Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="johnkout7" data-source="post: 1058904179" data-attributes="member: 60942"><p>Καλησπέρα σας από έναν απο τους πιο απογοητευμενους πελατες του δικτυου NOVA.Αφου εκφρασω την αγανακτηση μου θα αναλυσω στη συνεχεια το συμβαν και τη δυσαρεστη εμπειρια μου για την οποια θα προβω τη Δευτερα σε εγγραφο παραπονο - καταγγελια σε καταστημα NOVA και επειτα και στο συνηγορο του καταναλωτη για να δω τις επομενες κινησεις μου.Εν συντομια αναφερω:Δηλωνω βλαβη χαμηλης ταχυτητας την Παρασκευη το απογευμα.Ερχεται Δευτερα πρωι υπαλληλος της NOVA παρει στο Boxακι της πολυκατοικιας και επανατοποθετει τα καλωδια που λιγο ειχαν κουνηθει και η συνδεση αμεσως επανερχεται και κλειδωνει στα 98MBPS (100αρι πακετο).Τον ευχαριστω για την επιλυση και μου λεει οτι δεν τελειωσε ο ελεγχος και πρεπει να το δωσει στον ΟΤΕ επειδη η καμπινα που εχω στην περιοχη μου ειναι του ΟΤΕ.....Επιμενω οτι αφου λυθηκε δεν χρειαζεται περεταιρω ελεγχος και να φορτιστει αλλος υπαλληλος οποιασδηποτε εταιριας με επιπλεον ενεργειες.Οχι μου λεει θα το δωσω στον ΟΤΕ γιατι ειναι μερος της διαδικασιας και <<πρεπει>> να το δει.Την ιδια μερα το απογευμα και ενω εχει αποκατασταθει η βλαβη λαμβανω απο τη NOVA μηνυμα οτι θα γινουν......εργασιες στη γραμμη μου την Τριτη το πρωι για επιλυση του ζητηματος (Ναι αυτου που εχει επιλυθει).Αποτελεσμα;;Απο την Τριτη το πρωι που εγιναν....αυτες οι εργασιες φανταζομαι δεν εχω καθολου απολυτως συγχρονισμο.Νεκρη γραμμη.Δηλωνω τη βλαβη και μου απαντουν οτι θα το δει ενα συνεργειο του ΟΤΕ......Το Σαββατο το απογευμα!!Εκτοτε εξαλλος αναζητω να μαθω για ποιο λογο εγιναν εργασιες σε μια γραμμη που λειτουργουσε και πως τελειωσαν αυτες οι εργασιες με μια γραμμη νεκρη.Εχω κανει )Με χρεωση δικη μου φυσικα σε υπηρεσια που πληρωνω) τεσσερις κλησεις στην τεχνικη υποστηριξη οπου αντιμετωπισα ψευδος απο τον ενα υπαλληλο (Θα σας; καλεσει ο υπευθυνος βαρδιας δωστε μου τι κινητο σας και δεν με καλεσε κανεις) μεχρι και αρνηση εξυπηρετησης οταν ρωτησα τον επομενο υπαλληλο το ονομα του υπευθυνου βαρδιας τη μια μου ειπε <<Δεν εχουμε>> και την αλλη <<Δεν σας το λεω>>.Εικαζω οτι αυριο θα ερθει το απογευμα αφου θα φτασει η περιβοητη μερα του Σαββατου καποιος και θα το φτιαξει...Στην καμπινα φυσικα...Αυτο που υποπτευομαι οτι αφησε και εφυγε φυσικα...Την Τριτη το πρωι......Nova αυτη ειναι η εμπειρια μου.....Την παραθετω εδω αγανακτισμενος ωστε να δουν και τα υπολοιπα μελη εδω πως μου συμπεριφερθηκατε και επιφυλασσομαι απο εδω και περα για καθε νομιμη κινηση.Στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινιση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnkout7, post: 1058904179, member: 60942"] Καλησπέρα σας από έναν απο τους πιο απογοητευμενους πελατες του δικτυου NOVA.Αφου εκφρασω την αγανακτηση μου θα αναλυσω στη συνεχεια το συμβαν και τη δυσαρεστη εμπειρια μου για την οποια θα προβω τη Δευτερα σε εγγραφο παραπονο - καταγγελια σε καταστημα NOVA και επειτα και στο συνηγορο του καταναλωτη για να δω τις επομενες κινησεις μου.Εν συντομια αναφερω:Δηλωνω βλαβη χαμηλης ταχυτητας την Παρασκευη το απογευμα.Ερχεται Δευτερα πρωι υπαλληλος της NOVA παρει στο Boxακι της πολυκατοικιας και επανατοποθετει τα καλωδια που λιγο ειχαν κουνηθει και η συνδεση αμεσως επανερχεται και κλειδωνει στα 98MBPS (100αρι πακετο).Τον ευχαριστω για την επιλυση και μου λεει οτι δεν τελειωσε ο ελεγχος και πρεπει να το δωσει στον ΟΤΕ επειδη η καμπινα που εχω στην περιοχη μου ειναι του ΟΤΕ.....Επιμενω οτι αφου λυθηκε δεν χρειαζεται περεταιρω ελεγχος και να φορτιστει αλλος υπαλληλος οποιασδηποτε εταιριας με επιπλεον ενεργειες.Οχι μου λεει θα το δωσω στον ΟΤΕ γιατι ειναι μερος της διαδικασιας και <<πρεπει>> να το δει.Την ιδια μερα το απογευμα και ενω εχει αποκατασταθει η βλαβη λαμβανω απο τη NOVA μηνυμα οτι θα γινουν......εργασιες στη γραμμη μου την Τριτη το πρωι για επιλυση του ζητηματος (Ναι αυτου που εχει επιλυθει).Αποτελεσμα;;Απο την Τριτη το πρωι που εγιναν....αυτες οι εργασιες φανταζομαι δεν εχω καθολου απολυτως συγχρονισμο.Νεκρη γραμμη.Δηλωνω τη βλαβη και μου απαντουν οτι θα το δει ενα συνεργειο του ΟΤΕ......Το Σαββατο το απογευμα!!Εκτοτε εξαλλος αναζητω να μαθω για ποιο λογο εγιναν εργασιες σε μια γραμμη που λειτουργουσε και πως τελειωσαν αυτες οι εργασιες με μια γραμμη νεκρη.Εχω κανει )Με χρεωση δικη μου φυσικα σε υπηρεσια που πληρωνω) τεσσερις κλησεις στην τεχνικη υποστηριξη οπου αντιμετωπισα ψευδος απο τον ενα υπαλληλο (Θα σας; καλεσει ο υπευθυνος βαρδιας δωστε μου τι κινητο σας και δεν με καλεσε κανεις) μεχρι και αρνηση εξυπηρετησης οταν ρωτησα τον επομενο υπαλληλο το ονομα του υπευθυνου βαρδιας τη μια μου ειπε <<Δεν εχουμε>> και την αλλη <<Δεν σας το λεω>>.Εικαζω οτι αυριο θα ερθει το απογευμα αφου θα φτασει η περιβοητη μερα του Σαββατου καποιος και θα το φτιαξει...Στην καμπινα φυσικα...Αυτο που υποπτευομαι οτι αφησε και εφυγε φυσικα...Την Τριτη το πρωι......Nova αυτη ειναι η εμπειρια μου.....Την παραθετω εδω αγανακτισμενος ωστε να δουν και τα υπολοιπα μελη εδω πως μου συμπεριφερθηκατε και επιφυλασσομαι απο εδω και περα για καθε νομιμη κινηση.Στη διαθεση σας για οποιαδηποτε διευκρινιση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…