Ποιά ταινία μόλις είδατε;

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,862
Αναφορικά με τη πρώτη ταινία δεν έγραψες τίποτα για τον Τζιν Γουάιλντερ ο οποίος ήταν εξαιρετικός και ζωγράφισε στο ρόλο του. Ήταν υποψήφια και για όσκαρ μουσικής αλλά άξιζε περισσότερα. Από τις καλύτερες και πιο απολαυστικές οικογενειακές ταινίες.
Για τη δεύτερη ταινία συμφωνώ ότι ήταν άψυχη και υποτονική αλλά το 5,3 δε μου φαίνεται σωστό για το λόγο ότι η ταινία παρά τις αδυναμίες της παρακολουθείται μια χαρά.
Τη τρίτη ταινία δεν την έχω δει και αμφιβάλλω αν ο Σαλαμέ μπορεί να συγκριθεί με τον Γουάιλντερ. Θα σταθώ όμως σε αυτό που έγραψες ότι ο Σαλαμέ σαν ηθοποιός προσπαθεί αλλά είναι αδύναμος. Αν δεν τις έχεις δει, δες το The King (2019) και το Beautiful Boy (2018) που σε αυτές τουλάχιστον τα πήγε πολύ καλά. Ίσως είναι θέμα σκηνοθέτη στο πως θα καθοδηγήσει τους ηθοποιούς.
Κατά τη προσωπική μου άποψη πάντα.
Εχεις δικιο οτι ο θαυμασιος Γουαλντερ μολις εμφανιζεται δινει ψυχη στην ταινια απλα σαν ταινια εχει να δωσει τοσα πολλα που μου διεφυγε και εμεινα στα υπολοιπα σιγουρα ειναι αξιος αναφορας ομως. Την δευτερη με το ζορι την ειδα εξου και το 5.3 με χαλασαν παρα πολλα πραγματα μετα την ωρα ηταν απλα αγγαρεια να την τελειωσω δεν πιστευα οτι μπορει να κανει μια τοσο κακη ο Burton.
Tην τριτη να τη δεις αξιζει σιγουρα τη θεαση της πολυ καλυτερη της δευτερης απλα με τις αδυναμιες που εγραψα. Δεν τις εχω δει θα τις τσεκαρω γιατι περα απο τα 2 dune και τωρα στο wonka δεν θυμαμαι να τον εχω δει καπου αλλου. Ειναι μικροι ακομα και αυτος και ο holland οποτε ελπιζω να βελτιωθουν με τα χρονια οσο μπορουν ωστε να βλεπουμε αρκετα πιο ευχαριστα τις ταινιες τους.
 
  • Like
Reactions: StandArd

Δημήτρης Ιωάννου

Moderator
Staff member
18 June 2006
15,906
Αθήνα-Κέντρο
Αναφορικά με τη πρώτη ταινία δεν έγραψες τίποτα για τον Τζιν Γουάιλντερ ο οποίος ήταν εξαιρετικός και ζωγράφισε στο ρόλο του. Ήταν υποψήφια και για όσκαρ μουσικής αλλά άξιζε περισσότερα. Από τις καλύτερες και πιο απολαυστικές οικογενειακές ταινίες.
Για τη δεύτερη ταινία συμφωνώ ότι ήταν άψυχη και υποτονική αλλά το 5,3 δε μου φαίνεται σωστό για το λόγο ότι η ταινία παρά τις αδυναμίες της παρακολουθείται μια χαρά.
Τη τρίτη ταινία δεν την έχω δει και αμφιβάλλω αν ο Σαλαμέ μπορεί να συγκριθεί με τον Γουάιλντερ. Θα σταθώ όμως σε αυτό που έγραψες ότι ο Σαλαμέ σαν ηθοποιός προσπαθεί αλλά είναι αδύναμος. Αν δεν τις έχεις δει, δες το The King (2019) και το Beautiful Boy (2018) που σε αυτές τουλάχιστον τα πήγε πολύ καλά. Ίσως είναι θέμα σκηνοθέτη στο πως θα καθοδηγήσει τους ηθοποιούς.
Κατά τη προσωπική μου άποψη πάντα.
Πού χάθηκες εσύ τόσον καιρόν κύριε;

Αντε,γράψε μας για κανα εργάκι από τα καλά και πολλά που βλέπεις.

Και κακά να είναι,πάλι γράψε μας.μας έλειψες.!
 
  • Love
Reactions: StandArd

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,875
Θεσσαλονίκη
Late night with the devil (2023)

Θα μπορουσε να ηταν μια εξυπνη ταινια τρομου αλλά στερείται σοβαρα ψυχής και βάθους. Χαμηλος προυπολογισμος, σχεδον πειραματικη, της λειπουν πολλα πραγματα για να γινει cult b movie όπως ισως θα ηθελε.
Ως ταινία τρόμου, είναι αγευστη και ανεμπνευστη και σιγουρα θα την αφηνα στη μεση
αλλά συνέχισα την παρακολουθηση λογω καλων κριτικων περιμενοντας ματαια να συμβει κατι πραγματικα ενδιαφερον.

