Περιπέτεια με SONY KDL-52W4000‏

AZTW

New member
24 January 2009
9
Καλησπέρα σε όλους και όλες...
Διαμένω στη Θεσσαλονίκη και τον Ιούλιο του 2008 αγόρασα μία τηλεόραση 52" (SONY KDL-52W4000) πληρώνοντας το αντίτιμο των 2.350 ευρώ‏!
Η τηλεόραση (που είχε 4 χρόνια εγγύηση) παρουσίασε τον Μάρτιο του 2012 πρόβλημα. Συγκεκριμένα εμφάνισε ροζ κάθετη γραμμή στην αριστερή πλευρά. Το service της SONY παρέλαβε την συσκευή και αφού διαπίστωσε την αιτία της βλάβης αντικατέστησε το panel και μου την επέστρεψε 20 ημέρες μετά.
Έπειτα από λίγες μέρες η τηλέοραση εμφάνισε και πάλι πρόβλημα και μάλιστα σοβαρότερο. Παρουσίασε (σύμφωνα και με την καταγραφή στο service mode) balancer error που είχε ως αποτέλεσμα η τηλεόραση να σβήνει στα 2 δευτερόλεπτα λειτουργίας και να αναβοσβήνει 13 φορές το κόκκινο λαμπάκι. Το service της SONY παρέλαβε εκ νέου τη συσκευή (έπειτα από επιτόπιο οπτικό έλεγχο) αλλά έπειτα από 20 ημέρες μου την επέστρεψε χωρίς να χρειαστεί να προχωρήσει σε επισκευή επειδή η τηλεόραση λειτούργησε στο χώρο της εταιρείας κανονικά.
Έπειτα από 2 εβδομάδες η τηλεόραση παρουσίασε και πάλι το ίδιο πρόβλημα (balancer error) και αφού έγινε και πάλι επιτόπιος οπτικός έλεγχος (13 φορές το κόκκινο λαμπακι) μεταφέρθηκε και πάλι στο service. 2 εβδομάδες μετά (δηλαδή σήμερα) με ειδοποίησαν από το service της SONY ότι η τηλεόραση δεν εκδήλωσε το σύμπτωμα βλάβης και κατά συνέπεια θα μου επιστραφεί και μάλιστα με χρέωση 70 ευρώ λόγω άσκοπης απασχόλησης, εκτός εάν την παραλάβω με δικό μου μέσο.
Σε όλο αυτό το διάστημα βρισκόμουν σε επικοινωνία τόσο με το τοπικό service όσο και με τον τεχνικό προϊστάμενο της SONY HELLAS στην Αθήνα χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα. Στην ουσία έχω αυτή τη στιγμή μία τηλεόραση της οποίας το "νέο" panel έχει ένα σοβαρότερο πρόβλημα από αυτό που είχε το αρχικό. Επιπλέον η SONY δεν αναγνωρίζει τη βλάβη γιατί, ενώ καταγράφεται στο εσωτερικό ιστορικό βλαβών της τηλεόρασης (service menu) και ενώ το βλέπει ο υπάλληλος που παραλαμβάνει την τηλεόραση, δεν αναπαράγεται στις εγκαταστάσεις του τοπικού service.

Θα σας παρακαλούσα να μου πείτε τη γνώμη σας και με βάση την πείρα που ίσως έχετε για το πως θα πρέπει να κινηθώ από εδώ και πέρα...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,475
BVR (Beyond Visual Range)
Η δική μου άποψη είναι βρες δικηγόρο και άρχισε τα εξώδικα στην Sony και τις καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς.
 

AZTW

New member
24 January 2009
9
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση... Το εξετάζω ως ενδεχόμενο πολύ σοβαρά πλέον γιατί η ταλαιπωρία που έχω υποστεί ξεπέρασε τα όρια. Αν δεν λυθεί το θέμα μου και μετά από την επικοινωνία που θα έχω τη Δευτέρα με την υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών (με παρέπεμψε σε αυτήν ο τεχνικός προϊστάμενος), θα καταφύγω σε νομικές διαδικασίες...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δύσκολα τα πράγματα. Η αντιπροσωπεία της σόνυ είναι δύσκολη (χωρίς να είναι η μόνη) και θα το αφήσει σίγουρα να εκδικαστεί, ότι και να συμβαίνει (δεν καταλαβαίνει από εξώδικα ή υπουργεία). Οπότε, αν δεν είσαι διατεθειμένος να πας στο δικαστήριο, χρήματα και χρόνο θα χάσεις με εξώδικο.

Επίσης, και νομικά είναι δύσκολη η περίπτωση. Εσύ θα πρέπει να αποδείξεις την βλάβη, που η εταιρία δεν βρίσκει. Η τηλεόραση δεν λειτουργεί καθόλου;
 

AZTW

New member
24 January 2009
9
Δύσκολα τα πράγματα. Η αντιπροσωπεία της σόνυ είναι δύσκολη (χωρίς να είναι η μόνη) και θα το αφήσει σίγουρα να εκδικαστεί, ότι και να συμβαίνει (δεν καταλαβαίνει από εξώδικα ή υπουργεία). Οπότε, αν δεν είσαι διατεθειμένος να πας στο δικαστήριο, χρήματα και χρόνο θα χάσεις με εξώδικο.

Επίσης, και νομικά είναι δύσκολη η περίπτωση. Εσύ θα πρέπει να αποδείξεις την βλάβη, που η εταιρία δεν βρίσκει. Η τηλεόραση δεν λειτουργεί καθόλου;

Μεγαλύτερη απόδειξη από το γεγονός ότι στο εσωτερικό ειδικό μενού της τηλεόρασης (service menu) καταγράφεται βλάβη δεν μπορεί να υπάρξει. Η βλάβη παρουσιάζεται σε ανύποπτο χρόνο. Συγκεκριμένα έχει καταγραφεί πάνω από 50 φορές αδυναμία να ανοίξει η τηλεόραση (balancer error).

"Balancer Errors
The current detect circuits on the balancer boards monitors each lamp for adequate current draw. Once a lamp weakens with age or becomes defective inadequate or no current will be detected. The unit will shut down and the timer LED will blink in groups of 13. The basic function is to monitor the backlight lamps but lamp current issues should not be common until the unit is nearing the life expectancy of the lamps. There probably is a single lamp that is not drawing enough current and the LCD panel will need to be replaced."

Επειδή πρόκειται για κατάφορη αδικία και απίστευτη ταλαιπωρία είμαι αποφασισμένος να το πάω μέχρι το τέλος. Έχω αγοράσει μέχρι σήμερα δεκάδες προϊόντα SONY (για την ακρίβεια αγόραζα μόνο SONY συσκευές λόγω προσωπικής ιδιοτροπίας) και νομίζω πως θα πρέπει να τύχω καλύτερης αντιμετώπισης τη μοναδική φορά που χρειάστηκε να επικαλεστώ εγγύηση. Αύριο που θα μιλήσω με την υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών θα δείξει...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δεν θα μπορέσεις να αποδείξεις βλάβη που εμφανίζεται τυχαία, και η καταγραφή έχει μικρή πρακτική αξία. Και ειδικά αν σχετίζεται με την φθορά των λαμπών...
Θα σου τα βγάλουν όλα φυσιολογικά στο δικαστήριο, και θα είναι δύσκολο να ισχυριστείς οτιδήποτε, αν η μοναδική πηγή είναι το service menu, που η πρόσβαση το οποίο είναι κρυφή και ακυρώνει εγγύηση.

Αυτή την στιγμή δεν έχεις βλάβη (αν και θα έχεις σε λίγο καιρό). Δυστυχώς θα έχει λήξει η εγγύηση...

Εννοείται ότι μπορείς να κινηθείς νομικά, απλά σου επισημαίνω τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσεις για να αποφασίσεις καλύτερα.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,475
BVR (Beyond Visual Range)
H σειρά W4000 βγήκε σε μεγάλο βαθμό ελαττωματική , υπάρχουν πολλές αναφορές βλαβών στο φόρουμ , και η δικιά μου 46W4000 έβγαλε στα 2.5 χρόνια μια πράσινη γραμμή στην δεξιά πλευρά (βλάβη πάνελ).

Δεν πρόλαβα να την πάω στο σέρβις γιατί πήγα να κάνω τον "Κουταλιανό" και να την βάλω στο αμάξι μόνος μου με αποτέλεσμα να μου πέσει και να καταστραφεί ολοσχερώς.
 

AZTW

New member
24 January 2009
9
Καλησπέρα...
Έπειτα από την τηλεφωνική επικοινωνία μου με την ευγενέστατη υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών της SONY (πριν από μία εβδομάδα) αναμένω κάποια λύση όπως μου υποσχέθηκε. Η τηλεόρασή μου βρίσκεται ακόμη στο τοπικό service...
Συνεχίζω να ελπίζω ότι θα επικρατήσει σύνεση και λογική...
Θα σας ενημερώσω για κάθε εξέλιξη και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...
 

alpha111

Senior Member
18 March 2007
620
το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ στις γραμμές που αναφέρεις αλλα πιο κακό σε θέμα σέρβις , για ένα μηνά χάνω την εγγίσει και δεν φτάνει μονο αυτό τώρα που γράφω κάτι έπεσε στην οθόνη και ράγισε το panel με αποτέλεσμα το κακό ακόμα χειρότερο , από το σέρβις με ενημερώσουνε 580 euro κάνει το panel.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,475
BVR (Beyond Visual Range)
Με 600-700 ευρώ παίρνεις καινούργια τηλεόραση 50-51" και θα έχει και 2 χρόνια εγγύηση.

Εννοείται ότι δεν σε συμφέρει με τίποτα να την φτιάξεις με τόσα χρήματα.
 

alpha111

Senior Member
18 March 2007
620
Με 600-700 ευρώ παίρνεις καινούργια τηλεόραση 50-51" και θα έχει και 2 χρόνια εγγύηση.

Εννοείται ότι δεν σε συμφέρει με τίποτα να την φτιάξεις με τόσα χρήματα.

το ερώτημα είναι ότι ενώ η sony ξέρει το πρόβλημα γιατί πρέπει να βλέπει την εγγίσει του πελάτη για να di τι θα κάνει ?αφού μετά από 4 χρόνοι ακριβώς παρουσιάζει το πρόβλημα και το ξέρει.
 

AZTW

New member
24 January 2009
9
Καλησπέρα...
Ενημερωτικά θα ήθελα να σας αναφέρω πως έπειτα από 8 μήνες η περιπέτειά μου φαίνεται να έχει αίσιο τέλος. Η τηλεόραση εμφάνισε τελικά το πρόβλημα και στο τοπικό service της SONY. Έτσι μέσα στον επόμενο μήνα (λόγω μη διαθεσιμότητας) η SONY θα αντικαταστήσει την τηλεόρασή μου την οποία και επέστρεψα οριστικά, με το μοντέλο KDL-55HX850!
Οφείλω να αναφέρω πως η εξυπηρέτηση τόσο από το τοπικό service της SONY (Φιλλιπουπολεως 5, Αμπελόκηποι - Θεσσαλονίκη) όσο και από την υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών στην Αθήνα, ήταν υποδειγματική. Έτσι δικαιώθηκα για την επιλογή μου να αγοράζω τα τελευταία 20 χρόνια κυρίως προϊόντα τεχνολογίας SONY ακόμη και όταν χρειαζόταν να τα πληρώσω λίγο ακριβότερα από αυτά του ανταγωνισμού. Τελικά ότι δίνεις παίρνεις... :2thumb22sup: