Δεν ξέρω αν βοηθάει, αλλά και στην WIND που είμαι εγώ την ίδια πολιτική ακολουθούν. Η πρώτη περίοδος του συμβολαίου, μέχρι να λήξει δηλαδή, έχει μικρότερη τιμή. Είναι κάτι σαν προσφορά. Όταν λήξει το συμβόλαιο μετά γυρνάει στην κανονική τιμή που έχει το πρόγραμμα βάσει του τιμοκαταλόγου της εταιρίας. Και επειδή αν θέλεις να κόψεις το συμβόλαιο και να κάνεις καινούριο, ακόμα και στην ίδια εταιρία, έχει 36 ευρώ χρέωση για νέα γραμμή, καταλήγει τελικά να συμφέρει καλύτερα να μένεις στο ίδιο παλιό συμβόλαιο.
Αλλά σαν επιβράβευση που μένεις στην εταιρία, αν πάρεις τηλέφωνο στην WIND και τους ρωτήσεις τελικά σου λένε ότι κάποια έκπτωση σου κάνουν σαν δώρο. Παραπάνω χρόνο ομιλίας σε σταθερά, παραπάνω χρόνο σε κινητά, έκπτωση σε κάποιο έξτρα πακέτο που έχεις, ακόμα και έκπτωση στο πάγιο σου. Ανάλογα με το τι πρόγραμμα έχεις και την πολιτική της εταιρίας. Αλλά αυτό το πράγμα δεν στο λένε, ακόμα και όταν μιλάς στο τηλέφωνο μαζί τους. Πρέπει ειδικά να ρωτήσεις αν υπάρχει κάποια έκπτωση για την περίπτωση σου.
Αυτά βέβαια για την WIND που είμαι εγώ. Οπότε προτείνω αν δεν έχεις ρωτήσει, να πάρεις ένα τηλέφωνο στον ΟΤΕ και να τους ρωτήσεις αν δικαιούσαι κάποιο bonus ή κάποια έκπτωση.