Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ο Πόλεμος μέσα μας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1058855780" data-attributes="member: 16244"><p>Ένας άλλος μεγάλος μαέστρος που ηχογράφησε τον κύκλο των συμφωνιών του Shostakovich σε 12 sacd με την Gurzenlich της Κολωνίας είναι ο Dimtri Kitajenko. Το πρώτο μέρος της 8ης είναι από τις ποιο δραματικά της εργογραφίας.</p><p></p><p>Γεννήθηκε το 1940 και έχει διευθύνει τις μεγαλύτερες ορχήστρες όπως την φιλαρμονική του Βερολίνου την Gewandhaus της Λειψίας, την Φιλαρμόνια του Λονδίνου . Διετέλεσε για 14 χρόνια διευθυντής της Φιλαρμονικής της Μόσχας και όπως ο Kurt Sanderling γνώριζε τον Shostakovich. Αργότερα διετέλεσε διευθυντής στο Bergen (συμφωνίες Rimsky Korsakov) , στην Ραδιοφωνία της Φρανκφούρτης (έργα Scriabin) και τέλος της Gurzenlich της Κολωνίας. Από την περίοδο της Κολωνίας προέρχονται ,σε επίπεδο αναφοράς, οι συμφωνίες του Prokofiev,του Rachmaninov και μια 2η Sibelius. Δεν έχω καταφέρει να ακούσω τον κύκλο του Tchaikovsky αν και υπάρχει μια σπάνια ανακατασκευή της 7ης συμφωνίας.</p><p></p><p>[ATTACH=full]212902[/ATTACH]</p><p></p><p></p><p></p><p>Μία ακόμη καλή ερμηνεία είναι με το Paavo Jarvi και την Σκωτσέζικη φιλαρμονική.</p><p></p><p>Τέλος υπάρχει μια πολύ νέα ηχογράφηση που μου άρεσε από τον Kirill Petrenko και την την Φιλαρμονική του Βερολίνου. Στο πρώτο μέρος ο Petrenko είναι ποιο γρήγορος από τον Kitajenko αλλά διευθύνει με ευαισθησία, αποδίδοντας τα αισθήματα θλίψης και οδύνης. Θαυμάσιοι και στην κλιμάκωση της έντασης των μηχανιστικών μοτίβων του (allegro) τρίτου μέρους μέχρι την τελική έκρηξη.</p><p></p><p>[ATTACH=full]212904[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1058855780, member: 16244"] Ένας άλλος μεγάλος μαέστρος που ηχογράφησε τον κύκλο των συμφωνιών του Shostakovich σε 12 sacd με την Gurzenlich της Κολωνίας είναι ο Dimtri Kitajenko. Το πρώτο μέρος της 8ης είναι από τις ποιο δραματικά της εργογραφίας. Γεννήθηκε το 1940 και έχει διευθύνει τις μεγαλύτερες ορχήστρες όπως την φιλαρμονική του Βερολίνου την Gewandhaus της Λειψίας, την Φιλαρμόνια του Λονδίνου . Διετέλεσε για 14 χρόνια διευθυντής της Φιλαρμονικής της Μόσχας και όπως ο Kurt Sanderling γνώριζε τον Shostakovich. Αργότερα διετέλεσε διευθυντής στο Bergen (συμφωνίες Rimsky Korsakov) , στην Ραδιοφωνία της Φρανκφούρτης (έργα Scriabin) και τέλος της Gurzenlich της Κολωνίας. Από την περίοδο της Κολωνίας προέρχονται ,σε επίπεδο αναφοράς, οι συμφωνίες του Prokofiev,του Rachmaninov και μια 2η Sibelius. Δεν έχω καταφέρει να ακούσω τον κύκλο του Tchaikovsky αν και υπάρχει μια σπάνια ανακατασκευή της 7ης συμφωνίας. [ATTACH type="full"]212902[/ATTACH] Μία ακόμη καλή ερμηνεία είναι με το Paavo Jarvi και την Σκωτσέζικη φιλαρμονική. Τέλος υπάρχει μια πολύ νέα ηχογράφηση που μου άρεσε από τον Kirill Petrenko και την την Φιλαρμονική του Βερολίνου. Στο πρώτο μέρος ο Petrenko είναι ποιο γρήγορος από τον Kitajenko αλλά διευθύνει με ευαισθησία, αποδίδοντας τα αισθήματα θλίψης και οδύνης. Θαυμάσιοι και στην κλιμάκωση της έντασης των μηχανιστικών μοτίβων του (allegro) τρίτου μέρους μέχρι την τελική έκρηξη. [ATTACH type="full"]212904[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ο Πόλεμος μέσα μας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…