- 21 January 2007
- 21,651
Περί μετατροπής 2D σε 3D
Ένα άρθρο για τις δυσκολίες της μετατροπής του τιτανικού σε 3D.
Φυσικά ίδιες είναι οι δυσκολίες είτε πρόκειται για τον τιτανικό ή για οποιοδήποτε άλλο βίντεο.
http://www.extremetech.com/extreme/124965-titanic-how-do-you-convert-a-movie-to-3d-anyway
Έχουμε συζητήσει κατά περιόδους για διάφορα software λ.χ. http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/91751-SONY-Vegas-Pro-11-και-3D-rendering
Αλλά και για real-time λύσεις τύπου avisynth http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=157392 που θεωρώ επισεις απαράδεκτες.
Δυστυχώς με ένα pan & resize με σταθερές παραμέτρους δε γίνεται δουλειά.
Παλιότερα έλεγα ότι θέλει δουλεία ανά πλάνο τουλάχιστο. Και κάθε πλάνο να έχει το δικό του βάθος.
Φυσικά ακόμα καλύτερα καρέ-καρέ, και με depth maps, μ ια εισαγωγή θα βρείτε στο παραπάνω άρθρο.
Ενώ φαίνεται ότι θα μας έρθουν όλο και πιο έξυπνοι αλγόριθμοι που θα μπορούν να κάνουν δυναμικά Track ένα αντικείμενο στη σκηνή μας και το σχετικό υπολογισμό βάθους.
Σίγουρα πάντως όσο περισσότερη δουλεία αποφασίσουμε να ρίξουμε, τόσο καλύτερο θα είναι το ψευδο-3Δ στο οποίο θα καταλήξουμε.
Ένα άρθρο για τις δυσκολίες της μετατροπής του τιτανικού σε 3D.
Φυσικά ίδιες είναι οι δυσκολίες είτε πρόκειται για τον τιτανικό ή για οποιοδήποτε άλλο βίντεο.
http://www.extremetech.com/extreme/124965-titanic-how-do-you-convert-a-movie-to-3d-anyway
Έχουμε συζητήσει κατά περιόδους για διάφορα software λ.χ. http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/91751-SONY-Vegas-Pro-11-και-3D-rendering
Αλλά και για real-time λύσεις τύπου avisynth http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=157392 που θεωρώ επισεις απαράδεκτες.
Δυστυχώς με ένα pan & resize με σταθερές παραμέτρους δε γίνεται δουλειά.
Παλιότερα έλεγα ότι θέλει δουλεία ανά πλάνο τουλάχιστο. Και κάθε πλάνο να έχει το δικό του βάθος.
Φυσικά ακόμα καλύτερα καρέ-καρέ, και με depth maps, μ ια εισαγωγή θα βρείτε στο παραπάνω άρθρο.
Ενώ φαίνεται ότι θα μας έρθουν όλο και πιο έξυπνοι αλγόριθμοι που θα μπορούν να κάνουν δυναμικά Track ένα αντικείμενο στη σκηνή μας και το σχετικό υπολογισμό βάθους.
Σίγουρα πάντως όσο περισσότερη δουλεία αποφασίσουμε να ρίξουμε, τόσο καλύτερο θα είναι το ψευδο-3Δ στο οποίο θα καταλήξουμε.