Oscars 2007

giannis11

New member
17 June 2006
58
Καλύτερης ταινίας:
The Departed (Ο Πληροφοριοδότης) με παραγωγό τον Graham King

Σκηνοθεσίας:
Martin Scorsese για το The Departed (Ο Πληροφοριοδότης)

Actor in a leading role (Α' ανδρικού ρόλου):
Forest Whitaker για το The Last King Of Scotland (Τελευταίος Βασιλιάς της Σκοτίας)

Actress in a leading role (Α' γυναικείου ρόλου):
Helen Mirren για το The Queen

Actress in a supporting role (Β' γυναικείου ρόλου):
Jennifer Hudson για το Dreamgirls

Actor in a supporting role (Β' ανδρικού ρόλου):
Alan Arkin για το Little Miss Sunshine

Visual effects:
Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest

Animated feature:
Happy Feet

Μικρού μήκους:
West Bank Story

Μικρού μήκους κινούμενα σχέδια:
The Danish Poet

Film editing (μοντάζ):
The Departed (Ο Πληροφοριοδότης)

Costume design:
Marie Antoinette

Makeup:
Pan's Labyrinth

Music:
An Inconvenient Truth
"I Need to Wake Up" Music and Lyric by Melissa Etheridge

Καλύτερου Ντοκυμαντέρ:
An Inconvenient Truth

Art direction:
Pan's Labyrinth

Sound mixing:
Dreamgirls

Sound editing:
Letters From Iwo Jima (Γράμματα απο την Iwo Jima)

Καλύτερης ξένης ταινίας:
The Lives Of Others (Das Leben der Anderen)

Cinematography:
Pan's Labyrinth (El Laberinto del Fauno)

Writing adapted screenplay (διασκευασμένου σεναρίου):
The Departed (Ο Πληροφοριοδότης)

Writing original screenplay (πρωτότυπου σεναρίου):
Little Miss Sunshine

τιμητικό Όσκαρ στον Ιταλό συνθέτη Ennio Morricone


Φιλικά
Γιάννης
 

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Αυτά τα αναδρομικά Όσκαρ δεν τα συμπάθησα ποτέ. Δε νομίζω ότι αυτή η ταινία δικαιούται τέτοιο τίτλο. Ναι, ήταν καλή, είχε μερικά καλά στοιχεία (με κύριο την ηθοποιία), αλλά δεν θα την έλεγα σκηνοθετικό αριστούργημα.
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
11,226
Homeless
Re: Απάντηση: Oscars 2007

Αυτά τα αναδρομικά Όσκαρ δεν τα συμπάθησα ποτέ. Δε νομίζω ότι αυτή η ταινία δικαιούται τέτοιο τίτλο. Ναι, ήταν καλή, είχε μερικά καλά στοιχεία (με κύριο την ηθοποιία), αλλά δεν θα την έλεγα σκηνοθετικό αριστούργημα.

Δεν ξερω δεν την ειδα. Προφανως δεν ειχε τιποτα ποιο αξιολογο τι να πω
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,758
Εκεί ψηλά.....
ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ που ητανε ταινια αυτη για οσκαρ καλυτερης ταινιας και σκηνοθεσιας....
Ας του το δινανε πριν μπει στην αιθουσα αμα αισθανονταν οτι χρωστουσαν κατι
....


ΧΡΥΣΗ ΠΑΤΑΤΑ απο εμενα
 

Lepton

Supreme Member
19 June 2006
5,346
Γλυφάδα
Και για να μην είμαστε μόνο αρνητικοί, :SFGSFGSF: για τις Ζωές των Άλλων και :2thumb22sup: για τον Whitaker!
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
αφού πήρε και ο Σκορτσέζε όσκαρ με τον πληροφοριοδότη δεν ξέρω μήπως πρέπει να δώσουμε και στον dirty Harry για τις ταινίες εκείνες πριν μερικά χρόνια (που εδώ που τα λέμε το άξιζε με τόσες πιστολιές που έριχνε).

