Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi ηχεία
Περι Ηχείων (και χώρων)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1058513889" data-attributes="member: 17874"><p>Οι μουσικοί επηρεάζονται από τις διάφορες μόδες όσο και οι υπόλοιποι ακροατές. Και οι περισσότεροι (όχι όλοι) ελάχιστα ενδιαφέρονται για την υψηλή πιστότητα.</p><p>Δεν μπορείτε να φανταστείτε την απογοήτευσή μου όταν πριν από μερικά χρόνια ηχογραφούσα ένα demo. (Μπουζούκι, κιθάρα, δύο φωνές).</p><p></p><p>Όταν τελείωσα την επεξεργασία, έφτιαξα <strong><em>επίτηδες</em></strong> δύο εκδοχές. Μία, αυτή που θεωρούσα εγώ σωστή με βάση τις αρχές της υψηλής πιστότητας. Με όλα τα δυναμικά, τα μικρόδυναμικά και τις χροιές των οργάνων και των φωνών. Με φυσικό χώρο και όχι τεχνητό reverb. By the book, που λένε. Η πραγματικότητα που εισέπραττα εγώ ως ακροατής την ώρα που γινόταν η ηχογράφηση.</p><p></p><p>Και μία δεύτερη εκδοχή. Συμπιεσμένη, με τους compressors στο φουλ, στα όρια της παραμόρφωσης. Με τον τρόπο που φτιάχνουν τα cd οι σύγχρονες εμπορικές παραγωγές. Έβαλα τους μουσικούς να ακούσουν και τις δύο εκδοχές της ηχογράφησης τους. Ποια νομίζετε ότι προτίμησαν;</p><p></p><p>-Τη δεύτερη βεβαίως-βεβαίως! :laugh:</p><p></p><p>Αυτή της παραμόρφωσης και όχι εκείνη της υψηλής πιστότητας! Αυτήν που έχουν συνηθίσει να ακούνε από τις τρέχουσες εμπορικές παραγωγές, οι οποίες τελικά γίνονται για αυτούς και το μέτρο του σωστού!</p><p></p><p>Στο σημείο αυτό χρειάζεται να αναφερθούμε και σε κάτι άλλο:</p><p>Ο μουσικός - άσχετο πόσο καλός μπορεί να είναι- την ώρα που παίζει ακούει τον εαυτό του πρώτα από όλα και έπειτα τους διπλανούς του. Οι σχετικές εντάσεις και οι θέσεις ως προς το χώρο τις οποίες αντιλαμβάνεται είναι εντελώς διαφορετικές από εκείνες του ακροατή και μάλιστα στην ιδανική θέση ακρόασης. Η εμπειρία του και επομένως και η αντίληψη του ως ακροατής είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του κοινού. Μόνο εάν ηχογραφούσαμε από τη θέση που βρίσκεται τη στιγμή που παίζει, μόνο τότε θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε τη δική του εμπειρία, αυτό που ακούει εκείνος ως μουσικός. (Και αυτό σχεδόν ποτέ δεν γίνεται).</p><p></p><p>Κατά συνέπεια ο μουσικός <em>όταν δεν παίζει,</em> όταν λειτουργεί ως ακροατής όπως και οι υπόλοιποι, δεν διαφέρει σε τίποτα από τους λοιπούς ακροατές. Και ο τρόπος που διαμορφώνεται το γούστο και η αισθητική του είναι ίδιος με όλων των υπολοίπων, όταν λειτουργεί ως μέρος του κοινού και όχι ως παράγων του μουσικού γεγονότος και δημιουργίας...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1058513889, member: 17874"] Οι μουσικοί επηρεάζονται από τις διάφορες μόδες όσο και οι υπόλοιποι ακροατές. Και οι περισσότεροι (όχι όλοι) ελάχιστα ενδιαφέρονται για την υψηλή πιστότητα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την απογοήτευσή μου όταν πριν από μερικά χρόνια ηχογραφούσα ένα demo. (Μπουζούκι, κιθάρα, δύο φωνές). Όταν τελείωσα την επεξεργασία, έφτιαξα [b][i]επίτηδες[/i][/b] δύο εκδοχές. Μία, αυτή που θεωρούσα εγώ σωστή με βάση τις αρχές της υψηλής πιστότητας. Με όλα τα δυναμικά, τα μικρόδυναμικά και τις χροιές των οργάνων και των φωνών. Με φυσικό χώρο και όχι τεχνητό reverb. By the book, που λένε. Η πραγματικότητα που εισέπραττα εγώ ως ακροατής την ώρα που γινόταν η ηχογράφηση. Και μία δεύτερη εκδοχή. Συμπιεσμένη, με τους compressors στο φουλ, στα όρια της παραμόρφωσης. Με τον τρόπο που φτιάχνουν τα cd οι σύγχρονες εμπορικές παραγωγές. Έβαλα τους μουσικούς να ακούσουν και τις δύο εκδοχές της ηχογράφησης τους. Ποια νομίζετε ότι προτίμησαν; -Τη δεύτερη βεβαίως-βεβαίως! :laugh: Αυτή της παραμόρφωσης και όχι εκείνη της υψηλής πιστότητας! Αυτήν που έχουν συνηθίσει να ακούνε από τις τρέχουσες εμπορικές παραγωγές, οι οποίες τελικά γίνονται για αυτούς και το μέτρο του σωστού! Στο σημείο αυτό χρειάζεται να αναφερθούμε και σε κάτι άλλο: Ο μουσικός - άσχετο πόσο καλός μπορεί να είναι- την ώρα που παίζει ακούει τον εαυτό του πρώτα από όλα και έπειτα τους διπλανούς του. Οι σχετικές εντάσεις και οι θέσεις ως προς το χώρο τις οποίες αντιλαμβάνεται είναι εντελώς διαφορετικές από εκείνες του ακροατή και μάλιστα στην ιδανική θέση ακρόασης. Η εμπειρία του και επομένως και η αντίληψη του ως ακροατής είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του κοινού. Μόνο εάν ηχογραφούσαμε από τη θέση που βρίσκεται τη στιγμή που παίζει, μόνο τότε θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε τη δική του εμπειρία, αυτό που ακούει εκείνος ως μουσικός. (Και αυτό σχεδόν ποτέ δεν γίνεται). Κατά συνέπεια ο μουσικός [i]όταν δεν παίζει,[/i] όταν λειτουργεί ως ακροατής όπως και οι υπόλοιποι, δεν διαφέρει σε τίποτα από τους λοιπούς ακροατές. Και ο τρόπος που διαμορφώνεται το γούστο και η αισθητική του είναι ίδιος με όλων των υπολοίπων, όταν λειτουργεί ως μέρος του κοινού και όχι ως παράγων του μουσικού γεγονότος και δημιουργίας... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi ηχεία
Περι Ηχείων (και χώρων)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…