Πως μπορείτε να πετάξετε το Β737- 800 στο FSX (με Auto pilot)

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Αφού μπείς στο πρόγραμμα διαλέγεις το free flight.

Στο Current Aircraft διαλέγεις το 737- 800

Στο Current Location διαλέγεις πρώτα Greece καί μετά Eleftherios Venizelos

Στο Current time & season διαλέγεις ημέρα (γιά να βλέπουμε που πάμε)

Και μετά πάτα το Fly now

Οταν μπείς πάτα το F10 για να μπορείς να δείς όλα τα όργανα του πιλοτηρίου καί πάτα επίσης το PAUSE.

Τώρα μπρορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε τις ρυθμίσεις μας.

Ξεκίνα από το πάνω δεξιό μέρος εκεί που γράγει VERT SPEED καί χρησιμοποίησε το κουμπάκι στη θέση UP μέχρι να φτάσεις στο νούμερο 1800. Το όργανο αυτό – όταν εμπλέκεις τον αυτόματο πιλότο – ανεβάζει ή κατεβάζει το αεροσκάφος, στην περίπτωση μας θα το ανεβάσει με 1800 πόδια το λεπτό.

Στο επόμενο όργανο πηγαίνοντας προς τα αριστερά, γράφει ALTITUDE. Πηγαίνοντας το ποντίκι ακριβώς από κάτω στον στρογγυλό διακόπτη σου δείχνει + καί - . Πάτα το + μέχρι να φτάσεις στα 3000. Υπ´όψιν όλες οι μετρήσεις είναi σε πόδια. Οταν το κάνεις θα δείς στην πρώτη αριστερα οθόνη σου ότι κάτι κινείται. Αν θές κάνε κλικ στην οθόνη καί θα μεγαλώσει. Εκεί θα δείς το νούμερο στο κουτάκι να γράφει 320, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος βρίσκεται σε υψόμετρο 320 πόδια πανω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οταν φτάσεις στα 3000 πόδια θα δείς επίσης το νούμερο αυτό στο πάνω δεξιό μέρος της οθόνης, οπότε μπορείς να ξέρεις ανα πάσα στιγμή τι υψόμετρο έχεις προκαθορίσει.

Τώρα πάτα το ALT HOLD κατω ακριβώς από τον διακόπτη ALTITUDE καί θα ανάψει το πράσινο λαμπάκι.

Πάτα κλίκ στην οθόνη γιά να κλείσει καί κλικάρησε στην επόμενη οθόνη (μεσσαία) να μεγαλώσει.

Ξαναπάμε στο πάνω μέρος του πάνελ εκεί που γράφει HEADING. Πατώντας το κουμπί από κάτω άλλαξε την πορεία στις 33 μοίρες καί θα δείς ότι η κόκκινη γραμμή θα ευθυγραμιστει με τις άσπρες.

ΠΡΟΣΟΧΗ: με τοτο κουμπί αυτο, μπορείς επίσης να αλλάξεις την γωνία κλίσης του αεροσκάφους - όταν στρίβει εν πτήσει - (από 10 έως 30 μοίρες), οπότε πειραματίσου λίγο να βρείς πώς αλλάζουν οι μοίρες για την πορεία του αεροσκάφους καί πώς οι μοίρες για την γωνία κλίσης στις στροφές.

Τώρα πάτησε το κουμπί από κάτω HEADING HOLD καί θα ανάψει το πράσινο λαμπάκι.

Πάμε στο επόμενο όργανο – ταχύτητα – καί ανέβασε το στους 220 knots. Υπ´όψιν ότι η ταχύτητα μπορεί να ενεργοποιηθεί μονο με τα την εμπλοκή του αυτόματου πιλότου.

Το επόμενο όργανο είναι το COURSE καί το ρυθμίζουμε επίσης στις 33 μοίρες γιά την προσγείωση.

Τώρα πριν απογειωθούμε πρέπει να βρούμε καί που θα προσγειωθούμε. Πάτησε λοιπόν (κάτω από το όργανο COURSE) το εικονίδειο του χάρτη MAP.

Οταν ανοίξει πάτα το + για να ζουμάρεις. Εκεί θα δείς 2 πράσινα τρίγωνα καί αν ακουμπήσεις το ποντίκι θα σου δείξουν κάποιες ενδείξεις. Θα διαλέξουμε το διάδρομο που απογειωθήκαμε δηλ. 03R που σημαίνει διάδρομος 03 Δεξιός. Σημείωσε την συχνότητα 111.10 που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αμέσως μετά ...........

