Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Computer Audio
New Media Sources
Ποιότητα cd vs steaming vs HI-Res audio vs Βινύλιο
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Δημητρακούδης" data-source="post: 1058959966" data-attributes="member: 146"><p>Υπάρχουν πρακτικά 3 παράγοντες που διαφοροποιούν τον ήχο των άυλων σε σχέση με τα streams:</p><p></p><p>1. Συμπίεση. Αν το stream είναι lossy το παιχνίδι είναι χαμένο. Αλλά εδώ μιλάμε ουσιαστικά για lossless streaming, οπότε περνάμε στο:</p><p>2. Mastering. Αν το mastering είναι διαφορετικό μεταξύ των άυλων και των streams πάλι δεν έχει νόημα η σύγκριση. Αν όμως έχουμε εξασφαλίσει (με κάποιο μαγικό τρόπο..) ότι είναι ίδια, μένει το:</p><p>3. Transport.</p><p></p><p>Εδώ είναι που ξεκινάει το βουντού και η μαύρη μαγεία, και πρέπει να εξηγούμε πως είναι δυνατό ένα (κατά βάση) linux pc να βγάζει διαφορετικό ήχο όταν παίζει stream σε σχέση με το απλό άυλο.</p><p></p><p>Ο λόγος τελικά έχει να κάνει κυρίως με τον (ηλεκτρονικό) θόρυβο που παράγει το pc ενώ κάνει τις απαραίτητες διεργασίες που οδηγούν στο να μετατρέψει το stream/άυλο/whatever σε υλικό που μπορεί να φτάσει στο dac. </p><p></p><p>Όταν το υλικό είναι κλασικό άυλο FLAC, η δουλειά που πρέπει να γίνει είναι αυτό να αποσυμπιεστεί (ουσιαστικά μετατροπή σε WAV) και να σταλεί από την USB (ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει..). Οπότε ο επεξεργαστής έχει μια χ απασχόληση (load).</p><p></p><p>Όταν το υλικό είναι stream, η δουλειά που πρέπει να γίνει είναι αυτό πρώτα να αποκρυπτογραφηθεί (καμία πλατφόρμα δεν θέλει να της κλέβουν το υλικό..) και μετά να αποσυμπιεστεί (ουσιαστικά μετατροπή σε WAV) και να σταλεί από την USB (ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει..). Οπότε ο επεξεργαστής έχει μια ψ απασχόληση (load), η οποία είναι προφανώς μεγαλύτερη από την χ απασχόληση.</p><p></p><p>Αυτή η διαφορά στον ηλεκτρονικό θόρυβο, ο οποίος btw είναι εξαιρετικά δύσκολο να φιλτραριστεί 100%, καταλήγει να έχει διαφορετική επιρροή στο jitter του όλου DAC και κατ' επέκταση τον ήχο του.</p><p></p><p>Ο μόνος τρόπος να ελαχιστοποιήσεις αυτές τις διαφορές (από χ σε ψ) είναι να πάρεις ένα transport που να είναι όσο πιο "καθαρό" γίνεται, ώστε τελικά οι διαφορές να είναι πολύ μικρές.</p><p></p><p>Ένα τέτοιο transport κοστίζει..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Δημητρακούδης, post: 1058959966, member: 146"] Υπάρχουν πρακτικά 3 παράγοντες που διαφοροποιούν τον ήχο των άυλων σε σχέση με τα streams: 1. Συμπίεση. Αν το stream είναι lossy το παιχνίδι είναι χαμένο. Αλλά εδώ μιλάμε ουσιαστικά για lossless streaming, οπότε περνάμε στο: 2. Mastering. Αν το mastering είναι διαφορετικό μεταξύ των άυλων και των streams πάλι δεν έχει νόημα η σύγκριση. Αν όμως έχουμε εξασφαλίσει (με κάποιο μαγικό τρόπο..) ότι είναι ίδια, μένει το: 3. Transport. Εδώ είναι που ξεκινάει το βουντού και η μαύρη μαγεία, και πρέπει να εξηγούμε πως είναι δυνατό ένα (κατά βάση) linux pc να βγάζει διαφορετικό ήχο όταν παίζει stream σε σχέση με το απλό άυλο. Ο λόγος τελικά έχει να κάνει κυρίως με τον (ηλεκτρονικό) θόρυβο που παράγει το pc ενώ κάνει τις απαραίτητες διεργασίες που οδηγούν στο να μετατρέψει το stream/άυλο/whatever σε υλικό που μπορεί να φτάσει στο dac. Όταν το υλικό είναι κλασικό άυλο FLAC, η δουλειά που πρέπει να γίνει είναι αυτό να αποσυμπιεστεί (ουσιαστικά μετατροπή σε WAV) και να σταλεί από την USB (ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει..). Οπότε ο επεξεργαστής έχει μια χ απασχόληση (load). Όταν το υλικό είναι stream, η δουλειά που πρέπει να γίνει είναι αυτό πρώτα να αποκρυπτογραφηθεί (καμία πλατφόρμα δεν θέλει να της κλέβουν το υλικό..) και μετά να αποσυμπιεστεί (ουσιαστικά μετατροπή σε WAV) και να σταλεί από την USB (ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει..). Οπότε ο επεξεργαστής έχει μια ψ απασχόληση (load), η οποία είναι προφανώς μεγαλύτερη από την χ απασχόληση. Αυτή η διαφορά στον ηλεκτρονικό θόρυβο, ο οποίος btw είναι εξαιρετικά δύσκολο να φιλτραριστεί 100%, καταλήγει να έχει διαφορετική επιρροή στο jitter του όλου DAC και κατ' επέκταση τον ήχο του. Ο μόνος τρόπος να ελαχιστοποιήσεις αυτές τις διαφορές (από χ σε ψ) είναι να πάρεις ένα transport που να είναι όσο πιο "καθαρό" γίνεται, ώστε τελικά οι διαφορές να είναι πολύ μικρές. Ένα τέτοιο transport κοστίζει.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Computer Audio
New Media Sources
Ποιότητα cd vs steaming vs HI-Res audio vs Βινύλιο
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…