Αυτό που βλεπουμε κυριως είναι ανθρωπους να καθονται στο στουντιο και να μιλανε μεταξυ τους. Οι ερμηνείες μετριες, το cgi κακο, και ο τρόμος ελαχιστος, τυπου περασμενου αιωνα, και βασικα στα τελευταια λεπτα της ταινιας.
Η θεματική μουσική της δεκαετίας του '70 ήταν επίσης ενοχλητική όπως και τα διαλειματα για διαφημισεις για δηθεν αυθεντικοτητα.
Το στορυ της ταινιας είναι τμηματοποιημενο αλλα τα τμηματα είναι ασυνδετα μεταξυ τους.

Φωτεινη εξαιρεση στη ταινια η Ινγριντ Τορελι που πραγματικα καθηλωνει με το βλεμμα της. Γι αυτό θα βαθμολογησω με ένα 5αρακι.

Δεν προτεινεται η ταινια, ξαναδειτε καλυτερα τον εξορκιστη
 
  • Haha
Reactions: king2009

StandArd

AVClub Enthusiast
31 December 2018
768
Πού χάθηκες εσύ τόσον καιρόν κύριε;

Αντε,γράψε μας για κανα εργάκι από τα καλά και πολλά που βλέπεις.

Και κακά να είναι,πάλι γράψε μας.μας έλειψες.!
Κάνω ένα διάλειμμα αυτό το διάστημα και δεν έχω δει καμία ταινία. Αν είχα δει εννοείται θα έγραφα.
Θα επανέλθω πάντως και χαίρομαι που σας έλειψα!
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,546
The Last Client (2022)

https://m.imdb.com/title/tt17595262/

Ωραία ταινία, είχα καιρο να δω σκανδιναβική ταινία, γενικά μου αρέσει η ατμόσφαιρα τους
Οι ερμηνείες πολύ καλές, στο πρώτο μισό λες θα γινόταν καλό θεατρικό αυτό!
Στο υπόλοιπο αλλάζει με αρκετές ανατροπες
Κάποιος το είχε προτείνει εδώ και ακολούθησα την προτροπή του! Ευχαριστώ!
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,348
ΑΘΗΝΑ
Μερικές φορές θέλουμε να δούμε ένα απλό film,
χωρίς μπερδεμένη υποθεση αλλά να μην υποτιμάει την σκέψη..

jdDrzkq1vgQzR6vZPumyjHiKvFP.jpg


Μια κοπέλα χτυπάει την πόρτα μιας τροχοβίλας ενος άνδρα,
μια βροχερή νύχτα.
Απο την στιγμή που ανοίγει ο πόρτα αυτή ο θεατής
μπαίνει σε ενα αριστοτεχνικό παιχνίδι αποκάλυψης χαρακτήρων,
ανάμεσα σε ψιλοκουβέντα και ανίχνευσης προθέσεων,
μέχρι το λυτρωτικό END.
Η ταινία καταφέρνει να φορτίζει με περιέργεια τους θεατές
που βλέπουν τα παράδοξα της νυχτερινής άφιξης με τους
δύο άξιους πρωταγωνιστές.
Το σινεμά του φανταστικού έχει ανάγκη απο τέτοια film..




zYt35YGKoc85LXULzMKDfJ8qX1C.jpg


Πάμε σε επιστημονική φαντασία που έχει μια πρωτοτυπία.
Αντί για ταξίδι στο χρόνο ενός ανθρώπου, στέλνει στο κοντινό παρελθόν,
με συντεταγμένες χωροχρόνου ένα υποατομικό σωματίδιο που σκάει
στο κεφάλι ενός προσώπου, καταργώντας όλες τις επιδράσεις του στο μέλλον.
Αν είχε αφαιρέσει μία ζωή, το παρόν θα άλλαζε και θα υπήρχε η ζωή που
ειχε αφαιρεθεί.
Την ευκαιρία τσιμπάει η Sophie, μία μητέρα που έχασε τον επιστήμονα άνδρα της
απο ενα μεθυσμένο οδηγό, και αποφασίζει να κάνει την πρώτη
δοκιμή εξαφάνισης του επιπόλαιου οδηγού,
ελπίζοντας να αλλάξει την δύσκολη ζωή της.
Μην μείνετε στη μηχανή που κατασκεύασε ο Ινδός επιστήμονας
που μοιάζει με μηχανή αυτοκινήτου.
Ο στόχος είναι το δραματικό αντίκτυπο, με τις άπειρες εκδοχές
της πραγματικότητας και να τεθούν ερωτήματα,
όταν και μία μικρή καθυστέρηση αλλάζει τόσα πράγματα,
γιατί τελικά είμαστε οι εμπειρίες μας.
Οι ηθοποιοί μεταφέρουν την την αγωνία της δύσκολης θέσης τους,
με τα ηθικά ερωτήματα που δημιουργούνται οταν παίζουμε τον Θεό.
Ιδιαίτερα η συγκινητική ερμηνεία της Judy Greer,
κάνει το film κατάλληλο για οσους θέλουν και δράμα και sci fi,
τύπου Twilight Zone..

