Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Οι πρώτες μου φωτογραφίες
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="zampination" data-source="post: 1057602220" data-attributes="member: 36314"><p><strong>Re: Οι πρώτες μου φωτογραφίες NIKON D5200</strong></p><p></p><p>Η διαφορα του ερασιτεχνη με εναν πιο εμπειρο φωτογραφο θεωρω πως ειναι η αδυναμια του πρωτου να αποφασισει στο τι ακριβως ειναι αυτο που του αρεσει σε μια σκηνη και βγαζει την μηχανη να φωτογραφισει. Πολλες φορες βλεπουμε ενα τοπιο για παραδειγμα και για καποιο λογο μας αρεσει. Ισως ειναι το φως, ισως ειναι καποιο συγκεκριμενο χαρακτηριστικο της σκηνης η απλα ενα αντικειμενο που μας κανει να σταθουμε και να πουμε πως θα το φωτογραφησουμε. Ετσι λοιπον ο αρχαριος θα σηκωσει την μηχανη θα καδραρει τυπικα ωστε να του αρεσει και θα πατησει το κλικ. Το αποτελεσμα συνηθως ειναι μια γενικη εικονα μιας γενικης σκηνης με πολλες λεπτομερειες και πληροφοριες και καπου εκει μεσα βρισκεται και αυτο που μας τραβηξε εξ αρχης την προσοχη, χαμενο αναμεσα σε αχρειαστα κλαδακια, λοφακια ,σπιτακια, τασακια και καθε λογης αντικειμενα που διχως λογο βρισκονται στο καδρο μας ενω εμεις απλα θελαμε να βγαλουμε φωτο εκεινο το βοτσαλο, το προσωπο, το εγκατελειμενο σπιτι κτλ κτλ. Ετσι λοιπον πριν ακομα φωτογραφησουμε, παρατηρουμε την σκηνη και προσπαθουμε να ανακαλυψουμε τι ειναι αυτο που μας αρεσει. Αν αυτο ακουγεται δυσκολο τοτε προσπαθηστε να αναλυσετε την σκηνη και δια της αφαιρετικης μεθοδου αποκλειστε αυτα που δεν σας αρεσουν στη σκηνη. Ενα ενα εως που να ανακαλυψετε τι ειναι αυτο που οντως σας αρεσει. Ωραια λοιπον ας πουμε πως κοιταζουμε μια παρατημενη παραγκα σε μια παραλια οπου δεξια της εχει ενα σαπιο κορμο και αριστερα της σκορπιες μεγαλες πετρες. Αποφασιζουμε πως μας αρεσει η παραγκα και ετσι λοιπον καδραρουμε με την μηχανη και ψαχνουμε γωνιες και ληψεις οπου αφηνουμε απ εξω τον σαπιο κορμο και τις αδιαφορες μεγαλες πετρες. Συγχαρητηρια! διοτι μολις καναμε το πρωτο μεγαλο βημα μακρυα απο τον ερασιτεχνισμο! Ωραια λοιπον εχουμε αφαιρεσει απο το καδρο οτιδηποτε αποσπα την προσοχη μας και εχουμε κρατησει το θεμα μας. Το επομενο βημα ειναι να τονισουμε στο συνολο του καδρου μας το κυριο θεμα απο το φοντο. Για να το επιτυχουμε αυτο μπορουμε να ερθουμε πιο κοντα ωστε να μεγαλωσει αναλογικα με το φοντο και να καταλαβει κυριαρχο μερος του καδρου μας. Αναλογα την ιδεα που εχουμε φυσικα μπορει να γινει και το αντιθετο. Δηλαδη η παραγκα να αποτελει μικρο μερος στο καδρο αλλα η υπολοιπη σκηνη να αποτελειται απο την αμμουδια και την θαλασσα καθαρη απο ασχετα αντικειμενα, σκουπιδια πετρες σαπιους κορμους κτλ και ετσι να κυνηγησουμε μια πιο μινιμαλιστικη φωτογραφια. Επισης φροντιζουμε να το τοποθετησουμε σε ενδιαφερον για το ματι σημειο στο καδρο μας. Ενας γενικος οδηγος για αυτο ειναι τα 3 τριτα. Τεμνουμε το καδρο καθετα και οριζοντια δια 3 και 3 γραμμες δημιουργωντας ετσι 9 ορθογωνια/τετραγωνα κομματια και οπου τεμνονται οι γραμμες τοποθετουμε το θεμα μας, ενω αντιστοιχα παραλληλα και πανω στις γραμμες μπορουμε να βαζουμε τον οριζοντα κτλ. Παμπολες πληροφοριες ονλαιν για το συγκεκριμενο θεμα οπου μπορει καποιος να ψαξει. Γενικα να γνωριζεις πως δεν υπαρχει λογος να περιοριζουμε με γενικους φωτογραφικους κανονες την φαντασια μας, αλλα απλα να τους εχουμε υπ οψην και αν το επιθυμουμε να τους ακολουθουμε. Για να το κλεινω το θεμα σιγα σιγα, θεωρω το σημαντικοτερο ολων το να εχουμε αποφασισει τι ειναι αυτο που μας αρεσει. Αν δεν ξερουμε το θεμα μας καλυτερα να μην κανουμε καν τον κοπο να ανοιξουμε την μηχανη και να φωτογραφισουμε καθως το πιο πιθανο ειναι να βγαλουμε ενα απλο snapshot. Καλες ληψεις ευχομαι και με λιγο διαβασμα ονλαιν θα εισαι καλυτερος φωτογραφος και μαλιστα πολυ συντομα! Happy shooting!