Play.com:Απάτη η απλά άτυχη στιγμή?

Βασίλης 07

AVClub Enthusiast
18 June 2006
875
Το ιστορικό έχει ώς εξής:

Τον Ιούλιο έκανα την πρώτη μου παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα και με εντυπωσίασε το γεγονός ότι εκτός απο τις χαμηλές τιμές είχε και δωρεάν έξοδα αποστολής.Δυστυχώς απο τα 4 μόνο το 1 έφτασε στα χέρια μου και αυτό ύστερα απο 1 μήνα (καθώς λέει ξέχασαν να ενεργοποιήσουν το λογαριασμό μου).
Ενημερώνω πώς 1 μήνα μετά δεν ενδιαφέρομαι πλέον για αυτά και επιθυμώ να παραγγείλω κάτι άλλο.Μου εξηγούν πώς αυτό είναι αδύνατο και πώς θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα.

Μέχρι στιγμής όλα καλά και Άγια και να τονίσω πώς η επικοινωνία γίνετε απο το e-mail [email protected].Περνάνε 2 μήνες και τελικά βλέπω ότι τον 10/06 με έχουν χρεώσει γι αυτήν την παραγγελία(κατά την διάρκεια της επικοινωνίας δεν είχαν προχωρήσει σε χρέωση όπως είδα).

Προσπαθώ απο τις αρχές Νοέμβρη να επικοινωνήσω στο ίδιο e-mail και η απάντηση είναι αφοπλιστική:
"Για οποιαδήποτε πληροφορία πηγαίντε στο helpdesk.Στο συγκεκριμένο e-mail δεν μπορείτε να λάβετε απάντηση"!!!:violent-smiley-030: Καλά και άντε τόσο καιρό που μου απαντάγανε σε αυτό ας το παραβλέψουμε.Αφού μπήκαν στον κόπο να γράψουν 2 γραμμές δεν μου έλεγαν θα το κοιτάξουμε το θέμα.

Όσο για το helpdesk νομίζω πολύ απάτη η υπόθεση γιατί e-mail ή τρόπος για να τους γράψεις κάτι δεν υπάρχει πουθενά.
Ξέρει κανείς λοιπόν κάποιο τρόπο ή e-mail για να βρώ άκρη?:chinscratch:
 

Δημήτρης Αντωνόγλου

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,490
Χίος
To play δεν είναι απάτη. Πάρε τους τηλέφωνο. Θα λυθούν όλα σου τα προβλήματα. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι κάποια στιγμή που καθυστέρησαν να μου στείλουν κάτι τουριστικούς οδηγούς, τους πήρα τηλέφωνο να τους ακυρώσω επειδή θα μου έφταναν μετά το ταξίδι και θα μου ήταν άχρηστοι. Η απάντηση ήταν: Μη στεναχωριέστε, σας επιστρέφουμε τα χρήματα και αν σας έρθουν εν τω μεταξύ κρατήστε τους !!! Το είπαν και το έκαναν. Μου ήρθαν 1 μέρα πριν φύγω και τους ξανατηλεφώνησα για να μου τους ξαναχρεώσουν, όπως και έκαναν.

Άλλη μια φορά χάθηκε 1 κασετίνα Star Trek με 7 dvd, την οποία μου ξαναέστειλαν χωρίς χρέωση.

Το Play είναι το καλύτερο online κατάστημα. Έχω κάνει πάνω από 50 παραγγελίες και είμαι υπερ - ευχαριστημένος
 
Μάλλον στον επόμενο λογαριασμό σου θα σου αφαιρέσουν το ποσό.
Δε νομίζω να κάνει μαματζουλιά το play.

Πρόσεξε τον...ταχυδρόμο σου. Συνήθως τα τσουρνεύουν τα δεματάκια κάτι έξυπνα λαμόγια όταν καταλάβουν ότι δεν είναι συστημένο και περιέχει κάτι καλό μέσα!

Άποψή μου είναι ότι εφόσον κάνουμε αγορές από το εξωτερικό και δε χρησιμοποιούμε κούριερ ή κάτι άλλο, καλό είναι να ανοίξουμε μια θυρίδα στο τοπικό μας ταχυδρομείο.
Για 40 ευρώ το χρόνο αξίζει τον κόπο!
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Καλυτερα ειναι να δινουμε διευθυνση αποστολης καπου οπου θα υπαρχει παντα καποιος που θα τα παραλαβει, πχ μια εταιρια ή ενα μαγαζι. Απο τοτε που το εκανα αυτο δεν ειχα ποτε προβλημα.

