Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Περί σύνθεσης, κάδρου κλπ..
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tuxx" data-source="post: 1058113775" data-attributes="member: 45860"><p>Ανοίγω αυτό το νήμα με σκοπό να ανταλλάξουμε απόψεις γύρω από τ<strong>ο σημαντικότερο κομμάτι της φωτογραφίας</strong> που δεν είναι άλλο από <strong>το κάδρο</strong>.</p><p></p><p>Ξεκινάω, δίνοντας ένα πολύ ενδιαφέρον λινκ:</p><p></p><p><a href="http://compositionstudy.com" target="_blank">http://compositionstudy.com</a></p><p></p><p>Πρόκειται για website που έχει φτιάξει ο <strong>Ted Forbes</strong>, του <a href="https://www.youtube.com/user/theartofphotography" target="_blank">Art of Photography</a>, <strong>ίσως ο μόνος </strong>φωτογραφικός youtuber που έχει πέσει στο διάβα μου με σοβαρό καλλιτεχνικό υπόβαθρο.</p><p></p><p>Η ανάλυση του website χωρίζεται σε επιμέρους ενότητες με επεξηγηματικά κείμενα, videos, φωτογραφίες κλπ:</p><p></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/line/" target="_blank">Line</a></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/shape/" target="_blank">Shape</a></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/negative-space/" target="_blank">Negative Space</a> (μια εξαιρετική αναφορά στον "αρνητικό χώρο" έκανε σήμερα ο <a href="https://avclub.gr/forum/member.php/45009-Anon" target="_blank">Anon</a> σε <a href="https://avclub.gr/forum/showthread.php/145586-%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%28long-exposure%29?p=1058113718&viewfull=1#post1058113718" target="_blank">αυτό το link</a>)</p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/simplification/" target="_blank">Simplification</a></p><p><a href="http://compositionstudy.com/simplification/" target="_blank"></a>- <a href="http://compositionstudy.com/rule-of-odds/" target="_blank">Rule of Odds</a></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/rule-of-thirds/" target="_blank">Rule of Thirds</a></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/rule-of-space/" target="_blank">Rule of Space</a></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/rhythm/" target="_blank">Rhythm</a></p><p>- <a href="http://compositionstudy.com/subframing/" target="_blank">SubFraming</a></p><p></p><p>Η απόπειρα αυτή αποκωδικοποίησης του κάδρου από τον Forbes, έρχεται να κάτσει πάνω στην απλούστερη αλλά κεφαλαιώδη ανάλυση που βασίζεται στο τρίπτυχο <strong>γραμμές</strong> / <strong>φόρμες</strong> / <strong>ματιέρες</strong>.</p><p></p><p>Άποψή μου είναι πως από τη στιγμή που ένας φωτογράφος ξεκινά να αναλύει το κάδρο του με τα παραπάνω εργαλεία, τα πάντα αλλάζουν. Πολλές φωτογραφίες θα οδηγηθούν στον κάλαθο των αχρήστων και κυρίως την επόμενη φορά που το μάτι θα μπει στο viewfinder, η προσοχή που θα δοθεί στη λεπτομέρεια θα είναι πολύ διαφορετική.</p><p></p><p>Επιφυλάσσομαι να συνεχίσω αυτό το νήμα με ενδιαφέροντα links. Εννοείται ότι κάθε σχόλιο ή προσθήκη από εσάς είναι ευπρόσδεκτα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tuxx, post: 1058113775, member: 45860"] Ανοίγω αυτό το νήμα με σκοπό να ανταλλάξουμε απόψεις γύρω από τ[B]ο σημαντικότερο κομμάτι της φωτογραφίας[/B] που δεν είναι άλλο από [B]το κάδρο[/B]. Ξεκινάω, δίνοντας ένα πολύ ενδιαφέρον λινκ: [URL]http://compositionstudy.com[/URL] Πρόκειται για website που έχει φτιάξει ο [B]Ted Forbes[/B], του [URL="https://www.youtube.com/user/theartofphotography"]Art of Photography[/URL], [B]ίσως ο μόνος [/B]φωτογραφικός youtuber που έχει πέσει στο διάβα μου με σοβαρό καλλιτεχνικό υπόβαθρο. Η ανάλυση του website χωρίζεται σε επιμέρους ενότητες με επεξηγηματικά κείμενα, videos, φωτογραφίες κλπ: - [URL="http://compositionstudy.com/line/"]Line[/URL] - [URL="http://compositionstudy.com/shape/"]Shape[/URL] - [URL="http://compositionstudy.com/negative-space/"]Negative Space[/URL] (μια εξαιρετική αναφορά στον "αρνητικό χώρο" έκανε σήμερα ο [URL="https://avclub.gr/forum/member.php/45009-Anon"]Anon[/URL] σε [URL="https://avclub.gr/forum/showthread.php/145586-%CE%A6%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%82-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82-%28long-exposure%29?p=1058113718&viewfull=1#post1058113718"]αυτό το link[/URL]) - [URL="http://compositionstudy.com/simplification/"]Simplification [/URL]- [URL="http://compositionstudy.com/rule-of-odds/"]Rule of Odds[/URL] - [URL="http://compositionstudy.com/rule-of-thirds/"]Rule of Thirds[/URL] - [URL="http://compositionstudy.com/rule-of-space/"]Rule of Space[/URL] - [URL="http://compositionstudy.com/rhythm/"]Rhythm[/URL] - [URL="http://compositionstudy.com/subframing/"]SubFraming[/URL] Η απόπειρα αυτή αποκωδικοποίησης του κάδρου από τον Forbes, έρχεται να κάτσει πάνω στην απλούστερη αλλά κεφαλαιώδη ανάλυση που βασίζεται στο τρίπτυχο [B]γραμμές[/B] / [B]φόρμες[/B] / [B]ματιέρες[/B]. Άποψή μου είναι πως από τη στιγμή που ένας φωτογράφος ξεκινά να αναλύει το κάδρο του με τα παραπάνω εργαλεία, τα πάντα αλλάζουν. Πολλές φωτογραφίες θα οδηγηθούν στον κάλαθο των αχρήστων και κυρίως την επόμενη φορά που το μάτι θα μπει στο viewfinder, η προσοχή που θα δοθεί στη λεπτομέρεια θα είναι πολύ διαφορετική. Επιφυλάσσομαι να συνεχίσω αυτό το νήμα με ενδιαφέροντα links. Εννοείται ότι κάθε σχόλιο ή προσθήκη από εσάς είναι ευπρόσδεκτα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογράφιση - Τεχνικά ζητήματα λήψης - Επεξεργασία
Περί σύνθεσης, κάδρου κλπ..
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…