Ποιότητα εικόνας στο πακέτο της Cosmote

cinephile

Established Member
7 November 2023
227
Το Ρούπερτ το μανικιούρ δεν έχει και τις καλύτερες επιδόσεις σε wi fi.Κατι σε διαχείριση του σήματος είναι.Με 100 +γραμμή αν δεν κάνεις βαριά χρήση με δύο τρεις συσκευές θα έπρεπε να έχεις καλή εικόνα.Κανε μια αλλαγή Ρούπερτ αρχικά να δεις πως παίζει.Θελει λίγο ψάξιμο.
Ότι θέλει γράφει.σορυ "το ρουτερ το μαμισιο "..εννοώ.
 

ozzotto

New member
14 January 2019
31
Ας προσπαθήσουμε να απομονώσουμε το πρόβλημα. Θα ξεκίναγα από τα στατιστικά τη στιγμή του αγώνα. Όταν παίζει πάτα το κάτω βελάκι του χειριστηρίου δύο φορές και μετά δεξιά στο γρανάζι. Αν γράφει 1080, δεν είναι θέμα δικτύου. Αν γράφει 720 ή κάτι πιο κάτω, είναι. Μπορείς να πατήσεις και τα Διαγνωστικά (από το ίδιο σημείο) για να δεις κάποια περαιτέρω στοιχεία (γράφημα δικτύου κ.λπ.).
Βλέποντας τώρα Παναθηναϊκό - Βιλερμπάν παίζω στο 576-720 ποιότητα. Είμαι συνδεδεμένος σε 5GHz WiFi με 1 Gigabit Inalan.
Στα διαγωνιστικά, ταχύτητα δικτύου παίζει στο 3-4 mbps. Speedtest στο android box δείχνει 220/248 mbps.
 

Thanos_N

New member
30 October 2024
1
Καλησπέρα

Καινούργιος στο φόρουμ και θέλω την βοήθεια σας. Τις τελευταίες ημέρες έχω πολλά σπασίματα και κολλήματα στο app σε τηλεόραση lg. Έχω 100αρα οπτική και σύνδεση Ethernet. Έχω κάνει επανεγκατάσταση της εφαρμογής, επανεκκίνηση της τηλεόρασης, καθάρισα τα cookies και η τελευταία προσπάθεια ήταν να αλλάξω θύρα Ethernet στο ρουτερ αλλά κανένα αποτέλεσμα. Έχω και μια Samsung στην οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα.
 

Hacker?pcs

AVClub Enthusiast
22 August 2010
760
Είναι λάθος της cosmote που αφήνει στο box της την με το χέρι επιλογή ποιότητας ενώ στις Android τηλεοράσεις επιτρέπει μόνο το αυτόματο, εάν το έβαζες με το ζόρι στα 1080 πολύ πιθανόν να μην είχε θέματα εναλλαγής
 
  • Like
Reactions: kostthem

ozzotto

New member
14 January 2019
31
Είναι λάθος της cosmote που αφήνει στο box της την με το χέρι επιλογή ποιότητας ενώ στις Android τηλεοράσεις επιτρέπει μόνο το αυτόματο, εάν το έβαζες με το ζόρι στα 1080 πολύ πιθανόν να μην είχε θέματα εναλλαγής
Πάντως όταν το έβαλα καρφωμένο 1080, το βίντεο δεν έπαιζε καν παρά μόνο είχα 2-3 frames ανά δευτερόλεπτο. Άρα κάτι παίζει με το δίκτυο του box.
 

ΓΡΥΠΑΣ

AVClub Addicted Member
6 December 2018
1,837
Καλησπέρα

Καινούργιος στο φόρουμ και θέλω την βοήθεια σας. Τις τελευταίες ημέρες έχω πολλά σπασίματα και κολλήματα στο app σε τηλεόραση lg. Έχω 100αρα οπτική και σύνδεση Ethernet. Έχω κάνει επανεγκατάσταση της εφαρμογής, επανεκκίνηση της τηλεόρασης, καθάρισα τα cookies και η τελευταία προσπάθεια ήταν να αλλάξω θύρα Ethernet στο ρουτερ αλλά κανένα αποτέλεσμα. Έχω και μια Samsung στην οποία δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Εγώ, το 'χω σε 2 LG και δεν έχω κάποιο θέμα...!
 

kostthem

Senior Member
22 December 2012
683
Πάντως όταν το έβαλα καρφωμένο 1080, το βίντεο δεν έπαιζε καν παρά μόνο είχα 2-3 frames ανά δευτερόλεπτο. Άρα κάτι παίζει με το δίκτυο του box.
Οπότε τσεκάρεις δίκτυο σπιτιού και δίκτυο box. Αν έχεις στο σπίτι κάποια Android TV ή LG ή Samsung μπορείς να εγκαταστήσεις το official app της Cosmote και να συγκρίνεις. Εκεί παίζει στα 1080 ή και εκεί κατεβάζει ανάλυση; Μερικές φορές έχουμε φοβερό δίκτυο στο speedtest αλλά όχι στην πραγματικότητα.