Το play.com ειναι παρα πολυ αξιοπιστο. Τις "στραβες" τις κανουν συνηθως τα τοπικα ταχυδρομεία.
 

send

Μέλος Σωματείου
19 June 2006
30,849
Θεσσαλονίκη
νομίζω πως ούτως ή άλλως τα λίγο μεγαλύτερα πακέτα δεν στα φέρνουν στην πόρτα σου. Τα μισά από όσα μου έρχονται από ebay δεν είναι καν συστημένα, απλά μου έρχεται ειδοποιητήριο λόγω του μεγέθους τους
 

=silent=

AVClub Fanatic
2 August 2006
10,651
Homeless
Δεν ξερω εσεις τι λετε αλλα σαν το amazon.co.uk δεν εχει. Οι ανθρωποι ειναι χρονια μπροστα. Την αλλη φορα καθυστερησαν να μου στειλουν κατι και επειδη παραπονεθηκα μου δωσανε 3 λιρες voucher ετσι απλα και μου απαντησανε την ιδια μερα με μια επιστολη που ηταν 3 σελιδες και δεν ητανε automated response. Εκατσε ανθρωπος και το εγραψε. Μια αλλη φορα επισης καποιο δεμα χαθηκε και χωρις δευτερη κουβεντα μου το ξαναστειλανε express mail χωρις καμια επιβαρυνση. Και οπoτε παραγγελνω κατι και ειναι pre-order φροντιζουν παντα να μου το στειλουν πιο μπρoστα ετσι ωστε οταν ερθει η μερα κυκλοφοριας του να το εχω την ιδια μερα ή την επομενη. Logistics Rule!!!!!!!!
 
17 June 2006
20,705
Αθήνα
Για το χάσιμο των πακέτων ευθύνεται ο γείτονας της πολυκατοικίας σε συνδυασμό με τα ταχυδρομεία....

Το play είναι καρααξιόπιστο. Μου έκαναν payback 2-3 λίρες από τα γραμματόσημα που έβαλα σε πακέτο που τους το έστειλα πίσω επειδή μου είχε έρθει διπλό (είχε καθυστερήσει και μου το ξανάστειλαν επειδή τους παραπονέθηκα με email).
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Απάντηση: Re: Play.com:Απάτη η απλά άτυχη στιγμή?

Και οπoτε παραγγελνω κατι και ειναι pre-order φροντιζουν παντα να μου το στειλουν πιο μπρoστα ετσι ωστε οταν ερθει η μερα κυκλοφοριας του να το εχω την ιδια μερα ή την επομενη. Logistics Rule!!!!!!!!

αυτο το κανει και το play
 

Periklis.Demos

Senior Member
26 June 2006
380
Αθήνα
Τάσο δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι έκοψαν τα ακριβά δέματα γιατί είχαν πολύ μεγάλο αριθμό απωλειών.
Συγκεκριμένα ψωνίζω πάνω απο 5 χρόνια απο το play και εκτός απο μία φορά που ´´χάθηκε´´ ένα dvd που φυσικά μου το έστειλαν αμέσως, δεν είχα άλλη απώλεια και παρ´όλα αυτά όταν έκανα μια παραγγελία με το Twilight zone στήν συλλεκτική συσκευασία της τάξεως των 70euro δεν μου την έστειλαν γιατί η Ελλάδα θεωρείται χώρα υψηλού κινδύνου απωλειών.
Πάντως και εγώ έχω μιλήσει μαζί τους στο τηλέφωνο και είναι πάρα πολύ εξυπηρετικοί και αξιόπιστοι, μιά τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους πιστεύω ότι θα λύσει όλα τα προβλήματα.
 

Guybrush

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,503
Melee Island!
Καλό κι αυτό... χώρα υψηλού κινδύνου απωλειών...

Ελλαδιστάν rules!!!
Κάτι ξέρω κι επιλέγω πάντα κούριερ.
 

Periklis.Demos

Senior Member
26 June 2006
380
Αθήνα
Δυστυχώς Guybrush για να μειώσουν τα έξοδα μιάς και τα στέλνουν δωρεάν η αποστολή γίνεται σαν ένα γράμα και όχι σαν δέμα, έτσι ο ταχυδρόμος δεν έχει υποχρέωση να σε ειδοποιήσει και το αφήνει στην είσοδο σου όπως τα γράματα.
Έτσι όπως καταλαβαίνεις είναι στην δίαθεση του οποιουδήποτε ενοίκου ή απλού επισκέπτη να το αφήσει η παρανόμος να το πάρει, κάτι που προφανώς έχουν εκμεταλευτεί και ορισμένοι που έχουν δηλώσει απώλεια χωρίς να πραγματικά να τους το έχουν πάρει άλλοι.
Άρα όπως καταλαβαίνεις δυστυχώς το όνομα δεν μας βγαίνει άδικα.
 

Λ.Μ.

Established Member
27 June 2006
181
Είμαι κι εγώ παθών του φαινομένου του "γείτονα", από άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα (όχι το Play). Μια άλλη φορά παραγγελία cd που είχα κάνει ήλθε φανερά πειραγμένη (κάποιος το είχε ανοίξει και μετά πρόχειρα ξανακλείσει). Από τότε επιμένω να στέλνονται συστημένα. Δυστυχώς αυτό επιβαρύνει (ενίοτε και πολύ) το κόστος....
 
18 June 2006
588
Εδώ και πολλά χρόνια έχω συννενοηθεί με τον ταχυδρόμο και περνάω απο το γραφείο διανομής τους (οχι το ταχυδρομείο) και τα παίρνω
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Συμφωνώ έτσι δουλεύει το σύστημα εδώ

τι μου λες? για να μη σε κλεψει ο ταχυδρομος θα πρεπει να του τα σκασεις? κι εγω που νομιζα πως ημουν απλα ατυχος που για να κανει τη δουλεια του ενας τεχνικος του ΟΤΕ που ηρθε σπιτι της μανας μου, της πηρε 150!!!!!!! οταν μου το ειπε πηγα να παθω συγκοπη...