 
Last edited by a moderator:

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,348
ΑΘΗΝΑ
tJ8OaSqXxlFnmb2SbHHcahMYfQ6.jpg

Την πρωταγωνίστρια την θυμάμαι από το άρρωστο RAW.
Εδώ υποδύεται την Marguerite που ζεί
και αναπνέει, για τον κόσμο των μαθηματικών υψηλού επιπέδου.
Είναι αντικοινωνική και ξενέρωτη,
και το μόνο που την ενδιαφέρει είναι
η Ακαδημαϊκή επιτυχία.
Είναι ταλαντούχος και με την εποπτεία
του καθηγητή της Werner (που μοιάζει σαν Lutsio Fulci χαχ ..) παρουσιάζει μια
διάλεξη που καταλήγει σε αποτυχία
μετά από παρατήρηση ενός επίσης ταλαντούχου φοιτητή.
Απογοητευμένη και από τον καθηγητή της, παρατάει τις σπουδές της, αλλά η
λύση της εικασίας του Γκόλντμπαχ
(ένα παλιό δαιδαλώδες πρόβλημα των
αριθμών) παραμένει το μόνο κίνητρο..
Η ταινία είναι διχαστική, γιατί η πρωταγωνίστρια είναι πολύ καλή
στον εγωιστικό χαρακτήρα της
Marguerite, χωρίς να τον ωραιοποιεί
σαν μερικές Αμερικανιές.
Συνήθως τα "μυαλά" δεν είναι δύστροπα;
Όμως δεν την βγάζει τόσο ανταγωνιστική
γιατί ο στόχος δεν είναι η ιδιοτέλεια
σαν του καθηγητή Werner, αλλά το
πάθος για την λύση του προβλήματος
των μαθηματικών.
Αν και δεν είναι γεμάτη δράση και ανατροπές,
βλέπεται ευχάριστα
με τις επιδράσεις της πραγματικής
ζωής σε ένα τέτοιο χαρακτήρα.
Οι φίλοι του στυλ των Γαλλικών ταινιών θα την εκτιμήσουν..

 
  • Like
Reactions: paulmarinis

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,348
ΑΘΗΝΑ
8G4AgwJzTvhWavBpA2l4xq5e1nH.jpg



Ο ορισμός της κωμωδίας τρόμου μας έρχεται με αυτό το film.
Ξεκινάει τυπικά με την γέννηση ενος μωρού,
και την αγορά με διαφωνίες,
ενος κακόγουστου συναρμολογούμενου τραπεζιού με τζάμι.
Απο την αρχή βλέπουμε οτι η μαμά ειναι η εφιαλτική επιλογή
γυναίκας για γάμο.
Μοιάζει με μάγισσα, είναι δεσποτική, ενώ ο πατέρας (Jesus),
εξαντλεί τον εγωισμό του στην επιμονή να αγοράσει το τραπέζι!!
Η άφιξη του νεογέννητου στο σπίτι, φέρνει χαρά στο ζευγάρι,
αλλά η συναρμολόγηση του τραπεζιού φέρνει την κόλαση.
Και σαν μην έφτανε η φρίκη, η 13χρονη έφηβη του κάτω ορόφου
εκβιάζει τον Jesus για να κάνουν σέξ.
Οι Ισπανοί πετυχαίνουν διάνα να ισορροπούν την κωμωδία με τον τρόμο,
και το πετυχαίνουν με γελαδερές στιγμές, αλλά με συνεχή ένταση
που μεταφέρεται τόσο γερά στους θεατές.
Και το καταφέρνουν με μικρό προυπολογιμό και άριστους ηθοποιούς.
Η δραματική κορύφωση του END κλείνει τέλεια με το απίθανο ομότιτλο
της Bambikina..


 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: king2009

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,862
Boy Kills World[2023]

MV5-BNm-Yy-M2-Vh-M2-Ut-Ym-Ez-Ni00-M2-Rm-LTkz-YWQt-ZGQ5-Mj-I2-Mz-Qz-MWMy-Xk-Ey-Xk-Fqc-Gde-QXVy-MTkx-Nj-Uy-NQ-V1.jpg


https://www.imdb.com/title/tt13923084

Ο ορισμος της ασταματητης απολαυστικης ταινιας κυριολεκτικα απο τα κοντα 110 λεπτα τα 90 πρεπει να ειναι δραση. Ξεκαθαρες επιρροες comic σουρεαλιστικες καταστασεις πολυ δυνατο gore σε μια ταινια εκδικησης που μπορει να μην μεινει διαχρονικα αλλα ειναι σκετη απολαυση. Πρωτη μεγαλου μηκους ταινια του Moritz Mohr ο οποιος τα πηγε περιφημα τουλαχιστον στο ειδος που ειναι η ταινια και αν γινει λιγο πιο συγκεκριμενος κυριως σε καποιες μαχες που ειναι λιγο over the top θα φτασει πολυ κοντα στο απολυτο. Ο Bill Skarsgård λοιπον ο οποιος δεν εχει ονομα στην ταινια ειναι απλα Το Αγορι θα προσπαθησει να παρει την εκδικηση του σε ενα απολυταρχικο καθεστως οπου μια οικογενεια κυριαρχει στην πολη και σκοτωνει οποιον ειναι αντιθετως. Το twist αν και σιγουρα το εχουμε ξανα δει δεν με χαλασε καθολου και ηταν και ισως απαραιτητο ωστε να αλλαξει λιγακι η ταινια απο τη μονοτονια του σεναριου της και τον ευθυ δρομο που της χαραξε ο σκηνοθετης απο την αρχη. Οι χαρακτηρες οπως ειπα ειναι ξεκαθαρα επηρεασμενοι απο comic ο κεντρικος μας ηρωας δεν μιλαει δεν ακουει ειναι ενας ατοφιος πολεμιστης που πολεμαει για εκδικηση και σε ενα παρομοιο κλιμα ειναι και οι villains αν και καρικατουρες καποιοι με καπως διαλογους ηταν οκ για μια τετοια ταινια. Κααταλαβαινω καποιες αρνητικες κριτικες εχει τα χαζα σημεια της και σιγουρα υπερβολικες σκηνες μαχης αλλα οπως ειπα ειναι ενα B-Movie John Wick με comic επιρροες και μπολικο gore οποτε για πιο λογο να θεωρησουμε οτι εχουμε να κανουμε με μια σοβαρη ταινια? Δεν ειναι σοβαρη στο λεει απο την αρχη ξεκαθαρα ειναι 110 λεπτα απολαυστικης "LSD" εμπειριας που οι fans θα λατρεψουν και το mainstream κοινο θα εχει να πει 1000 αρνητικα. Δεν μπορεις αλλωστε με ενα τετοιο ειδος ταινιας να καλυψεις ολα τα γουστα ειναι απολυτα λογικο. Πανεμορφο το 4Κ υποδειγματικη εικονα πεντακαθαρες οι σκηνες μαχης και ας ειναι γρηγορες το χρωμα επικρατει και η εικονα θελει να βγει εξω απο την οθονη μπροστα σου. Overall τιμιοτατη για αυτο που θελει να δωσει στο κοινο της τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο. 7.2/10