Πατάς ΟΚ να κλείσει ο χάρτης καί όταν είσαι στη οθόνη του πιλοτηρίου πάτησε το SHIFT μαζύ με το 2 καί θα εμφανιστεί ο πινακας Communication & Navigation. Πήγαινε στο NAV I - στο δεξιό κουτάκι STBY – καί βάλε την συχνότητα 111.10. Μόλις τελειώσεις πάτησε το κουμπάκι ακριβώς κάτω από εκεί που γράφει NAV I καί η συχνότητα που βάλαμε θα μεταφερθεί στο κουτάκι ACTIVE καί ταυτόχρονα θα δείς κάποια κινητικότητα στα όργανα.

Ξαναπάτα το SHIFT μαζύ με το 2 για να κλείσει καί τώρα πρέπει να βάλουμε να Flaps Πάτησε τοF7 δύο φορές για να κατέβουν. Για να κατέβουν τα φλάπς πάτα το PAUSE καί μόλις δείς την βελόνα να ανέβει 2 θέσεις στο στρογγυλό όργανο κάτω από το ALTITUDE ξαναπάτα το PAUSE.

Κανονικά στη απογείωση πρέπει να βάλουμε το AUTO BREAK στη θέση RTO (REJECTED TAKE - OFF), αλλά εμείς θα το βάλουμε στη θέση 2 για την προσγείωση (μπορείς να το κάνεις με το ποντίκι).

Πάτησε το L γιά να ανάψεις τα φώτα καί τα strobes & beacon (τα ασημένια φωτάκια που αναβοσβήνουν στα φτερά καί ο κόκκινος φάρος στό πάνω καί κάτω μέρος της ατράκτου) καί μετά πάτα το S γιά να δείς το αεροσκάφος από διαφορετικές γωνίες. Μπορείς να πατήσεις το + ή το – η το shift με τα βέλη γιά να το δείς από διαφορετικές γωνίες – κοντά ή μακρυά –

Τώρα λοιπόν είμαστε έτοιμοι γιά απογείωση. Πάτα το PAUSE καί θα ακούσεις το ήχο των κινητήρων.

Ανέβασε τις στροφές με το F3 ή το τζουστικ γύρω στο 50% - 55% (δεξιά οθόνη) καί θα αρχίσει να κινείται. Οταν διαπιστώσεις ότι είναι ευθυγραμμισμένο με τον διάδρομο ανέβασε τις στροφές στο 90 – 95%.

Παρακολούθησε την ταχύτητα στην οθόνη του τεχνητού ορίζοντα καί όταν φτάσει στα 150 – 155 τράβηξε το τζουστικ πρός τα πίσω ................. με απαλές κινήσεις (οι πραγματικοί πιλότοι λένε – treat your joystick like dog shit).

Μόλις σηκωθεί η μύτη, τράβηξε το τζουστικ κι´ άλλο γιά να αυξήσεις την γωνία ανόδου περίπου στις 10 μοίρες. Σύντομα θα δείς την κίτρινη γραμμή στην οθόνη να κινείται προς τα κάτω. Αυτό σημαίνει ότι το αεροσκάφος άφησε το έδαφος καί μετα από λίγο πάτησε το G γιά να ανεβάσεις τους τροχούς.

ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕ PAUSE γιά να βάλουμε τον αυτόματο πιλότο.


Πάτησε στο πάνω μέρος της κονσόλας το κουμπί CMD A autopilot master switch καί θα ανάψει πράσινο καί μετά πάτησε το κουμπί A/T ARM auto throttle switch στη θέση ΟΝ καί ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ το κουμπί SPEED που και αυτό πρέπει να ανάψει πράσινο

Τώρα πλέον το αεροσκάφος πετάει με τον αυτόματο καί άστο να φτάσει τα 3000 πόδια. Οταν η ταχύτητα φτάσει πάνω απο τα 200 βάλε μέσα τα φλαπς πατώντας το F5.

Αν θες ξαναπάτα το κουμπί S για να το δείς από διαφορετικές γωνίες.
Οταν φτάσει στα 3000 πόδια το αεροσκάφος θα σταθεροποιηθεί σ´αυτο το υψος καί στην ταχύτητα που έχουμε δώσει στα 220 δηλαδή, οπότε είναι ώρα να γυρίσουμε πίσω.

Θέλουμε να στρίψουμε δεξιά κατά 90 μοίρες, οπότε πάτησε το κουμπί του HEADING μέχρι να δείξει 123 (33 που είμασταν + 90) καί αστο να πετάξει στην καινούργια κατεύθυνση γιά 2-3 λεπτα.