Ένα άλλο τεστ, εφόσον απομονώσουμε το πρόβλημα στο μποξάκι, είναι να δανειστείς από κάπου ένα μεγάλο ethernet καλώδιο για να δεις αν τότε παίζει σωστά.
 
  • Like
Reactions: ozzotto

ozzotto

New member
14 January 2019
31
Οπότε τσεκάρεις δίκτυο σπιτιού και δίκτυο box. Αν έχεις στο σπίτι κάποια Android TV ή LG ή Samsung μπορείς να εγκαταστήσεις το official app της Cosmote και να συγκρίνεις. Εκεί παίζει στα 1080 ή και εκεί κατεβάζει ανάλυση; Μερικές φορές έχουμε φοβερό δίκτυο στο speedtest αλλά όχι στην πραγματικότητα.

Ένα άλλο τεστ, εφόσον απομονώσουμε το πρόβλημα στο μποξάκι, είναι να δανειστείς από κάπου ένα μεγάλο ethernet καλώδιο για να δεις αν τότε παίζει σωστά.
Δεν έχω TV που να παίρνει το Cosmote app οπότε θα δοκιμάσω αφενός το ethernet που είπες και αφετέρου το hotspot από το κινητό.
 
  • Like
Reactions: kostthem

kostthem

Senior Member
22 December 2012
683
Δεν έχω TV που να παίρνει το Cosmote app οπότε θα δοκιμάσω αφενός το ethernet που είπες και αφετέρου το hotspot από το κινητό.
Εδώ θα είμαστε αδερφέ, θα τη βρούμε την άκρη.
Κοίτα επίσης μήπως μπορείς να δανειστείς από κάποιον φίλο κανά μποξάκι xiaomi κλπ για τις δοκιμές σου.
 
  • Like
Reactions: ozzotto

Cosmotetv

New member
30 October 2024
3
Το πρόβλημα δημιουργείται όταν οι υπόλοιπες συσκευές κάνουν σχετικά βαριά χρήση του δικτύου;
Δηλαδή με παράλληλα downloads κλπ;

Αν ναι, τότε μπορεί να μην επαρκεί το bandwidth της γραμμής εφόσον εύκολα γεμίζει σήμερα η 120άρα σύνδεση. Τα router των παρόχων, στη συντριπτική πλειοψηφία τους δεν έχουν κανενός είδους επαρκούς QoS που να προτεραιοποιεί ορθά τη χρήση του δικτύου από τις συσκευές.
Χθες παρότι έκανα πάλι restart το ρούτερ και έκλεισα όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν το wi-fi, δυστυχώς το πρόβλημα συνεχίστηκε.

Να προσθέσω πως αυτό το ''πιξέλιασμα'' που κάνει η οθόνη γίνεται μόνο σε γρήγορες εναλλαγές, πχ οταν γίνεται ένα βολέ και η μπάλα πάει από την μια πλευρά του γηπέδου στην άλλη πολύ γρήγορα. Εκεί η οθόνη κάνει αυτό το σαν πιξέλιασμα. Σε στατικές ή αργές σκηνές η εικόνα είναι άριστη.

Πραγματικά έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά στο συγκεκριμένο ζήτημα.
 

Cosmotetv

New member
30 October 2024
3
Ας προσπαθήσουμε να απομονώσουμε το πρόβλημα. Θα ξεκίναγα από τα στατιστικά τη στιγμή του αγώνα. Όταν παίζει πάτα το κάτω βελάκι του χειριστηρίου δύο φορές και μετά δεξιά στο γρανάζι. Αν γράφει 1080, δεν είναι θέμα δικτύου. Αν γράφει 720 ή κάτι πιο κάτω, είναι. Μπορείς να πατήσεις και τα Διαγνωστικά (από το ίδιο σημείο) για να δεις κάποια περαιτέρω στοιχεία (γράφημα δικτύου κ.λπ.).
Το stream στα διαγνωστικά είναι συνεχώς στο 1080p.

Όπως ανέφερα και στον φίλο πιο πάνω, το πρόβλημα με το ''πιξέλιασμα'' εμφανίζεται μόνο στις γρήγορες εναλλαγές της εικόνας και όχι γενικά. Η εικόνα μου σε στατικές στιγμές είναι άψογη χωρίς κανένα θέμα.
 
  • Like
Reactions: kostthem