OLED55B8 που δεν ανοίγει (εκτός εγγύησης).. Και τώρα τι;

stelkan

New member
16 July 2012
31
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά...
Επανέρχομαι μετά από δύο χρόνια και με ήδη άσχημες εμπειρίες από το συγκεκριμένο μοντέλο.. Το τρίτο, ναι το τρίτο panel (!!!) που έχω στα χέρια μου, ξαφνικά εχθές έκλεισε και δεν ανοίγει καν (δυο μήνες από την λήξη της εγγύησης της τελευταίας τηλεόρασης). Η τηλεόραση κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο οτι πάει να ανοίξει και μετά από μερικά δευτερόλεπτα βγάζει μικρές οριζόντιες πράσινες γραμμές ακαριαία, κάνει τον ίδιο ήχο και κλείνει. Την έβγαλα από την πρίζα, την ξαναέβαλα, δοκίμασα σε άλλη πρίζα, κράτησα πατημένο το power button δέκα δευτερόλεπτα, ξαναδοκίμασα, αλλά μάταια.. Προφανώς και έχω πανικοβληθεί γιατί στα περισσότερα ανάλογα θέματα που έχω διαβάσει, είτε είναι απλά ένας πυκνωτής, είτε PSU, είτε main board, ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη επισκευής και όλοι προτείνουν αλλαγή panel, με κόστος ασύμφορο.. Επίσης, από την προηγούμενη εμπειρία από την serviceone (δες σχετικό νήμα μου), φοβάμαι πολύ να την εμπιστευθώ. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία; Γνωρίζει τρόπο αντιμετώπισης; Και τέλος, έχει εμπειρία από Μανωλόπουλο; Μήπως μπορέσει κάποιος να βάλει το χεράκι του με ανταλλακτικά και γλιτώσω το κόστος του panel; Υπενθυμίζω οτι μιλάμε για το τρίτο ίδιο μοντέλο που έχει βλάβη μέσα σε 26 μήνες... Όσο και να σκοτώνει η εικόνα, πως να εμπιστευτώ ξανά; Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το σεντόνι.
 

Lobo10

AVClub Addicted Member
23 May 2012
2,514
Athens
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά...
Επανέρχομαι μετά από δύο χρόνια και με ήδη άσχημες εμπειρίες από το συγκεκριμένο μοντέλο.. Το τρίτο, ναι το τρίτο panel (!!!) που έχω στα χέρια μου, ξαφνικά εχθές έκλεισε και δεν ανοίγει καν (δυο μήνες από την λήξη της εγγύησης της τελευταίας τηλεόρασης). Η τηλεόραση κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο οτι πάει να ανοίξει και μετά από μερικά δευτερόλεπτα βγάζει μικρές οριζόντιες πράσινες γραμμές ακαριαία, κάνει τον ίδιο ήχο και κλείνει. Την έβγαλα από την πρίζα, την ξαναέβαλα, δοκίμασα σε άλλη πρίζα, κράτησα πατημένο το power button δέκα δευτερόλεπτα, ξαναδοκίμασα, αλλά μάταια.. Προφανώς και έχω πανικοβληθεί γιατί στα περισσότερα ανάλογα θέματα που έχω διαβάσει, είτε είναι απλά ένας πυκνωτής, είτε PSU, είτε main board, ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη επισκευής και όλοι προτείνουν αλλαγή panel, με κόστος ασύμφορο.. Επίσης, από την προηγούμενη εμπειρία από την serviceone (δες σχετικό νήμα μου), φοβάμαι πολύ να την εμπιστευθώ. Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία; Γνωρίζει τρόπο αντιμετώπισης; Και τέλος, έχει εμπειρία από Μανωλόπουλο; Μήπως μπορέσει κάποιος να βάλει το χεράκι του με ανταλλακτικά και γλιτώσω το κόστος του panel; Υπενθυμίζω οτι μιλάμε για το τρίτο ίδιο μοντέλο που έχει βλάβη μέσα σε 26 μήνες... Όσο και να σκοτώνει η εικόνα, πως να εμπιστευτώ ξανά; Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το σεντόνι.
Ημερομηνία αλλαγής του τελευταίου πάνελ;

Έχεις 2 χρόνια εγγύηση (για το πάνελ) από εκείνη την ημέρα με το δελτίο αποστολής..
 

Lobo10

AVClub Addicted Member
23 May 2012
2,514
Athens
27/11/2018 η ημερομηνία παραλαβής της τελευταίας τηλεόρασης..
Πάρε στην εξυπηρέτηση και κάνε παράπονα..Δείξε τους την αγανάκτησή σου με ωραίο τρόπο.

Υπάρχει μέλος του forum που τον εξυπηρέτησαν λίγο μετά το πέρας της εγγύησης..

Καλή επιτυχία
 

stelkan

New member
16 July 2012
31
Πάρε στην εξυπηρέτηση και κάνε παράπονα..Δείξε τους την αγανάκτησή σου με ωραίο τρόπο.

Υπάρχει μέλος του forum που τον εξυπηρέτησαν λίγο μετά το πέρας της εγγύησης..

Καλή επιτυχία

Όντως; Γιατί και από την εξυπηρέτηση της LG έχω φρικτά παράπονα ως προς την αντιμετώπιση στην πρώτη τηλεόραση.
 

Lobo10

AVClub Addicted Member
23 May 2012
2,514
Athens
Όντως; Γιατί και από την εξυπηρέτηση της LG έχω φρικτά παράπονα ως προς την αντιμετώπιση στην πρώτη τηλεόραση.
Εγώ υποδειγματική εξυπηρέτηση είχα, απλά μεγάλη καθυστέρηση..
 

stelkan

New member
16 July 2012
31
Εγώ υποδειγματική εξυπηρέτηση είχα, απλά μεγάλη καθυστέρηση..

Μετά την συνολική ταλαιπωρία που έχω περάσει ειλικρινά η καθυστέρηση είναι το μικρότερο πρόβλημα, αρκεί να εξυπηρετηθώ. Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, γιατί όπως καταλαβαίνεις η απογοήτευση μου είναι μεγάλη!
 

Lobo10

AVClub Addicted Member
23 May 2012
2,514
Athens
Μετά την συνολική ταλαιπωρία που έχω περάσει ειλικρινά η καθυστέρηση είναι το μικρότερο πρόβλημα, αρκεί να εξυπηρετηθώ. Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, γιατί όπως καταλαβαίνεις η απογοήτευση μου είναι μεγάλη!
Σε καταλαβαίνω απόλυτα.

Ελπίζω να βρεις άκρη.
 

stelkan

New member
16 July 2012
31
Λοιπόν η απάντηση της LG σε όλη την περιπέτεια μου ήταν η εξής: ¨Σας καταλαβαίνουμε αλλά εφόσον στις 27/11/2018 η τηλεόραση σας είχε αντικατασταθεί, έστω και με πρωτοβουλία του καταστήματος ηλεκτρικών ειδών, η τελευταία τηλεόραση δεν θεωρείται προβληματική εφόσον εμφανίζει βλάβη για πρώτη φορά. Αναφορικά με την εγγύηση, ίσως να κάναμε μια εξαίρεση εάν μιλούσαμε για λίγες μέρες μετά τη λήξη της. Αλλά έχει περάσει περισσότερο διάστημα από μήνα. Οπότε μιλήστε με την serviceone". Αυτά.