Καλησπέρα σε όλους και όλες...
Διαμένω στη Θεσσαλονίκη και τον Ιούλιο του 2008 αγόρασα μία τηλεόραση 52" (SONY KDL-52W4000) πληρώνοντας το αντίτιμο των 2.350 ευρώ!
Η τηλεόραση (που είχε 4 χρόνια εγγύηση) παρουσίασε τον Μάρτιο του 2012 πρόβλημα. Συγκεκριμένα εμφάνισε ροζ κάθετη γραμμή στην αριστερή πλευρά. Το service της SONY παρέλαβε την συσκευή και αφού διαπίστωσε την αιτία της βλάβης αντικατέστησε το panel και μου την επέστρεψε 20 ημέρες μετά.
Έπειτα από λίγες μέρες η τηλέοραση εμφάνισε και πάλι πρόβλημα και μάλιστα σοβαρότερο. Παρουσίασε (σύμφωνα και με την καταγραφή στο service mode) balancer error που είχε ως αποτέλεσμα η τηλεόραση να σβήνει στα 2 δευτερόλεπτα λειτουργίας και να αναβοσβήνει 13 φορές το κόκκινο λαμπάκι. Το service της SONY παρέλαβε εκ νέου τη συσκευή (έπειτα από επιτόπιο οπτικό έλεγχο) αλλά έπειτα από 20 ημέρες μου την επέστρεψε χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσει σε επισκευή επειδή η τηλεόραση λειτούργησε στο χώρο της εταιρείας κανονικά.
Έπειτα από 2 εβδομάδες η τηλεόραση παρουσίασε και πάλι το ίδιο πρόβλημα (balancer error) και αφού έγινε και πάλι επιτόπιος οπτικός έλεγχος (13 φορές το κόκκινο λαμπακι) μεταφέρθηκε και πάλι στο service. 2 εβδομάδες μετά (δηλαδή σήμερα) με ειδοποίησαν από το service της SONY ότι η τηλεόραση δεν εκδήλωσε το σύμπτωμα βλάβης και κατά συνέπεια θα μου επιστραφεί και μάλιστα με χρέωση 70 ευρώ λόγω άσκοπης απασχόλησης, εκτός εάν την παραλάβω με δικό μου μέσο.
Σε όλο αυτό το διάστημα βρισκόμουν σε επικοινωνία τόσο με το τοπικό service όσο και με τον τεχνικό προϊστάμενο της SONY HELLAS στην Αθήνα χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα. Στην ουσία έχω αυτή τη στιγμή μία τηλεόραση της οποίας το "νέο" panel έχει ένα σοβαρότερο πρόβλημα από αυτό που είχε το αρχικό. Επιπλέον η SONY δεν αναγνωρίζει τη βλάβη γιατί, ενώ καταγράφεται στο εσωτερικό ιστορικό βλαβών της τηλεόρασης (service menu) και ενώ το βλέπει ο υπάλληλος που παραλαμβάνει την τηλεόραση, δεν αναπαράγεται στις εγκαταστάσεις του τοπικού service.
Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τη γνώμη σας και με βάση την πείρα που ίσως έχετε για το πως θα πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα...
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Διαμένω στη Θεσσαλονίκη και τον Ιούλιο του 2008 αγόρασα μία τηλεόραση 52" (SONY KDL-52W4000) πληρώνοντας το αντίτιμο των 2.350 ευρώ!
Η τηλεόραση (που είχε 4 χρόνια εγγύηση) παρουσίασε τον Μάρτιο του 2012 πρόβλημα. Συγκεκριμένα εμφάνισε ροζ κάθετη γραμμή στην αριστερή πλευρά. Το service της SONY παρέλαβε την συσκευή και αφού διαπίστωσε την αιτία της βλάβης αντικατέστησε το panel και μου την επέστρεψε 20 ημέρες μετά.
Έπειτα από λίγες μέρες η τηλέοραση εμφάνισε και πάλι πρόβλημα και μάλιστα σοβαρότερο. Παρουσίασε (σύμφωνα και με την καταγραφή στο service mode) balancer error που είχε ως αποτέλεσμα η τηλεόραση να σβήνει στα 2 δευτερόλεπτα λειτουργίας και να αναβοσβήνει 13 φορές το κόκκινο λαμπάκι. Το service της SONY παρέλαβε εκ νέου τη συσκευή (έπειτα από επιτόπιο οπτικό έλεγχο) αλλά έπειτα από 20 ημέρες μου την επέστρεψε χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσει σε επισκευή επειδή η τηλεόραση λειτούργησε στο χώρο της εταιρείας κανονικά.
Έπειτα από 2 εβδομάδες η τηλεόραση παρουσίασε και πάλι το ίδιο πρόβλημα (balancer error) και αφού έγινε και πάλι επιτόπιος οπτικός έλεγχος (13 φορές το κόκκινο λαμπακι) μεταφέρθηκε και πάλι στο service. 2 εβδομάδες μετά (δηλαδή σήμερα) με ειδοποίησαν από το service της SONY ότι η τηλεόραση δεν εκδήλωσε το σύμπτωμα βλάβης και κατά συνέπεια θα μου επιστραφεί και μάλιστα με χρέωση 70 ευρώ λόγω άσκοπης απασχόλησης, εκτός εάν την παραλάβω με δικό μου μέσο.
Σε όλο αυτό το διάστημα βρισκόμουν σε επικοινωνία τόσο με το τοπικό service όσο και με τον τεχνικό προϊστάμενο της SONY HELLAS στην Αθήνα χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα. Στην ουσία έχω αυτή τη στιγμή μία τηλεόραση της οποίας το "νέο" panel έχει ένα σοβαρότερο πρόβλημα από αυτό που είχε το αρχικό. Επιπλέον η SONY δεν αναγνωρίζει τη βλάβη γιατί, ενώ καταγράφεται στο εσωτερικό ιστορικό βλαβών της τηλεόρασης (service menu) και ενώ το βλέπει ο υπάλληλος που παραλαμβάνει την τηλεόραση, δεν αναπαράγεται στις εγκαταστάσεις του τοπικού service.
Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τη γνώμη σας και με βάση την πείρα που ίσως έχετε για το πως θα πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα...
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...