Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ο Ayrton Senna των samples...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 207168" data-attributes="member: 79"><p>Αντε να ζεσταθούμε λίγο - καιρό έχουμε -bye- </p><p></p><p>Δεν πας καλά μου φαίνεται :flipout: . Ακου λαθος δίσκος το Chaos Theory -Splinter Cell 3 , το αριστούργημα του Tobin . Nα μου λεγες το Ρermutation να πω χαλάλι. Και μιά και το αναφέραμε , επειδή είχα αναφερθεί στο Chaos Theory παλιά αλλά δεν το ανέβασα στο καινούργιο φόρουμ , ευκαιρίας δοθείσης : </p><p></p><p>"<span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Ειχα διαβάσει κάποτε - και δεν είμαι σίγουρος ότι αληθεύει ή ότι είναι άλλος ένας "ροκ αστικός μύθος" - ότι ο Antonioni , όταν άκουσε τους Pink Floyd , την μουσική των οποίων χρησιμοποίησε γιά το φιλμ του Zabriskie Point , αναρωτήθηκε από ποιόν πλανήτη ερχόντουσαν ( ή κάτι τέτοιο ) . Προφανώς to "Careful with that axe , Eugene" ( Come in Number 51 , your time is up στο Soundtrack ) έμοιαζε να έρχεται από το διάστημα .Από κει λοιπόν έρχεται και ο Tobin με το Chaos Theory . </em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em></em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Εδώ τελειώνουν οι ομοιότητες . Το διάστημα των Pink Floyd ήταν "αναλογικό" :είχε συναισθηματικό υπόβαθρο και μυστικιστική χροιά , κουβαλούσε μαζί του την "παιδική" αθωότητα της ειλικρινούς προσέγγισης του αγνώστου , έφερνε την χαρά της πρωτόγνωρης επαφής με την επιφάνεια του γνωστού μας δορυφόρου και διέθετε την σαγήνη που καθήλωσε εκατομμύρια ανθρώπους μπροστά στον δέκτη τους . </em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em></em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Αντίθετα το διάστημα του Tobin είναι "ψηφιακό" : είναι ζοφερό , είναι αγχωτικό και κλειστοφοβικό , παρουσιάζει αντεστραμμένους τους ρόλους υπό την έννοια ότι δεν έχουμε εδώ τον κάτοικο της γής που βρίσκεται ως επισκέπτης στην εσχατιά της σκοτεινής πλευράς της σελήνης , αλλά τον ΞΕΝΟ ( stranger , allien ) που εισβάλλει και απειλεί κουβαλώντας ως βασικό του στοιχείο την παρεκτροπή από την τάξη : Το χάος , τον χώρο όπου συγκρούονται το σκοτάδι , ή αταξία , και το ιδιαίτερο, ένα αμφίσημο μείγμα σε οντολογική αποσύνθεση . </em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em></em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Τα περισσότερα από τα κομμάτια του δίσκου (Τhe lighthouse , Ruthless , Ruthless[reprise], Theme from battery , The clean up ) γεννιούνται σε μιά κατάσταση φαινομενολογικής ασάφειας , όπως οι κοσμογονίες που δεν έχουν Δημιουργία και αναγκάζονται να θεωρήσουν ως αφετηρία το Χάος των πρωταρχικών στάσιμων υδάτων ( αρχέγονο υδάτινο χάος των Αρχαίων Αιγυπτίων και Βαβυλωνίων το οποίο μετά δημιουργεί τις πρώτες θεότητες ). Επειδή όμως το Χάος ορίζεται ως μιά ασταθής ισορροπία δύο δυνάμεων , εμπεριέχει ήδη αντιμέτωπες τις δυνάμεις που απελευθερώνει. </em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Ο Tobin ως η υπέρτατη δύναμη οδηγεί όμως τις δυνάμεις που απελευθερώνονται σε μιά ακόμη πιό χαοτική κατάσταση η οποία εν τέλει αυτορρυθμίζεται συστημικά για να επανέλθει στην ασάφεια . </em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em></em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Εχοντας αυτή τη φορά μαζέψει κοντά του τον ντράμερ Fausto Bava , τους Massimo και Umberto Modugno στο όργανο και στο μελλοτρον , τον Eiji Myake στο φλάουτο , τους Domenico και Fabio Lenzi στο πιάνο ( και ηλεκτρικό ) και στην κιθάρα , χρησιμοπoιώντας τα έγχορδα της Canhoto Philarmonic Orchestra , o Amon Tobin είναι ο Εισβολέας , η Υπέρτατη Δύναμη , που με το industrial drum 'n'bass του ( ?) με τις συμφωνικές απολήξεις αποτολμά να μορφοποιήσει το Χάος γιά να αντικαταστήσει την θεογονία με την Δημιουργία . </em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em></em></span></span></p><p><span style="font-family: 'Times New Roman'"><span style="font-size: 12px"><em>Το Chaos Theory είναι soundtrack στο video game του Tom Clancy : Splinter Cell 3 . GO FIGURE. Είναι όμως , κατά την άποψη μου και ένα πλήρως αυτοδύναμο έργο απολύτως σύγχρονης μουσικής .