Ποιότητα εικόνας στο πακέτο της Cosmote

Το Ρούπερτ το μανικιούρ δεν έχει και τις καλύτερες επιδόσεις σε wi fi.Κατι σε διαχείριση του σήματος είναι.Με 100 +γραμμή αν δεν κάνεις βαριά χρήση με δύο τρεις συσκευές θα έπρεπε να έχεις καλή εικόνα.Κανε μια αλλαγή Ρούπερτ αρχικά να δεις πως παίζει.Θελει λίγο ψάξιμο.
Ότι θέλει γράφει.σορυ "το ρουτερ το μαμισιο "..εννοώ.
 
Ας προσπαθήσουμε να απομονώσουμε το πρόβλημα. Θα ξεκίναγα από τα στατιστικά τη στιγμή του αγώνα. Όταν παίζει πάτα το κάτω βελάκι του χειριστηρίου δύο φορές και μετά δεξιά στο γρανάζι. Αν γράφει 1080, δεν είναι θέμα δικτύου. Αν γράφει 720 ή κάτι πιο κάτω, είναι. Μπορείς να πατήσεις και τα Διαγνωστικά (από το ίδιο σημείο) για να δεις κάποια περαιτέρω στοιχεία (γράφημα δικτύου κ.λπ.).
Βλέποντας τώρα Παναθηναϊκό - Βιλερμπάν παίζω στο 576-720 ποιότητα. Είμαι συνδεδεμένος σε 5GHz WiFi με 1 Gigabit Inalan.
Στα διαγωνιστικά, ταχύτητα δικτύου παίζει στο 3-4 mbps. Speedtest στο android box δείχνει 220/248 mbps.
 
Καλησπέρα

Καινούργιος στο φόρουμ και θέλω την βοήθεια σας. Τις τελευταίες ημέρες έχω πολλά σπασίματα και κολλήματα στο app σε τηλεόραση lg. Έχω 100αρα οπτική και σύνδεση Ethernet. Έχω κάνει επανεγκατάσταση της εφαρμογής, επανεκκίνηση της τηλεόρασης, καθάρισα τα cookies και η τελευταία προσπάθεια ήταν να αλλάξω θύρα Ethernet στο ρουτερ αλλά κανένα αποτέλεσμα. Έχω και μια Samsung στην οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα.
 
Είναι λάθος της cosmote που αφήνει στο box της την με το χέρι επιλογή ποιότητας ενώ στις Android τηλεοράσεις επιτρέπει μόνο το αυτόματο, εάν το έβαζες με το ζόρι στα 1080 πολύ πιθανόν να μην είχε θέματα εναλλαγής
 
  • Like
Reactions: kostthem
Είναι λάθος της cosmote που αφήνει στο box της την με το χέρι επιλογή ποιότητας ενώ στις Android τηλεοράσεις επιτρέπει μόνο το αυτόματο, εάν το έβαζες με το ζόρι στα 1080 πολύ πιθανόν να μην είχε θέματα εναλλαγής
Πάντως όταν το έβαλα καρφωμένο 1080, το βίντεο δεν έπαιζε καν παρά μόνο είχα 2-3 frames ανά δευτερόλεπτο. Άρα κάτι παίζει με το δίκτυο του box.
 
Καλησπέρα

Καινούργιος στο φόρουμ και θέλω την βοήθεια σας. Τις τελευταίες ημέρες έχω πολλά σπασίματα και κολλήματα στο app σε τηλεόραση lg. Έχω 100αρα οπτική και σύνδεση Ethernet. Έχω κάνει επανεγκατάσταση της εφαρμογής, επανεκκίνηση της τηλεόρασης, καθάρισα τα cookies και η τελευταία προσπάθεια ήταν να αλλάξω θύρα Ethernet στο ρουτερ αλλά κανένα αποτέλεσμα. Έχω και μια Samsung στην οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εγώ, το 'χω σε 2 LG και δεν έχω κάποιο θέμα...!
 
Πάντως όταν το έβαλα καρφωμένο 1080, το βίντεο δεν έπαιζε καν παρά μόνο είχα 2-3 frames ανά δευτερόλεπτο. Άρα κάτι παίζει με το δίκτυο του box.
Οπότε τσεκάρεις δίκτυο σπιτιού και δίκτυο box. Αν έχεις στο σπίτι κάποια Android TV ή LG ή Samsung μπορείς να εγκαταστήσεις το official app της Cosmote και να συγκρίνεις. Εκεί παίζει στα 1080 ή και εκεί κατεβάζει ανάλυση; Μερικές φορές έχουμε φοβερό δίκτυο στο speedtest αλλά όχι στην πραγματικότητα.

Ένα άλλο τεστ, εφόσον απομονώσουμε το πρόβλημα στο μποξάκι, είναι να δανειστείς από κάπου ένα μεγάλο ethernet καλώδιο για να δεις αν τότε παίζει σωστά.
 