Civil War[2024]


Screenshot-7.png


https://www.imdb.com/title/tt17279496

Λοιπον. Alex Garland. Ενα ονομα μια ιστορια. Απο τους πιο αμφιλεγομενους σκηνοθετες και σεναριογραφους των τελευταιων χρονων. Τον θυμομαστε για τα Ex Machina/Annihilation και λιγοτερο για το Men και ερχεται χρονια μετα να κανει μια ταινια αρκετα μεγαλου budget και σε πιο mainstream κλιμα. Και μπορω να πω οτι την απολαυσα κατανοω ολες τις αρνητικες κριτικες οτι δεν ειχε σεναριο η οτι δεν το πηγε καπου αλλα θα σας πω οτι εγω ενιωσα σαν τον Νικολα Βαφειαδη οπου εποχες 1999 ημουν αρκετα μικρος αλλα θυμαμαι που εδειχνε απο πρωτο χερι τον πολεμο στο Κοσοβο και επειτα στη Βαδγατη και Λιβανο οχι στην κλιμακα που βλεπουμε στο Civil War αλλα ελεγα καλα δεν φοβαται. Η ταινια λοιπον προσφερει ολη αυτη την εμπειρια. Απο το ξεκινημα της βλεπουμε ενα ταξιδι 3 μεγαλων δημοσιογραφων και ενος κοριτσιου 23 χρονων που ξεκιναει τα βηματα της να μας δειχνουν εναν εμφυλιο πολεμο στην Αμερικη σε πρωτο προσωπο με τις φωτογραφιες να προσπαθουν να απαθανατισουν το πραγματικο προσωπο ενος πολεμου. Οι εμπειριες πολλες με τον καθε ανθρωπο να δινει τον δικο του προσωπικο πολεμο και για τους λογους του. Το τελευταιο μισαωρο ανατριχιασα τουλαχιστον 5 φορες πραγματικα πολυ εξυπνος και ευφανταστος ο τροπος παρουσιασης ενος πολεμου. Το τελος εκλεισε οπως επρεπε δεν μπορω να βρω ενα καλυτερο τροπο για κλεισιμο της ταινιας και ισως δειχνει την διαφορα ενος καλου δημοσιογραφου απο εναν κακο. Ο καθε ανθρωπος λοιπον αντιμετωπιζει διαφορετικα τον πολεμο. Αλλος ειναι τρελος και σκοτωνει χωρις να υπαρχει λογος αλλος για να σωσει τη ζωη του αλλος γιατι καποιος αλλος τον πυροβολαει και πρεπει να αμυνθει και αλλος προσπαθει να το αποφυγει συνεχιζοντας τη ζωη του. Η αποτυπωση ολων αυτων απο τους δημοσιογραφους πρωταγωνιστες που ειμαστε μαζι τους στο ταξιδι μια εμπειρια. Ονειρικο το HDR ειναι ταινια που αναδεικνυει μια οθονη και καποια βραδυνα πλανα η και ημερας ανετα τα βαζεις για wallpaper. Μπραβο απο μενα ειναι μια διαφορετικη εμπειρια πανω στην αποτυπωση ενος σκληρου πολεμου σε μια ταινια που ξερει απο την αρχη τον χαρακτηρα της ποτε δεν στο κρυβει αντιθετως η κλιμακωση ειναι ολο και μεγαλυτερη. 7.7/10
 
  • Like
Reactions: protrudi

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,348
ΑΘΗΝΑ
ti2faZXJnTqjbX68uFLo4Di4xhx.jpg



Ταινία για τις συνοδείες εμπορικών πλοίων φορτωμένα πυρομαχικά,
για την ενίσχυση της Ρωσίας το 1942.
Σε ένα απο αυτά ο Νορβηγός καπετάνιος προαπαθεί να φέρει
εις πέρας την αποστολή του.
Εχει να αντιμετωπίσει Γερμανικά αεροπλάνα, υποβρύχια, νάρκες,
και πλήρωμα με τις ανασφάλειες του.
Οι Νορβηγοί κατάφεραν να μας δώσουν μία πολεμική ταινία,
που γίνεται ψυχολογική, με ερωτήματα για τον ρόλο
του ηγέτη σε δύσκολες καταστάσεις.
Οι χαρακτήρες ηταν καλά σχεδιασμένοι, ο καπετάνιος όλα τα λεφτά,
η ένταση στα κόκκινα, πρόκειται για μία καλογυσισμένη περιπέτεια
καλύτερη απο πολλές του Hollywood..

