Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tolias" data-source="post: 1058365447" data-attributes="member: 30147"><p>...η WIND φαίνεται να είναι σε διακοπές. Ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας του καρτοκινητού της μητέρας μου με την δική μου χρεωστική κάρτα. Κανονικά μπαίνεις στο site μετά από 10 λεπτά και βρίσκεις την απόδειξη εκεί, την κατεβάζεις σε pdf, την τυπώνεις κτλ.</p><p>Αλλά εμφανίστηκε ένα πρόβλημα που είχα πάλι πριν μερικούς μήνες με την WIND. Τότε είχα ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας σε τρία καρτοκινητά. Δύο δικά μου και αυτό της μητέρας μου. Οι τρεις αποδείξεις μου δεν ανέβηκαν τότε στο site. Πήρα 3-4 τηλέφωνα (με την ανάλογη χρέωση) για να ζητήσω τις αποδείξεις, και μου έλεγαν σύντομα, από βδομάδα, κτλ. Όταν απαίτησα τις αποδείξεις τελικά τις έστειλαν στο email μου. Αλλά μου έστειλαν άλλα αντ' άλλων. Οι αποδείξεις δεν είχαν ημερομηνία την ημερομηνία της συναλλαγής που είχα κάνει, αλλά την ημερομηνία που είχα πάρει τηλέφωνο και είχα απαιτήσει τις αποδείξεις.</p><p>Άλλη μέρα είχα κάνει την ανανέωση, άλλη μέρα έλεγε η απόδειξη, άλλη μέρα φαινόταν η συναλλαγή στην τράπεζα.</p><p>Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα; Πρόκειται για μη έκδοση απόδειξης. Και μετά για πλαστή απόδειξη, αφού δεν συμβαδίζει με την ημερομηνία που έγινε η χρέωση στην τράπεζα. Να θυμίσω ότι η οδηγία των φοροτεχνικών είναι να κρατάμε και την απόδειξη της τράπεζας και την απόδειξη του καταστήματος σε περίπτωση αγοράς με κάρτα. Δεν θα έπρεπε να κάνω καταγγελία στην εφορία;</p><p>Τέλος πάντων, πέρασε το πράγμα. Αλλά τώρα πάλι έγινε το ίδιο. Πουθενά η απόδειξη. Παίρνω τηλέφωνο την WIND, μου λένε δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν τώρα, να αφήσω τηλέφωνο για να με πάρουν αυτοί. Το ίδιο είχε γίνει και την προηγούμενη φορά. Και δεν με πήραν ποτέ. Για αυτό και χρειάστηκαν 4 τηλέφωνα τότε. Το ίδιο πάει να γίνει και τώρα. Μέχρι να συνεννοηθώ με την WIND θα κάνω κάνα δυό μέρες, πάει η σειρά που κόβουν τις αποδείξεις οπότε αν απαιτήσω την απόδειξη θα μου στείλουν πάλι κάποια άσχετη.</p><p>Θα τους παρακαλάμε για να πάρουμε την νόμιμη απόδειξη μας; Και τελικά θα μας στέλνουν κάτι άσχετο; Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tolias, post: 1058365447, member: 30147"] ...η WIND φαίνεται να είναι σε διακοπές. Ανανέωσα τον χρόνο ομιλίας του καρτοκινητού της μητέρας μου με την δική μου χρεωστική κάρτα. Κανονικά μπαίνεις στο site μετά από 10 λεπτά και βρίσκεις την απόδειξη εκεί, την κατεβάζεις σε pdf, την τυπώνεις κτλ. Αλλά εμφανίστηκε ένα πρόβλημα που είχα πάλι πριν μερικούς μήνες με την WIND. Τότε είχα ανανεώσει τον χρόνο ομιλίας σε τρία καρτοκινητά. Δύο δικά μου και αυτό της μητέρας μου. Οι τρεις αποδείξεις μου δεν ανέβηκαν τότε στο site. Πήρα 3-4 τηλέφωνα (με την ανάλογη χρέωση) για να ζητήσω τις αποδείξεις, και μου έλεγαν σύντομα, από βδομάδα, κτλ. Όταν απαίτησα τις αποδείξεις τελικά τις έστειλαν στο email μου. Αλλά μου έστειλαν άλλα αντ' άλλων. Οι αποδείξεις δεν είχαν ημερομηνία την ημερομηνία της συναλλαγής που είχα κάνει, αλλά την ημερομηνία που είχα πάρει τηλέφωνο και είχα απαιτήσει τις αποδείξεις. Άλλη μέρα είχα κάνει την ανανέωση, άλλη μέρα έλεγε η απόδειξη, άλλη μέρα φαινόταν η συναλλαγή στην τράπεζα. Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα; Πρόκειται για μη έκδοση απόδειξης. Και μετά για πλαστή απόδειξη, αφού δεν συμβαδίζει με την ημερομηνία που έγινε η χρέωση στην τράπεζα. Να θυμίσω ότι η οδηγία των φοροτεχνικών είναι να κρατάμε και την απόδειξη της τράπεζας και την απόδειξη του καταστήματος σε περίπτωση αγοράς με κάρτα. Δεν θα έπρεπε να κάνω καταγγελία στην εφορία; Τέλος πάντων, πέρασε το πράγμα. Αλλά τώρα πάλι έγινε το ίδιο. Πουθενά η απόδειξη. Παίρνω τηλέφωνο την WIND, μου λένε δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν τώρα, να αφήσω τηλέφωνο για να με πάρουν αυτοί. Το ίδιο είχε γίνει και την προηγούμενη φορά. Και δεν με πήραν ποτέ. Για αυτό και χρειάστηκαν 4 τηλέφωνα τότε. Το ίδιο πάει να γίνει και τώρα. Μέχρι να συνεννοηθώ με την WIND θα κάνω κάνα δυό μέρες, πάει η σειρά που κόβουν τις αποδείξεις οπότε αν απαιτήσω την απόδειξη θα μου στείλουν πάλι κάποια άσχετη. Θα τους παρακαλάμε για να πάρουμε την νόμιμη απόδειξη μας; Και τελικά θα μας στέλνουν κάτι άσχετο; Δεν είναι αυτό ποινικό αδίκημα; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…