Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Προσφορά Cosmote TV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Chris#" data-source="post: 1058596717" data-attributes="member: 58465"><p>Καλησπέρα σας,</p><p>Στα μέσα Οκτωβρίου έκανα για 1η φορά αγορά Cosmote OTT (νέος συνδρομητής).</p><p>Μου έδωσαν δώρο τις extra συσκευές μέχρι τέλος του έτους, δώρο-άδωρο φυσικά αφού δεν επιτρέπει την παράλληλη θέαση σε cosmote sport και εγώ έχω cosmote sport pack. </p><p>Το πακέτο μετά τις 31/12 θα χρεωνόταν με 4,55/μήνα, πράγμα που δεν ήθελα καθώς μου ήταν παντελώς άχρηστο. </p><p>Φυσικά λόγω lockdown, chat και τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν πεσμένα, ενώ δεν πήρα απάντηση για το πως να κάνω απενεργοποίηση πακέτου extra συσκευών σε σχετικά ερωτήματά μου στο Messanger τόσο προς cosmote όσο και προς cosmote tv. </p><p>Χθες έγινε update στο app και δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών εμφανίστηκε ένα κουμπί "απενεργοποίηση". Το πάτησα ώστε να απενεργοποιήσω το συγκεκριμένο πακέτο, αλλά απενεργοποιήθηκε όλη μου η συνδρομή!!! </p><p>Αφού αναγκάστηκα να περιμένω κανένα 45λεπτο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση με ενημέρωσαν πως ακύρωσα τη συνδρομή. </p><p>Εξήγησα πως το κουμπάκι ήταν δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών, το οποίο και ήθελα να απενεργοποίησω και επιθυμώ να γίνει αναίρεση/ακύρωση ή όπως αλλιώς θέλουν να το ονομάσουν και να έχω κανονικά tv. </p><p> </p><p>Με ενημέρωσε πως είναι αδύνατο να επαναφέρει τη συνδρομή μου και το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην με χρεώσει με τέλη διακοπής, αφού θα κάνω νέα ενεργοποίηση άμεσα. </p><p>Το δέχτηκα υπό τον όρο να μου δώσει ακριβώς την ίδια προσφορά που είχα, αφού οτιδήποτε άλλο θα ήταν τιμωρητικό προς εμένα και το όποιο λάθος χειρισμό του app μου καταλογίζουν. </p><p></p><p>Από τότε περιμένω τηλέφωνο από το τμήμα προσφορών, για να με ενημερώσει αν μπορεί να μου δώσει την ίδια προσφορά και πότε θα γίνει εκ νέου ενεργοποίηση αλλά δεν έχω λάβει κλήση και φυσικά δεν έχω tv. </p><p></p><p>Εχετε κάποια ιδέα πως μπορώ να κινηθώ για να ενεργοποιηθώ όσο πιο άμεσα γίνεται?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chris#, post: 1058596717, member: 58465"] Καλησπέρα σας, Στα μέσα Οκτωβρίου έκανα για 1η φορά αγορά Cosmote OTT (νέος συνδρομητής). Μου έδωσαν δώρο τις extra συσκευές μέχρι τέλος του έτους, δώρο-άδωρο φυσικά αφού δεν επιτρέπει την παράλληλη θέαση σε cosmote sport και εγώ έχω cosmote sport pack. Το πακέτο μετά τις 31/12 θα χρεωνόταν με 4,55/μήνα, πράγμα που δεν ήθελα καθώς μου ήταν παντελώς άχρηστο. Φυσικά λόγω lockdown, chat και τηλεφωνική εξυπηρέτηση ήταν πεσμένα, ενώ δεν πήρα απάντηση για το πως να κάνω απενεργοποίηση πακέτου extra συσκευών σε σχετικά ερωτήματά μου στο Messanger τόσο προς cosmote όσο και προς cosmote tv. Χθες έγινε update στο app και δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών εμφανίστηκε ένα κουμπί "απενεργοποίηση". Το πάτησα ώστε να απενεργοποιήσω το συγκεκριμένο πακέτο, αλλά απενεργοποιήθηκε όλη μου η συνδρομή!!! Αφού αναγκάστηκα να περιμένω κανένα 45λεπτο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση με ενημέρωσαν πως ακύρωσα τη συνδρομή. Εξήγησα πως το κουμπάκι ήταν δίπλα στο πακέτο έξτρα συσκευών, το οποίο και ήθελα να απενεργοποίησω και επιθυμώ να γίνει αναίρεση/ακύρωση ή όπως αλλιώς θέλουν να το ονομάσουν και να έχω κανονικά tv. Με ενημέρωσε πως είναι αδύνατο να επαναφέρει τη συνδρομή μου και το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην με χρεώσει με τέλη διακοπής, αφού θα κάνω νέα ενεργοποίηση άμεσα. Το δέχτηκα υπό τον όρο να μου δώσει ακριβώς την ίδια προσφορά που είχα, αφού οτιδήποτε άλλο θα ήταν τιμωρητικό προς εμένα και το όποιο λάθος χειρισμό του app μου καταλογίζουν. Από τότε περιμένω τηλέφωνο από το τμήμα προσφορών, για να με ενημερώσει αν μπορεί να μου δώσει την ίδια προσφορά και πότε θα γίνει εκ νέου ενεργοποίηση αλλά δεν έχω λάβει κλήση και φυσικά δεν έχω tv. Εχετε κάποια ιδέα πως μπορώ να κινηθώ για να ενεργοποιηθώ όσο πιο άμεσα γίνεται? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Cosmote TV
Προσφορά Cosmote TV
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…