 
Last edited by a moderator:

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,348
ΑΘΗΝΑ
fcg0KAXA35h2FMJ0y31VNTe3IFh.jpg



Μια φάμπρικα σε μια Ρώσικη επαρχία κατασκευάζει προκάτ τσιμεντένιες πλάκες.
Οι κακοπληρωμένοι εργάτες προσπαθούν να επιβιώσουν δουλεύοντας για λίγα.
Μία ημέρα ο νέος ιδιοκτήτης ενας τοπικός ολιγάρχης,
τους επισκέπτεται και τους ανακοινώνει το κλείσιμο της επιχείρησης.
Τοτε ο πιό ζόρικος απο τους εργάτες, με στρατιωτικό παρελθόν,
παροτρύνει να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους..
Η δράση που ακολουθεί είναι κοντά στις Αμερικάνικες,
με πιό πιστευτές σκ@τόφατσες,
και έναν πρωταγωνιστή που δεν είναι απο καλλιστεία.
Ξεκάθαρη η κοινωνική κριτική στο διεφθαρμένο σύστημα
της Ρωσίας, μετά την κατάρρευση του Κομμουνιστικού καθεστώτος.
Η εκμετάλλευση άλλαξε χέρια και η ανεργία είναι πλέον
ο χειρότερος φόβος.
Απορώ πως γλύτωσε απο την Ρωσική λογοκρισία το film.
Οι κλισέ διάλογοι, κόβουν πόντους απο την ταινία,
αλλά η ζοφερή ατμόσφαιρα, και η δράση του αντιήρωα,
επαρκούν για μία χαλαρή βραδυνή προβολή..

 
Last edited by a moderator:

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,862
The First Omen[2024]

Screenshot-5.png


https://www.imdb.com/title/tt5672290

Το franchise των The Omen ξεκινησε το 1976 και μετα την τετραλογια μεχρι το 1991 εχουμε το 5ο Omen 33 χρονια μετα το οποιο μας πηγαινει παλι στην αρχη οπου και ξεκινησαν ολα. Μπορω να πω οτι παρολο που το πρωτο μισο δειχνει λιγο ασυνδετο η καλυτερα αδιαφορο με το ολο franchise το δευτερο μισο καταφερνει να αναπληρωσει μπορει οχι στο βαθμο που θα ηθελε ο θεατης αρκετα κενα και ερωτηματικα οπου τελικα βλεπεις οτι σχεδον τιποτα δεν ηταν filler. Πρωτη μεγαλου μηκους ταινια του Arkasha Stevenson ο οποιος καταφερνει να δωσει μια αποπνικτικη ατμοσφαιρα οχι σε καθε στιγμη βεβαια αλλα στο συνολο της ταινιας και σε περιπτωσεις να κανει το θεατη να ασφυκτια στη θεαση της. Η πρωταγωνιστρια μας Nell Tiger Free αξιολογη οπως και το υπολοιπο καστ. Αρκετα δυνατες καποιες σεκανς που μπορει να μην ιντριγκαρουν τοσο το μυαλο καποιου που εχει δει αρκετα horror αλλα εναν νεο στο ειδος σιγουρα θα τον σηκωσει απο την καρεκλα του. Δεν εχει χαζα jump scares ο τρομος κυριως υποβοσκει στην ατμοσφαιρα και με οτι συμβαινει πισω απο αυτο που βλεπει ο θεατης αλλα δεν λειπει και λιγο gore το οποιο και να μην υπηρχε δεν θα πειραζε. Η δουλεια που εχει γινει στον ηχο της ταινιας ειναι το μεγαλυτερο ατου προτεινω ακουστικα μιας και ειναι αναγκαια ωστε να μπειτε στο συμπαν της ταινιας. Συνολικα ενα αξιολογο horror που χρειαζονταν αυτο το σεναριο με τη γεννηση του αντιχριστου ειναι κατι που δεν βλεπουμε συχνα και ηθελα και εγω μια αναγεννηση του franchise επιβαλλοταν μετα απο τοσα χρονια και φαινεται οτι το προσπαθησαν και τους βγηκε σε μεγαλο βαθμο. Θα εχουμε κατα 99% και δευτερο μερος οπως κλεινει με καποιες διαφοροποιησεις που επρεπε να γινουν ωστε να μην ειναι το ιδιο με τα παλια. Οι fans των horror αξιζει να τη δειτε απλα επειδη η κλιμακωση ειναι αργη στην πρωτη ωρα μην βιαστειτε να βγαλετε συμπερασματα μεχρι να τελειωσει. 7.1/10
 
