Χθες πάλι έγινε τουλάχιστον 4-5 φορές. Το κατέγραψα σε video (προβολή in app στατιστικών όπου φαίνεται πτώση ανάλυσης και πόσο αυτή διαρκεί τη στιγμή που buffer και δίκτυο είναι σταθερά ψηλά). Δεν ξέρω πώς να τους το στείλω, καμία φόρμα επικοινωνίας τους δεν το επιτρέπει (προφανώς για λόγους ασφάλειας).
Θα ήθελα να το δουν για να μη με βγάζουν τρελό και για να μην μου απαντούν "έγινε έλεγχος και δεν υπάρχει πρόβλημα στην υπηρεσία".
By the way, μία από τις απαντήσεις που έχω λάβει (και έγινε της ($*$#&$$) είναι πως "από τη στιγμή που έχετε δορυφορικό η IPTV είναι δώρο και πως δεν είμαστε υποχρεωμένοι να την παρέχουμε απρόσκοπτα".