- 3 December 2007
- 10,197
Αφού μπείς στο πρόγραμμα διαλέγεις το free flight.
Στο Current Aircraft διαλέγεις το 737- 800
Στο Current Location διαλέγεις πρώτα Greece καί μετά Eleftherios Venizelos
Στο Current time & season διαλέγεις ημέρα (γιά να βλέπουμε που πάμε)
Και μετά πάτα το Fly now
Οταν μπείς πάτα το F10 για να μπορείς να δείς όλα τα όργανα του πιλοτηρίου καί πάτα επίσης το PAUSE.
Τώρα μπρορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε τις ρυθμίσεις μας.
Ξεκίνα από το πάνω δεξιό μέρος εκεί που γράγει VERT SPEED καί χρησιμοποίησε το κουμπάκι στη θέση UP μέχρι να φτάσεις στο νούμερο 1800. Το όργανο αυτό – όταν εμπλέκεις τον αυτόματο πιλότο – ανεβάζει ή κατεβάζει το αεροσκάφος, στην περίπτωση μας θα το ανεβάσει με 1800 πόδια το λεπτό.
Στο επόμενο όργανο πηγαίνοντας προς τα αριστερά, γράφει ALTITUDE. Πηγαίνοντας το ποντίκι ακριβώς από κάτω στον στρογγυλό διακόπτη σου δείχνει + καί - . Πάτα το + μέχρι να φτάσεις στα 3000. Υπ´όψιν όλες οι μετρήσεις είναi σε πόδια. Οταν το κάνεις θα δείς στην πρώτη αριστερα οθόνη σου ότι κάτι κινείται. Αν θές κάνε κλικ στην οθόνη καί θα μεγαλώσει. Εκεί θα δείς το νούμερο στο κουτάκι να γράφει 320, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος βρίσκεται σε υψόμετρο 320 πόδια πανω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οταν φτάσεις στα 3000 πόδια θα δείς επίσης το νούμερο αυτό στο πάνω δεξιό μέρος της οθόνης, οπότε μπορείς να ξέρεις ανα πάσα στιγμή τι υψόμετρο έχεις προκαθορίσει.
Τώρα πάτα το ALT HOLD κατω ακριβώς από τον διακόπτη ALTITUDE καί θα ανάψει το πράσινο λαμπάκι.
Πάτα κλίκ στην οθόνη γιά να κλείσει καί κλικάρησε στην επόμενη οθόνη (μεσσαία) να μεγαλώσει.
Ξαναπάμε στο πάνω μέρος του πάνελ εκεί που γράφει HEADING. Πατώντας το κουμπί από κάτω άλλαξε την πορεία στις 33 μοίρες καί θα δείς ότι η κόκκινη γραμμή θα ευθυγραμιστει με τις άσπρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: με τοτο κουμπί αυτο, μπορείς επίσης να αλλάξεις την γωνία κλίσης του αεροσκάφους - όταν στρίβει εν πτήσει - (από 10 έως 30 μοίρες), οπότε πειραματίσου λίγο να βρείς πώς αλλάζουν οι μοίρες για την πορεία του αεροσκάφους καί πώς οι μοίρες για την γωνία κλίσης στις στροφές.
Τώρα πάτησε το κουμπί από κάτω HEADING HOLD καί θα ανάψει το πράσινο λαμπάκι.
Πάμε στο επόμενο όργανο – ταχύτητα – καί ανέβασε το στους 220 knots. Υπ´όψιν ότι η ταχύτητα μπορεί να ενεργοποιηθεί μονο με τα την εμπλοκή του αυτόματου πιλότου.
Το επόμενο όργανο είναι το COURSE καί το ρυθμίζουμε επίσης στις 33 μοίρες γιά την προσγείωση.
Τώρα πριν απογειωθούμε πρέπει να βρούμε καί που θα προσγειωθούμε. Πάτησε λοιπόν (κάτω από το όργανο COURSE) το εικονίδειο του χάρτη MAP.
