Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="GiannisRethymno" data-source="post: 1057596430" data-attributes="member: 28661"><p>Καλησπέρα παιδιά θέλω την βοήθεια σας....</p><p></p><p></p><p>Παρέλαβα την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου την PANASONIC TX-55CX670E και μετά από χρήση 6 ημερών και χωρίς καμμία φθορά από μέρους μου δεν έδειξε ξανά εικόνα.</p><p></p><p>Ανοίγεις την συσκευή και ότι επιλογή και να κάνεις (menu,tv,input) η εικόνα παραμένει μαύρη.</p><p></p><p>Αμέσως την ίδια στιγμή ενημέρωσα στο 801 500 20 20 για το πρόβλημα μου. Μου είπαν να καλέσω την αντιπροσωπεία για να μου στείλουν ένα χαρτί για αντικατάσταση ή μήπως τύχει και μου φτιάξουν το πρόβλημα μου τηλεφωνικά.</p><p></p><p>Κάλεσα αλλά ήταν κλειστά και κάλεσα το επόμενο πρωί στις 19 Φεβρουαρίου.Εκεί η κυρία Σκορδά με ενημέρωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί και είναι υποχρέωση της MediaMarkt να γίνει άμεση αντικατάσταση της συσκευής μου.</p><p></p><p>Κάλεσα πίσω στο 801 500 20 20 και με ενημέρωσαν πως θα προχωρήσουν το θέμα μου.Περίμενα την απάντηση τους αλλά δεν υπήρχε κάποιο νέο.Κάλεσα πίσω ξανά το απόγευμα και μου είπαν πως το κοιτάνε για να δουν ποιός θα πληρώσει τα μεταφορικά.</p><p>Αρνήθηκα αμέσως την πληρωμή από μέρους μου των μεταφορικών και τους είπα πάλι για την αντικατάσταση όπως ορίζει ο νόμος.Μου είπαν να περιμένω πάλι έως την Δευτέρα.</p><p></p><p>Καλώ ξανά σήμερα 22 Φεβρουαρίου για κάποιο νεότερο αλλά πάλι τα ίδια.Η απάντηση είναι πως Θα περάσει κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα η μεταφορική να πάει την συσκευή στο service για να ελεγχθεί και να δούμε τι θα γίνει. Αναφέρω πάλι για αντικατάσταση συσκευής αλλά δεν υπάρχει σαφής απάντηση.Αναφέρω πάλι πως πρέπει να γίνει άμεσα αλλά πάλι μου απαντούν πως θα έρθουν μέσα στην εβδομάδα κ.λ.π..</p><p></p><p>Καλώ ξανά τον υπεύθυνο του service Panasonic Greece και μου αναφέρει ξανά ότι δικαιούμαι άμεση αντικατάσταση της συσκευής.Καλώ πίσω στο MediaMarkt και τους το αναφέρω αλλά μου λένε πάλι τα ίδια πως θα δούμε κ.λ.π.</p><p></p><p>Έχω αγοράσει μια συσκευή και εδώ και 5 μέρες δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω και από ότι φαίνεται με καθυστερουν σκοπίμως.</p><p>Έπρεπε να γίνει άμεση αντικατάσταση συσκευής αλλά ήδη έχουν περάσει τόσες μέρες χωρίς να έχω ξεκάθαρη ενημέρωση.</p><p>Ο συνήγορος του καταναλωτή μου είπε ότι είναι δικαίωμα μου η αντικατάσταση της συσκευής και να σας στείλω γραπτώς το αίτημα μου.</p><p></p><p></p><p></p><p>Τι λέτε να κάνω ρε παιδιά?Το έχω ήδη ποστάρει και στο fb page τους και μέσω email στο site τους.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GiannisRethymno, post: 1057596430, member: 28661"] Καλησπέρα παιδιά θέλω την βοήθεια σας.... Παρέλαβα την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου την PANASONIC TX-55CX670E και μετά από χρήση 6 ημερών και χωρίς καμμία φθορά από μέρους μου δεν έδειξε ξανά εικόνα. Ανοίγεις την συσκευή και ότι επιλογή και να κάνεις (menu,tv,input) η εικόνα παραμένει μαύρη. Αμέσως την ίδια στιγμή ενημέρωσα στο 801 500 20 20 για το πρόβλημα μου. Μου είπαν να καλέσω την αντιπροσωπεία για να μου στείλουν ένα χαρτί για αντικατάσταση ή μήπως τύχει και μου φτιάξουν το πρόβλημα μου τηλεφωνικά. Κάλεσα αλλά ήταν κλειστά και κάλεσα το επόμενο πρωί στις 19 Φεβρουαρίου.Εκεί η κυρία Σκορδά με ενημέρωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο χαρτί και είναι υποχρέωση της MediaMarkt να γίνει άμεση αντικατάσταση της συσκευής μου. Κάλεσα πίσω στο 801 500 20 20 και με ενημέρωσαν πως θα προχωρήσουν το θέμα μου.Περίμενα την απάντηση τους αλλά δεν υπήρχε κάποιο νέο.Κάλεσα πίσω ξανά το απόγευμα και μου είπαν πως το κοιτάνε για να δουν ποιός θα πληρώσει τα μεταφορικά. Αρνήθηκα αμέσως την πληρωμή από μέρους μου των μεταφορικών και τους είπα πάλι για την αντικατάσταση όπως ορίζει ο νόμος.Μου είπαν να περιμένω πάλι έως την Δευτέρα. Καλώ ξανά σήμερα 22 Φεβρουαρίου για κάποιο νεότερο αλλά πάλι τα ίδια.Η απάντηση είναι πως Θα περάσει κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα η μεταφορική να πάει την συσκευή στο service για να ελεγχθεί και να δούμε τι θα γίνει. Αναφέρω πάλι για αντικατάσταση συσκευής αλλά δεν υπάρχει σαφής απάντηση.Αναφέρω πάλι πως πρέπει να γίνει άμεσα αλλά πάλι μου απαντούν πως θα έρθουν μέσα στην εβδομάδα κ.λ.π.. Καλώ ξανά τον υπεύθυνο του service Panasonic Greece και μου αναφέρει ξανά ότι δικαιούμαι άμεση αντικατάσταση της συσκευής.Καλώ πίσω στο MediaMarkt και τους το αναφέρω αλλά μου λένε πάλι τα ίδια πως θα δούμε κ.λ.π. Έχω αγοράσει μια συσκευή και εδώ και 5 μέρες δεν μπορώ να την χρησιμοποιήσω και από ότι φαίνεται με καθυστερουν σκοπίμως. Έπρεπε να γίνει άμεση αντικατάσταση συσκευής αλλά ήδη έχουν περάσει τόσες μέρες χωρίς να έχω ξεκάθαρη ενημέρωση. Ο συνήγορος του καταναλωτή μου είπε ότι είναι δικαίωμα μου η αντικατάσταση της συσκευής και να σας στείλω γραπτώς το αίτημα μου. Τι λέτε να κάνω ρε παιδιά?Το έχω ήδη ποστάρει και στο fb page τους και μέσω email στο site τους. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…