Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="SWISSTEC" data-source="post: 1058688758" data-attributes="member: 3824"><p>Καλησπέρα, αυτά που παρακάτω θα γράψω είναι για λογαριασμό φίλου και αφορούν την απάτη που υπάρχει στις 5ετής εγγυήσεις που πουλά μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Ο φίλος πριν 2,5 χρόνια αγόρασε την 65άρα Q60 της SAMSUNG. Στον 1,5 χρόνο που την είχε αποσυνδεόταν μόνιμα το WIFI της τηλεόρασης. Πήρε το service της samsung (αφού ήταν εντός εγγύησης) το οποίο ήρθε στο σπίτι και του άλλαξαν την πλακέτα (όλοι οι μηχανισμοί είναι σε κουτί ξεχωριστό από την tv). Δούλεψε 6 μήνες τα ίδια. Παίρνει το service της αλυσίδας, έρχεται τεχνικός αλλάζουν την πλακέτα. Δουλεύει 6 μήνες τα ίδια. Τους παίρνει τηλέφωνο και τους λέει βάση των όρων της 5ετούς πρέπει να του την αλλάξουν. Λένε αυτοί μετά από χίλια τηλέφωνα (προϊστάμενος κιόλας της υπηρεσίας αυτής) ότι θα την πάρουμε θα την φτιάξουμε. Αν ξανά χαλάσει θα σας την αλλάξουμε. Την παίρνουν για κανά μήνα του την φέρνουν πίσω (ενώ ο φίλος δεν ήθελε να την παραλάβει). Δουλεύει 3 εβδομάδες ξανά χαλάει. Τότε αρχίζουν τα καλά. Παίρνει τηλέφωνο ξανά τους λέει για αλλαγή, του λένε ναι θα σας την αλλάξουμε. Θα έρθουμε να την πάρουμε από το σπίτι με όλα τα συνοδευτικά πακεταρισμένη και θα περιμένετε τηλέφωνο για να περάσετε να σας δώσουμε άλλη ή πιστωτικό να πάρετε ότι άλλο θέλετε. Πράγματι έρχονται την παίρνουν και ο άνθρωπος περίμενε να τον πάρουν τηλέφωνο. Μετά από κάποιες εβδομάδες και αφού είχε σπάσει τα τηλέφωνα, τον παίρνουν τηλέφωνο και του λένε η τηλεόρασή σας είναι έτοιμη, επισκεύαστηκε και σας την φέρνουμε. Μα τους λέει μου είπατε για αλλαγή. Και τι του λένε, δεν γίνεται να σας την αλλάξουμε γιατί πήγε στην SAMSUNG και επισκευάστηκε. Τις άλλες φορές δηλαδή ποιος την επισκεύασε ο Κυρ Μήτσος? ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΗ. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω την αλυσίδα. Να μου πουν οι διαχειριστές για να το πω για να μην την πατήσουν και άλλοι.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SWISSTEC, post: 1058688758, member: 3824"] Καλησπέρα, αυτά που παρακάτω θα γράψω είναι για λογαριασμό φίλου και αφορούν την απάτη που υπάρχει στις 5ετής εγγυήσεις που πουλά μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρονικών. Ο φίλος πριν 2,5 χρόνια αγόρασε την 65άρα Q60 της SAMSUNG. Στον 1,5 χρόνο που την είχε αποσυνδεόταν μόνιμα το WIFI της τηλεόρασης. Πήρε το service της samsung (αφού ήταν εντός εγγύησης) το οποίο ήρθε στο σπίτι και του άλλαξαν την πλακέτα (όλοι οι μηχανισμοί είναι σε κουτί ξεχωριστό από την tv). Δούλεψε 6 μήνες τα ίδια. Παίρνει το service της αλυσίδας, έρχεται τεχνικός αλλάζουν την πλακέτα. Δουλεύει 6 μήνες τα ίδια. Τους παίρνει τηλέφωνο και τους λέει βάση των όρων της 5ετούς πρέπει να του την αλλάξουν. Λένε αυτοί μετά από χίλια τηλέφωνα (προϊστάμενος κιόλας της υπηρεσίας αυτής) ότι θα την πάρουμε θα την φτιάξουμε. Αν ξανά χαλάσει θα σας την αλλάξουμε. Την παίρνουν για κανά μήνα του την φέρνουν πίσω (ενώ ο φίλος δεν ήθελε να την παραλάβει). Δουλεύει 3 εβδομάδες ξανά χαλάει. Τότε αρχίζουν τα καλά. Παίρνει τηλέφωνο ξανά τους λέει για αλλαγή, του λένε ναι θα σας την αλλάξουμε. Θα έρθουμε να την πάρουμε από το σπίτι με όλα τα συνοδευτικά πακεταρισμένη και θα περιμένετε τηλέφωνο για να περάσετε να σας δώσουμε άλλη ή πιστωτικό να πάρετε ότι άλλο θέλετε. Πράγματι έρχονται την παίρνουν και ο άνθρωπος περίμενε να τον πάρουν τηλέφωνο. Μετά από κάποιες εβδομάδες και αφού είχε σπάσει τα τηλέφωνα, τον παίρνουν τηλέφωνο και του λένε η τηλεόρασή σας είναι έτοιμη, επισκεύαστηκε και σας την φέρνουμε. Μα τους λέει μου είπατε για αλλαγή. Και τι του λένε, δεν γίνεται να σας την αλλάξουμε γιατί πήγε στην SAMSUNG και επισκευάστηκε. Τις άλλες φορές δηλαδή ποιος την επισκεύασε ο Κυρ Μήτσος? ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΗ. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω την αλυσίδα. Να μου πουν οι διαχειριστές για να το πω για να μην την πατήσουν και άλλοι. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…