- 19 June 2006
- 35,671
Καταρχάς να πω ότι ο οδηγός δεν είναι δικός μου, αλλά του widezu69, ο οποίος τον έχει αναρτήσει σε αυτή τη διεύθυνση:
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=3557786&postcount=199
Τον ευχαριστούμε πολύ και προχωράμε στα διαδικαστικά:
1. Κατεβάζουμε τον MPC HC και τον εγκαθιστούμε
http://mpc-hc.sourceforge.net/
2.Κατεβάζουμε τον τελευταίο FFDshow και τον εγκαθιστούμε με όλες τις επιλογές του avisynth ενεργοποιημένες
http://www.free-codecs.com/download/FFDshow.htm
EDIT: Όσοι χρησιμοποιούν 64μπιτες εκδόσεις Windows, κατεβάζουν την παρακάτω έκδοση:
http://www.onlinedown.com/detail/2390.htm
(Thanks Δημήτρη)
3. Κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε την τελευταία έκδοση του avisynth
http://sourceforge.net/projects/avisynth2/files/
4. Για να σετάρουμε το avisynth κατεβάζουμε το multi-threading plug-in
http://www.mediafire.com/?nnbngfccnj2
Αποσυμπιέζουμε και κάνουμε copy-paste το avisynth.dll που προκύπτει αντικαθιστώντας το αρχικό στο c:\windows\system32 καθώς και στο Avisynth\plugins φάκελλο που βρίσκουμε στα προγράμματα της έναρξης (start menu). Για εκείνους που χρησιμοποιούν 64 μπιτη έκδοση αντί για το system32 τοποθετούν τον οδηγό στο SysWOW64 (το τελευταίο το γράφω με επιφύλαξη, καθώς δεν έχω 64 μπιτα Windows).
5. Κατεβάζουμε από ‛δω:
http://www.megaupload.com/?d=SP5FE2KG
τους drivers που εμποδίζουν το κρασάρισμα του FFDshow και τους τοποθετούμε κατά τον ίδιο τρόπο στο c:\windows\system32
6. Τέλος, κατεβάζουμε από ‛δω:
http://avisynth.org.ru/mvtools/mvtools2.html
τη δεύτερη έκδοση του MVTools που βρίσκουμε στο κάτω μέρος της σελίδας και τοποθετούμε τα .dll αρχεία στο Avisynth\plugins φάκελλο όπως κάναμε και παραπάνω.
Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε:
Ανοίγουμε τον MPC HC και πάμε στο Options---external filters κάνοντας add τον FFDshow τσεκάροντας την επιλογή prefer.
Ανοίγουμε τον ffdshow video decoder και τσεκάρουμε το κουτάκι του avisynth. Κατόπιν ρυθμίζουμε τις τιμές όπως φαίνεται στο σχήμα και αντιγράφουμε στο κενό πεδίο το παρακάτω σκριπτ:
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=60, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Αυτό είναι το αρχικό σκριπτ που διπλασιάζει τα καρέ αποδίδοντας 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Αν χρησιμοποιήσετε αυτό το σκριπτ, φροντίστε η συσκευή αναπαραγωγής σας να είναι κλειδωμένη στα 60Hz ή σε ακέραια πολλαπλάσιά του π.χ 120.
Mπορείτε να ρυθμίσετε την τιμή num, η οποία είναι ο αριθμός των καρέ, κατά βούληση. Στο παραπάνω παράδειγμα έχουμε 60 καρέ το δευτερόλεπτο οπότε οι συσκευές μας κλειδώνονται στα 60, 120 Hz. Προσωπικά, το παραπάνω σκριπτάκι το χρησιμοποιώ μόνο σε σειρές και άλλα βιντεάκια, όμως ποτέ σε ταινίες διότι η αίσθηση βιντεοκάμερας λόγω του διπλασιασμού των καρέ, καταστρέφει την κινηματογραφική αίσθηση. Για τις ταινίες δοκιμάστε και αυτό:
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=30, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Με κλείδωμα στα 60 Hz, ή αυτό
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=25, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Με κλείδωμα στα 50 Hz.
Τώρα,
Όσοι έχουν διπύρηνους επεξεργαστές το αφήνουν ως έχει. Όσοι έχουν τετραπύρηνους, αλλάζουν την τιμή SetMTMode(5,4) σε SetMTMode(5,8).