Οταν ανοίξει πάτα το + για να ζουμάρεις. Εκεί θα δείς 2 πράσινα τρίγωνα καί αν ακουμπήσεις το ποντίκι θα σου δείξουν κάποιες ενδείξεις. Θα διαλέξουμε το διάδρομο που απογειωθήκαμε δηλ. 03R που σημαίνει διάδρομος 03 Δεξιός. Σημείωσε την συχνότητα 111.10 που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αμέσως μετά ...........
Πατάς ΟΚ να κλείσει ο χάρτης καί όταν είσαι στη οθόνη του πιλοτηρίου πάτησε το SHIFT μαζύ με το 2 καί θα εμφανιστεί ο πινακας Communication & Navigation. Πήγαινε στο NAV I - στο δεξιό κουτάκι STBY – καί βάλε την συχνότητα 111.10. Μόλις τελειώσεις πάτησε το κουμπάκι ακριβώς κάτω από εκεί που γράφει NAV I καί η συχνότητα που βάλαμε θα μεταφερθεί στο κουτάκι ACTIVE καί ταυτόχρονα θα δείς κάποια κινητικότητα στα όργανα.
Ξαναπάτα το SHIFT μαζύ με το 2 για να κλείσει καί τώρα πρέπει να βάλουμε να Flaps Πάτησε τοF7 δύο φορές για να κατέβουν. Για να κατέβουν τα φλάπς πάτα το PAUSE καί μόλις δείς την βελόνα να ανέβει 2 θέσεις στο στρογγυλό όργανο κάτω από το ALTITUDE ξαναπάτα το PAUSE.
Κανονικά στη απογείωση πρέπει να βάλουμε το AUTO BREAK στη θέση RTO (REJECTED TAKE - OFF), αλλά εμείς θα το βάλουμε στη θέση 2 για την προσγείωση (μπορείς να το κάνεις με το ποντίκι).
Πάτησε το L γιά να ανάψεις τα φώτα καί τα strobes & beacon (τα ασημένια φωτάκια που αναβοσβήνουν στα φτερά καί ο κόκκινος φάρος στό πάνω καί κάτω μέρος της ατράκτου) καί μετά πάτα το S γιά να δείς το αεροσκάφος από διαφορετικές γωνίες. Μπορείς να πατήσεις το + ή το – η το shift με τα βέλη γιά να το δείς από διαφορετικές γωνίες – κοντά ή μακρυά –
Τώρα λοιπόν είμαστε έτοιμοι γιά απογείωση. Πάτα το PAUSE καί θα ακούσεις το ήχο των κινητήρων.
Ανέβασε τις στροφές με το F3 ή το τζουστικ γύρω στο 50% - 55% (δεξιά οθόνη) καί θα αρχίσει να κινείται. Οταν διαπιστώσεις ότι είναι ευθυγραμμισμένο με τον διάδρομο ανέβασε τις στροφές στο 90 – 95%.
Παρακολούθησε την ταχύτητα στην οθόνη του τεχνητού ορίζοντα καί όταν φτάσει στα 150 – 155 τράβηξε το τζουστικ πρός τα πίσω ................. με απαλές κινήσεις (οι πραγματικοί πιλότοι λένε – treat your joystick like dog shit).
Μόλις σηκωθεί η μύτη, τράβηξε το τζουστικ κι´ άλλο γιά να αυξήσεις την γωνία ανόδου περίπου στις 10 μοίρες. Σύντομα θα δείς την κίτρινη γραμμή στην οθόνη να κινείται προς τα κάτω. Αυτό σημαίνει ότι το αεροσκάφος άφησε το έδαφος καί μετα από λίγο πάτησε το G γιά να ανεβάσεις τους τροχούς.
ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕ PAUSE γιά να βάλουμε τον αυτόματο πιλότο.