Μετά τα 2-3 λεπτά θα ξαναπάμε δεξιά πάλι με 90 μοίρες (123 + 90) στις 213 μοίρες.

Πρόσεξε ότι το βέλος που κινείται, σου δείχνει ανα πάσα στιγμή που είναι το αεροδρόμιο, όπως επίσης στην μεσαία οθόνη (κάτω αριστερά) πόσο μακρυα είσαι από το σημείο που ξεκινήσαμε.

Τώρα πλέον έχουμε στα δεξιά μας το Ελευθέριος Βενιζέλος καί θα ακολουθήσουμε αυτή τη πορεία μέχρι να είμαστε περίπου 20 μίλια μακρυά από το αεροδρόμιο.

Μόλις φτάσουμε σε αυτή την απόσταση, στριψε πάλι δεξιά 90 μοίρες στις 303 μοίρες καί κατέβασε την ταχύτητα στα 200 ΚΑΙ από τα 3000 πόδια, με το (–) στο ALTITUDE πήγαινε στα 2200 πόδια με κάθοδο 1800 πόδια το λεπτό.

ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ και το APP δίπλα στο HEADING (στο πάνω μέρος της κονσόλας) καί θα ανάψει πράσινο.

Σε κάποιο σημείο θα σβύσει το πράσινο φως του HEADING καί το αεροσκάφος θα αρχίσει να στρίβει δεξιά μέχρι να ευθυγραμιστεί με τον διάδρομο.

Μόλις ευθυγραμιστεί, άρχισε να κατεβάζεις τα φλάπς (2 θέσεις) καί κατέβασε την ταχύτητα στα 190.

Ταυτόχρονα πάτησε το shift μαζύ με το 4. Κατέβασε το αριστερό λεβιέ με το ποντίκι 1 θέση. Είναι τα σπόιλερς στα φτερά (χρησιμοποιείται καί σαν αερόφρενα κατά τη διάρκεια της πτήσης) που θα ανοίξουν όταν ακουμπήσει το αεροσκάφος στο έδαφος,.

Πρόσεξε την κόκκινη γραμμή στην μεσσαία οθόνη ......... είναι ο διάδρομος που διαλέξαμε όπως επίσης το βέλος στο διπλανό στρογγυλλό όργανο. Σου δείχνουν που πρέπει να πας.

Περίπου στα 6 μίλια, κατέβασε 2 θέσεις τα φλάπς, μείωσε την ταχύτητα στα 180 καί μην ξεχάσεις να κατεβάσεις τους τροχούς πατώντας το G.

Σε κάποιο σημείο θα διαπιστώσεις πλεον ότι το αεροσκάφος κατεβαίνει μόνο του καί προσπαθεί να ¨κυνηγήσει¨τον μωβ ρόμβο στην αριστερή σου οθόνη. Αυτό σημαίνει προσπαθεί να βρεί την σωστή γωνία προσσέγγισης καί πλέον κατέβασε όλα τα φλάπς καί την ταχύτητα στα 155 (μπορείς και λίγο λιγότερο).

Στα 2 μίλλια απόσταση αποσύνδεσε τον αυτόματο και προσγείωσε το μόνο σου. Πάτησε το πρώτα το A/T ARM καί μετά το CMD A. Θ ακούσεις τον χαρακτηριστικό ήχο καί συνέχισε προς τον διάδρομο.

Οταν φτάσεις πάνω από τον διάδρομο καί περίπου στα 50 - 30 πόδια, πάτα το F1 – Idle throttle καί σήκωσε απαλά την μύτη του αεροσκάφους (το λεγόμενο flair). Δευτερόλεπτα αργότερα – θεωρητικά – οι τροχοί - πρώτα οι πίσω - θα ακουμπήσουν στο έδαφος.

Οταν γίνει αυτο πάτα το Reverse Thrust (F2), καί θα δείς ότι η ταχύτητα μειώνεται, άρα έφτασες σώος καί ασφαλής.

Πριν κλείσω να σας πω, ότι δεν έχω καμμία εκπαίδευση πιλότου, οπότε οι πραγματικοί πιλότοι του Φόρουμ μπορούν να με διορθώσουν. Επίσης γιά να μπορέσω να σας περιγράψω όλα αυτά, χρησιμοποίησα ώρες ατελείωτες με το παιχνίδι. Υπάρχουν βέβαια καί άλλα πολλά, όπως η προσσέγγιση με το GPS, πτήσεις με ATC (Air Traffic Control) κλπ κλπ, αλλά τώρα είναι ώρα γιά ύπνο ...............δουλειά αυριο!

