Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ" data-source="post: 292510" data-attributes="member: 90"><p>Είχα την χαρά να είμαι κι εγώ χθές εκεί, και είδα τα δύο καλύτερα μηχανάκια στην κάτω των 10.000 ευρώ κατηγορία τιμής (μπορεί και παραπάνω) . Δεν βάζω dlp μέσα στην προϊγούμενη κουβέντα μου, γιατι με ενοχλεί το rainbow και το κυριότερο μπορεί να ενοχλεί κάποιους απο τους μελοντικούς συν-θεατές μου, οπότε μόνο τρίτσιποι παίζουν για μένα.</p><p></p><p>Τα όσα είπε παραπάνω ο Τάσος με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, και απο δω και πέρα είμαι σίγουρος οτι ότι φράφει ο Τάσος θα το υπολογίζω ως απόλυτα αντικειμενικό.- </p><p></p><p>Τα δύο προβόλια έπαιζαν άψογα το καθένα μόνο του, αλλα όταν ήταν σε μισό-μισό κάδρο είχαν διαφορές σαφώς. Το πάντς του ντίλα είναι εμφανές και πολύ, ωστε σε όσους αρέσει η ''έντονη'' αντίθεση στην εικόνα να μετράνε λεφτά με το που τον δούν. Είναι απίστευτος σε αυτό. Δεν έχει σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Ο μέσος θεατής-πελάτης θα εντυπωσιαστεί αμέσως και πολύ. Για να σας δώσω να καταλάβετε τι εννοώ με αυτό, σε πλάνο διαστήματος (μαύρο με αστράκια) τα άστρα στον ντίλα δειχνουν σαν λαμπάκια-αυτόφωτα πράγμα ετυπωσιακότατο και στην συγκεκριμένη περίπτωση αληθοφανές και όπως έπρεπε να είναι απο όλους τους προβολείς. Στον σόνυ, υπάρχει το ίδιο μαύρο, αλλα τα άστρα είναι πιό υποτονικά και δεν μοιάζουν καθόλου με λαμπάκια-λεντάκια σαν του ντίλα. Σε τέτοιου είδους πλάνα με μπόλικο μαύρο και παρουσία ''καμμένου άσπρου'' (100ire) ο ντίλα είναι μπροστά μακράν.</p><p></p><p>Σε όλα τα άλλα είδη πλάνων, ακολουθούν και οι δύο την ίδια συμπεριφορά. Ο ντίλα τονίζει τον διαχωρισμό σκοτεινού-φωτεινού περισσότερο απο τον σόνυ, αλλα αυτό για μένα δεν είναι το φυσικό-κανονικό. Δεν θέλω η μηχανή προβολής μου να αλλάζει (έστω και προς το εντυπωσιακότερο) την συμπεριφορά των υλικών σε σχέση με το φώς. Και για να καταλάβετε λίγο τί εννοώ, σε ένα πλάνο στην αποθήκη του van helsing που είναι low key φωτισμένη και έπρεπε να υπάρχουν απο απόλυτο μαύρο έως 70-80ire αποτυπωμένα στο φίλμ-μίντια, γιατι δεν υπήρχε άσπρο υλικό στο πλάνο που να φωτίζεται άμεσα, οι γυαλάδες στο μαύρο δερμάτινο του van ήταν στον σόνυ 80ire περίπου ενώ στον ντίλα 100. Δλδ, ο ντίλα εμφάνισε κάτι που ο διευθ. φωτογραφίας της ταινίας δεν ήθελε να καταγράψει. Ο σόνυ τις γυαλάδες τις εμφάνισε έτσι όπως έπρεπε. Το ίδιο υπήρχε σε όλα τα πλάνα γενικότερα. Πιό εντυπωσιακός ο ντίλα σε πολλές περιπτώσεις, αλλα πιό φυσικός και ''πραγματικός'' ο σόνυ σαφώς.