  • Like
Reactions: ozzotto
Οπότε τσεκάρεις δίκτυο σπιτιού και δίκτυο box. Αν έχεις στο σπίτι κάποια Android TV ή LG ή Samsung μπορείς να εγκαταστήσεις το official app της Cosmote και να συγκρίνεις. Εκεί παίζει στα 1080 ή και εκεί κατεβάζει ανάλυση; Μερικές φορές έχουμε φοβερό δίκτυο στο speedtest αλλά όχι στην πραγματικότητα.

Ένα άλλο τεστ, εφόσον απομονώσουμε το πρόβλημα στο μποξάκι, είναι να δανειστείς από κάπου ένα μεγάλο ethernet καλώδιο για να δεις αν τότε παίζει σωστά.
Δεν έχω TV που να παίρνει το Cosmote app οπότε θα δοκιμάσω αφενός το ethernet που είπες και αφετέρου το hotspot από το κινητό.
 
  • Like
Reactions: kostthem
Δεν έχω TV που να παίρνει το Cosmote app οπότε θα δοκιμάσω αφενός το ethernet που είπες και αφετέρου το hotspot από το κινητό.
Εδώ θα είμαστε αδερφέ, θα τη βρούμε την άκρη.
Κοίτα επίσης μήπως μπορείς να δανειστείς από κάποιον φίλο κανά μποξάκι xiaomi κλπ για τις δοκιμές σου.
 
  • Like
Reactions: ozzotto
Το πρόβλημα δημιουργείται όταν οι υπόλοιπες συσκευές κάνουν σχετικά βαριά χρήση του δικτύου;
Δηλαδή με παράλληλα downloads κλπ;

Αν ναι, τότε μπορεί να μην επαρκεί το bandwidth της γραμμής εφόσον εύκολα γεμίζει σήμερα η 120άρα σύνδεση. Τα router των παρόχων, στη συντριπτική πλειοψηφία τους δεν έχουν κανενός είδους επαρκούς QoS που να προτεραιοποιεί ορθά τη χρήση του δικτύου από τις συσκευές.
Χθες παρότι έκανα πάλι restart το ρούτερ και έκλεισα όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν το wi-fi, δυστυχώς το πρόβλημα συνεχίστηκε.

Να προσθέσω πως αυτό το ''πιξέλιασμα'' που κάνει η οθόνη γίνεται μόνο σε γρήγορες εναλλαγές, πχ οταν γίνεται ένα βολέ και η μπάλα πάει από την μια πλευρά του γηπέδου στην άλλη πολύ γρήγορα. Εκεί η οθόνη κάνει αυτό το σαν πιξέλιασμα. Σε στατικές ή αργές σκηνές η εικόνα είναι άριστη.

Πραγματικά έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά στο συγκεκριμένο ζήτημα.
 
Ας προσπαθήσουμε να απομονώσουμε το πρόβλημα. Θα ξεκίναγα από τα στατιστικά τη στιγμή του αγώνα. Όταν παίζει πάτα το κάτω βελάκι του χειριστηρίου δύο φορές και μετά δεξιά στο γρανάζι. Αν γράφει 1080, δεν είναι θέμα δικτύου. Αν γράφει 720 ή κάτι πιο κάτω, είναι. Μπορείς να πατήσεις και τα Διαγνωστικά (από το ίδιο σημείο) για να δεις κάποια περαιτέρω στοιχεία (γράφημα δικτύου κ.λπ.).
Το stream στα διαγνωστικά είναι συνεχώς στο 1080p.

Όπως ανέφερα και στον φίλο πιο πάνω, το πρόβλημα με το ''πιξέλιασμα'' εμφανίζεται μόνο στις γρήγορες εναλλαγές της εικόνας και όχι γενικά. Η εικόνα μου σε στατικές στιγμές είναι άψογη χωρίς κανένα θέμα.
 
  • Like
Reactions: kostthem
Από ότι φαίνεται το πρόβλημά μου με την ποιότητα εικόνας στο Cosmote TV streaming οφείλεται στην Inalan.
Με hotspot από το κινητό παίζει μια χαρά άσπαστα σε 1080p ενώ με wifi παίζει 360p ή 576p. Πράγματα απαράδεκτο για γραμμή 1Gbps.
Ενδεικτικά τα διαγνωστικά του Cosmote app έδειχναν ταχύτητα δικτύου:
- με WiFi Inalan 2-3 mbps
- με hotspot 50-70mbps
Επίσης η Inalan υποστηρίζει ότι το θέμα που είχε με την Cosmote επιλύθηκε το ΣΚ αλλά δε βλέπω βελτίωση.
 
