Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Προτάσεις βελτίωσης Canon εξοπλισμού
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="send" data-source="post: 1057850544" data-attributes="member: 341"><p>Η σταθεροποίηση σίγουρα βοηθάει στον τηλεφακό. Οι τυπικές συνθήκες ενός σχολικού αμφιθεάτρου είναι γύρω στο EV 4 με 5. Αυτό μεταφράζεται σε ανάγκες έκθεσης 1/30 με 1/60 σε iso1600 εάν έχουμε 2.8 φακό, και 1/15 με 1/30 εάν έχουμε f/4 φακό. Ή 1/60 με 1/120 και 1/30 με 1/60 αντίστοιχα, εάν ανεβούμε σε iso3200. Καταλαβαίνεις ότι τέτοιες ταχύτητες μόνο οριακά τις πιάνεις δίχως σταθεροποίηση, έστω και με f/2.8 φακό, και πάλι αναγκάζεσαι να ανεβείς σε iso3200 το οποίο είναι ακόμη στο ανεκτό μεν, οριακό δε εύρος λειτουργίας της μηχανής σου (εάν θέλουμε κάποια ποιότητα στο αποτέλεσμα).</p><p></p><p>Θυμάμαι στις σχολικές γιορτές των δικών μου είχα τον 2.8 φακό, η 40D που είχα τότε ήταν στα 1600 iso, στήριζα καλά το χέρι μου στο μπροστά κάθισμα, κρατούσα την ανάσα μου, έκανα τον σταυρό μου, και έπαιζα σε ταχύτητες 1/20-1/60, φυσικά οι μισές και βάλε ήταν κουνημένες πέραν του ανεκτού (και στις υπόλοιπες πολύ σπάνια να πάρω κάποια πραγματικά αψεγάδιαστη). Ε αυτά με τη σταθεροποίηση δεν τα έχεις. Θα μου πεις, έχουν εξελιχθεί οι αισθητήρες της Canon από τη 40D που είναι μοντέλο 10ετίας. Και πάλι όμως, το ένα, άντε ένα και κάτι στοπ που έχουν κερδίσει (το οποίο είναι τεράστιο βήμα), δεν σου λύνει το πρόβλημα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="send, post: 1057850544, member: 341"] Η σταθεροποίηση σίγουρα βοηθάει στον τηλεφακό. Οι τυπικές συνθήκες ενός σχολικού αμφιθεάτρου είναι γύρω στο EV 4 με 5. Αυτό μεταφράζεται σε ανάγκες έκθεσης 1/30 με 1/60 σε iso1600 εάν έχουμε 2.8 φακό, και 1/15 με 1/30 εάν έχουμε f/4 φακό. Ή 1/60 με 1/120 και 1/30 με 1/60 αντίστοιχα, εάν ανεβούμε σε iso3200. Καταλαβαίνεις ότι τέτοιες ταχύτητες μόνο οριακά τις πιάνεις δίχως σταθεροποίηση, έστω και με f/2.8 φακό, και πάλι αναγκάζεσαι να ανεβείς σε iso3200 το οποίο είναι ακόμη στο ανεκτό μεν, οριακό δε εύρος λειτουργίας της μηχανής σου (εάν θέλουμε κάποια ποιότητα στο αποτέλεσμα). Θυμάμαι στις σχολικές γιορτές των δικών μου είχα τον 2.8 φακό, η 40D που είχα τότε ήταν στα 1600 iso, στήριζα καλά το χέρι μου στο μπροστά κάθισμα, κρατούσα την ανάσα μου, έκανα τον σταυρό μου, και έπαιζα σε ταχύτητες 1/20-1/60, φυσικά οι μισές και βάλε ήταν κουνημένες πέραν του ανεκτού (και στις υπόλοιπες πολύ σπάνια να πάρω κάποια πραγματικά αψεγάδιαστη). Ε αυτά με τη σταθεροποίηση δεν τα έχεις. Θα μου πεις, έχουν εξελιχθεί οι αισθητήρες της Canon από τη 40D που είναι μοντέλο 10ετίας. Και πάλι όμως, το ένα, άντε ένα και κάτι στοπ που έχουν κερδίσει (το οποίο είναι τεράστιο βήμα), δεν σου λύνει το πρόβλημα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Προτάσεις βελτίωσης Canon εξοπλισμού
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…