PIXMANIA εχει κανεις αγοράσει από αυτούς

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,854
Αθήνα-Κέντρο
Δηλαδη , στατιστικα, ολοι μαλλον ευχαριστημενοι, εκτος απο το γκρινιαρη μας !!:flipout: :flipout: :flipout: :ernaehrung004:

Είπες την σωστή λέξη.Μάλλον.Και εγώ μάλλον θα είμουν ευχαριστημένος αν δεν τραβούσα και τραβάω τόσα ακόμα από αυτη την εταιρεία.
Ελπίζω και εύχομαι ξανά στους υπόλοιπους να μην χρειαστούν το service της συγκεκριμένης εταιρείας .

Τώρα Χρηστάκο αν όλα τα παραπάνω που έγραψα και την περιπέτειά μου τα βρίσκεις απλώς...γκρίνιες,τί να πώ ?

Και στα δικά σου !:flipout: :flipout: -bye-
 

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Έχω αγοράσει 3-4 φορές απο αυτούς και δεν ειχα κανένα προβλημα. Δεν έχω χρειαστεί after sale service και δεν εχω άποψη.
Θα ήμουν πολύ επιφυλακτικός πάντως στην αγορά τηλεόρασης...σε τετοια περίπτωση θα προτιμούσα να παραγγείλω απο technikdirekt.de, από όπου εχουν ψωνίσει αρκετοι γνωστοι, έχουν δοκιμάσει και το after sale service και ήταν και εκεί άψογοι οι Γερμανοί.
 
16 July 2006
7,499
HAMBURG
εγω αν και χρησιμοποιω το ιντερνετ για ολες τις αγορες μου ....

τηλεοραση θα επαιρνα απο μαγαζι ....

η μεταφορα με φοβιζει και αν εχει καποιο ελλατωμα αντε να τη στειλεις πισω η να συνενοηθεις .....
 
Σχετικά με το After Sales θα σας γράψω την εμπειρία που έιχε ο αδελφός μου που ήθελε να αγοράσει κάτι ηχεία της Logitech (5.1) για τον υπολογιστή.
Του τα στείλανε σε 3 περίπου μέρες αλλά δεν δούλεψαν ποτέ. Μετά από επικοινωνία με την pixmania του στείλανε DHL σπίτι (δεν πλήρωσε τίποτα) να παραλάβει το χαλασμένο σύστημα και να το πάνε για τεχνικό έλεγχο. Επειδή οι μέρες περνούσαν και ο αδελφός μου ήθελε τα ηχεία τους ζήτησε επιστροφή χρημάτων. για να τα αγοράσει από αλλού.
Τα χρήματα αφού τελείωσε ο έλεγχος πιστώθηκαν στην πιστωτική του κάρτα.
Η όλη διαδικασία από την παραγγελία αν θυμάμαι καλά κράτησε 2-3 εβδομάδες.
Το μόνο που χρεώθηκε από την όλη διαδικασία είναι τα τηλεφωνήματα που έκανε..:eek:perator:

Καλημέρα σε όλους...-bye- -bye- -bye-
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,575
Είπες την σωστή λέξη.Μάλλον.Και εγώ μάλλον θα είμουν ευχαριστημένος αν δεν τραβούσα και τραβάω τόσα ακόμα από αυτη την εταιρεία.
Ελπίζω και εύχομαι ξανά στους υπόλοιπους να μην χρειαστούν το service της συγκεκριμένης εταιρείας .

Τώρα Χρηστάκο αν όλα τα παραπάνω που έγραψα και την περιπέτειά μου τα βρίσκεις απλώς...γκρίνιες,τί να πώ ?

Και στα δικά σου !:flipout: :flipout: -bye-


Πω πω! Οχι μονο γκρινιαρης και κακος κιολας :AFADF0:.
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Προσωπική εμπειρία δεν έχω αλλά θυμάμαι στο παλιό φόρουμ ένα τεράστιο θέμα με δεκάδες posts γεμάτα γκρίνιες και παράπονα.
Δεν είναι μόνο ο "γκρινιάρης" λοιπόν -bye- (αν και εγώ στη θέση του δε θα ήμουν απλά γκρινιάρης)...
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,475
Πειραιάς
Πάντως όλα τα internet sites είναι λίγο-πολύ επικίνδυνα σε ότι αφορά το after sales. Μάλιστα κάποιοι αντιπρόσωποι εδώ στην Ελλάδα δεν υποστηρίζουν τα μηχανήματα που είναι αγορασμένα από τέτοια sites. Αυτό βέβαια είναι άλλο θέμα, για άλλη συζήτηση. Είναι νομίζω ένα ρίσκο που μάλλον ξέρουμε ότι παίρνουμε όταν αγοράζουμε από τέτοια "μαγαζιά" γιατί είναι χαμηλότερη πολύ η τιμή. Μακάρι να είναι αχρείαστη η όλη διαδικασία after-sales αλλά προσωπικά δεν θα αγόραζα αντικείμενο μεγάλο κ μεγάλης αξίας όπως μια τηλεόραση ή ένα προβολέα για παράδειγμα και θα προτιμούσα μαγαζί εν Ελλάδι.
Τα παραπάνω είναι προσωπική τοποθέτηση πάντα.:antlers:
 

Beavis

AVClub Addicted Member
25 August 2006
2,256
AΘΗΝΑ
Re: Απάντηση: PIXMANIA εχει κανεις αγοράσει από αυτούς

Είναι αργοί και απατεώνες !
Κάηκα και ακόμα δεν έχω ξεμπερδέψει..
:argue:
ΜΑΚΡΥΑ !!!:violent-smiley-030:


Υ.Γ. Θα σας πώ μια άλλη στιγμή τι έπαθα..:furious3:


Φιλε Δημητρη συμφωνω απολυτα
Ετρεχα ενα χρονο με τους απατεωνες,και τελικα ολα τα λεφτα μου δεν τα πηρα πισω,τι καταγγελιες εκανα,τιποτα
Ειναι αργοι και απατεωνες
Επικινδυνος συνδιασμος
Θελω δεκα σελιδες να σας πω τι μου εχουν κανει
Ολα ξεκινησαν χοντρικα απο μια παραγγελια εκτυπωτη και φωτογραφικου χαρτιου
Και μεταααα απο πολυυυ καιρο μου ηρθε μονο ενα πακετο χαρτι ενω ειχαν στειλει τιμολογιο και με ειχαν χρεωσει κανονικα για τα παντα
Μετα μου ειπαν οτι χαθηκε ο εκτυπωτης
μετα οτι φταει το κουριερ
και δεν βγαζεις ακρη
 

ChristosD

Established Member
13 July 2006
152
SALONICA
Απο τη στιγμή που δεν υπάρχουν νομοι ικανοι να προστατεψουν τον καταναλωτη και το μονο που μπορεις να κανεις ειναι μια καταγγελια και μετα να περιμενεις να μεγαλωσουν οι χελωνες μεχρι να βγαλεις ακρη, προτιμω κι εγω την αγορα απο καταστημα, ετσι ωστε σε περιπτωση προβληματος να μπορω να παω εκει να τους κανω μια :violent-smiley-030: "ανασταση":violent-smiley-030: νωριτερα απο το Πασχα.

Ποσο μαλλον οταν προκειται για κατι μεγαλο και ευαισθητο οπως μια tv, που μπαινει μεσα και το θεμα μεταφορας της.

Εδω ειπαν οτι χαθηκε ολοκληρος εκτυπωτης... :bang:

Προσωπικη αποψη.. :grinning-smiley-043