Πάτησε στο πάνω μέρος της κονσόλας το κουμπί CMD A – autopilot master switch καί θα ανάψει πράσινο καί μετά πάτησε το κουμπί A/T ARM – auto throttle switch στη θέση ΟΝ καί ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ το κουμπί SPEED που και αυτό πρέπει να ανάψει πράσινο
Τώρα πλέον το αεροσκάφος πετάει με τον αυτόματο καί άστο να φτάσει τα 3000 πόδια. Οταν η ταχύτητα φτάσει πάνω απο τα 200 βάλε μέσα τα φλαπς πατώντας το F5.
Αν θες ξαναπάτα το κουμπί S για να το δείς από διαφορετικές γωνίες.
Οταν φτάσει στα 3000 πόδια το αεροσκάφος θα σταθεροποιηθεί σ´αυτο το υψος καί στην ταχύτητα που έχουμε δώσει στα 220 δηλαδή, οπότε είναι ώρα να γυρίσουμε πίσω.
Θέλουμε να στρίψουμε δεξιά κατά 90 μοίρες, οπότε πάτησε το κουμπί του HEADING μέχρι να δείξει 123 (33 που είμασταν + 90) καί αστο να πετάξει στην καινούργια κατεύθυνση γιά 2-3 λεπτα.
Μετά τα 2-3 λεπτά θα ξαναπάμε δεξιά πάλι με 90 μοίρες (123 + 90) στις 213 μοίρες.
Πρόσεξε ότι το βέλος που κινείται, σου δείχνει ανα πάσα στιγμή που είναι το αεροδρόμιο, όπως επίσης στην μεσαία οθόνη (κάτω αριστερά) πόσο μακρυα είσαι από το σημείο που ξεκινήσαμε.
Τώρα πλέον έχουμε στα δεξιά μας το Ελευθέριος Βενιζέλος καί θα ακολουθήσουμε αυτή τη πορεία μέχρι να είμαστε περίπου 20 μίλια μακρυά από το αεροδρόμιο.
Μόλις φτάσουμε σε αυτή την απόσταση, στριψε πάλι δεξιά 90 μοίρες στις 303 μοίρες καί κατέβασε την ταχύτητα στα 200 ΚΑΙ από τα 3000 πόδια, με το (–) στο ALTITUDE πήγαινε στα 2200 πόδια με κάθοδο 1800 πόδια το λεπτό.
ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ και το APP δίπλα στο HEADING (στο πάνω μέρος της κονσόλας) καί θα ανάψει πράσινο.
Σε κάποιο σημείο θα σβύσει το πράσινο φως του HEADING καί το αεροσκάφος θα αρχίσει να στρίβει δεξιά μέχρι να ευθυγραμιστεί με τον διάδρομο.
Μόλις ευθυγραμιστεί, άρχισε να κατεβάζεις τα φλάπς (2 θέσεις) καί κατέβασε την ταχύτητα στα 190.
Ταυτόχρονα πάτησε το shift μαζύ με το 4. Κατέβασε το αριστερό λεβιέ με το ποντίκι 1 θέση. Είναι τα σπόιλερς στα φτερά (χρησιμοποιείται καί σαν αερόφρενα κατά τη διάρκεια της πτήσης) που θα ανοίξουν όταν ακουμπήσει το αεροσκάφος στο έδαφος,.
Πρόσεξε την κόκκινη γραμμή στην μεσσαία οθόνη ......... είναι ο διάδρομος που διαλέξαμε όπως επίσης το βέλος στο διπλανό στρογγυλλό όργανο. Σου δείχνουν που πρέπει να πας.
Περίπου στα 6 μίλια, κατέβασε 2 θέσεις τα φλάπς, μείωσε την ταχύτητα στα 180 καί μην ξεχάσεις να κατεβάσεις τους τροχούς πατώντας το G.
Σε κάποιο σημείο θα διαπιστώσεις πλεον ότι το αεροσκάφος κατεβαίνει μόνο του καί προσπαθεί να ¨κυνηγήσει¨τον μωβ ρόμβο στην αριστερή σου οθόνη. Αυτό σημαίνει προσπαθεί να βρεί την σωστή γωνία προσσέγγισης καί πλέον κατέβασε όλα τα φλάπς καί την ταχύτητα στα 155 (μπορείς και λίγο λιγότερο).
Στα 2 μίλλια απόσταση αποσύνδεσε τον αυτόματο και προσγείωσε το μόνο σου. Πάτησε το πρώτα το A/T ARM καί μετά το CMD A. Θ ακούσεις τον χαρακτηριστικό ήχο καί συνέχισε προς τον διάδρομο.
Οταν φτάσεις πάνω από τον διάδρομο καί περίπου στα 50 - 30 πόδια, πάτα το F1 – Idle throttle καί σήκωσε απαλά την μύτη του αεροσκάφους (το λεγόμενο flair). Δευτερόλεπτα αργότερα – θεωρητικά – οι τροχοί - πρώτα οι πίσω - θα ακουμπήσουν στο έδαφος.
Οταν γίνει αυτο πάτα το Reverse Thrust (F2), καί θα δείς ότι η ταχύτητα μειώνεται, άρα έφτασες σώος καί ασφαλής.
Πριν κλείσω να σας πω, ότι δεν έχω καμμία εκπαίδευση πιλότου, οπότε οι πραγματικοί πιλότοι του Φόρουμ μπορούν να με διορθώσουν. Επίσης γιά να μπορέσω να σας περιγράψω όλα αυτά, χρησιμοποίησα ώρες ατελείωτες με το παιχνίδι. Υπάρχουν βέβαια καί άλλα πολλά, όπως η προσσέγγιση με το GPS, πτήσεις με ATC (Air Traffic Control) κλπ κλπ, αλλά τώρα είναι ώρα γιά ύπνο ...............δουλειά αυριο!
Καλή διασκέδαση!
Στο Current Aircraft διαλέγεις το 737- 800
Στο Current Location διαλέγεις πρώτα Greece καί μετά Eleftherios Venizelos
Στο Current time & season διαλέγεις ημέρα (γιά να βλέπουμε που πάμε)
Και μετά πάτα το Fly now
Οταν μπείς πάτα το F10 για να μπορείς να δείς όλα τα όργανα του πιλοτηρίου καί πάτα επίσης το PAUSE.
Τώρα μπρορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε τις ρυθμίσεις μας.
Ξεκίνα από το πάνω δεξιό μέρος εκεί που γράγει VERT SPEED καί χρησιμοποίησε το κουμπάκι στη θέση UP μέχρι να φτάσεις στο νούμερο 1800. Το όργανο αυτό – όταν εμπλέκεις τον αυτόματο πιλότο – ανεβάζει ή κατεβάζει το αεροσκάφος, στην περίπτωση μας θα το ανεβάσει με 1800 πόδια το λεπτό.
Στο επόμενο όργανο πηγαίνοντας προς τα αριστερά, γράφει ALTITUDE. Πηγαίνοντας το ποντίκι ακριβώς από κάτω στον στρογγυλό διακόπτη σου δείχνει + καί - . Πάτα το + μέχρι να φτάσεις στα 3000. Υπ´όψιν όλες οι μετρήσεις είναi σε πόδια. Οταν το κάνεις θα δείς στην πρώτη αριστερα οθόνη σου ότι κάτι κινείται. Αν θές κάνε κλικ στην οθόνη καί θα μεγαλώσει. Εκεί θα δείς το νούμερο στο κουτάκι να γράφει 320, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος βρίσκεται σε υψόμετρο 320 πόδια πανω από την επιφάνεια της θάλασσας. Οταν φτάσεις στα 3000 πόδια θα δείς επίσης το νούμερο αυτό στο πάνω δεξιό μέρος της οθόνης, οπότε μπορείς να ξέρεις ανα πάσα στιγμή τι υψόμετρο έχεις προκαθορίσει.
