Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="johnar84" data-source="post: 1058910327" data-attributes="member: 32478"><p>Καλησπέρα σας.</p><p></p><p>Είμαι συνδρομητής υπηρεσίας ΕΟΝ+ η οποία και έληξε 27/10/2023 . Εδώ και 15 ημέρες προσπαθώ να δρομολογήσω το αίτημα για την κατάργηση της υπηρεσίας μου.</p><p></p><p>Έχω έρθει σε επαφή πάρα πολλές φορές με το τηλεφωνικό σας κέντρο και πάντα καταλήγω να μη έχω εξυπηρετηθεί. Κανένας δεν μπορεί να μου απαντήσει απόλυτα στις απορίες μου και μάλιστα τις τελευταίες ημέρες που ζητώ ημερομηνίες και κάποιο έστω, χρονοδιάγραμμα για την διακοπή , αφού έχω κάνει αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, μου αναφέρουν ότι θα με καλέσει κάποιος <strong>εντός δίωρου και πάντα …. Κανείς δεν με καλεί.</strong></p><p></p><p>Σήμερα κατέληξα να λαβώ ένα email οπού αναφέρει ότι με βάση το αίτημα με κωδικό 37-37074354752 , η διακοπή (της οποίας το αίτημα έγινε αποδεκτό από εσάς τελικά στις 24/10/23) θα πραγματοποιηθεί στις 30/11/2023.</p><p></p><p>Ερωτώ :</p><p></p><p>Για πιο λόγο εκπρόσωποι του CC δεν με ενημέρωσαν ότι η διακοπή θέλει ένα μήνα , ώστε να δρομολογηθεί η κατάργηση στις αρχές του Οκτωβρίου και γιατί πρέπει εγώ να πληρώσω ένα μήνα τιμολόγιο αορίστου ?</p><p></p><p>Εάν αυτό αναφέρεται στο συμβόλαιο που σύναψα στις 27/10/2021 , γιατί δεν ενημερώθηκα ?</p><p></p><p>Γιατί δεν έχω λάβει το συμβόλαιό μου το οποίο έχω ζητήσει 3 φορές μέσα στην διετία ?</p><p></p><p>Όταν έκανα αίτηση αναβάθμισης της υπηρεσίας μου , γιατί δεν την παραδώσατε αναλόγως στον μήνα και με δεσμεύσατε αμέσως ?</p><p></p><p>Με βάση τα παραπάνω και με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου , παρακαλώ να δρομολογηθεί <strong><span style="color: rgb(226, 80, 65)">άμεσα</span> </strong>η κατάργηση της υπηρεσίας μου και σε καμία περίπτωση στις 30/11.</p><p></p><p>Με το παρόν σας ενημερώνω ότι ουδεμία πληρωμή δεν θα πραγματοποιηθεί από μέρους μου σε τιμολόγηση αορίστου καθώς το αίτημά μου έγινε εμπρόθεσμα και με καθοδήγηση του CC στις 27/10 .</p><p></p><p>Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.</p><p></p><p>Υ.γ. Σε περίπτωση μη απόκρισης θα προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ στον ΣτΚ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johnar84, post: 1058910327, member: 32478"] Καλησπέρα σας. Είμαι συνδρομητής υπηρεσίας ΕΟΝ+ η οποία και έληξε 27/10/2023 . Εδώ και 15 ημέρες προσπαθώ να δρομολογήσω το αίτημα για την κατάργηση της υπηρεσίας μου. Έχω έρθει σε επαφή πάρα πολλές φορές με το τηλεφωνικό σας κέντρο και πάντα καταλήγω να μη έχω εξυπηρετηθεί. Κανένας δεν μπορεί να μου απαντήσει απόλυτα στις απορίες μου και μάλιστα τις τελευταίες ημέρες που ζητώ ημερομηνίες και κάποιο έστω, χρονοδιάγραμμα για την διακοπή , αφού έχω κάνει αίτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, μου αναφέρουν ότι θα με καλέσει κάποιος [B]εντός δίωρου και πάντα …. Κανείς δεν με καλεί.[/B] Σήμερα κατέληξα να λαβώ ένα email οπού αναφέρει ότι με βάση το αίτημα με κωδικό 37-37074354752 , η διακοπή (της οποίας το αίτημα έγινε αποδεκτό από εσάς τελικά στις 24/10/23) θα πραγματοποιηθεί στις 30/11/2023. Ερωτώ : Για πιο λόγο εκπρόσωποι του CC δεν με ενημέρωσαν ότι η διακοπή θέλει ένα μήνα , ώστε να δρομολογηθεί η κατάργηση στις αρχές του Οκτωβρίου και γιατί πρέπει εγώ να πληρώσω ένα μήνα τιμολόγιο αορίστου ? Εάν αυτό αναφέρεται στο συμβόλαιο που σύναψα στις 27/10/2021 , γιατί δεν ενημερώθηκα ? Γιατί δεν έχω λάβει το συμβόλαιό μου το οποίο έχω ζητήσει 3 φορές μέσα στην διετία ? Όταν έκανα αίτηση αναβάθμισης της υπηρεσίας μου , γιατί δεν την παραδώσατε αναλόγως στον μήνα και με δεσμεύσατε αμέσως ? Με βάση τα παραπάνω και με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός μου , παρακαλώ να δρομολογηθεί [B][COLOR=rgb(226, 80, 65)]άμεσα[/COLOR] [/B]η κατάργηση της υπηρεσίας μου και σε καμία περίπτωση στις 30/11. Με το παρόν σας ενημερώνω ότι ουδεμία πληρωμή δεν θα πραγματοποιηθεί από μέρους μου σε τιμολόγηση αορίστου καθώς το αίτημά μου έγινε εμπρόθεσμα και με καθοδήγηση του CC στις 27/10 . Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση. Υ.γ. Σε περίπτωση μη απόκρισης θα προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ στον ΣτΚ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
*** Nova official support ***(Διαβάστε το πρώτο post πριν την υποβολή ερωτήματος)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…