  • Like
Reactions: ihodemon

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,862
Atlas[2024]

unnamed.jpg


https://www.imdb.com/title/tt14856980

Ο ορισμος της μετριοτητας. Απο οποια πλευρα και αν τη δουμε. Σε ενα μακρινο μελλον οπου η AI συνυπαρχει με τους ανθρωπους θα γυρισουν τα μυαλα σε ενα απο τα ρομποτ και θα ξεκινησει ο αφανισμος των ανθρωπων απο καθε ρομποτ AI. Οταν αυτη η AI θα καταφυγει σε ενα μακρινο πλανητη στο γαλαξια Ανδρομεδα οι ανθρωποι θα κανουν οτι μπορουν ωστε να τον βρουν και να τον εξοντωσουν. Καπου εδω ερχεται η Atlas[Jennifer Lopez] μια εξαιρετικη αναλυτρια η οποια μαζι με την ομαδα rangers θα πανε σε αποστολη εξοντωσης αυτης της "κακης" AI. Το budget το εχει ωραιο συμπαν τιμιοτατα εφε οι σκηνες μαχης μοιαζουν αρκετα με video game λιγο αχταρμας και η Jennifer Lopez παρολο που προσπαθει δειχνει ακομα μια φορα ποσο αταλαντη ειναι. Και δυστυχως την τρωμε αρκετα σε ολη την ταινια μαζι με την κλαψα της. Ο σκηνοθετης Brad Peyton κανει οτι μπορει γνωστος για τις ταινιες San Andreas και Rampage εχει και το χιουμορ στους διαλογους αλλα απο εκει και περα ενα προβλεψιμο πραγμα απο το ξεκινημα της ταινιας ξερεις πως θα τελειωσει μαζι με ολα τα κλισε τετοιων ταινιων. Ευτυχως καπως το σωνει με καποιους διαλογους μεταξυ Atlas και Smith[η ΑΙ του ρομποτ που ειναι μαζι στον πλανητη στην Ανδρομεδα] εχουν κατι ευθυμο και οχι μονο μαζι με καποιο συναισθημα που προσπαθει να βγαλει η Lopez κυριως προς το τελος. Αλλα μεχρι εκει την βαζεις ενα μεσημερακι που δεν εχεις κατι αλλο να δεις και την εχεις ξεχασει μεχρι το βραδυ. Οτι πρεπει για Netflix που βλεπω ειναι πρωτο στις θεασεις απο οταν βγηκε ο ορισμος της μετριοτητας που δεν σε κανει να βαριεσαι ταυτοχρονα. 5.3/10



PVC-1[2007]

MV5-BOTI5-ZDdk-Mzct-Mjhi-OC00-ZDk4-LWE1-Mm-Ut-Mj-Bj-MTZh-MTAx-Mm-I5-Xk-Ey-Xk-Fqc-Gde-QXVy-MTI1-Nj-M4-ODYx-V1-FMjpg-UX1000.jpg


https://www.imdb.com/title/tt1031951

Πρωτη ταινια του Ελληνοκολομβιανου Σπυρου Σταθουλοπουλου οπου καταγραφει σε real time μια τραγικη ιστορια μιας οικογενειας οπου τρομοκρατες εισβαλουν στο σπιτι τους ζητωντας 15 εκατομμυρια πεσος και δεν μπορουν να τα δωσουν και βαζουν ενα κολαρο-βομβα στη μητερα με σκοπο να τους κανουν να τα δωσουν ωστε να την βγαλουν. Η ταινια ειναι αργη οσο πιο αργη θα μπορουσατε να φανταστειτε το οποιο ομως δεν ειναι αρνητικο. Η ολη ατμοσφαιρα παταει πανω σε αυτο και στον τρομο που ριζωνει ωρα με την ωρα στη μητερα αλλα και σε ολη την οικογενεια. Το τελος ειναι το λιγοτερο σπαρακτικο και ηταν αυτο ακριβως που ηθελε να βγαλει ο σκηνοθετης φανηκε απο το πρωτο 10λεπτο για μενα. Δεν ειναι μια ευκολη ταινια οχι μονο στο οτι ειναι αργη αλλα και οτι ειναι σκληρη απο την αρχη μεχρι το τελος φαινεται η αγανακτηση ο φοβος και ο τρομος στα ματια της οικογενειας και οχι μονο. Για οσους αρεσκονται αποκλειστικα στις underground αγνωστες ταινιες και γενικα θελουν κατι τελειως διαφορετικο απο οτι εχουν δει μεχρι σημερα και στα θετικα και οτι εχουμε Ελληνικα σκηνοθετη εννοειται. 7/10



Treasure Planet[2002]


Screenshot-6.png


https://www.imdb.com/title/tt0133240

Θεωρω οτι ειναι απο τις κλασικες της Walt Disney και λιγακι underrated μιας και με τις οποιες της αδυναμιες παραμενει μια πολυ ωραια περιπετεια με καλους πρωτους χαρακτηρες με ωραια χημεια μεταξυ τους πολυ καλο animation για τοτε και συνολικα μια ομορφη ιστορια σε ενα μεγαλο ταξιδι. Η ιστορια μας εχει να κανει με τον Τζιμ ενα μικρο παιδι που εχει ονειρο να παει στον πλανητη των θυσαυρων οταν μεγαλωσει. Μεγαλωνοντας τα πραγματα δεν θα πανε οπως το θελει. Οταν βρεθει η ευκαιρια θα την αρπαξει αμεσως και μαζι με ενα μεγαλο πληρωμα θα αναζητησουν με τη βοηθεια ενος χαρτη τον πλανητη. Χαρακτηριστικες οι φωνες των Joseph Gordon-Levitt/Emma Thompson/Martin Short και για μενα κλεβει την παρασταση και το ρομποτακι στο τελος απο οταν εμφανιζεται και μετα μονοπωλει καθε σκηνη του. Γενικα εχουμε ψυχη εχουμε και τους ιδιαιτερους κακους και την μικρη αστεια morf μια αμοιβαδα που περνει οτι μορφη θελει εχουμε και τη δραση με το ολο ταξιδι και δεν λειπει και το twist στο τελος να κλεισει οπως επρεπε. Δεν εχουν βγει αλλες ταινιες πανω στο συμπαν της ταινιας θα ηθελα να δω ομως και αλλες προσπαθειες οχι απαραιτητα με την ιδια κεντρικη ιστορια αλλα με το ολο συμπαν που εφτιαξαν. 7.5/10



Φόνισσα[2023]

Fonissa-Reg-Poster-Deltio-Typou-ONLY-WEB-USE.webp


https://www.imdb.com/title/tt29644530

Η γνωστη φονισσα του Παπαδιαμαντη σε μια ακομα διασκευη που αν και δεν εχω δει τις αλλες η συγκεκριμενη πρεπει να ειναι η καλυτερη. Δυσκολη δειχνει την εξαθλιωση εκεινης της εποχης και κυριως της γυναικας μεσα απο την εξαιρετικη σκηνοθεσια της Ευα Ναθενα που με συνοδεια την ηχητικη υποκρουση και τις σχεδον αμειλικτες ερμηνειες των ηθοποιων δινει στο θεατη κατι ανατριχιαστικο. Το δραματικο στοιχειο κυριαρχει επιβαλλεται σε μια τετοια ταινια με φονους παιδιων και γενικα μην περιμενετε τιποτα το ευθυμο η χαρουμενο στην ταινια. Η Καραμπετη νομιζω δινει την ερμηνεια της ζωης της και μαζι με την Πρωτοπαππα νομιζω αχτυπητο διδυμο οτι πρεπει για μια τετοια ταινια. Γενικα ολες οι γυναικες στην ταινια ειναι αχρωμες δειχνοντας αμεσα τις κακουχιες που εχουν περασει μεσα απο μια καθαρα ανδροκρατουμενη κοινωνια. Τιμωρια η λυτρωση η ταινια αμφιταλαντευεται συνεχως μεταξυ των 2 δινοντας στο θεατη να αποφασισει τι απο τα 2 σκιαγραφει το ολο δυστοπικο εγχειρημα της Φραγκογιαννου σε μια εποχη πραγματικης εξαθλιωσης. Τερατωδες αυτο που διαβαζουμε οταν τελειωνει η ταινια αλλα απολυτα πιστευτο οταν μιλαμε για τον ανθρωπο το πιο μεγαλο τερας σε αυτο τον κοσμο. Δεν ειναι μια ταινια που θα προτεινα σε ολους να δουν ειναι σκληρη αμειλικτη με πολυ δυνατο το δραματικο στοιχειο που μαζι με τη σκηνοθεσια θα σας ριξει στα πατωματα. Μπραβο γιατι μιλαμε και για μια καθαρα Ελληνικη προσπαθεια σε ενα καθαρα Ελληνικο μυθιστορημα που στεκεται επαξια και με το παραπανω στην εποχη μας. 8/10



Evil Does Not Exist[Aku Wa Sonzai Shinai][2023]


MV5-BMjkw-YWQw-Nj-It-NTY0-OC00-YTcw-LWIw-ZDkt-MTAw-Mj-Ez-OTlm-YTMx-Xk-Ey-Xk-Fqc-Gde-QXVy-Nj-Qy-MTI3-MTM-V1-FMjpg-UX1000.jpg


https://www.imdb.com/title/tt28490044

Η τελευταια δημιουργια του Ryûsuke Hamaguchi ενος αρκετα ιδιαιτερου Ιαπωνα σκηνοθετη αμφιλεγομενου θα ελεγα οπου σκηνοθετει ταινιες με αρκετες μεταφορες μεσα τους. Η ονομασια της ταινιας οτι "το κακο δεν υπαρχει" ειναι καθαρη μεταφορα στο τελος της ταινιας. Η ταινια δειχνει τον Τakumi εναν ανθρωπο οπου ζει ηρεμα σε ενα χωριο με την κορη του μακρια απο τη βαβουρα της πολης. Οταν 2 υπαλληλοι μιας εταιριας οπου θελει να φτιαξει μεγαλο καμπινγκ στην περιοχη τους θα διαταραχθει ολη η ηρεμια των ανθρωπων της περιοχης. Καταλαβαινω το κεντρικο νοημα της ταινιας οτι η αγνοτητα της φυσης εχει αμεση επιρροη στους ανθρωπους που την περιβαλλουν και το να φτιαχτει ενα τουριστικο μερος η γενικα οτιδηποτε βλαβερο θα διαταραξει οχι μονο το ιδιο το περιβαλλον αλλα και την ποιοτητα των ανθρωπων που ζουν σε αυτα τα μερη το προβλημα ειναι οτι μετα το πρωτο ανοιγμα του κεντρικο θεματος για το καμπινγκ με τον κοσμο να θετει τα σοβαρα ζητηματα που θα ακολουθησουν η ταινια περνει ενα αρκετα διαφορετικο δρομο οπου αυτο που θελει να πει ο σκηνοθετης ειναι τοσο αμφιρροπο στα ματια του θεατη που για μενα προσωπικα ειναι λαθος. Καταλαβαινω οτι ο Hamaguchi θελει να το παει λιγο μεσω Λαμιας την ολη μεταφορα με την φυση το ελαφι και τον ιδιο τον ανθρωπο οταν ποναει αλλα οχι επρεπε να κλεισει διαφορετικα. Απο εκει και περα εχουμε μια πολυ αργη ταινια. Θα παρει το χρονο της για τα παντα για καθε σκηνη για καθετι που θελει να περασει στο θεατη θα το κανει με προσηλωση αργα και σταθερα. Αν δεν ηταν η πανεμορφη φωτογραφια της θα ειχα βαρεθει σε αρκετα σημεια αλλα ευτυχως η εικονα ειναι χαρμα οφθαλμων. Περναει το ολο οικολογικο theme και σε αυτα τα σημεια που το κανει ειναι αψογη αλλα στο τελος οι περισσοτεροι θα χαθειτε στη μεταφραση. Αμφιλεγομενος σκηνοθετης οπως ειναι οι περισσοτεροι Ιαπωνες που θελει να εχουν χαρακτηρα η ταινιες τους μονο που στο δρομο καπου το χανει και καπου το βρισκει. Μονο για τους φανς του Hamaguchi. 6.5/10
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,348
ΑΘΗΝΑ
pbGCxfOEbVUoASAvLwcUEcPAhiy.jpg

Βασισμένο στην δημοσιογράφο ερευνητή Nellie Bly,
που αποκάλυψε τις συνθήκες διαβίωσης ασθενών και εγκαταλελειμμένων
γυναικών στο ψυχιατρικό άσυλο του νησιού Blackell,
έχουμε ένα γοτθικό δράμα με πρωταγωνίστρια την Christina Ricci.
Υπάρχει το θρίλερ στοιχείο αλλά η εστίαση είναι περισσότερο
στο Βικτωριανό στύλ του 1887, οπότε μην περιμένετε τρόμο.
Υπάρχουν τα στερεότυπα περί καταπίεσης και εκμετάλλευσης αθώων
και ταραγμένων ψυχών, που μπορεί τότε να ήταν και χειρότερα,
όμως η ταινία έχει και ατμόσφαιρα και καλές ερμηνείες,
με ένα πιο ντελικάτο κοίταγμα από την πιθανή ρεαλιστική φρίκη.
Αξιοπρεπές και για πιο ευρύ κοινό..
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,719

Δεν ηταν όσο τραγικό φοβόμουν, βλεπόταν.

Απλά έπρεπε να έχεις γερα νεύρα με πολλές ατελείωτες σκηνές slow motion χωρίς κανένα απολύτως νόημα (ειδικά στα τελευταία λεπτά, με έφερε στα όριά μου).
 

king2009

Supreme Member
5 December 2008
3,862
When Evil Lurks[Cuando Acecha La Maldad][2023]

MV5-BMz-Nk-MTA5-ZTYt-OGEz-OC00-Mm-Ji-LTgx-MWYt-M2-Jl-Zjhl-ZDVk-YWE0-Xk-Ey-Xk-Fqc-Gde-QXVy-MTcz-Mjkz-NDY-V1-FMjpg-UX1000.jpg


https://www.imdb.com/title/tt16300962

Απο τις πιο αποκρουστικες ταινιες τρομου των τελευταιων χρονων αν οχι της 10ετιας. Το απολυτο κακο που μπροστα του κανεις δεν μπορει να κανει τιποτα κυριαρχει σε ολη την ταινια. Οχι μονο κυριαρχει αλλα παιζει πολυ εξυπνα με τους πρωταγωνιστες αλλα και τον τρομο του θεατη. Οι Ισπανοι ανεκαθεν εβγαζαν εξαιρετικα θριλερ οπως και ταινιες τρομου[Rec/Timecrimes/Orphanage] και εδω πιστευω ξεπερασαν τον εαυτο τους στο ποσο ατοφια ατμοσφαιρα κακου μπορει να διακατεχει μια ταινια τρομου. Ο Demián Rugna σκηνοθετει και γραφει το σεναριο για την ταινια και νομιζω οτι εβγαλε ακριβως που ηθελε. Λειπουν τα χαζα jump scares περα απο ενα τα εφε ειναι πολυ δυνατα για το budget της σχεδον η καθε σκηνη με αιμα και γενικα οπου βλεπουμε το κακο να πρωταγωνιστει ειναι αποπνικτικη και σιχαμερα αποκρουστικη το θελει το γερο στομαχι και προτεινετε μονο στους φιλους του δυνατου horror γιατι δεν ειναι ταινια για ολους. Πρωταγωνιστες δινουν τον εαυτο τους και μαζι με την εξαιρετικη φωτογραφια ειδικα στα κοντινα πλανα των ηθοποιων εχουμε ενα τρομερο πακετο. Δεν εχει το απολυτα αρτιο σεναριο που θα ηθελα αλλα μικρη σημασια εχει. Οταν το κακο εχει κεφια τοτε τιποτα δεν στεκεται εμποδιο μπροστα του και θα χρησιμοποιησει κυριολεκτικα τα παντα για να ξεδιπλωθει. Δεν ειναι η κλασικη ταινια δαιμονισμου ειναι κατι ακομα καλυτερο. 8/10