Καλή διασκέδαση!

 

paИ-baL

AVClub Addicted Member
2 August 2008
1,516
δεν παιζω καθολου τετοια παιχνιδια... αλλα... νοιωθω οτι πρεπει να σου πω ενα μεγαλο μπραβο για τον κοπο σου...
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
δεν παιζω καθολου τετοια παιχνιδια... αλλα... νοιωθω οτι πρεπει να σου πω ενα μεγαλο μπραβο για τον κοπο σου...

Ευχαριστώ, να είσαι καλά ........ έτσι έλεγα κι εγώ ...... μέχρι που το δοκίμασα ............... καί μετά την πάτησα!!!!:ROFLMAO:

:worshippy::worshippy: :D:D :ernaehrung004::ernaehrung004:

Ευχαριστώ φίλε :ernaehrung004::ernaehrung004::ernaehrung004:
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Ευχαριστώ, να είσαι καλά ........ έτσι έλεγα κι εγώ ...... μέχρι που το δοκίμασα ............... καί μετά την πάτησα!!!!:ROFLMAO:


Ευχαριστώ φίλε :ernaehrung004::ernaehrung004::ernaehrung004:

Ειναι κολλημα το Flight Simulator. Καθημερινα θα την κανω τη βολτα μου. Ειναι πολυ ρεαλιστικο.


@Spartiatis
Μια και φαινεται οτι ξερεις, μηπως μπορεις να με βοηθησεις σε δυο προβληματακια που εχω?
Και τα δυο εμφανιζονται με τα τζετ (B737, A321, CRJ700) με ολα το ιδιο ομως, που ειναι περιεργο.

1ο. Υπαρχει μια δυσκολια στο να ανεβουν ψηλα, πανω απο τα 12000ποδια.

2ο και σημαντικοτερο, καποια στιγμη, οταν ειναι ενεργος ο αυτοματος, τα elevators φαινεται οτι κλειδωνουν σε θεση "nose up" με αποτελεσμα το αεροπλανο να ανεβαινει αποτομα μεχρι να πεσει σε stall. Η μονη λυση ειναι να εχεις το στικ σχεδον τερμα μπροστα, για να πετας οριζοντια, αλλα και παλι η πτηση δεν ειναι φυσιολογικη...

Μηπως εχεις καμια ιδεα?
Να δοκιμασω να εγκαταστησω ξανα το προγραμμα? Αλλα και παλι 30GB ειναι αυτα...
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Ειναι κολλημα το Flight Simulator. Καθημερινα θα την κανω τη βολτα μου. Ειναι πολυ ρεαλιστικο.


@Spartiatis
Μια και φαινεται οτι ξερεις, μηπως μπορεις να με βοηθησεις σε δυο προβληματακια που εχω?
Και τα δυο εμφανιζονται με τα τζετ (B737, A321, CRJ700) με ολα το ιδιο ομως, που ειναι περιεργο.

1ο. Υπαρχει μια δυσκολια στο να ανεβουν ψηλα, πανω απο τα 12000ποδια.

2ο και σημαντικοτερο, καποια στιγμη, οταν ειναι ενεργος ο αυτοματος, τα elevators φαινεται οτι κλειδωνουν σε θεση "nose up" με αποτελεσμα το αεροπλανο να ανεβαινει αποτομα μεχρι να πεσει σε stall. Η μονη λυση ειναι να εχεις το στικ σχεδον τερμα μπροστα, για να πετας οριζοντια, αλλα και παλι η πτηση δεν ειναι φυσιολογικη...

Μηπως εχεις καμια ιδεα?
Να δοκιμασω να εγκαταστησω ξανα το προγραμμα? Αλλα και παλι 30GB ειναι αυτα...

Περίεργο. Καί τα 2 προβλήματα που αναφέρεις δεν μου έχουν συμβεί, αλλά πρίν ξαναεγκαταστήσεις το πρόγραμμα δοκίμασε:

1ο Σταθεροποίησε το στα 11000 και μετά από λίγο ανέβασε το στα 13000 με 400 πόδια/λεπτό (εννοείται με το αυτόματο). Έαν δεν ξεπεράσεις καί πάλι τα 12000, τότε χρειαστεί να το εγκαταστήσεις.

2ο Εδώ είναι που με μπέρδεψες. Οταν έχεις τον αυτόματο, το στικ θεωρητικά δεν ανταποκρίνεται.

Ασε με να κάνω μερικά "πειράματα" το Σαββατοκύριακο καί θα σου πώ.

Αν θες ρίξε μιά ματιά εδώ

http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/boeing/B737/systems/0022/

Περιλάμβάνει τα πάντα γιά το Β737-800 (καί όχι μόνο).

Καλή διασκέδαση !
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
2ο Εδώ είναι που με μπέρδεψες. Οταν έχεις τον αυτόματο, το στικ θεωρητικά δεν ανταποκρίνεται.

Ασε με να κάνω μερικά "πειράματα" το Σαββατοκύριακο καί θα σου πώ.

Αν θες ρίξε μιά ματιά εδώ

http://www.smartcockpit.com/pdf/plane/boeing/B737/systems/0022/

Περιλάμβάνει τα πάντα γιά το Β737-800 (καί όχι μόνο).

Καλή διασκέδαση !


Οταν συμβαινει αυτο που περιγραφω, πρεπει να απενεργοποιησεις τον αυτοματο για να το επαναφερεις. Αλλιως συνεχιζει να ανεβαινει και στολαρει, γιατι τα elevators ειναι στη θεση nose up.

Και το προβλημα ειναι το ιδιο με ολα τα τζετ, ακομα και με το ERJ145 που εβαλα εξτρα. Οποτε δεν αφορα το 737.

Με δεδομενο οτι η Microsoft κλεινει το τμημα που δημιουργησε και ανεπτυξε το FS ολα αυτα τα χρονια, λογω περιορισμενου ενδιαφεροντος, θα αγορασω την πιο καλη εκδοση γιατι αυτη μαλλον θα ειναι η τελευταια.

Πολυ κριμα παντως, το παιχνιδι αυτο ειναι ολοκληρο κομματι της ιστοριας των υπολογιστων. Με τους ρυθμους αναπτυξης σε μερικα χρονια αν συνεχιστει η εξελιξη του, θα εφτανε σε τρομερα επιπεδα ρεαλισμου...
 
Κλείνει?????????????????????

Σοβαρά????????????????????


Όχι ρε γαμώτο.... αν σας πω από πότε είμαι εθισμένος μ'αυτά τα παιχνίδια... Νομίζω το πρώτο μου ήταν το ΜS Flight Simulator 4, έκδοση για Mac μάλιστα,στον LCIII, περί τα τέλη της δεκαετίας του '90.... Πετούσα το αθάνατο Cessna και θυμάμαι ότι κορόιδευα τους φίλους μου που έπαιζαν πίου-πίου με F16 σε τραγικές προσομοιώσεις, που ήταν πιο πολύ arcade...


Έκτοτε πέρασαν όλα απ'τα χέρια μου, δυστυχώς όμως λόγω περιορισμένου χρόνου άρχισα να απομακρύνομαι..Όσο εθιστικό είναι το να κάνεις μια πτήση Αθήνα - Μόναχο υπό κανονικές συνθήκες και χρόνο, τόσο δύσκολο είναι να ξοδεύεις 3ωρα από τη μέρα σου όσο μεγαλώνεις.. Nα μη μιλήσουμε για το ότι κάθε νέα έκδοση σηματοδοτούσε και αναγκαστική αναβάθμιση hardware στο μηχανημά μου... :D

Kρίμα κι έλεγα όταν απολυθώ από φαντάρος να το γιόρταζα με την τελευταία τότε έκδοση και ένα καλό stick...
 
Last edited:

Γιώργος.Χ

Moderator
Staff member
23 June 2006
5,880
Αττική
Eiναι εξαιρετικο παιχνίδι.. Ειδικά η τελευταία version φτάνει σε απιστευτα επίπεδα ρεαλισμου (αρκει να εχεις το κατάλληλο HW)

Μακάρι να συνεχισει να το βελτιώνει η MS....
 
Η άποψή μου πάντως, είναι ότι επειδή έχει ΦΑΝΑΤΙΚΟ κοινό, αν και περιορισμένο σε σχέση με άλλα είδη παιχνιδιών, σοφότερη κίνηση θα ήταν να ακριβύνουν τα πακέτα, παρά να το σταματήσουν. 100 ευρώ για έναν απίστευτο εξομοιωτή δε θα ήταν παράλογο ποσό πχ.... αρκεί να είχε όντως μεγάλη διαφοροποίηση απ´το προηγούμενο και να άξιζε τα χρήματα.
 

Divx

New member
8 April 2009
65
Ειναι κολλημα το Flight Simulator. Καθημερινα θα την κανω τη βολτα μου. Ειναι πολυ ρεαλιστικο.


@Spartiatis
Μια και φαινεται οτι ξερεις, μηπως μπορεις να με βοηθησεις σε δυο προβληματακια που εχω?
Και τα δυο εμφανιζονται με τα τζετ (B737, A321, CRJ700) με ολα το ιδιο ομως, που ειναι περιεργο.

1ο. Υπαρχει μια δυσκολια στο να ανεβουν ψηλα, πανω απο τα 12000ποδια.

2ο και σημαντικοτερο, καποια στιγμη, οταν ειναι ενεργος ο αυτοματος, τα elevators φαινεται οτι κλειδωνουν σε θεση "nose up" με αποτελεσμα το αεροπλανο να ανεβαινει αποτομα μεχρι να πεσει σε stall. Η μονη λυση ειναι να εχεις το στικ σχεδον τερμα μπροστα, για να πετας οριζοντια, αλλα και παλι η πτηση δεν ειναι φυσιολογικη...

Μηπως εχεις καμια ιδεα?
Να δοκιμασω να εγκαταστησω ξανα το προγραμμα? Αλλα και παλι 30GB ειναι αυτα...



Μηπως εχεις ξεχασει να ξετριμαρεις μετα την απογειωση ? ?
Υπ'οψιν οτι στα jet δεν παιζουμε με τα χειριστηρια για μικρες διορθωσεις υψους αλλα με τα trim και με τα throttles ! !

Φλαπς και τροχους τα εχεις μαζεψει ? το αεροπλανο ειναι αεροδυναμικα ΚΑΘΑΡΟ ?

Καλα εσυ παλι,με αυτοματο ενεργοποιημενο,πως μπορεις να κινεις το stick ? ?

Πρεπει να τα εχεις κανει μανταρα ! !

Καμμια σχεση η εγκατασταση το παιχνιδιου με το κατα ποσο μπορεις να πεταξεις ενα αεροπλανο.
Εαν δεν το ΠΑΣ το σπορ,αστο καλυτερα για να μην σε παει αυτο ! !

Σορρυ που ειμαι λιγο καυστικος,αλλα οι πιλοτοι ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ και δεν ΓΙΝΟΝΤΑΙ
 

darkie

AVClub Enthusiast
24 November 2008
1,076
υπαρχουν και κατι F16 και λοιπα μαχητικα αεροσκαφη στον greek-tracker.com με id=80964 ..
 
Last edited:

Divx

New member
8 April 2009
65
Η άποψή μου πάντως, είναι ότι επειδή έχει ΦΑΝΑΤΙΚΟ κοινό, αν και περιορισμένο σε σχέση με άλλα είδη παιχνιδιών, σοφότερη κίνηση θα ήταν να ακριβύνουν τα πακέτα, παρά να το σταματήσουν. 100 ευρώ για έναν απίστευτο εξομοιωτή δε θα ήταν παράλογο ποσό πχ.... αρκεί να είχε όντως μεγάλη διαφοροποίηση απ´το προηγούμενο και να άξιζε τα χρήματα.

Το πρωτο μηχανημα που εγκατεστησα το FS2 ! ! ηταν ενα Amstrad 1512 εαν θυμαμαι καλα.Και πρεπει να ηταν το 1983-1985 ! ! !

Σημερα μετα απο 25-26 χρονια το MFS εφτασε στο τελος του και πολυ σωστα γιατι δεν ειχε κατι αλλο να δωσει.
Το μονο που λειπει αλλα δεν αξιζει κατα την γνωμη μου ειναι να μπορουσε η μηχανη των γραφικων του να λειτουργησει ΑΨΟΓΑ με την μηχανη γραφικων του Google Earth,ετσι ωστε να εχουμε εναν ΤΕΛΕΙΟ ΕΞΩΜΟΙΩΤΗ.Και δεν αξιζει γιατι η Μicrosoft τα χαλασε στο τελος ριχνοντας πολυ σημασια στα γραφικα,αλλα με την ιδια ΠΑΛΙΑ ΜΗΧΑΝΗ τα εκανε σκατα,και ετσι το τελευταιο μερος του MFS,το FSX ειναι πιο πολυ arcade game για πιτσιρικια παρα εξωμοιωτης πτησης.
Και στο κατω κατω της γραφης,ποιος νοιαζεται για τα γραφικα οταν πεταει στα 38.000-41.000 ποδια και πανω απο overcast ? ?
Οι πωλησεις επεσαν παταγωδως και οι Αμερικανοι φιλοι μας καταλαβαν οτι ειχε φαγωθει και το κερασακι απο την τουρτα και δεν ειχε μεινει τιποτα αλλο να αρμεξουν.
Το μονο καλο που εμεινε,ειναι οι διαφορες εταιριες απο πισω η και ιδιωτες που με τα addon που κατασκευαζουν διατηρουν παντα φρεσκια μια πτηση και στα πιο μακρινα και απομωνομενα σημεια του πλανητη.


Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΠΕΘΑΝΕ,ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Μηπως εχεις ξεχασει να ξετριμαρεις μετα την απογειωση ? ?
Υπ'οψιν οτι στα jet δεν παιζουμε με τα χειριστηρια για μικρες διορθωσεις υψους αλλα με τα trim και με τα throttles ! !

Φλαπς και τροχους τα εχεις μαζεψει ? το αεροπλανο ειναι αεροδυναμικα ΚΑΘΑΡΟ ?

Καλα εσυ παλι,με αυτοματο ενεργοποιημενο,πως μπορεις να κινεις το stick ? ?

Πρεπει να τα εχεις κανει μανταρα ! !

Καμμια σχεση η εγκατασταση το παιχνιδιου με το κατα ποσο μπορεις να πεταξεις ενα αεροπλανο.
Εαν δεν το ΠΑΣ το σπορ,αστο καλυτερα για να μην σε παει αυτο ! !

Σορρυ που ειμαι λιγο καυστικος,αλλα οι πιλοτοι ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ και δεν ΓΙΝΟΝΤΑΙ

Μπορεί κάποιοι να μην γεννηθούν πιλότοι ...... αλλά τελικα να τα καταφέρουν.

Καί εξηγώ. Οταν ξεκίνησα πριν από πολλά χρόνια (τέλη του 80) δεν ήξερα τίποτα. Αφού όμως είχα το μεράκι, βρήκα βιβλία, εγχειρίδια, χάρτες Jeppessen καί ότι άλλο σχετικό μπορείς να φανταστείς καί έκανα του κόσμου τα πειράματα. Το αγαπημένο αεροδρόμιο (στις αρχές το μοναδικό που μπορούσα να βρώ) ήταν το περίφημο Meigs Field.

Αν σήμερα κάποιος θέλει να βρεί βοήθειες, μπορεί να το καταφέρει μέσα σε λίγα λεπτά πχ.

http://guides.gamepressure.com/flightsimulatorx/

Απ´ότι είδα στα γρήγορα οι 22 σελίδες απαντούν πολλές ερωτήσεις καί καλύπτουν πολλά κενά γι' αυτούς που ξεκινάνε να μάθουν να πετάνε.

Καλές πτήσεις!
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Μηπως εχεις ξεχασει να ξετριμαρεις μετα την απογειωση ? ?
Υπ'οψιν οτι στα jet δεν παιζουμε με τα χειριστηρια για μικρες διορθωσεις υψους αλλα με τα trim και με τα throttles ! !

Φλαπς και τροχους τα εχεις μαζεψει ? το αεροπλανο ειναι αεροδυναμικα ΚΑΘΑΡΟ ?

Καλα εσυ παλι,με αυτοματο ενεργοποιημενο,πως μπορεις να κινεις το stick ? ?

Πρεπει να τα εχεις κανει μανταρα ! !

Καμμια σχεση η εγκατασταση το παιχνιδιου με το κατα ποσο μπορεις να πεταξεις ενα αεροπλανο.
Εαν δεν το ΠΑΣ το σπορ,αστο καλυτερα για να μην σε παει αυτο ! !

Σορρυ που ειμαι λιγο καυστικος,αλλα οι πιλοτοι ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ και δεν ΓΙΝΟΝΤΑΙ


Μπορεις να εχεις την ταση να προσβαλεις, αλλα πριν το κανεις καλο θα ηταν να διαβασεις πρωτα. Εξαλλου, ενα παιχνιδι ειναι.

Οταν συμβαινει αυτο που περιγραφω, πρεπει να απενεργοποιησεις τον αυτοματο για να το επαναφερεις. Αλλιως συνεχιζει να ανεβαινει και στολαρει, γιατι τα elevators ειναι στη θεση nose up.

Και το προβλημα ειναι το ιδιο με ολα τα τζετ, ακομα και με το ERJ145 που εβαλα εξτρα. Οποτε δεν αφορα το 737.

...



Εξηγω παλι οτι οταν εμπλεκω τον αυτοματο, μετα απο λιγο κλειδωνουν τα elevators σε θεση nose up και το αεροπλανο στολαρει. Για να το επαναφερω πρεπει να βγαλω τον αυτοματο και να πιασω το στικ.

Αυτο συμβαινει με ολα τα διαθεσιμα τζετ, ακομα και αυτο που εβαλα εξτρα. Και συμβαινει και οταν εχω μολις ανοιξει το παιχνιδι, δηλαδη αποκλειεται να εχει αλλαξει οποιαδηποτε ρυθμιση.

Επισης, σε virtual cockpit, δεν μου δειχνει elevator trim.

Κατι αλλο που δειχνει οτι κατι τρεχει ειναι οτι τη δευτερη φορα που ξεκιναω πτηση σε προβολη spot view μου δειχνει το αεροπλανο απο πολυ κοντα. Τοσο κοντα που δεν βλεπεις μπροστα.

Τωρα αν αυτα συμβαινουν επειδη δεν γεννηθηκα πιλοτος, τοτε να μην ασχοληθω αλλο.
 

darkie

AVClub Enthusiast
24 November 2008
1,076
Ενα παιχνιδι ειναι οχι η αερομαχια του αιγαιου...εγω το ειχα παρει αυθεντικο πριν ποσα χρονια απλα για τον χαβαλε οχι πως πεταξα ποτε καποια πτηση τις ποιο πολλες φορες επαιρνα ενα ακροβατικο αεροπλανο και περναγα τον χρονο μου.
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Εξηγω παλι οτι οταν εμπλεκω τον αυτοματο, μετα απο λιγο κλειδωνουν τα elevators σε θεση nose up και το αεροπλανο στολαρει. Για να το επαναφερω πρεπει να βγαλω τον αυτοματο και να πιασω το στικ.

Επισης, σε virtual cockpit, δεν μου δειχνει elevator trim.

Κατι αλλο που δειχνει οτι κατι τρεχει ειναι οτι τη δευτερη φορα που ξεκιναω πτηση σε προβολη spot view μου δειχνει το αεροπλανο απο πολυ κοντα. Τοσο κοντα που δεν βλεπεις μπροστα.

Τωρα αν αυτα συμβαινουν επειδη δεν γεννηθηκα πιλοτος, τοτε να μην ασχοληθω αλλο.

Εκάνα μερικά πειράματα καί το αεροσκάφος μπορεί να στολάρει (με τον αυτόματο) μετά την απογείωση, εάν προσπαθείς να το ανεβάσεις γρήγορα πχ. στα 15000 πόδια με άνοδο 6000 πόδια/λεπτό καί με τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα. Μήπως τυχόν σου συνέβει αυτή η περίπτωση?

Οσον αφορά το spot view προσπάθησε να πατήσεις πρώτα το - καί το + ή με το F10.

Ασχετα αν δεν γεννήθηκες πιλότος εξακολουθώ να επιμένω ότι όλοι μπορούν να μάθουν ......... εξάλλου όπως είπε ο darkie ........ ένα παιχνίδι είναι.

Ελπίζω να μπόρεσα να σε βοηθήσω.
 

vasada

Supreme Member
19 August 2007
4,616
Κόρινθος
Μετα απο σχετικο απλο τεστ, διαπιστωσα εχθες οτι το υψος δειχνεται σε μετρα και οχι σε ποδια.

Πηρα ενα ERJ145 και περασα οριακα πανω απο τον Ολυμπο με τον αυτοματο στα 2900. Αν ηταν ποδια θα το ειχα καρφωσει.

Υπαρχει περιπτωση να επιλεγεται αυτο και να εχω διαλεξει μετρα και να μην το θυμαμαι???
 

Spartiatis

AVClub Fanatic
3 December 2007
10,197
Μετα απο σχετικο απλο τεστ, διαπιστωσα εχθες οτι το υψος δειχνεται σε μετρα και οχι σε ποδια.

Αυτό μπορείς να το αλλάξεις εύκολα, πήγαινε στα settings καί κάνε τις αλλαγές από μέτρα σε πόδια.

Πηρα ενα ERJ145 και περασα οριακα πανω απο τον Ολυμπο με τον αυτοματο στα 2900. Αν ηταν ποδια θα το ειχα καρφωσει.

Υπαρχει περιπτωση να επιλεγεται αυτο και να εχω διαλεξει μετρα και να μην το θυμαμαι???

Συνήθως το default σε βγάζει πάντα στα πόδια ........ αλλά δεν ξέρεις καμμιά φορά!

Καλές πτήσεις!