Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tolias" data-source="post: 1058366037" data-attributes="member: 30147"><p><strong>Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;</strong></p><p></p><p>Ευχαριστώ. Το φυλλάδιο αυτό μου θύμισε το αντίστοιχο της WIND για το δικό μου ρούτερ. Και εκεί στην σύνδεση χρησιμοποιείται splitter, χωρίς διακλαδωτή εκεί, κατευθείαν μετά την μπρίζα. Αλλά και εκεί, το τηλέφωνο συνδέεται μόνο του, χωρίς να συνδέεται πάνω στο ρούτερ. Μπορεί άραγε να δουλέψει τηλέφωνο σε VoIP χωρίς να περνάει από το ρούτερ; Φοβάμαι μήπως το φυλλάδιο της WIND δεν αναφέρεται σε VoIP σύνδεση. Δεν λέει τίποτα. Το φυλλάδιο της Cosmote από την άλλη λέει για ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή, που ελπίζω να σημαίνει VoIP. Το σχεδιάκι του k.m. δείχνει το τηλέφωνο συνδεδεμένο πάνω στο ρούτερ.</p><p>Υπάρχουν αρκετές λύσεις δηλαδή βλέπω, θα πάρω τηλέφωνο και το τεχνικό τμήμα της WIND να ρωτήσω γιατί μου είπε ο τεχνικός που έκανε την σύνδεση ότι δεν γίνεται τίποτα. Τόσοι εναλλακτικοί τρόποι σύνδεσης βλέπω ότι υπάρχουν. Μήπως υπάρχει και κανένας περιορισμός, πχ παράσιτα κτλ. Να δω τι θα μου πουν και αυτοί. Ευχαριστώ για τις λύσεις.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ευχαριστώ. Για εκεί με βλέπω. Την Τρίτη τους πήρα τηλέφωνο και μου κράτησαν τα στοιχεία για να με πάρουν λέει αυτοί. Όπως το περίμενα την Τετάρτη δεν πήρε κανένας. Πρέπει να ξαναπάρω εγώ. Όχι σήμερα όμως γιατί είναι αργία, θα μου κρατήσουν πάλι τα στοιχεία για να με πάρουν αυτοί δήθεν, όποτε πάει για να τους πάρω την Παρασκευή, όπου δεν θα προλαβαίνει να γίνει τίποτα λόγω Σαββατοκύριακου, όποτε πάμε για βδομάδα. Και άντε μια βδομάδα μετά να βρεθεί η απόδειξη. Θα τους πάρω λοιπόν την Παρασκευή για να τους ανακοινώσω ότι έχω γνωστοποιήσει ήδη το θέμα σε φόρουμ τεχνολογίας, και αν δεν λυθεί το θέμα άμεσα θα προβώ σε καταγγελίες στο υπουργείο, ενώσεις καταναλωτών κτλ.</p><p>Συμφωνώ, δεν πρόκειται να με κλέψουν, απλά σε πιθανό φορολογικό έλεγχο που μπορεί να μου γίνει, οι φοροτεχνικοί λένε ότι πρέπει να έχουμε και τις δύο αποδείξεις, την τραπεζική και του καταστήματος που έγινε η αγορά του προϊόντος. Και εδώ δεν υπάρχει τραπεζική αφού η αγορά έγινε μέσω ίντερνετ, αλλά δεν μου δίνει ούτε το κατάστημα, δηλαδή η WIND για τον χρόνο ομιλίας που αγόρασα. Και αν μου δώσουν, πάλι σίγουρα θα έχει άσχετη ημερομηνία όπως είχε γίνει και πριν μερικούς μήνες, δηλαδή δεν θα αντιστοιχεί στην αγορά, οπότε δεν θα μπορώ να την χρησιμοποιήσω στον έλεγχο.</p><p>Επίσης τις αποδείξεις τις κρατάω και για στατιστικούς λόγους. Για να ξέρω πόσες αγορές έχω κάνει με κάρτα, αν μου φτάνουν για το αφορολόγητο κτλ. Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται καν να το δικαιολογήσω, είναι υποχρεωμένοι να δώσουν την απόδειξη. Αλλά κυρίως με ενοχλεί η κοροϊδία. Το καινούριο κόλπο "αφήστε μας τα στοιχεία σας να σας πάρουμε εμείς" χωρίς να παίρνουν ποτέ, ότι όταν την προηγούμενη φορά απαίτησα την χαμένη απόδειξη μου έστειλαν μία που έγραφε πάνω ότι νάναι, άλλη ημερομηνία δηλαδή κτλ. Αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν. Αυτό με κάνει μπαρούτι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tolias, post: 1058366037, member: 30147"] [b]Απάντηση: Re: Απάντηση: Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;[/b] Ευχαριστώ. Το φυλλάδιο αυτό μου θύμισε το αντίστοιχο της WIND για το δικό μου ρούτερ. Και εκεί στην σύνδεση χρησιμοποιείται splitter, χωρίς διακλαδωτή εκεί, κατευθείαν μετά την μπρίζα. Αλλά και εκεί, το τηλέφωνο συνδέεται μόνο του, χωρίς να συνδέεται πάνω στο ρούτερ. Μπορεί άραγε να δουλέψει τηλέφωνο σε VoIP χωρίς να περνάει από το ρούτερ; Φοβάμαι μήπως το φυλλάδιο της WIND δεν αναφέρεται σε VoIP σύνδεση. Δεν λέει τίποτα. Το φυλλάδιο της Cosmote από την άλλη λέει για ευρυζωνική τηλεφωνική γραμμή, που ελπίζω να σημαίνει VoIP. Το σχεδιάκι του k.m. δείχνει το τηλέφωνο συνδεδεμένο πάνω στο ρούτερ. Υπάρχουν αρκετές λύσεις δηλαδή βλέπω, θα πάρω τηλέφωνο και το τεχνικό τμήμα της WIND να ρωτήσω γιατί μου είπε ο τεχνικός που έκανε την σύνδεση ότι δεν γίνεται τίποτα. Τόσοι εναλλακτικοί τρόποι σύνδεσης βλέπω ότι υπάρχουν. Μήπως υπάρχει και κανένας περιορισμός, πχ παράσιτα κτλ. Να δω τι θα μου πουν και αυτοί. Ευχαριστώ για τις λύσεις. Ευχαριστώ. Για εκεί με βλέπω. Την Τρίτη τους πήρα τηλέφωνο και μου κράτησαν τα στοιχεία για να με πάρουν λέει αυτοί. Όπως το περίμενα την Τετάρτη δεν πήρε κανένας. Πρέπει να ξαναπάρω εγώ. Όχι σήμερα όμως γιατί είναι αργία, θα μου κρατήσουν πάλι τα στοιχεία για να με πάρουν αυτοί δήθεν, όποτε πάει για να τους πάρω την Παρασκευή, όπου δεν θα προλαβαίνει να γίνει τίποτα λόγω Σαββατοκύριακου, όποτε πάμε για βδομάδα. Και άντε μια βδομάδα μετά να βρεθεί η απόδειξη. Θα τους πάρω λοιπόν την Παρασκευή για να τους ανακοινώσω ότι έχω γνωστοποιήσει ήδη το θέμα σε φόρουμ τεχνολογίας, και αν δεν λυθεί το θέμα άμεσα θα προβώ σε καταγγελίες στο υπουργείο, ενώσεις καταναλωτών κτλ. Συμφωνώ, δεν πρόκειται να με κλέψουν, απλά σε πιθανό φορολογικό έλεγχο που μπορεί να μου γίνει, οι φοροτεχνικοί λένε ότι πρέπει να έχουμε και τις δύο αποδείξεις, την τραπεζική και του καταστήματος που έγινε η αγορά του προϊόντος. Και εδώ δεν υπάρχει τραπεζική αφού η αγορά έγινε μέσω ίντερνετ, αλλά δεν μου δίνει ούτε το κατάστημα, δηλαδή η WIND για τον χρόνο ομιλίας που αγόρασα. Και αν μου δώσουν, πάλι σίγουρα θα έχει άσχετη ημερομηνία όπως είχε γίνει και πριν μερικούς μήνες, δηλαδή δεν θα αντιστοιχεί στην αγορά, οπότε δεν θα μπορώ να την χρησιμοποιήσω στον έλεγχο. Επίσης τις αποδείξεις τις κρατάω και για στατιστικούς λόγους. Για να ξέρω πόσες αγορές έχω κάνει με κάρτα, αν μου φτάνουν για το αφορολόγητο κτλ. Τέλος πάντων, δεν χρειάζεται καν να το δικαιολογήσω, είναι υποχρεωμένοι να δώσουν την απόδειξη. Αλλά κυρίως με ενοχλεί η κοροϊδία. Το καινούριο κόλπο "αφήστε μας τα στοιχεία σας να σας πάρουμε εμείς" χωρίς να παίρνουν ποτέ, ότι όταν την προηγούμενη φορά απαίτησα την χαμένη απόδειξη μου έστειλαν μία που έγραφε πάνω ότι νάναι, άλλη ημερομηνία δηλαδή κτλ. Αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύουν. Αυτό με κάνει μπαρούτι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…