</em></span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 207168, member: 79"] Αντε να ζεσταθούμε λίγο - καιρό έχουμε -bye- Δεν πας καλά μου φαίνεται :flipout: . Ακου λαθος δίσκος το Chaos Theory -Splinter Cell 3 , το αριστούργημα του Tobin . Nα μου λεγες το Ρermutation να πω χαλάλι. Και μιά και το αναφέραμε , επειδή είχα αναφερθεί στο Chaos Theory παλιά αλλά δεν το ανέβασα στο καινούργιο φόρουμ , ευκαιρίας δοθείσης : "[FONT="Times New Roman"][SIZE="3"][I]Ειχα διαβάσει κάποτε - και δεν είμαι σίγουρος ότι αληθεύει ή ότι είναι άλλος ένας "ροκ αστικός μύθος" - ότι ο Antonioni , όταν άκουσε τους Pink Floyd , την μουσική των οποίων χρησιμοποίησε γιά το φιλμ του Zabriskie Point , αναρωτήθηκε από ποιόν πλανήτη ερχόντουσαν ( ή κάτι τέτοιο ) . Προφανώς to "Careful with that axe , Eugene" ( Come in Number 51 , your time is up στο Soundtrack ) έμοιαζε να έρχεται από το διάστημα .Από κει λοιπόν έρχεται και ο Tobin με το Chaos Theory . Εδώ τελειώνουν οι ομοιότητες . Το διάστημα των Pink Floyd ήταν "αναλογικό" :είχε συναισθηματικό υπόβαθρο και μυστικιστική χροιά , κουβαλούσε μαζί του την "παιδική" αθωότητα της ειλικρινούς προσέγγισης του αγνώστου , έφερνε την χαρά της πρωτόγνωρης επαφής με την επιφάνεια του γνωστού μας δορυφόρου και διέθετε την σαγήνη που καθήλωσε εκατομμύρια ανθρώπους μπροστά στον δέκτη τους . Αντίθετα το διάστημα του Tobin είναι "ψηφιακό" : είναι ζοφερό , είναι αγχωτικό και κλειστοφοβικό , παρουσιάζει αντεστραμμένους τους ρόλους υπό την έννοια ότι δεν έχουμε εδώ τον κάτοικο της γής που βρίσκεται ως επισκέπτης στην εσχατιά της σκοτεινής πλευράς της σελήνης , αλλά τον ΞΕΝΟ ( stranger , allien ) που εισβάλλει και απειλεί κουβαλώντας ως βασικό του στοιχείο την παρεκτροπή από την τάξη : Το χάος , τον χώρο όπου συγκρούονται το σκοτάδι , ή αταξία , και το ιδιαίτερο, ένα αμφίσημο μείγμα σε οντολογική αποσύνθεση . Τα περισσότερα από τα κομμάτια του δίσκου (Τhe lighthouse , Ruthless , Ruthless[reprise], Theme from battery , The clean up ) γεννιούνται σε μιά κατάσταση φαινομενολογικής ασάφειας , όπως οι κοσμογονίες που δεν έχουν Δημιουργία και αναγκάζονται να θεωρήσουν ως αφετηρία το Χάος των πρωταρχικών στάσιμων υδάτων ( αρχέγονο υδάτινο χάος των Αρχαίων Αιγυπτίων και Βαβυλωνίων το οποίο μετά δημιουργεί τις πρώτες θεότητες ). Επειδή όμως το Χάος ορίζεται ως μιά ασταθής ισορροπία δύο δυνάμεων , εμπεριέχει ήδη αντιμέτωπες τις δυνάμεις που απελευθερώνει. Ο Tobin ως η υπέρτατη δύναμη οδηγεί όμως τις δυνάμεις που απελευθερώνονται σε μιά ακόμη πιό χαοτική κατάσταση η οποία εν τέλει αυτορρυθμίζεται συστημικά για να επανέλθει στην ασάφεια . Εχοντας αυτή τη φορά μαζέψει κοντά του τον ντράμερ Fausto Bava , τους Massimo και Umberto Modugno στο όργανο και στο μελλοτρον , τον Eiji Myake στο φλάουτο , τους Domenico και Fabio Lenzi στο πιάνο ( και ηλεκτρικό ) και στην κιθάρα , χρησιμοπoιώντας τα έγχορδα της Canhoto Philarmonic Orchestra , o Amon Tobin είναι ο Εισβολέας , η Υπέρτατη Δύναμη , που με το industrial drum 'n'bass του ( ?) με τις συμφωνικές απολήξεις αποτολμά να μορφοποιήσει το Χάος γιά να αντικαταστήσει την θεογονία με την Δημιουργία . Το Chaos Theory είναι soundtrack στο video game του Tom Clancy : Splinter Cell 3 . GO FIGURE. Είναι όμως , κατά την άποψη μου και ένα πλήρως αυτοδύναμο έργο απολύτως σύγχρονης μουσικής .[/I][/SIZE][/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ο Ayrton Senna των samples...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…