Πάμε στα πειράγματα:
Τα βασικά πειράγματα τα κάνουμε στις τιμές του searchparam και του plevel, μόνο όμως στις πρώτες 2 σειρές του σκριπτ. Όσο αυξάνετε το searchparam θα έχετε καλύτερη κίνηση αλλά περισσότερα τεχνουργήματα. Το plevel λειτουργεί αντίστροφα. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος με τιμές 0 και 0, αλλά αυτό εξαρτάται από το σετ απ του καθενός καθώς και από τα μάτια του καθενός.
Επίσης, ο φίλος Σωτήρης δοκίμασε να πειράξει τις τιμές των Block Sizes, αλλάζοντας το σκριπτ ως ακολούθως:
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=8, vpad=4)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Μπορείτε επίσης να πειράξετε την τιμή του pel από 1 σε 2 για μείωση των τεχνουργημάτων, αλλά απαιτεί επιπλέον επεξεργαστική ισχύ.
Πειραματιστείτε!!
Να πω, τέλος, πως η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί μεγάλη επεξεργαστική ισχύ. Ένας διπύρηνος στα 2,5 Ghz θεωρώ ότι είναι το μίνιμουμ των απαιτήσεων για αναπαραγωγή 720 υλικού. Για 1080 τα πράγματα γίνονται αρκετά έως πολύ ζόρικα.
Για οποιεσδήποτε απορίες έχετε, μπορείτε να επισκεφθείτε αυτό το νήμα:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=62490
όπου έχουμε συζητήσει εκτενώς το όλο θέμα.
Αύριο, θα ακολουθήσει και ο οδηγός αναπαραγωγής για τους κατέχοντες κάρτα γραφικών Nvidia με ενεργοποιημένη την Cuda…
Stay tuned και καλή διασκέδαση!!!-bye--bye-
http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=3557786&postcount=199
Τον ευχαριστούμε πολύ και προχωράμε στα διαδικαστικά:
1. Κατεβάζουμε τον MPC HC και τον εγκαθιστούμε
http://mpc-hc.sourceforge.net/
2.Κατεβάζουμε τον τελευταίο FFDshow και τον εγκαθιστούμε με όλες τις επιλογές του avisynth ενεργοποιημένες
http://www.free-codecs.com/download/FFDshow.htm
EDIT: Όσοι χρησιμοποιούν 64μπιτες εκδόσεις Windows, κατεβάζουν την παρακάτω έκδοση:
http://www.onlinedown.com/detail/2390.htm
(Thanks Δημήτρη)
3. Κατεβάζουμε και εγκαθιστούμε την τελευταία έκδοση του avisynth
http://sourceforge.net/projects/avisynth2/files/
4. Για να σετάρουμε το avisynth κατεβάζουμε το multi-threading plug-in
http://www.mediafire.com/?nnbngfccnj2
Αποσυμπιέζουμε και κάνουμε copy-paste το avisynth.dll που προκύπτει αντικαθιστώντας το αρχικό στο c:\windows\system32 καθώς και στο Avisynth\plugins φάκελλο που βρίσκουμε στα προγράμματα της έναρξης (start menu). Για εκείνους που χρησιμοποιούν 64 μπιτη έκδοση αντί για το system32 τοποθετούν τον οδηγό στο SysWOW64 (το τελευταίο το γράφω με επιφύλαξη, καθώς δεν έχω 64 μπιτα Windows).
5. Κατεβάζουμε από ‛δω:
http://www.megaupload.com/?d=SP5FE2KG
τους drivers που εμποδίζουν το κρασάρισμα του FFDshow και τους τοποθετούμε κατά τον ίδιο τρόπο στο c:\windows\system32
6. Τέλος, κατεβάζουμε από ‛δω:
http://avisynth.org.ru/mvtools/mvtools2.html
τη δεύτερη έκδοση του MVTools που βρίσκουμε στο κάτω μέρος της σελίδας και τοποθετούμε τα .dll αρχεία στο Avisynth\plugins φάκελλο όπως κάναμε και παραπάνω.
Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε:
Ανοίγουμε τον MPC HC και πάμε στο Options---external filters κάνοντας add τον FFDshow τσεκάροντας την επιλογή prefer.
