Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Πλάνη όσα ξέραμε μέχρι τώρα για την σχέση κεφαλής/βραχίονα;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="AUDIOLYTIC" data-source="post: 1058632824" data-attributes="member: 25217"><p>Οταν ο βραχιονας ειναι δεδομενος , και θελουμε να τον συνδυασουμε με μια κεφαλη με την οποια φαινεται να μην ταιριαζει και απολυτα , αρα θα προσπαθησουμε με τις γνωστες τακτικες να τα φερουμε οσο πιο καλα και κοντα γινεται, η ομοιομορφη κατανομη μαζας σε ολο το arm tube, ειναι απλα μια ουτοπια. Ολα ειναι συμβιβασμοι. Μη ξεχναμε οτι ........... για πικαπ μιλαμε :laugh:</p><p></p><p>Ενα παραδειγμα που παντα ελεγα, ειναι η denon DL103 και η ortofon spu. Θελoυν μαζα για να παιξουν σωστα. Επιτελους καποιοι εφτιαξαν βαρια κελυφη και ειναι γνωστες οι μεγαλες βελτιωσεις στην αποδοση της 103. Που προστιθεται η μαζα με τα κελυφη αυτα ; Ολοκληρη, μπροστα στο βραχιονα.Θα ηταν καλυτερα αν η μαζα αυτη ηταν κατανεμημενη ομοιομορφα; Ναι θα ηταν. Αυτο σημαινει ενα βραχιονα, σχεδιασμενο απο την αρχη, ειδικα και μονον για την 103 , η την spu, η την Α ,Β,Γ,Δ ................ </p><p></p><p>Θεωρω οτι ειμαι απο τους τυχερους που καταφερα να πετυχω ενα βραχιονα με 5 διαφορετικα armtubes, 4 counterweights , πληθωρα headshells , sub weights, damping oils κλπ...... μιας εταιρειας που κατα τη γνωμη μου, πριν 40 χρονια, απλα ηταν 60 χρονια μπροστα. Μου δινει την ευκαιρια να δουλεψω σχεδον με οποια κεφαλη οποιας δηποτε ενδοτικοτητας . Αυτα στα οποια αναφερομαι , τα βλεπω να επιβεβαιωνονται με μεγαλη ακριβεια, με τη χρηση 4 test records , τσεκαροντας τα tracks για arm/cartridge resonance frequency .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AUDIOLYTIC, post: 1058632824, member: 25217"] Οταν ο βραχιονας ειναι δεδομενος , και θελουμε να τον συνδυασουμε με μια κεφαλη με την οποια φαινεται να μην ταιριαζει και απολυτα , αρα θα προσπαθησουμε με τις γνωστες τακτικες να τα φερουμε οσο πιο καλα και κοντα γινεται, η ομοιομορφη κατανομη μαζας σε ολο το arm tube, ειναι απλα μια ουτοπια. Ολα ειναι συμβιβασμοι. Μη ξεχναμε οτι ........... για πικαπ μιλαμε :laugh: Ενα παραδειγμα που παντα ελεγα, ειναι η denon DL103 και η ortofon spu. Θελoυν μαζα για να παιξουν σωστα. Επιτελους καποιοι εφτιαξαν βαρια κελυφη και ειναι γνωστες οι μεγαλες βελτιωσεις στην αποδοση της 103. Που προστιθεται η μαζα με τα κελυφη αυτα ; Ολοκληρη, μπροστα στο βραχιονα.Θα ηταν καλυτερα αν η μαζα αυτη ηταν κατανεμημενη ομοιομορφα; Ναι θα ηταν. Αυτο σημαινει ενα βραχιονα, σχεδιασμενο απο την αρχη, ειδικα και μονον για την 103 , η την spu, η την Α ,Β,Γ,Δ ................ Θεωρω οτι ειμαι απο τους τυχερους που καταφερα να πετυχω ενα βραχιονα με 5 διαφορετικα armtubes, 4 counterweights , πληθωρα headshells , sub weights, damping oils κλπ...... μιας εταιρειας που κατα τη γνωμη μου, πριν 40 χρονια, απλα ηταν 60 χρονια μπροστα. Μου δινει την ευκαιρια να δουλεψω σχεδον με οποια κεφαλη οποιας δηποτε ενδοτικοτητας . Αυτα στα οποια αναφερομαι , τα βλεπω να επιβεβαιωνονται με μεγαλη ακριβεια, με τη χρηση 4 test records , τσεκαροντας τα tracks για arm/cartridge resonance frequency . [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Πλάνη όσα ξέραμε μέχρι τώρα για την σχέση κεφαλής/βραχίονα;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…