Τι σκηνοθεσίες και @α@αριές. Τέτοια έργα υπάρχουν με το κιλό στα video club.
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Εντάξει δεν ήταν και για πέταμα η ταινία. Μην υπερβάλλουμε. Απλά το όσκαρ ο Μάρτυ έπρεπε να το είχε πάρει πολύ νωρίτερα και για πολύ καλύτερες ταινίες, αυτό είναι όλο. Δεν θεωρώ όμως ότι το φετινό το πήρε με sympathy votes. Κι αυτό γιατί φέτος θεωρώ πως δεν υπήρχε άλλη 100% οσκαρική ταινία, εκτός ίσως από την ταινία του Ίστγουντ. Πέρισυ έγινε πανικός, αλλά φέτος ήταν πολύ υποτονική η παραγωγή. Αυτό φαίνεται και από το πόσες υποψηφιότητες πήραν ταινίες όχι αμιγώς αμερικανικές όπως ο Λαβύρινθος του Πάνα (η οποία μου φάνηκε βαρετή γι αυτό που ήθελε να είναι), τα γράμματα από την Ιβοζίμα, το volver και η Βαβέλ. Αλλά και ταινίες του ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά όπως το little miss sunshine (που πήρε και 2 βραβεία πολύ σημαντικά).
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
εάν πρέπει να δίνουν βραβεία κάθε χρόνο, αναγκαστικά θα πάρουν και σαβούρες...
Δηλαδή ο πληροφοριοδότης ήταν καλύτερο έργο από το Στοίχημα του Σλέβιν ή το Running Scared? Δεν είπαμε οτι ήταν σαβούρα αλλά απ' τη μέση και μετά καταντούσε βαρετό μέχρι...ενώ τα παραπάνω όχι...
Αν δεν υπάρχουν καλά έργα δεν πρέπει να δίνονται βραβεία ή ανάλογα τις κατηγορίες.

Τώρα για το Λαβύρινθο του Πάνα, τα βραβεία που πήρε δεν μου λένε κάτι ούτε θα τα προσέξω αν είναι να διαλέξω ένα έργο οπότε, τα πήρε δεν τα πήρε για μένα είναι ίδιο και το αυτό.
 
Last edited:

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Κι εγώ δεν πιστεύω ότι ο πληροφοριοδότης άξιζε όσκαρ καλύτερης ταινίας αλλά μήπως μπορεί να μας πεί κάποιος ποιές άλλες ήταν προτεινόμενες για να έχουμε μέτρο σύγκρισης;
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Δεν το θεωρώ σαβούρα το departed. Είναι μια καλή αστυνομική ταινία. Έχει και ρυθμό και ανατροπές στο σενάριο και καλές ερμηνίες και καλη σκηνοθεσία γι αυτό που πρέπει να είναι. Δεν είναι στο επίπεδο του Ταξιτζή, ή του Raging Bull ή του goodfellas αλλά φέτος έπαιζε δυνατά και σίγουρα όχι τυχαία. Αυτό που με στενοχορεί είναι οτι ο Μάρτυ πήρε το όσκαρ γι αυτήν την ταινία και όχι για τις τρεις που προανέφερα. Τίποτα άλλο.
 
18 June 2006
15,906
Αθήνα-Κέντρο
Απάντηση: Re: Oscars 2007

εάν πρέπει να δίνουν βραβεία κάθε χρόνο, αναγκαστικά θα πάρουν και σαβούρες...
Δηλαδή ο πληροφοριοδότης ήταν καλύτερο έργο από το Στοίχημα του Σλέβιν ή το Running Scared? Δεν είπαμε οτι ήταν σαβούρα αλλά απ' τη μέση και μετά καταντούσε βαρετό μέχρι...ενώ τα παραπάνω όχι...
Αν δεν υπάρχουν καλά έργα δεν πρέπει να δίνονται βραβεία ή ανάλογα τις κατηγορίες.

Τώρα για το Λαβύρινθο του Πάνα, τα βραβεία που πήρε δεν μου λένε κάτι ούτε θα τα προσέξω αν είναι να διαλέξω ένα έργο οπότε, τα πήρε δεν τα πήρε για μένα είναι ίδιο και το αυτό.


Αμα βάζεις στην ίδια μοίρα τον Σκορτσέζε με το (συμπαθέστατο) Running Scared καταργείς τον κινηματογράφο. ! Μην τα ισοπεδώνουμε όλα για χάρη του ποπ κορν και του DVD..
Sorry :ernaehrung004:
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
Κι επειδή το έβγαλε ο ...συμπαθέστατος Σκορτσέζε έπρεπε να πάρει κάτι ε?
Φαίνεται οτι κι εσύ πας με το ρεύμα, με την οικονομική επιχείρηση που λέγεται Oscars xxxx...

Κρίμα πάντως γιατί δεν έχεις καταλάβει οτι τα περισσότερα αν όχι όλα, είναι στημένα προς όφελος των εταιριών. Κρίμα επίσης το γεγονός πως στην αίθουσα των oscars φαίνονταν σοβαροί άνθρωποι που δεν έτρωγαν ποπ-κορν...

Sorry!
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον, όποιος βλέπει όσκαρ ή/και σχολιάζει οσκαρ βρίσκεται στο ρεύμα και πάει με το ρεύμα. Αν το αρνείται απλά ανήκει σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που πάνε με το ρεύμα απλά δεν το παραδέχονται (δεν κατακρίνω το να πηγαίνεις με το ρεύμα - ειδικά στις ταινίες - κι εγώ με το ρεύμα πάω).
Το όσκαρ έχουν στηθεί από το holywood για το holywood. Όποιος δε θέλει να πηγαίνει με το ρεύμα δεν ασχολείται με το holywood και κατά συνέπεια και με τα οσκαρ...
Απλά κι ωραία...
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,530
Θεσσαλονίκη
Φέτος δεν υπήρχε ταινία που θα μπορούσε να ξεχωρίσει στα Όσκαρ. Οπότε και το έδωσαν στον Σκορσέζε μέσα από μια σειρά ταινίες ίδιου βεληνεκούς.
Μιλάω πάντα για τις προτεινόμενες ταινίες. Το Running Scared δε νομίζω να έμπαινε στις προτάσεις της Ακαδημίας, όσο για το Lucky Number Slevin δεν ξέρω...

Στα της τελετής, η παρουσιάστρια κρύα, άχρωμη, χαζό αμερικάνικο χιούμορ. Δεν υπήρχαν ισχυρές κόντρες μεταξύ ταινιών, τα περισσότερα τα πήραν τα φαβορί. Γενικά τα Όσκαρ ήταν πολύ "λίγα" φέτος.
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,530
Θεσσαλονίκη
Κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον, όποιος βλέπει όσκαρ ή/και σχολιάζει οσκαρ βρίσκεται στο ρεύμα και πάει με το ρεύμα. Αν το αρνείται απλά ανήκει σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που πάνε με το ρεύμα απλά δεν το παραδέχονται (δεν κατακρίνω το να πηγαίνεις με το ρεύμα - ειδικά στις ταινίες - κι εγώ με το ρεύμα πάω).
Το όσκαρ έχουν στηθεί από το holywood για το holywood. Όποιος δε θέλει να πηγαίνει με το ρεύμα δεν ασχολείται με το holywood και κατά συνέπεια και με τα οσκαρ...
Απλά κι ωραία...

Θάνο, όλα τα κινηματογραφικά βραβεία έχουν λίγο πολύ κάποιες στημένες φάσεις. Αν για παράδειγμα σνομπάρεις τα Όσκαρ και ακολουθείς πιστά τα βραβεία της Μπερλινάλε ή τους Χρυσούς Φοίνικες, νομίζω πέφτεις στη ίδια παγίδα.

Μ' αρέσει να τα παρακολουθώ όλα για το θεαθήναι, κι όταν έρθει η ώρα να επιλέξω να δω μια ταινία, να έχω υπόψη μου ότι πήρε κάποιο βραβείο, ίσως να υπάρχει λόγος που το πήρε, κτλ.
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
Κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον, όποιος βλέπει όσκαρ ή/και σχολιάζει οσκαρ βρίσκεται στο ρεύμα και πάει με το ρεύμα. Αν το αρνείται απλά ανήκει σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που πάνε με το ρεύμα απλά δεν το παραδέχονται (δεν κατακρίνω το να πηγαίνεις με το ρεύμα - ειδικά στις ταινίες - κι εγώ με το ρεύμα πάω).
Το όσκαρ έχουν στηθεί από το holywood για το holywood. Όποιος δε θέλει να πηγαίνει με το ρεύμα δεν ασχολείται με το holywood και κατά συνέπεια και με τα οσκαρ...
Απλά κι ωραία...

Συμφωνώ εν μέρει αλλά δεν έχει να κάνει με το αν ασχολείσαι ή όχι. Ακούς γνώμες από παντού (που είναι και το σωστό) και κρίνεις αν τις επικροτείς ή όχι.
Υπάρχουν και έργα που άξιζαν και πήραν Oscar πραγματικά.
Αν μια ταινία αξίζει Oscar, γι' αυτό αποφασίζει ο καθένας για τον ευατό του ξεχωριστά.
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Θάνο, όλα τα κινηματογραφικά βραβεία έχουν λίγο πολύ κάποιες στημένες φάσεις. Αν για παράδειγμα σνομπάρεις τα Όσκαρ και ακολουθείς πιστά τα βραβεία της Μπερλινάλε ή τους Χρυσούς Φοίνικες, νομίζω πέφτεις στη ίδια παγίδα.

Μ' αρέσει να τα παρακολουθώ όλα για το θεαθήναι, κι όταν έρθει η ώρα να επιλέξω να δω μια ταινία, να έχω υπόψη μου ότι πήρε κάποιο βραβείο, ίσως να υπάρχει λόγος που το πήρε, κτλ.

σωστός...
 

Photis

Supreme Member
4 July 2006
4,796
behind the camera
Σε καμία περίπτωση τα οσκαρ δεν πρέπει να προσδιορίζουν τον τρόπο που βλέπουμε κινηματογράφο όσοι θέλουμε να αποκαλούμαστε σινεφίλ. Περισσότερο για κουτσομπολιό και για το θεαθήναι το βλέπω και σίγουρα δεν περιμένω τα βραβεία για να αποφασίσω αν μια ταινία μου αρέσει ή είναι καλή. Άλλωστε ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης (φαίνεται από το avatar μου) δεν έχει τιμηθεί ποτέ με όσκαρ.

Από κει και πέρα, κριτική θα γίνει και στα όσκαρ. Και στις επιλογές τις ακαδημίας όσον αφορά τις υποψηφιότητες, και στις βραβεύσεις. Θεωρώ λοιπόν ότι ο Σκορσέζε, δικαίως το πήρε εφέτος με δεδομένες τις ταινίες που βγήκαν γενικότερα, αλλά και τις υποψηφιότητες της ακαδημίας. Δεν θεωρώ ότι υπήρχε άλλη ταινία -πλην αυτης του Ιστγουντ- που μπορούσε να χτυπήσει το departed, όσον αφορά πάντα τα κριτήρια επιλογής της ακαδημίας. Το αν αυτό μας αρέσει ή όχι (τα κριτήρια δηλαδή) είναι σίγουρα προς συζήτηση. Είναι όμως μια συζήτηση που πρέπει να γίνει σε ένα τόπικ γενικότερα για τον κινηματογράφο και όχι σε ένα τόπικ για τα όσκαρ.