- 18 June 2006
- 896
Το ιστορικό έχει ώς εξής:
Τον Ιούλιο έκανα την πρώτη μου παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα και με εντυπωσίασε το γεγονός ότι εκτός απο τις χαμηλές τιμές είχε και δωρεάν έξοδα αποστολής.Δυστυχώς απο τα 4 μόνο το 1 έφτασε στα χέρια μου και αυτό ύστερα απο 1 μήνα (καθώς λέει ξέχασαν να ενεργοποιήσουν το λογαριασμό μου).
Ενημερώνω πώς 1 μήνα μετά δεν ενδιαφέρομαι πλέον για αυτά και επιθυμώ να παραγγείλω κάτι άλλο.Μου εξηγούν πώς αυτό είναι αδύνατο και πώς θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα.
Μέχρι στιγμής όλα καλά και Άγια και να τονίσω πώς η επικοινωνία γίνετε απο το e-mail [email protected].Περνάνε 2 μήνες και τελικά βλέπω ότι τον 10/06 με έχουν χρεώσει γι αυτήν την παραγγελία(κατά την διάρκεια της επικοινωνίας δεν είχαν προχωρήσει σε χρέωση όπως είδα).
Προσπαθώ απο τις αρχές Νοέμβρη να επικοινωνήσω στο ίδιο e-mail και η απάντηση είναι αφοπλιστική:
"Για οποιαδήποτε πληροφορία πηγαίντε στο helpdesk.Στο συγκεκριμένο e-mail δεν μπορείτε να λάβετε απάντηση"!!!:violent-smiley-030: Καλά και άντε τόσο καιρό που μου απαντάγανε σε αυτό ας το παραβλέψουμε.Αφού μπήκαν στον κόπο να γράψουν 2 γραμμές δεν μου έλεγαν θα το κοιτάξουμε το θέμα.
Όσο για το helpdesk νομίζω πολύ απάτη η υπόθεση γιατί e-mail ή τρόπος για να τους γράψεις κάτι δεν υπάρχει πουθενά.
Ξέρει κανείς λοιπόν κάποιο τρόπο ή e-mail για να βρώ άκρη?:chinscratch:
Τον Ιούλιο έκανα την πρώτη μου παραγγελία στο συγκεκριμένο κατάστημα και με εντυπωσίασε το γεγονός ότι εκτός απο τις χαμηλές τιμές είχε και δωρεάν έξοδα αποστολής.Δυστυχώς απο τα 4 μόνο το 1 έφτασε στα χέρια μου και αυτό ύστερα απο 1 μήνα (καθώς λέει ξέχασαν να ενεργοποιήσουν το λογαριασμό μου).
Ενημερώνω πώς 1 μήνα μετά δεν ενδιαφέρομαι πλέον για αυτά και επιθυμώ να παραγγείλω κάτι άλλο.Μου εξηγούν πώς αυτό είναι αδύνατο και πώς θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην κάρτα.
Μέχρι στιγμής όλα καλά και Άγια και να τονίσω πώς η επικοινωνία γίνετε απο το e-mail [email protected].Περνάνε 2 μήνες και τελικά βλέπω ότι τον 10/06 με έχουν χρεώσει γι αυτήν την παραγγελία(κατά την διάρκεια της επικοινωνίας δεν είχαν προχωρήσει σε χρέωση όπως είδα).
Προσπαθώ απο τις αρχές Νοέμβρη να επικοινωνήσω στο ίδιο e-mail και η απάντηση είναι αφοπλιστική:
"Για οποιαδήποτε πληροφορία πηγαίντε στο helpdesk.Στο συγκεκριμένο e-mail δεν μπορείτε να λάβετε απάντηση"!!!:violent-smiley-030: Καλά και άντε τόσο καιρό που μου απαντάγανε σε αυτό ας το παραβλέψουμε.Αφού μπήκαν στον κόπο να γράψουν 2 γραμμές δεν μου έλεγαν θα το κοιτάξουμε το θέμα.
Όσο για το helpdesk νομίζω πολύ απάτη η υπόθεση γιατί e-mail ή τρόπος για να τους γράψεις κάτι δεν υπάρχει πουθενά.
Ξέρει κανείς λοιπόν κάποιο τρόπο ή e-mail για να βρώ άκρη?:chinscratch: