Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Ποιά ταινία μόλις είδατε;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Gal'en" data-source="post: 1058948578" data-attributes="member: 38854"><p>Εκτιμω παρα πολυ το σχολιο σου για την ταινια! Γραφεις με τεκμηριωμενη και κινηματογραφικη κριτικη ματια. Respect.</p><p></p><p>Δε θα μεινω στα πολλα με τα οποια συμφωνω μαζι σου αλλα στα ενα ή δυο κομματια που πιθανως δεν τα βλεπουμε με τον ιδιο τροπο.</p><p>Πρωτα απο ολα για τη συγχρονη σκηνη στο Zone. Οταν ξεκινα φανταζει οντως εκτος αφηγησης. Ενα εντελως μοντερνιστικο (κινηματογραφικα) στοιχειο. Ομως αφενος χρησιμοποιειται για να νοηματοδοτησει ολοκληρη την ταινια και να κανει πιο σαφη τον λογο για τον οποιο αποφασισε ο σκηνοθετης να τη γυρισει και το τι θελει να πει με αυτην... και αφετερου συνδεεται στο τελος της και γινεται μερος της υπολοιπης δρασης με εναν εντελως ιδιοφυη (και παντελως μη ρεαλιστικο) τροπο. Ο λογος ομως που τη σχολιαζω ειναι οτι θεωρω πως παρολο που σε βγαζει για λιγο απο την αφηγηση, καταφερνε να σε βαζει -κατ'εμε- ακομη περισσοτερο στο κλιμα της ταινιας.</p><p>Γιατι το κλιμα (και ο σκοπος της ταινιας) ειναι να σε κανει να αισθανθεις αρρωστος οχι για γεγονοτα που συνεβησαν καποτε, αλλα (οπως εγραψες κι εσυ) για την αδιαφορια με την οποια αντιμετωπιζει ο ανθρωπος την οποια απανθρωπια δε στρεφεται εναντιον του, ακομη και αν τη βλεπει διπλα του. [SPOILER]Και περα απο την αδιαφορια και τη μηχανιστικη αντιμετωπιση των καθαριστριων, εγω ειδα και ενα σημειολογικο σχολιο στη συγκεκριμενη σκηνη. Οτι σαν κοινωνια εχουμε φτασει οχι απλα να αδιαφορουμε για την απανθρωπια, αλλα να την ξεπλενουμε! Εξ'ου και η χρηση οχι καποιων επισκεπων του μουσειου, αλλα των καθαριστριων! [/SPOILER]</p><p>Για μενα ηταν ξεκαθαρο εξ'αρχης οτι η στοχευση του ηταν ο θεατης και ο συγχρονος τροπος ζωης και οχι μια ακομα ταινια για το ολοκαυτωμα. Το εκανε ξεκαθαρο στα meetings των ναζι, βαζοντας τον πρωταγωνιστη να μιλα σα συγχρονος CEO, χρησιμοποιωντας μανατζεριστικους ορους περι επιτευξης στοχων, παραγωγικοτητας κλπ, σα να βλεπαμε να μιλα golden boy της wall street... πραγμα καθολου τυχαιο θεωρω. Και για την περιπτωση που δεν ειχε γινει απολυτως κατανοητο σε ολους, φροντισε να το καταστησει ακομα πιο σαφες με το λογο του στα οσκαρ, για τον οποιο δε μπορω να μην του βγαλω το καπελο για το τεραστιο θαρρος του!</p><p>Συνεπως, για να μη μακρυγορω, η εν λογω σκηνη ειναι στο κλιμα της ταινιας ακομη περισσοτερο (αν αυτο ειναι δυνατο) απο την υπολοιπη ταινια!</p><p></p><p>Το δευτερο ειναι οτι ποτε μου δε θεωρησα αριστουργηματικο το Γιο του Σαουλ. Εχω ξαναγραψει τις αντιρρησεις μου παλιοτερα τοσο ως προς το σεναριο, οσο και τη σκηνοθετικη προσεγγιση αλλα κυριως το τι ηθελε να μας πει τελικα εκεινη η ταινια. Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gal'en, post: 1058948578, member: 38854"] Εκτιμω παρα πολυ το σχολιο σου για την ταινια! Γραφεις με τεκμηριωμενη και κινηματογραφικη κριτικη ματια. Respect. Δε θα μεινω στα πολλα με τα οποια συμφωνω μαζι σου αλλα στα ενα ή δυο κομματια που πιθανως δεν τα βλεπουμε με τον ιδιο τροπο. Πρωτα απο ολα για τη συγχρονη σκηνη στο Zone. Οταν ξεκινα φανταζει οντως εκτος αφηγησης. Ενα εντελως μοντερνιστικο (κινηματογραφικα) στοιχειο. Ομως αφενος χρησιμοποιειται για να νοηματοδοτησει ολοκληρη την ταινια και να κανει πιο σαφη τον λογο για τον οποιο αποφασισε ο σκηνοθετης να τη γυρισει και το τι θελει να πει με αυτην... και αφετερου συνδεεται στο τελος της και γινεται μερος της υπολοιπης δρασης με εναν εντελως ιδιοφυη (και παντελως μη ρεαλιστικο) τροπο. Ο λογος ομως που τη σχολιαζω ειναι οτι θεωρω πως παρολο που σε βγαζει για λιγο απο την αφηγηση, καταφερνε να σε βαζει -κατ'εμε- ακομη περισσοτερο στο κλιμα της ταινιας. Γιατι το κλιμα (και ο σκοπος της ταινιας) ειναι να σε κανει να αισθανθεις αρρωστος οχι για γεγονοτα που συνεβησαν καποτε, αλλα (οπως εγραψες κι εσυ) για την αδιαφορια με την οποια αντιμετωπιζει ο ανθρωπος την οποια απανθρωπια δε στρεφεται εναντιον του, ακομη και αν τη βλεπει διπλα του. [SPOILER]Και περα απο την αδιαφορια και τη μηχανιστικη αντιμετωπιση των καθαριστριων, εγω ειδα και ενα σημειολογικο σχολιο στη συγκεκριμενη σκηνη. Οτι σαν κοινωνια εχουμε φτασει οχι απλα να αδιαφορουμε για την απανθρωπια, αλλα να την ξεπλενουμε! Εξ'ου και η χρηση οχι καποιων επισκεπων του μουσειου, αλλα των καθαριστριων! [/SPOILER] Για μενα ηταν ξεκαθαρο εξ'αρχης οτι η στοχευση του ηταν ο θεατης και ο συγχρονος τροπος ζωης και οχι μια ακομα ταινια για το ολοκαυτωμα. Το εκανε ξεκαθαρο στα meetings των ναζι, βαζοντας τον πρωταγωνιστη να μιλα σα συγχρονος CEO, χρησιμοποιωντας μανατζεριστικους ορους περι επιτευξης στοχων, παραγωγικοτητας κλπ, σα να βλεπαμε να μιλα golden boy της wall street... πραγμα καθολου τυχαιο θεωρω. Και για την περιπτωση που δεν ειχε γινει απολυτως κατανοητο σε ολους, φροντισε να το καταστησει ακομα πιο σαφες με το λογο του στα οσκαρ, για τον οποιο δε μπορω να μην του βγαλω το καπελο για το τεραστιο θαρρος του! Συνεπως, για να μη μακρυγορω, η εν λογω σκηνη ειναι στο κλιμα της ταινιας ακομη περισσοτερο (αν αυτο ειναι δυνατο) απο την υπολοιπη ταινια! Το δευτερο ειναι οτι ποτε μου δε θεωρησα αριστουργηματικο το Γιο του Σαουλ. Εχω ξαναγραψει τις αντιρρησεις μου παλιοτερα τοσο ως προς το σεναριο, οσο και τη σκηνοθετικη προσεγγιση αλλα κυριως το τι ηθελε να μας πει τελικα εκεινη η ταινια. Αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Ποιά ταινία μόλις είδατε;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…