Τώρα πάτα το ALT HOLD κατω ακριβώς από τον διακόπτη ALTITUDE καί θα ανάψει το πράσινο λαμπάκι.
Πάτα κλίκ στην οθόνη γιά να κλείσει καί κλικάρησε στην επόμενη οθόνη (μεσσαία) να μεγαλώσει.
Ξαναπάμε στο πάνω μέρος του πάνελ εκεί που γράφει HEADING. Πατώντας το κουμπί από κάτω άλλαξε την πορεία στις 33 μοίρες καί θα δείς ότι η κόκκινη γραμμή θα ευθυγραμιστει με τις άσπρες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: με τοτο κουμπί αυτο, μπορείς επίσης να αλλάξεις την γωνία κλίσης του αεροσκάφους - όταν στρίβει εν πτήσει - (από 10 έως 30 μοίρες), οπότε πειραματίσου λίγο να βρείς πώς αλλάζουν οι μοίρες για την πορεία του αεροσκάφους καί πώς οι μοίρες για την γωνία κλίσης στις στροφές.
Τώρα πάτησε το κουμπί από κάτω HEADING HOLD καί θα ανάψει το πράσινο λαμπάκι.
Πάμε στο επόμενο όργανο – ταχύτητα – καί ανέβασε το στους 220 knots. Υπ´όψιν ότι η ταχύτητα μπορεί να ενεργοποιηθεί μονο με τα την εμπλοκή του αυτόματου πιλότου.
Το επόμενο όργανο είναι το COURSE καί το ρυθμίζουμε επίσης στις 33 μοίρες γιά την προσγείωση.
Τώρα πριν απογειωθούμε πρέπει να βρούμε καί που θα προσγειωθούμε. Πάτησε λοιπόν (κάτω από το όργανο COURSE) το εικονίδειο του χάρτη MAP.
Οταν ανοίξει πάτα το + για να ζουμάρεις. Εκεί θα δείς 2 πράσινα τρίγωνα καί αν ακουμπήσεις το ποντίκι θα σου δείξουν κάποιες ενδείξεις. Θα διαλέξουμε το διάδρομο που απογειωθήκαμε δηλ. 03R που σημαίνει διάδρομος 03 Δεξιός. Σημείωσε την συχνότητα 111.10 που θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αμέσως μετά ...........
Πατάς ΟΚ να κλείσει ο χάρτης καί όταν είσαι στη οθόνη του πιλοτηρίου πάτησε το SHIFT μαζύ με το 2 καί θα εμφανιστεί ο πινακας Communication & Navigation. Πήγαινε στο NAV I - στο δεξιό κουτάκι STBY – καί βάλε την συχνότητα 111.10. Μόλις τελειώσεις πάτησε το κουμπάκι ακριβώς κάτω από εκεί που γράφει NAV I καί η συχνότητα που βάλαμε θα μεταφερθεί στο κουτάκι ACTIVE καί ταυτόχρονα θα δείς κάποια κινητικότητα στα όργανα.
Ξαναπάτα το SHIFT μαζύ με το 2 για να κλείσει καί τώρα πρέπει να βάλουμε να Flaps Πάτησε τοF7 δύο φορές για να κατέβουν. Για να κατέβουν τα φλάπς πάτα το PAUSE καί μόλις δείς την βελόνα να ανέβει 2 θέσεις στο στρογγυλό όργανο κάτω από το ALTITUDE ξαναπάτα το PAUSE.
Κανονικά στη απογείωση πρέπει να βάλουμε το AUTO BREAK στη θέση RTO (REJECTED TAKE - OFF), αλλά εμείς θα το βάλουμε στη θέση 2 για την προσγείωση (μπορείς να το κάνεις με το ποντίκι).