Last edited:
  • Sad
Reactions: kostthem
Πάντως εγώ ούτε μια φορά δεν έχω καταφέρει να δω cosmote sport 4k χωρίς προβλήματα. Συνεχώς φεύγει το σήμα και γυρίζει σε 1080p
 
  • Like
Reactions: kostthem
Στα αθλητικά όντως ποιότητα ψιλό χάλια νομίζω λογικό μετά την συγχώνευση τον καναλιών nova.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Πάντως εγώ ούτε μια φορά δεν έχω καταφέρει να δω cosmote sport 4k χωρίς προβλήματα. Συνεχώς φεύγει το σήμα και γυρίζει σε 1080p
Χθες πάλι έγινε τουλάχιστον 4-5 φορές. Το κατέγραψα σε video (προβολή in app στατιστικών όπου φαίνεται πτώση ανάλυσης και πόσο αυτή διαρκεί τη στιγμή που buffer και δίκτυο είναι σταθερά ψηλά). Δεν ξέρω πώς να τους το στείλω, καμία φόρμα επικοινωνίας τους δεν το επιτρέπει (προφανώς για λόγους ασφάλειας).

Θα ήθελα να το δουν για να μη με βγάζουν τρελό και για να μην μου απαντούν "έγινε έλεγχος και δεν υπάρχει πρόβλημα στην υπηρεσία".

By the way, μία από τις απαντήσεις που έχω λάβει (και έγινε της ($*$#&$$) είναι πως "από τη στιγμή που έχετε δορυφορικό η IPTV είναι δώρο και πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την παρέχουμε απρόσκοπτα".
 
Πάντως εγώ ούτε μια φορά δεν έχω καταφέρει να δω cosmote sport 4k χωρίς προβλήματα. Συνεχώς φεύγει το σήμα και γυρίζει σε 1080p
1) Έχει καταντήσει κουραστικό αυτό το φαινόμενο (εδώ και τουλάχιστον 1 χρόνο).

2) Βέβαια αυτό συμβαίνει μόνο σε όσους βλέπουν από android - google tv σύστημα. Νομίζω ότι στην εφαρμογή της LG δεν το κάνει.

3) Να σημειωθεί ότι το 4Κ δείχνει χωρίς διακοπές όταν το βλέπεις μέσω της πλατφόρμας της ΕΟΝ.
Και κει πάλι, όμως, στις 2 τελευταίες μέρες του CL, κάτι έχουν πειράξει στα χρώματα εκεί στην ΕΟΝ και δείχνει πολύ έντονο το κόκκινο (σαν να έχεις βάλει τη TV στη ρύθμιση "ζωηρό"). Δεν φαίνεται καθόλου ωραίο και παρατηρείται μόνο στο κανάλι 4Κ.

Εν ολίγοις, το 4Κ μέσω cosmote sport είναι σε πειραματικό ΑΚΟΜΗ στάδιο.
 
  • Like
Reactions: kostthem
Χθες πάλι έγινε τουλάχιστον 4-5 φορές. Το κατέγραψα σε video (προβολή in app στατιστικών όπου φαίνεται πτώση ανάλυσης και πόσο αυτή διαρκεί τη στιγμή που buffer και δίκτυο είναι σταθερά ψηλά). Δεν ξέρω πώς να τους το στείλω, καμία φόρμα επικοινωνίας τους δεν το επιτρέπει (προφανώς για λόγους ασφάλειας).

Θα ήθελα να το δουν για να μη με βγάζουν τρελό και για να μην μου απαντούν "έγινε έλεγχος και δεν υπάρχει πρόβλημα στην υπηρεσία".

By the way, μία από τις απαντήσεις που έχω λάβει (και έγινε της ($*$#&$$) είναι πως "από τη στιγμή που έχετε δορυφορικό η IPTV είναι δώρο και πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την παρέχουμε απρόσκοπτα".
Επιβεβαιώνω και εγώ..
 
Χθες πάλι έγινε τουλάχιστον 4-5 φορές. Το κατέγραψα σε video (προβολή in app στατιστικών όπου φαίνεται πτώση ανάλυσης και πόσο αυτή διαρκεί τη στιγμή που buffer και δίκτυο είναι σταθερά ψηλά). Δεν ξέρω πώς να τους το στείλω, καμία φόρμα επικοινωνίας τους δεν το επιτρέπει (προφανώς για λόγους ασφάλειας).

Θα ήθελα να το δουν για να μη με βγάζουν τρελό και για να μην μου απαντούν "έγινε έλεγχος και δεν υπάρχει πρόβλημα στην υπηρεσία".

By the way, μία από τις απαντήσεις που έχω λάβει (και έγινε της ($*$#&$$) είναι πως "από τη στιγμή που έχετε δορυφορικό η IPTV είναι δώρο και πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την παρέχουμε απρόσκοπτα".
Μόνο στο messenger αν τους στείλεις.
 
  • Like
Reactions: kostthem