Ανοίγουμε τον ffdshow video decoder και τσεκάρουμε το κουτάκι του avisynth. Κατόπιν ρυθμίζουμε τις τιμές όπως φαίνεται στο σχήμα και αντιγράφουμε στο κενό πεδίο το παρακάτω σκριπτ:
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=60, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Αυτό είναι το αρχικό σκριπτ που διπλασιάζει τα καρέ αποδίδοντας 60 καρέ το δευτερόλεπτο. Αν χρησιμοποιήσετε αυτό το σκριπτ, φροντίστε η συσκευή αναπαραγωγής σας να είναι κλειδωμένη στα 60Hz ή σε ακέραια πολλαπλάσιά του π.χ 120.
Mπορείτε να ρυθμίσετε την τιμή num, η οποία είναι ο αριθμός των καρέ, κατά βούληση. Στο παραπάνω παράδειγμα έχουμε 60 καρέ το δευτερόλεπτο οπότε οι συσκευές μας κλειδώνονται στα 60, 120 Hz. Προσωπικά, το παραπάνω σκριπτάκι το χρησιμοποιώ μόνο σε σειρές και άλλα βιντεάκια, όμως ποτέ σε ταινίες διότι η αίσθηση βιντεοκάμερας λόγω του διπλασιασμού των καρέ, καταστρέφει την κινηματογραφική αίσθηση. Για τις ταινίες δοκιμάστε και αυτό:
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=30, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Με κλείδωμα στα 60 Hz, ή αυτό
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=0, vpad=0)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=16, blksizev=16, searchparam=3, plevel=0, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=8, blksizev=8, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=25, den=1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Με κλείδωμα στα 50 Hz.
Τώρα,
Όσοι έχουν διπύρηνους επεξεργαστές το αφήνουν ως έχει. Όσοι έχουν τετραπύρηνους, αλλάζουν την τιμή SetMTMode(5,4) σε SetMTMode(5,8).
Πάμε στα πειράγματα:
Τα βασικά πειράγματα τα κάνουμε στις τιμές του searchparam και του plevel, μόνο όμως στις πρώτες 2 σειρές του σκριπτ. Όσο αυξάνετε το searchparam θα έχετε καλύτερη κίνηση αλλά περισσότερα τεχνουργήματα. Το plevel λειτουργεί αντίστροφα. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος με τιμές 0 και 0, αλλά αυτό εξαρτάται από το σετ απ του καθενός καθώς και από τα μάτια του καθενός.
Επίσης, ο φίλος Σωτήρης δοκίμασε να πειράξει τις τιμές των Block Sizes, αλλάζοντας το σκριπτ ως ακολούθως:
SetMemoryMax(1280)
SetMTMode(5,4)
ffdShow_source()
SetMTMode(2)
super=MSuper(pel=1, hpad=8, vpad=4)
backward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=true, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
forward_1=MAnalyse(super, chroma=false, isb=false, blksize=32, blksizev=32, searchparam=1, plevel=1, search=3, badrange=(-24))
backward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, backward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
forward_2 = MRecalculate(super, chroma=false, forward_1, blksize=16, blksizev=16, searchparam=0, search=3)
MBlockFps(super, backward_2, forward_2, num=FramerateNumerator(last)*2, den=FramerateDenominator(last)*1, mode=0)
SetMTMode(1)
GetMTMode(false) > 0 ? distributor() : last
Μπορείτε επίσης να πειράξετε την τιμή του pel από 1 σε 2 για μείωση των τεχνουργημάτων, αλλά απαιτεί επιπλέον επεξεργαστική ισχύ.
Πειραματιστείτε!!
Να πω, τέλος, πως η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί μεγάλη επεξεργαστική ισχύ. Ένας διπύρηνος στα 2,5 Ghz θεωρώ ότι είναι το μίνιμουμ των απαιτήσεων για αναπαραγωγή 720 υλικού. Για 1080 τα πράγματα γίνονται αρκετά έως πολύ ζόρικα.
Για οποιεσδήποτε απορίες έχετε, μπορείτε να επισκεφθείτε αυτό το νήμα:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=62490
όπου έχουμε συζητήσει εκτενώς το όλο θέμα.
Αύριο, θα ακολουθήσει και ο οδηγός αναπαραγωγής για τους κατέχοντες κάρτα γραφικών Nvidia με ενεργοποιημένη την Cuda…
Stay tuned και καλή διασκέδαση!!!-bye--bye-
Attachments
Last edited: