Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Προτείνετε μου Ιάπωνες καλλιτέχνες
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Black Jack" data-source="post: 1058318341" data-attributes="member: 29200"><p>Masabumi Kikuchi, πιανίστας και μεγάλη μορφή της ιαπωνικής τζαζ (ίσως η μεγαλύτερη, τουλάχιστον κατά την προσωπική μου γνώμη), έχει αφήσει ανεξίτηλα το σημάδι του στο είδος από τις αρχές της δεκαετίας του '70 που ξεκίνησε τη δισκογραφική του καριέρα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, οπότε και μας άφησε χρόνους.</p><p></p><p>Έχει συνεργαστεί αρκετά και με τον Terumasa Hino που αναφέρει ο supersonic από πάνω σε δουλειές που μπορούν να χαρακτηριστούν άνετα κάτι παραπάνω από καλές, θα έλεγα χωρίς καμία δόση υπερβολής από εξαιρετικές έως αριστουργήματα. Γιατί όχι και ατόφια διαμάντια...</p><p></p><p>Δύο τέτοιες χαρακτηριστικότατες περιπτώσεις είναι τα <strong>Wishes</strong> (East Wind, 1976) και <strong>Susto</strong> (CBS/Sony Japan, 1981). Εδώ ο Kikuchi δεν καινοτομεί σε καμία περίπτωση, απλώς συμπεριφέρεται ως τυπικός Ιάπωνας της εποχής του και επιδιώκει να αντιγράψει την αμερικανική τεχνοτροπία που κάνει θραύση εκείνη την περίοδο. Για την ακρίβεια αντιγράφει πιστά τον Miles Davis του <strong>Agharta</strong> και του <strong>Pangaea</strong>, μιλάμε για τα δίδυμα άλμπουμ που ηχογραφήθηκαν λάιβ την ίδια μέρα στο Festival Hall της Οζάκα εκεί στις αρχές του 1975 και που μόλις είχαν κυκλοφορήσει μόνο στην Ιαπωνία, και για πολλά χρόνια θεωρούνταν κάτι σαν ιερά δισκοπότηρα για τους τζαζ connaisseurs μέχρι να δεήσει η Columbia να τα επανακυκλοφορήσει σε CD στα late 90ς και για τον υπόλοιπο κόσμο. Το εκπληκτικό είναι ότι ενώ θα μπορούσε να πει κανείς πως ο Kikuchi μαϊμουδίζει, το κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πετυχαίνει απόλυτα ο αθεόφοβος. Δίπλα του παρελαύνει όλο το αφάν γκατέ της early-mid 70ς φιούζιον περιόδου του Miles, από Steve Grossman, Dave Liebman και Al Foster μέχρι Airto Moreira, James Mtume και Reggie Lucas. Πανδαισία αστέρων...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black Jack, post: 1058318341, member: 29200"] Masabumi Kikuchi, πιανίστας και μεγάλη μορφή της ιαπωνικής τζαζ (ίσως η μεγαλύτερη, τουλάχιστον κατά την προσωπική μου γνώμη), έχει αφήσει ανεξίτηλα το σημάδι του στο είδος από τις αρχές της δεκαετίας του '70 που ξεκίνησε τη δισκογραφική του καριέρα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, οπότε και μας άφησε χρόνους. Έχει συνεργαστεί αρκετά και με τον Terumasa Hino που αναφέρει ο supersonic από πάνω σε δουλειές που μπορούν να χαρακτηριστούν άνετα κάτι παραπάνω από καλές, θα έλεγα χωρίς καμία δόση υπερβολής από εξαιρετικές έως αριστουργήματα. Γιατί όχι και ατόφια διαμάντια... Δύο τέτοιες χαρακτηριστικότατες περιπτώσεις είναι τα [B]Wishes[/B] (East Wind, 1976) και [B]Susto[/B] (CBS/Sony Japan, 1981). Εδώ ο Kikuchi δεν καινοτομεί σε καμία περίπτωση, απλώς συμπεριφέρεται ως τυπικός Ιάπωνας της εποχής του και επιδιώκει να αντιγράψει την αμερικανική τεχνοτροπία που κάνει θραύση εκείνη την περίοδο. Για την ακρίβεια αντιγράφει πιστά τον Miles Davis του [B]Agharta[/B] και του [B]Pangaea[/B], μιλάμε για τα δίδυμα άλμπουμ που ηχογραφήθηκαν λάιβ την ίδια μέρα στο Festival Hall της Οζάκα εκεί στις αρχές του 1975 και που μόλις είχαν κυκλοφορήσει μόνο στην Ιαπωνία, και για πολλά χρόνια θεωρούνταν κάτι σαν ιερά δισκοπότηρα για τους τζαζ connaisseurs μέχρι να δεήσει η Columbia να τα επανακυκλοφορήσει σε CD στα late 90ς και για τον υπόλοιπο κόσμο. Το εκπληκτικό είναι ότι ενώ θα μπορούσε να πει κανείς πως ο Kikuchi μαϊμουδίζει, το κάνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πετυχαίνει απόλυτα ο αθεόφοβος. Δίπλα του παρελαύνει όλο το αφάν γκατέ της early-mid 70ς φιούζιον περιόδου του Miles, από Steve Grossman, Dave Liebman και Al Foster μέχρι Airto Moreira, James Mtume και Reggie Lucas. Πανδαισία αστέρων... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Μουσικές Συζητήσεις
Προτείνετε μου Ιάπωνες καλλιτέχνες
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…