Πάτησε το L γιά να ανάψεις τα φώτα καί τα strobes & beacon (τα ασημένια φωτάκια που αναβοσβήνουν στα φτερά καί ο κόκκινος φάρος στό πάνω καί κάτω μέρος της ατράκτου) καί μετά πάτα το S γιά να δείς το αεροσκάφος από διαφορετικές γωνίες. Μπορείς να πατήσεις το + ή το – η το shift με τα βέλη γιά να το δείς από διαφορετικές γωνίες – κοντά ή μακρυά –
Τώρα λοιπόν είμαστε έτοιμοι γιά απογείωση. Πάτα το PAUSE καί θα ακούσεις το ήχο των κινητήρων.
Ανέβασε τις στροφές με το F3 ή το τζουστικ γύρω στο 50% - 55% (δεξιά οθόνη) καί θα αρχίσει να κινείται. Οταν διαπιστώσεις ότι είναι ευθυγραμμισμένο με τον διάδρομο ανέβασε τις στροφές στο 90 – 95%.
Παρακολούθησε την ταχύτητα στην οθόνη του τεχνητού ορίζοντα καί όταν φτάσει στα 150 – 155 τράβηξε το τζουστικ πρός τα πίσω ................. με απαλές κινήσεις (οι πραγματικοί πιλότοι λένε – treat your joystick like dog shit).
Μόλις σηκωθεί η μύτη, τράβηξε το τζουστικ κι´ άλλο γιά να αυξήσεις την γωνία ανόδου περίπου στις 10 μοίρες. Σύντομα θα δείς την κίτρινη γραμμή στην οθόνη να κινείται προς τα κάτω. Αυτό σημαίνει ότι το αεροσκάφος άφησε το έδαφος καί μετα από λίγο πάτησε το G γιά να ανεβάσεις τους τροχούς.
ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕ PAUSE γιά να βάλουμε τον αυτόματο πιλότο.
Πάτησε στο πάνω μέρος της κονσόλας το κουμπί CMD A – autopilot master switch καί θα ανάψει πράσινο καί μετά πάτησε το κουμπί A/T ARM – auto throttle switch στη θέση ΟΝ καί ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ το κουμπί SPEED που και αυτό πρέπει να ανάψει πράσινο
Τώρα πλέον το αεροσκάφος πετάει με τον αυτόματο καί άστο να φτάσει τα 3000 πόδια. Οταν η ταχύτητα φτάσει πάνω απο τα 200 βάλε μέσα τα φλαπς πατώντας το F5.
Αν θες ξαναπάτα το κουμπί S για να το δείς από διαφορετικές γωνίες.
Οταν φτάσει στα 3000 πόδια το αεροσκάφος θα σταθεροποιηθεί σ´αυτο το υψος καί στην ταχύτητα που έχουμε δώσει στα 220 δηλαδή, οπότε είναι ώρα να γυρίσουμε πίσω.
Θέλουμε να στρίψουμε δεξιά κατά 90 μοίρες, οπότε πάτησε το κουμπί του HEADING μέχρι να δείξει 123 (33 που είμασταν + 90) καί αστο να πετάξει στην καινούργια κατεύθυνση γιά 2-3 λεπτα.
Μετά τα 2-3 λεπτά θα ξαναπάμε δεξιά πάλι με 90 μοίρες (123 + 90) στις 213 μοίρες.
Πρόσεξε ότι το βέλος που κινείται, σου δείχνει ανα πάσα στιγμή που είναι το αεροδρόμιο, όπως επίσης στην μεσαία οθόνη (κάτω αριστερά) πόσο μακρυα είσαι από το σημείο που ξεκινήσαμε.
Τώρα πλέον έχουμε στα δεξιά μας το Ελευθέριος Βενιζέλος καί θα ακολουθήσουμε αυτή τη πορεία μέχρι να είμαστε περίπου 20 μίλια μακρυά από το αεροδρόμιο.
