Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="pathos" data-source="post: 1058893301" data-attributes="member: 5552"><p>Καλησπέρα, έκανα αίτηση φορητότητας σταθερού κ αίτηση για eon tv, πριν 15 μέρες. Η φορητότητα σταθερού ολοκληρώθηκε σε 3 μέρες, κ εδώ αρχίζει η κοροϊδία.. Εδώ κ 12 μέρες, περιμένω τον τεχνικό, να συνδέσει ΜΟΝΟ τον δέκτη, μιας κ η καλωδίωση και το πιάτο υπάρχουν ήδη κ είναι έτοιμα. </p><p>Είχε μάλιστα το θράσος να πει ότι πήρε τηλέφωνο κ δεν μας βρήκε, πράγμα το οποίο δεν συνέβη ποτέ. </p><p>Έκτοτε από το τεχνικό τμήμα, κάθε μέρα μου λένε ότι έχουν προωθήσει την αίτηση μου, για ραντεβού με τεχνικό. </p><p>Ζητησα να πάω εγώ από κάποιο κατάστημα να παραλάβω ένα ρημάδι δεκτή να τον βάλω μόνος μου αφού η διαδικασία είναι γελοία, κ μου λένε δεν γίνεται, ενώ στο κατάστημα όπως με διαβεβαιωσαν τα παιδιά εκεί υπάρχουν δέκτες.. </p><p>Και το κορυφαίο; Σήμερα μου έστειλαν email, λέγοντας μου ότι η αίτηση μου καθυστερεί λόγω έλλειψης εξοπλισμού.. </p><p>Κοροϊδία μέσα στα μούτρα μου δηλαδή.. </p><p>Η λέξη ντροπή, δεν νομίζω ότι είναι αρκετή..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pathos, post: 1058893301, member: 5552"] Καλησπέρα, έκανα αίτηση φορητότητας σταθερού κ αίτηση για eon tv, πριν 15 μέρες. Η φορητότητα σταθερού ολοκληρώθηκε σε 3 μέρες, κ εδώ αρχίζει η κοροϊδία.. Εδώ κ 12 μέρες, περιμένω τον τεχνικό, να συνδέσει ΜΟΝΟ τον δέκτη, μιας κ η καλωδίωση και το πιάτο υπάρχουν ήδη κ είναι έτοιμα. Είχε μάλιστα το θράσος να πει ότι πήρε τηλέφωνο κ δεν μας βρήκε, πράγμα το οποίο δεν συνέβη ποτέ. Έκτοτε από το τεχνικό τμήμα, κάθε μέρα μου λένε ότι έχουν προωθήσει την αίτηση μου, για ραντεβού με τεχνικό. Ζητησα να πάω εγώ από κάποιο κατάστημα να παραλάβω ένα ρημάδι δεκτή να τον βάλω μόνος μου αφού η διαδικασία είναι γελοία, κ μου λένε δεν γίνεται, ενώ στο κατάστημα όπως με διαβεβαιωσαν τα παιδιά εκεί υπάρχουν δέκτες.. Και το κορυφαίο; Σήμερα μου έστειλαν email, λέγοντας μου ότι η αίτηση μου καθυστερεί λόγω έλλειψης εξοπλισμού.. Κοροϊδία μέσα στα μούτρα μου δηλαδή.. Η λέξη ντροπή, δεν νομίζω ότι είναι αρκετή.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…