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zampination, post: 1057602220, member: 36314"] [b]Re: Οι πρώτες μου φωτογραφίες NIKON D5200[/b] Η διαφορα του ερασιτεχνη με εναν πιο εμπειρο φωτογραφο θεωρω πως ειναι η αδυναμια του πρωτου να αποφασισει στο τι ακριβως ειναι αυτο που του αρεσει σε μια σκηνη και βγαζει την μηχανη να φωτογραφισει. Πολλες φορες βλεπουμε ενα τοπιο για παραδειγμα και για καποιο λογο μας αρεσει. Ισως ειναι το φως, ισως ειναι καποιο συγκεκριμενο χαρακτηριστικο της σκηνης η απλα ενα αντικειμενο που μας κανει να σταθουμε και να πουμε πως θα το φωτογραφησουμε. Ετσι λοιπον ο αρχαριος θα σηκωσει την μηχανη θα καδραρει τυπικα ωστε να του αρεσει και θα πατησει το κλικ. Το αποτελεσμα συνηθως ειναι μια γενικη εικονα μιας γενικης σκηνης με πολλες λεπτομερειες και πληροφοριες και καπου εκει μεσα βρισκεται και αυτο που μας τραβηξε εξ αρχης την προσοχη, χαμενο αναμεσα σε αχρειαστα κλαδακια, λοφακια ,σπιτακια, τασακια και καθε λογης αντικειμενα που διχως λογο βρισκονται στο καδρο μας ενω εμεις απλα θελαμε να βγαλουμε φωτο εκεινο το βοτσαλο, το προσωπο, το εγκατελειμενο σπιτι κτλ κτλ. Ετσι λοιπον πριν ακομα φωτογραφησουμε, παρατηρουμε την σκηνη και προσπαθουμε να ανακαλυψουμε τι ειναι αυτο που μας αρεσει. Αν αυτο ακουγεται δυσκολο τοτε προσπαθηστε να αναλυσετε την σκηνη και δια της αφαιρετικης μεθοδου αποκλειστε αυτα που δεν σας αρεσουν στη σκηνη. Ενα ενα εως που να ανακαλυψετε τι ειναι αυτο που οντως σας αρεσει. Ωραια λοιπον ας πουμε πως κοιταζουμε μια παρατημενη παραγκα σε μια παραλια οπου δεξια της εχει ενα σαπιο κορμο και αριστερα της σκορπιες μεγαλες πετρες. Αποφασιζουμε πως μας αρεσει η παραγκα και ετσι λοιπον καδραρουμε με την μηχανη και ψαχνουμε γωνιες και ληψεις οπου αφηνουμε απ εξω τον σαπιο κορμο και τις αδιαφορες μεγαλες πετρες. Συγχαρητηρια! διοτι μολις καναμε το πρωτο μεγαλο βημα μακρυα απο τον ερασιτεχνισμο! Ωραια λοιπον εχουμε αφαιρεσει απο το καδρο οτιδηποτε αποσπα την προσοχη μας και εχουμε κρατησει το θεμα μας. Το επομενο βημα ειναι να τονισουμε στο συνολο του καδρου μας το κυριο θεμα απο το φοντο. Για να το επιτυχουμε αυτο μπορουμε να ερθουμε πιο κοντα ωστε να μεγαλωσει αναλογικα με το φοντο και να καταλαβει κυριαρχο μερος του καδρου μας. Αναλογα την ιδεα που εχουμε φυσικα μπορει να γινει και το αντιθετο. Δηλαδη η παραγκα να αποτελει μικρο μερος στο καδρο αλλα η υπολοιπη σκηνη να αποτελειται απο την αμμουδια και την θαλασσα καθαρη απο ασχετα αντικειμενα, σκουπιδια πετρες σαπιους κορμους κτλ και ετσι να κυνηγησουμε μια πιο μινιμαλιστικη φωτογραφια. Επισης φροντιζουμε να το τοποθετησουμε σε ενδιαφερον για το ματι σημειο στο καδρο μας. Ενας γενικος οδηγος για αυτο ειναι τα 3 τριτα. Τεμνουμε το καδρο καθετα και οριζοντια δια 3 και 3 γραμμες δημιουργωντας ετσι 9 ορθογωνια/τετραγωνα κομματια και οπου τεμνονται οι γραμμες τοποθετουμε το θεμα μας, ενω αντιστοιχα παραλληλα και πανω στις γραμμες μπορουμε να βαζουμε τον οριζοντα κτλ. Παμπολες πληροφοριες ονλαιν για το συγκεκριμενο θεμα οπου μπορει καποιος να ψαξει. Γενικα να γνωριζεις πως δεν υπαρχει λογος να περιοριζουμε με γενικους φωτογραφικους κανονες την φαντασια μας, αλλα απλα να τους εχουμε υπ οψην και αν το επιθυμουμε να τους ακολουθουμε. Για να το κλεινω το θεμα σιγα σιγα, θεωρω το σημαντικοτερο ολων το να εχουμε αποφασισει τι ειναι αυτο που μας αρεσει. Αν δεν ξερουμε το θεμα μας καλυτερα να μην κανουμε καν τον κοπο να ανοιξουμε την μηχανη και να φωτογραφισουμε καθως το πιο πιθανο ειναι να βγαλουμε ενα απλο snapshot. Καλες ληψεις ευχομαι και με λιγο διαβασμα ονλαιν θα εισαι καλυτερος φωτογραφος και μαλιστα πολυ συντομα! Happy shooting! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Οι πρώτες μου φωτογραφίες
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…