Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ενίσχυση - Tροφοδοσία
Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lemon" data-source="post: 1057663098" data-attributes="member: 16016"><p>Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν καλοπροαίρετες συστάσεις, παρατηρήσεις, κριτικές μας βοηθούν να γινόμαστε πιο αποδοτικοί σε αυτό που αγαπάμε.</p><p></p><p>Σε αυτά που γράφεις και κυρίως στο θέμα της γείωσης δεν διαφωνώ καθόλου, έχεις απόλυτο δίκιο.</p><p>Δυστυχώς όμως όταν κατασκευάζεις, οφείλεις να ξεπεράσεις το αφτί ως μέσο ελέγχου, ηλεκτρονικών σφαλμάτων.</p><p>Αυτά θέλουν όργανα, οπότε ο απαραίτητος εξοπλισμός θα πρέπει να είναι το βασικό ενός ντιούη που θέλει τουλάχιστον να φτάχνει άρτιες κατασκευές.</p><p>Όταν γυρίσω σπίτι θα βρω από το αρχείο μου, μια σύλληψη σε Spectrum Analyser συσκευής που ακουγόταν άψογα, αλλά όμως είχε προβλήματα από λάθη τροφοδοσίας. Το αυτί δεν ήταν δυνατόν να το ξεχωρίσει...ίσως όπως έγραψα σε πρωτύτερο μήνυμα η διαφορά να ακουστεί μόνο με Α/Β ίδιας κατασκευής.</p><p>Το "αυτί" έρχεται μετά, στο πως τα υλικά επηρρεάζουν τις χροιές και φυσικά προς τα που θέλουμε να πάμε...</p><p></p><p>Συνήθως όταν βλέπεις ένα ίσιο, με γωνίες δικτύωμα χαλκού όπου πάνω του σταθεροποιούνται υλικά - συνήθως αυτό δεν γίνεται με μια απλή επαφή τύπου Τ, συνήθως το υλικό έχει μία σπείρα βόλτα στο δικτύωμα, εφαρμογή ποιοτικής flux και άριστης κόλλησης στο σημείο. Μικρορωγμές σε αυτά τα σημεία δεν γίνονται με τίποτα, η μικρορωγμή είναι συνέπεια είτε κρύας κόλλησης είτε ελάχιστου υλικού κόλλησης ανάμεσα σε δύο πολύ λεπτά υλικά με τάση συντονισμού.</p><p></p><p>Η τοποθέτηση του διακόπτη πλησίον της εισόδου είναι "πρέπον" στις κατασκευές μας. Ελαχιστοποιεί το θόρυβο και φυσικά την αύξηση της χωρητικότητας της διαδρομής του σήματος.</p><p>Το μειονέκτημα της απόστασης από το σασί, πάντα το ξεπερνάμε με μακριές ντίζες, είτε με απλή στήριξη είτε με στήριξη σε ρουλεμάν πάνω στην πρόσοψη εάν το βάρος είναι θέμα για τον ίδιο το διακόπτη.</p><p>Για αυτό και θα δεις ότι χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή στο 99% των σωστών υλοποιήσεων. Όταν έχουμε την καλύτερη λύση δεν ψάχνουμε τρόπους να μειώσουμε τα προβλήματα της απόστασης, είναι κανόνας.</p><p></p><p>Με χαρά περιμένουμε τη συνέχειά σου...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lemon, post: 1057663098, member: 16016"] Χαιρόμαστε ιδιαίτερα όταν καλοπροαίρετες συστάσεις, παρατηρήσεις, κριτικές μας βοηθούν να γινόμαστε πιο αποδοτικοί σε αυτό που αγαπάμε. Σε αυτά που γράφεις και κυρίως στο θέμα της γείωσης δεν διαφωνώ καθόλου, έχεις απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς όμως όταν κατασκευάζεις, οφείλεις να ξεπεράσεις το αφτί ως μέσο ελέγχου, ηλεκτρονικών σφαλμάτων. Αυτά θέλουν όργανα, οπότε ο απαραίτητος εξοπλισμός θα πρέπει να είναι το βασικό ενός ντιούη που θέλει τουλάχιστον να φτάχνει άρτιες κατασκευές. Όταν γυρίσω σπίτι θα βρω από το αρχείο μου, μια σύλληψη σε Spectrum Analyser συσκευής που ακουγόταν άψογα, αλλά όμως είχε προβλήματα από λάθη τροφοδοσίας. Το αυτί δεν ήταν δυνατόν να το ξεχωρίσει...ίσως όπως έγραψα σε πρωτύτερο μήνυμα η διαφορά να ακουστεί μόνο με Α/Β ίδιας κατασκευής. Το "αυτί" έρχεται μετά, στο πως τα υλικά επηρρεάζουν τις χροιές και φυσικά προς τα που θέλουμε να πάμε... Συνήθως όταν βλέπεις ένα ίσιο, με γωνίες δικτύωμα χαλκού όπου πάνω του σταθεροποιούνται υλικά - συνήθως αυτό δεν γίνεται με μια απλή επαφή τύπου Τ, συνήθως το υλικό έχει μία σπείρα βόλτα στο δικτύωμα, εφαρμογή ποιοτικής flux και άριστης κόλλησης στο σημείο. Μικρορωγμές σε αυτά τα σημεία δεν γίνονται με τίποτα, η μικρορωγμή είναι συνέπεια είτε κρύας κόλλησης είτε ελάχιστου υλικού κόλλησης ανάμεσα σε δύο πολύ λεπτά υλικά με τάση συντονισμού. Η τοποθέτηση του διακόπτη πλησίον της εισόδου είναι "πρέπον" στις κατασκευές μας. Ελαχιστοποιεί το θόρυβο και φυσικά την αύξηση της χωρητικότητας της διαδρομής του σήματος. Το μειονέκτημα της απόστασης από το σασί, πάντα το ξεπερνάμε με μακριές ντίζες, είτε με απλή στήριξη είτε με στήριξη σε ρουλεμάν πάνω στην πρόσοψη εάν το βάρος είναι θέμα για τον ίδιο το διακόπτη. Για αυτό και θα δεις ότι χρησιμοποιείται η μέθοδος αυτή στο 99% των σωστών υλοποιήσεων. Όταν έχουμε την καλύτερη λύση δεν ψάχνουμε τρόπους να μειώσουμε τα προβλήματα της απόστασης, είναι κανόνας. Με χαρά περιμένουμε τη συνέχειά σου... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ενίσχυση - Tροφοδοσία
Poddwatt: 5751 SRPP / Push-Pull EL84 (6BQ5) Tube Stereo Amplifier
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…