></p><p>Ξαφνικά λαμβάνω sms στις 1,14 μμ που αναφέρει επί λέξει “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!!</p><p></p><p>Στο καπάκι τηλέφωνο στο 13700 (αν συναντήσω ποτέ face to face την υπεύθυνη για την φωνή στο ρομποτικό τηλεφωνικό τους σύστημα δύσκολα θα κρατηθώ να μην βιαιοπραγήσω) και μπλα-μπλα-μπλα αναφέρω όλα τα προηγούμενα. Μου λένε θα επικοινωνήσουν άμεσα (χαχαχα) μαζί μου. Μου έρχεται και το σχετκό sms που είναι ακριβώς επανάληψη του αρχικού στις 10/3. Δηλαδή μετά από 1,5 μήνα ξαναγυρίσαμε στην αρχή….</p><p></p><p>ΥΓ 1. Είμαι πελάτης στην Nova από την εποχή της Forthnet, για 10ετίες μιλάμε…</p><p></p><p>ΥΓ 2. Όποιος το σκέφτεται να γίνει πελάτης τους ή να κάνει οποιαδήποτε αναβάθμιση ας το σκεφτεί ΚΑΛΑ και ας οπλιστεί με τόνους υπομονής σε όσα θα επακολουθήσουν… Τα ίδια και χειρότερα είχα τραβήξει όταν είχα αναβαθμίσει από 24άρα σε 50άρα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου έγινε μάθημα τότε…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xmoran, post: 1058862302, member: 29533"] Το απίστευτο ιστορικό ΧΑΟΥΣ και ΑΝΟΡΓΑΝΩΣΙΑΣ της NOVA : Στις 15/2/2023 με τηλεφωνική επικοινωνία συμφωνώ με την NOVA την αναβάθμιση της γραμμής μου από 50άρα σε 100άρα. Υπόψιν ότι κατόπιν ελέγχου της διεύθυνσης μου (Ν.Σμύρνη, κάτω από το Άλσος) με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη οπτική ίνα στην περιοχή μου, ωστόσο η ταχύτητα του παρεχόμενου internet θα αναβαθμιστεί σε 100 Mbps. Η δε μηνιαία τιμή θα ήταν 32 € / μήνα. (ήδη τόσο πλήρωνα και πριν). Και ότι όταν αργότερα θα ήταν διαθέσιμη η οπτική (για 100άρα) η τιμή θα ήταν η ίδια ! Την επόμενη μέρα, στις 16/2 μου στέλνουν σχετικό μέηλ και απαντώ “ΣΥΜΦΩΝΩ” ώστε να προχωρήσει η αναβάθμιση. 20/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση βρίσκεται σε εξέλιξη 24/2 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση είναι προγραμματισμένη για την 1/3 1/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 3/3 3/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 7/3 7/3 μήνυμα sms ότι η αναβάθμιση μετατίθεται για τις 9/3 Πράγματι στις 9/3 γίνεται η αναβάθμιση σε 100άρα όπως διαπίστωσα το απόγευμα που έφθασα σπίτι από την εργασία μου. Υπόψη ότι δεν είχα την παραμικρή ενημέρωση για το θέμα, ούτε εμφανίστηκε κάποιος τεχνικός στο σπίτι μου. Λογικό αφού η δουλειά έγινε από το παρακείμενο ΚΑΦΑΟ. Το ίδιο βράδυ διαπιστώνω όμως ότι πλέον δεν λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Nova μια κοπέλα μου είπε κάποια παλαβά (όπως αποδείχτηκε στην συνέχεια) όπως ότι η αναβάθμιση δεν έχει ολοκληρωθεί, θα γίνει μετά τις 12μμ και ότι θα επικοινωνήσει τεχνικός μαζί μου για έλεγχο. Την επόμενη μέρα στις 10/3 και αφού μάταια περίμενα κάποιο τηλέφωνο, τους παίρνω εγώ τηλέφωνο. Αναφέρω το πρόβλημα, μου λένε να συνδέσω το τηλέφωνο στο ρούτερ, το κάνω, δοκιμάσω και στις 2 εισόδους phone του ρούτερ αλλά μάταια. Το τηλέφωνο επιμένει να βγάζει μήνυμα λάθους. Καταγράφουν το πρόβλημα μου και λένε θα επιληφθεί το τεχνικό τμήμα του θέματος. Την ίδια μέρα 10/3 και στις 7.03 μμ λαμβάνω sms ότι διαχειρίζονται ήδη το πρόβλημα και ότι σύντομα θα με ενημερώσουν για την εξέλιξη. Υπήρχε δε ένα λινκ στο sms που παρέπεμπε σε ένα μήνυμα “Εργαζόμαστε για την επίλυση του θέματος σου το συντομότερο δυνατόν. Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες” Έκτοτε περνάνε μέρες και εβδομάδες με καμία ενημέρωση, καμία εξέλιξη, καμία τηλεφωνική επικοινωνία. Όποτε άνοιγα το σχετικό λινκ του sms αυτό έγραφε “Νέα ενημέρωση μετά από 3 μέρες”. Τηλέφωνα κάθε εβδομάδα, υποσχέσεις ότι θα με πάρει τεχνικός για ενημέρωση , μέχρι και μέηλ μου ήρθε ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά αλλά τίποτα, ζέρο… Τηλέφωνο σταθερό γιοκ στο σπίτι. Και φθάνουμε 16/4 Κυριακή του Πάσχα (!!!) ότανn σκάει sms στις 3.11μμ που με πληροφορεί ότι “Για την επίλυση του θέματοςθα χρειαστεί να σε επισκεφθεί τεχνικός. Θα σε καλέσουμε εργάσιμη μέρα για να κανονίσουμε ραντεβού, ημέρα και ώρα” Όντως την Τρίτη 18/4 στις 9,39 π.μ και ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο επιστρέφοντας Αθήνα, με παίρνουν τηλ και κλείνουμε ραντεβού μεταξύ 9πμ και 1μμ την Τετάρτη 19/4. Την ίδια μέρα Τρίτη 18/4 και 2 ώρες αργότερα τους παίρνω εγώ τηλέφωνο και ματαιώνω το ραντεβού καθότι έπρεπε την επομένη να πάω την σύζυγο μου σε νοσοκομείο εκτάκτως για ιατρικό θέμα, άρα δεν θα ήταν κανείς στο σπίτι. Μου λένε οκ, το ακυρώνουμε για την Τετάρτη και θα σας πάρουμε τηλ αργότερα να κλείσουμε ραντεβού για την Πέμπτη 20/4. Τηλέφωνο δεν πήραν ποτέ… Σήμερα 19/4 και προς έκπληξη μου με παίρνει τεχνικός τους στις 12.10 μμ και με ρωτάει αν είμαι σπίτι για να περάσει για την βλάβη !! Του λέω τι έχει γίνει, μου λέει ότι το σύστημα του δεν ενημερώθηκε και ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου άμεσα για το ραντεβού της επομένης (Πέμπτη 20/4) Ξαφνικά λαμβάνω sms στις 1,14 μμ που αναφέρει επί λέξει “ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ _____ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΕΣΕ Μας ΣΤΟ 13700. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ” !!!!!!! Στο καπάκι τηλέφωνο στο 13700 (αν συναντήσω ποτέ face to face την υπεύθυνη για την φωνή στο ρομποτικό τηλεφωνικό τους σύστημα δύσκολα θα κρατηθώ να μην βιαιοπραγήσω) και μπλα-μπλα-μπλα αναφέρω όλα τα προηγούμενα. Μου λένε θα επικοινωνήσουν άμεσα (χαχαχα) μαζί μου. Μου έρχεται και το σχετκό sms που είναι ακριβώς επανάληψη του αρχικού στις 10/3. Δηλαδή μετά από 1,5 μήνα ξαναγυρίσαμε στην αρχή…. ΥΓ 1. Είμαι πελάτης στην Nova από την εποχή της Forthnet, για 10ετίες μιλάμε… ΥΓ 2. Όποιος το σκέφτεται να γίνει πελάτης τους ή να κάνει οποιαδήποτε αναβάθμιση ας το σκεφτεί ΚΑΛΑ και ας οπλιστεί με τόνους υπομονής σε όσα θα επακολουθήσουν… Τα ίδια και χειρότερα είχα τραβήξει όταν είχα αναβαθμίσει από 24άρα σε 50άρα πριν μερικά χρόνια. Δεν μου έγινε μάθημα τότε… [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…