Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="JONNY-4-" data-source="post: 1057899605" data-attributes="member: 53288"><p>Καλησπέρα παιδια αγόρασα και εγω μια samsung 40ku6400 απο το πλαίσιο πριν 2 με 3 εβδομάδες η τηλεόραση παρουσιάζει μια καθετη γραμμή στην αριστερή μεριά σαν σκια απο πισω...σε ενα σημείο μόνο(φαίνεται ποιο έντονα οταν βλέπω μπαλα και ειναι εμφανή με σύνδεση hdmi)..την πήγα στο πλαισιο δεν πρόλαβα το DOA που δίνει το μαγαζί για 2-3 μέρες, παρακάλεσα μπας κ μου δώσουν καινούργια αλλα τιποτα...αφου στην αρχη μου λέγανε οτι δεν έβλεπαν τίποτα στο τέλος αναγκάστηκα να μπω μέσα στο σερβις και να τους το δείξω εγω το προβλημα...μου είπαν οτι θα τη στείλουν στην samsung,μετα απο 3 μέρες με παίρνουν τηλ να παω να την πάρω λέγοντας μου οτι ο τεχνικός απο την samsung δεν βρήκε τιποτα και οτι παρουσιάζει το φαινόμενο clouding & mura effect σε φυσιολογικά επίπεδα..εντάξει ζαλίστηκα λέω τι ειναι τουτο παλι σε καινούργια τηλεόραση..τα παιδια απο το πλαίσιο δεν είχαν ιδέα τι ήταν αυτο..ζήτησα πάλι νεα τηλ αλλα μου αρνήθηκαν...μετα πήρα την ιδια την samsung τους ζήτησα να μου που τι ειναι αυτο το φαινόμενο δεν ξέρανε και με παρέπεμψαν στον τεχνικό που την είδε...πήρα τηλ σε αυτόν μου είπε οτι ειναι φυσιολογικό αυτο για τις τηλ led και συμβαίνει σε πολλές τηλεοράσεις, του λέω οτι αν παρω μια νεα ιδια θα το εμφανίζει μου λεει μπορει να η και οχι...μετά ξανα παίρνω τα κεντρικά στην samsung κάνω παράπονα πάλι ζητάω να μου δώσουν καινούργια tv αλλα μου λένε οτι δεν μπορούν γιατι η διάγνωση απο το σερβις λεει οτι δεν εχει κανενα πρόβλημα,ζητάω να έρθει τεχνικός στο σπίτι να την δει αλλα παλι μου λέει οτι δεν γίνεται αυτό γιατί ήδη την εχει δει τεχνικός..μέτα απο κανα 20 λεπτο που μιλάω μου λεει το παλικάρι οτι θα μεταβιβάσει τα παράπονα μου στον υπεύθυνο με όλο το ιστορικό και θα επικοινωνήσει αυτός μαζί μου απο Τρίτη...σορι αν σας κούρασα με όσα γράφω,θέλω να ρωτήσω εγω δεν δικαιούμε καινούργια τηλεόραση...??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JONNY-4-, post: 1057899605, member: 53288"] Καλησπέρα παιδια αγόρασα και εγω μια samsung 40ku6400 απο το πλαίσιο πριν 2 με 3 εβδομάδες η τηλεόραση παρουσιάζει μια καθετη γραμμή στην αριστερή μεριά σαν σκια απο πισω...σε ενα σημείο μόνο(φαίνεται ποιο έντονα οταν βλέπω μπαλα και ειναι εμφανή με σύνδεση hdmi)..την πήγα στο πλαισιο δεν πρόλαβα το DOA που δίνει το μαγαζί για 2-3 μέρες, παρακάλεσα μπας κ μου δώσουν καινούργια αλλα τιποτα...αφου στην αρχη μου λέγανε οτι δεν έβλεπαν τίποτα στο τέλος αναγκάστηκα να μπω μέσα στο σερβις και να τους το δείξω εγω το προβλημα...μου είπαν οτι θα τη στείλουν στην samsung,μετα απο 3 μέρες με παίρνουν τηλ να παω να την πάρω λέγοντας μου οτι ο τεχνικός απο την samsung δεν βρήκε τιποτα και οτι παρουσιάζει το φαινόμενο clouding & mura effect σε φυσιολογικά επίπεδα..εντάξει ζαλίστηκα λέω τι ειναι τουτο παλι σε καινούργια τηλεόραση..τα παιδια απο το πλαίσιο δεν είχαν ιδέα τι ήταν αυτο..ζήτησα πάλι νεα τηλ αλλα μου αρνήθηκαν...μετα πήρα την ιδια την samsung τους ζήτησα να μου που τι ειναι αυτο το φαινόμενο δεν ξέρανε και με παρέπεμψαν στον τεχνικό που την είδε...πήρα τηλ σε αυτόν μου είπε οτι ειναι φυσιολογικό αυτο για τις τηλ led και συμβαίνει σε πολλές τηλεοράσεις, του λέω οτι αν παρω μια νεα ιδια θα το εμφανίζει μου λεει μπορει να η και οχι...μετά ξανα παίρνω τα κεντρικά στην samsung κάνω παράπονα πάλι ζητάω να μου δώσουν καινούργια tv αλλα μου λένε οτι δεν μπορούν γιατι η διάγνωση απο το σερβις λεει οτι δεν εχει κανενα πρόβλημα,ζητάω να έρθει τεχνικός στο σπίτι να την δει αλλα παλι μου λέει οτι δεν γίνεται αυτό γιατί ήδη την εχει δει τεχνικός..μέτα απο κανα 20 λεπτο που μιλάω μου λεει το παλικάρι οτι θα μεταβιβάσει τα παράπονα μου στον υπεύθυνο με όλο το ιστορικό και θα επικοινωνήσει αυτός μαζί μου απο Τρίτη...σορι αν σας κούρασα με όσα γράφω,θέλω να ρωτήσω εγω δεν δικαιούμε καινούργια τηλεόραση...?? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…