Είναι γνωστό ότι κυκλοφορούν μελάνια @work στην αγορά (ξαναγεμισμένα δοχεία μελανιών), συμβατά με HP εκτυπωτές και ίσως και για άλλες μάρκες.
Τα συγκεκριμένα μελάνια, πωλούνται περίπου 30% φθηνότερα απ' τα "γνήσια". Λέγοντας "γνήσια", εννοώ τα μελάνια που φέρουν το λογότυπο της εταιρείας που φέρει κι ο εκτυπωτής μας. Πχ HP εκτυπωτής, HP μελάνια. Epson εκτυπωτής, Epson μελάνια.
Εγώ αναφέρομαι σε HP OfficeJet εκτυπωτή και στα αντίστοιχα @work συμβατά μελάνια.
Οι παρατηρήσεις μου, έχουν ως εξής:
1. Ο εκτυπωτής αναγνωρίζει το δοχείο μελανιού σαν "χρησιμοποιημένο δοχείο μελανιού HP" (used HP Ink cartridge).
2. Στο Web Interface, δεν εμφανίζει τη στάθμη του δοχείου.
3. Στέλνοντας εκτύπωση στον εκτυπωτή, αυτός εμφανίζει την ένδειξη "checking printer" (έλεγχος εκτυπωτή). Αυτό μπορεί να πάρει από 10 λεπτά έως 1 ώρα, οπότε είναι αμφίβολο άν θα πάρουμε την εκτύπωση την ώρα που τη χρειαζόμαστε. Συνήθως, με επανεκκίνηση (shutdown-restart) του εκτυπωτή, καταφέρνουμε να πάρουμε την εκτύπωση που ζητήσαμε.
4. Μήνυμα "cleaning prinheads" (καθάρισμα κεφαλών εκτύπωσης).
5. Μήνυμα στην οθόνη του εκτυπωτή "Η εγγύηση δεν ισχύει άν χρησιμοποιηθούν μελάνια άλλης εταιρείας".
και άλλα..
Γενικά, ο εκτυπωτής συμπεριφέρεται με όχι φιλικό τρόπο προς το χρήστη, όταν διαπιστώσει ότι τα μελάνια που χρησιμοποιούνται, δεν είναι της "μαμάς". Είναι λογικό, η "μαμά", να έχει ενσωματώσει τέτοιο firmware στον εκτυπωτή, που να "δυσκολεύει" το χρήστη, όταν αυτός χρησιμοποιεί "ξένα" και σίγουρα φθηνότερα μελάνια.
Εκτυπωτής εδώ: HP OfficeJet Pro 8500A
Γιατί έγραψα αυτό το post:
Έχετε εμπειρία με τους εκτυπωτές σας με χρήση "no name" ή "other name" μελανιών?
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε (άν υπάρχει πρόβλημα).
Υπάρχει λύση, ή πάμε τυφλά στα μελάνια των εκτυπωτών (με +30% κόστος)?
Τα συγκεκριμένα μελάνια, πωλούνται περίπου 30% φθηνότερα απ' τα "γνήσια". Λέγοντας "γνήσια", εννοώ τα μελάνια που φέρουν το λογότυπο της εταιρείας που φέρει κι ο εκτυπωτής μας. Πχ HP εκτυπωτής, HP μελάνια. Epson εκτυπωτής, Epson μελάνια.
Εγώ αναφέρομαι σε HP OfficeJet εκτυπωτή και στα αντίστοιχα @work συμβατά μελάνια.
Οι παρατηρήσεις μου, έχουν ως εξής:
1. Ο εκτυπωτής αναγνωρίζει το δοχείο μελανιού σαν "χρησιμοποιημένο δοχείο μελανιού HP" (used HP Ink cartridge).
2. Στο Web Interface, δεν εμφανίζει τη στάθμη του δοχείου.
3. Στέλνοντας εκτύπωση στον εκτυπωτή, αυτός εμφανίζει την ένδειξη "checking printer" (έλεγχος εκτυπωτή). Αυτό μπορεί να πάρει από 10 λεπτά έως 1 ώρα, οπότε είναι αμφίβολο άν θα πάρουμε την εκτύπωση την ώρα που τη χρειαζόμαστε. Συνήθως, με επανεκκίνηση (shutdown-restart) του εκτυπωτή, καταφέρνουμε να πάρουμε την εκτύπωση που ζητήσαμε.
4. Μήνυμα "cleaning prinheads" (καθάρισμα κεφαλών εκτύπωσης).
5. Μήνυμα στην οθόνη του εκτυπωτή "Η εγγύηση δεν ισχύει άν χρησιμοποιηθούν μελάνια άλλης εταιρείας".
και άλλα..
Γενικά, ο εκτυπωτής συμπεριφέρεται με όχι φιλικό τρόπο προς το χρήστη, όταν διαπιστώσει ότι τα μελάνια που χρησιμοποιούνται, δεν είναι της "μαμάς". Είναι λογικό, η "μαμά", να έχει ενσωματώσει τέτοιο firmware στον εκτυπωτή, που να "δυσκολεύει" το χρήστη, όταν αυτός χρησιμοποιεί "ξένα" και σίγουρα φθηνότερα μελάνια.
Εκτυπωτής εδώ: HP OfficeJet Pro 8500A
Γιατί έγραψα αυτό το post:
Έχετε εμπειρία με τους εκτυπωτές σας με χρήση "no name" ή "other name" μελανιών?
Τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε (άν υπάρχει πρόβλημα).
Υπάρχει λύση, ή πάμε τυφλά στα μελάνια των εκτυπωτών (με +30% κόστος)?