Μόλις φτάσουμε σε αυτή την απόσταση, στριψε πάλι δεξιά 90 μοίρες στις 303 μοίρες καί κατέβασε την ταχύτητα στα 200 ΚΑΙ από τα 3000 πόδια, με το (–) στο ALTITUDE πήγαινε στα 2200 πόδια με κάθοδο 1800 πόδια το λεπτό.
ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ και το APP δίπλα στο HEADING (στο πάνω μέρος της κονσόλας) καί θα ανάψει πράσινο.
Σε κάποιο σημείο θα σβύσει το πράσινο φως του HEADING καί το αεροσκάφος θα αρχίσει να στρίβει δεξιά μέχρι να ευθυγραμιστεί με τον διάδρομο.
Μόλις ευθυγραμιστεί, άρχισε να κατεβάζεις τα φλάπς (2 θέσεις) καί κατέβασε την ταχύτητα στα 190.
Ταυτόχρονα πάτησε το shift μαζύ με το 4. Κατέβασε το αριστερό λεβιέ με το ποντίκι 1 θέση. Είναι τα σπόιλερς στα φτερά (χρησιμοποιείται καί σαν αερόφρενα κατά τη διάρκεια της πτήσης) που θα ανοίξουν όταν ακουμπήσει το αεροσκάφος στο έδαφος,.
Πρόσεξε την κόκκινη γραμμή στην μεσσαία οθόνη ......... είναι ο διάδρομος που διαλέξαμε όπως επίσης το βέλος στο διπλανό στρογγυλλό όργανο. Σου δείχνουν που πρέπει να πας.
Περίπου στα 6 μίλια, κατέβασε 2 θέσεις τα φλάπς, μείωσε την ταχύτητα στα 180 καί μην ξεχάσεις να κατεβάσεις τους τροχούς πατώντας το G.
Σε κάποιο σημείο θα διαπιστώσεις πλεον ότι το αεροσκάφος κατεβαίνει μόνο του καί προσπαθεί να ¨κυνηγήσει¨τον μωβ ρόμβο στην αριστερή σου οθόνη. Αυτό σημαίνει προσπαθεί να βρεί την σωστή γωνία προσσέγγισης καί πλέον κατέβασε όλα τα φλάπς καί την ταχύτητα στα 155 (μπορείς και λίγο λιγότερο).
Στα 2 μίλλια απόσταση αποσύνδεσε τον αυτόματο και προσγείωσε το μόνο σου. Πάτησε το πρώτα το A/T ARM καί μετά το CMD A. Θ ακούσεις τον χαρακτηριστικό ήχο καί συνέχισε προς τον διάδρομο.
Οταν φτάσεις πάνω από τον διάδρομο καί περίπου στα 50 - 30 πόδια, πάτα το F1 – Idle throttle καί σήκωσε απαλά την μύτη του αεροσκάφους (το λεγόμενο flair). Δευτερόλεπτα αργότερα – θεωρητικά – οι τροχοί - πρώτα οι πίσω - θα ακουμπήσουν στο έδαφος.
Οταν γίνει αυτο πάτα το Reverse Thrust (F2), καί θα δείς ότι η ταχύτητα μειώνεται, άρα έφτασες σώος καί ασφαλής.
Πριν κλείσω να σας πω, ότι δεν έχω καμμία εκπαίδευση πιλότου, οπότε οι πραγματικοί πιλότοι του Φόρουμ μπορούν να με διορθώσουν. Επίσης γιά να μπορέσω να σας περιγράψω όλα αυτά, χρησιμοποίησα ώρες ατελείωτες με το παιχνίδι. Υπάρχουν βέβαια καί άλλα πολλά, όπως η προσσέγγιση με το GPS, πτήσεις με ATC (Air Traffic Control) κλπ κλπ, αλλά τώρα είναι ώρα γιά ύπνο ...............δουλειά αυριο!
Καλή διασκέδαση!