Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tolias" data-source="post: 1058743824" data-attributes="member: 30147"><p>Βλάβη στο ίντερνετ στο σταθερό, σήμερα. Στις 11 περίπου το πρωί σταμάτησε το ίντερνετ στην περιοχή μου, Κυψέλη κοντά στα δικαστήρια. Στην αρχή άρχισα να ψάχνω τις ρυθμίσεις της συσκευής μου, συγκεκριμένα του TV Box που έβλεπα εκείνη την ώρα. Μετά κατάλαβα ότι κάτι γίνεται με το ίντερνετ, και βεβαιώθηκαν όταν πήγα στο ρούτερ και είδα κόκκινο το λαμπάκι του ίντερνετ. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται, και έχω κάποια στάδια κινήσεων. Επανεκκίνηση του ρούτερ, αν δεν γίνει τίποτα τότε κάνω επανεγκατάσταση των ρυθμίσεων από ένα αρχείο που έχω εξάγει από τις ρυθμίσεις του ρούτερ, αν δεν γίνει τίποτα τότε σημαίνει ότι φταίει η γραμμή. Οπότε περιμένω λίγο να φτιάξει γιατί τότε είναι θέμα γραμμής. Συνήθως κάνει από 20 λεπτά μέχρι 1 ώρα το πολύ. Τώρα όμως είχαν περάσει 3 ώρες. Οπότε είπα να πάρω τηλέφωνο στην WIND που είμαι.</p><p>Το αυτόματο σύστημα που έχει, αφού εξακρίβωσε για ποια γραμμή και ποιο νούμερο αναφέρομαι, αν και πήρα από το κινητό μου, αν και ζήτησα εκπρόσωπο για να μιλήσω μου είπε μόνο του ότι στην περιοχή μου υπάρχει πρόβλημα, και θέλει 4 ώρες για να λυθεί. Μάλλον 4 ώρες ακόμα, γιατί έχουν περάσει ήδη 3 ώρες. Μου είπε από μόνο του ότι για την ταλαιπωρία δικαιούμαι 1500 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλους στο κινητό μου, και απεριόριστα δεδομένα ίντερνετ στο κινητό μου πάντα, για έναν μήνα. Με ρώτησε αν θέλω να τα ενεργοποίησω αμέσως, και φυσικά δέχτηκα. Έτσι έχω τουλάχιστον ίντερνετ στο κινητό μου, άντε και στο τάμπλετ με WiFi hotspot μέσω του κινητού. Υπολογιστής και TV Box δεν δουλεύουν έτσι. Το TV Box έχει WiFi, γιατί τώρα το έχω συνδέσει με καλώδιο, αλλά τρώει πολλά δεδομένα, και θα το ξεφτιλήσω το θέμα με τα απεριόριστα δεδομένα. Μην το παρακάνω. Για 4 ώρες δεν χάλασε ο κόσμος, φοβάμαι μην είναι παραπάνω.</p><p>Αν άλλος έχει το ίδιο θέμα στην περιοχή και με WIND, ας πάρει την WIND να του δώσουν τουλάχιστον την δωρεάν παροχή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tolias, post: 1058743824, member: 30147"] Βλάβη στο ίντερνετ στο σταθερό, σήμερα. Στις 11 περίπου το πρωί σταμάτησε το ίντερνετ στην περιοχή μου, Κυψέλη κοντά στα δικαστήρια. Στην αρχή άρχισα να ψάχνω τις ρυθμίσεις της συσκευής μου, συγκεκριμένα του TV Box που έβλεπα εκείνη την ώρα. Μετά κατάλαβα ότι κάτι γίνεται με το ίντερνετ, και βεβαιώθηκαν όταν πήγα στο ρούτερ και είδα κόκκινο το λαμπάκι του ίντερνετ. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται, και έχω κάποια στάδια κινήσεων. Επανεκκίνηση του ρούτερ, αν δεν γίνει τίποτα τότε κάνω επανεγκατάσταση των ρυθμίσεων από ένα αρχείο που έχω εξάγει από τις ρυθμίσεις του ρούτερ, αν δεν γίνει τίποτα τότε σημαίνει ότι φταίει η γραμμή. Οπότε περιμένω λίγο να φτιάξει γιατί τότε είναι θέμα γραμμής. Συνήθως κάνει από 20 λεπτά μέχρι 1 ώρα το πολύ. Τώρα όμως είχαν περάσει 3 ώρες. Οπότε είπα να πάρω τηλέφωνο στην WIND που είμαι. Το αυτόματο σύστημα που έχει, αφού εξακρίβωσε για ποια γραμμή και ποιο νούμερο αναφέρομαι, αν και πήρα από το κινητό μου, αν και ζήτησα εκπρόσωπο για να μιλήσω μου είπε μόνο του ότι στην περιοχή μου υπάρχει πρόβλημα, και θέλει 4 ώρες για να λυθεί. Μάλλον 4 ώρες ακόμα, γιατί έχουν περάσει ήδη 3 ώρες. Μου είπε από μόνο του ότι για την ταλαιπωρία δικαιούμαι 1500 λεπτά χρόνου ομιλίας προς όλους στο κινητό μου, και απεριόριστα δεδομένα ίντερνετ στο κινητό μου πάντα, για έναν μήνα. Με ρώτησε αν θέλω να τα ενεργοποίησω αμέσως, και φυσικά δέχτηκα. Έτσι έχω τουλάχιστον ίντερνετ στο κινητό μου, άντε και στο τάμπλετ με WiFi hotspot μέσω του κινητού. Υπολογιστής και TV Box δεν δουλεύουν έτσι. Το TV Box έχει WiFi, γιατί τώρα το έχω συνδέσει με καλώδιο, αλλά τρώει πολλά δεδομένα, και θα το ξεφτιλήσω το θέμα με τα απεριόριστα δεδομένα. Μην το παρακάνω. Για 4 ώρες δεν χάλασε ο κόσμος, φοβάμαι μην είναι παραπάνω. Αν άλλος έχει το ίδιο θέμα στην περιοχή και με WIND, ας πάρει την WIND να του δώσουν τουλάχιστον την δωρεάν παροχή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Ποιόν πάροχο έχουμε - τι μας δίνει;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…