</p><p></p><p>Στα χρώματα ο σόνυ είναι αρκετά μπροστά, πάντα κατα την γνώμη μου. Στην αίσθηση 3 διαστάσεων μπροστά ο ντίλα στις περισσότερες περιπτώσεις, λόγω του μεγαλύτερου πάντς (native contrast) αλλα δημιουργώντας σε κάποιες στιγμές πράγματα εκεί που δεν υπάρχουν όπως έγραψα παραπάνω. Ομοιομορφία πάνελς ίδια περίπου και στους δύο, όπως και στα συγκεκριμένα κομμάτια σύγκλιση. Και το λέω αυτό γιατι ο σόνυ φτιάχνεται τζέτ στην σύγκλιση ενώ ο ντίλα είναι λίγο λαχείο. Ο συγκεκριμένος ντίλα είναι άψογος πάντως.</p><p></p><p>Γενικό συμπέρασμα ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ, ο ντίλα εντυπωσιακός σε υψηλού κόντραστ υλικό και γενικότερα όμως, ο σόνυ πιό φυσικός και χωρίς να αλλάζει την εικόνα του υλικού ούτε στο ελάχιστο. Οι κάτοχοι ντίλα δεν έχουν λόγο να πουλήσουν και να πάρουν σόνυ, έστω και αν τους αρέσει η πιό φυσική του εικόνα, αλλα το σημαντικό είναι οτι οι προς αναζήτηση προβολικού πλέον έχουν έναν δεύτερο να δούν και να αποφασίσουν, ο οποίος έχει το ίδιο εντυπωσιακό μαύρο, λιγότερο πάντς αλλα και πιό φυσική-πιστή αναπαραγωγή του υλικού που του δίνεται στις εισόδους.</p><p></p><p>Στα μάτια του απλού φίλου της εικόνας πιό ''μπάμ'' είναι ο ντίλα, αλλα θα έλεγα σε όποιον δώσει τόσα χρήματα για αγορά προβολικού να το κοιτάξει καλά, και σε κάθε περίπτωση να πάρει αυτόν που του λένε τα μάτια του. Τα δικά μου π.χ. είπαν σόνυ.</p><p></p><p>Ευχαριστώ τον Τάσο για την φιλοξενία και τις πίτσες βεβαίως βεβαίως, όπως και τους υπόλοιπους για την ανοχή τους. Πάντα τέτοια.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ, post: 292510, member: 90"] Είχα την χαρά να είμαι κι εγώ χθές εκεί, και είδα τα δύο καλύτερα μηχανάκια στην κάτω των 10.000 ευρώ κατηγορία τιμής (μπορεί και παραπάνω) . Δεν βάζω dlp μέσα στην προϊγούμενη κουβέντα μου, γιατι με ενοχλεί το rainbow και το κυριότερο μπορεί να ενοχλεί κάποιους απο τους μελοντικούς συν-θεατές μου, οπότε μόνο τρίτσιποι παίζουν για μένα. Τα όσα είπε παραπάνω ο Τάσος με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, και απο δω και πέρα είμαι σίγουρος οτι ότι φράφει ο Τάσος θα το υπολογίζω ως απόλυτα αντικειμενικό.- Τα δύο προβόλια έπαιζαν άψογα το καθένα μόνο του, αλλα όταν ήταν σε μισό-μισό κάδρο είχαν διαφορές σαφώς. Το πάντς του ντίλα είναι εμφανές και πολύ, ωστε σε όσους αρέσει η ''έντονη'' αντίθεση στην εικόνα να μετράνε λεφτά με το που τον δούν. Είναι απίστευτος σε αυτό. Δεν έχει σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί. Ο μέσος θεατής-πελάτης θα εντυπωσιαστεί αμέσως και πολύ. Για να σας δώσω να καταλάβετε τι εννοώ με αυτό, σε πλάνο διαστήματος (μαύρο με αστράκια) τα άστρα στον ντίλα δειχνουν σαν λαμπάκια-αυτόφωτα πράγμα ετυπωσιακότατο και στην συγκεκριμένη περίπτωση αληθοφανές και όπως έπρεπε να είναι απο όλους τους προβολείς. Στον σόνυ, υπάρχει το ίδιο μαύρο, αλλα τα άστρα είναι πιό υποτονικά και δεν μοιάζουν καθόλου με λαμπάκια-λεντάκια σαν του ντίλα. Σε τέτοιου είδους πλάνα με μπόλικο μαύρο και παρουσία ''καμμένου άσπρου'' (100ire) ο ντίλα είναι μπροστά μακράν. Σε όλα τα άλλα είδη πλάνων, ακολουθούν και οι δύο την ίδια συμπεριφορά. Ο ντίλα τονίζει τον διαχωρισμό σκοτεινού-φωτεινού περισσότερο απο τον σόνυ, αλλα αυτό για μένα δεν είναι το φυσικό-κανονικό. Δεν θέλω η μηχανή προβολής μου να αλλάζει (έστω και προς το εντυπωσιακότερο) την συμπεριφορά των υλικών σε σχέση με το φώς. Και για να καταλάβετε λίγο τί εννοώ, σε ένα πλάνο στην αποθήκη του van helsing που είναι low key φωτισμένη και έπρεπε να υπάρχουν απο απόλυτο μαύρο έως 70-80ire αποτυπωμένα στο φίλμ-μίντια, γιατι δεν υπήρχε άσπρο υλικό στο πλάνο που να φωτίζεται άμεσα, οι γυαλάδες στο μαύρο δερμάτινο του van ήταν στον σόνυ 80ire περίπου ενώ στον ντίλα 100. Δλδ, ο ντίλα εμφάνισε κάτι που ο διευθ. φωτογραφίας της ταινίας δεν ήθελε να καταγράψει. Ο σόνυ τις γυαλάδες τις εμφάνισε έτσι όπως έπρεπε. Το ίδιο υπήρχε σε όλα τα πλάνα γενικότερα. Πιό εντυπωσιακός ο ντίλα σε πολλές περιπτώσεις, αλλα πιό φυσικός και ''πραγματικός'' ο σόνυ σαφώς. Στα χρώματα ο σόνυ είναι αρκετά μπροστά, πάντα κατα την γνώμη μου. Στην αίσθηση 3 διαστάσεων μπροστά ο ντίλα στις περισσότερες περιπτώσεις, λόγω του μεγαλύτερου πάντς (native contrast) αλλα δημιουργώντας σε κάποιες στιγμές πράγματα εκεί που δεν υπάρχουν όπως έγραψα παραπάνω. Ομοιομορφία πάνελς ίδια περίπου και στους δύο, όπως και στα συγκεκριμένα κομμάτια σύγκλιση. Και το λέω αυτό γιατι ο σόνυ φτιάχνεται τζέτ στην σύγκλιση ενώ ο ντίλα είναι λίγο λαχείο. Ο συγκεκριμένος ντίλα είναι άψογος πάντως. Γενικό συμπέρασμα ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ, ο ντίλα εντυπωσιακός σε υψηλού κόντραστ υλικό και γενικότερα όμως, ο σόνυ πιό φυσικός και χωρίς να αλλάζει την εικόνα του υλικού ούτε στο ελάχιστο. Οι κάτοχοι ντίλα δεν έχουν λόγο να πουλήσουν και να πάρουν σόνυ, έστω και αν τους αρέσει η πιό φυσική του εικόνα, αλλα το σημαντικό είναι οτι οι προς αναζήτηση προβολικού πλέον έχουν έναν δεύτερο να δούν και να αποφασίσουν, ο οποίος έχει το ίδιο εντυπωσιακό μαύρο, λιγότερο πάντς αλλα και πιό φυσική-πιστή αναπαραγωγή του υλικού που του δίνεται στις εισόδους. Στα μάτια του απλού φίλου της εικόνας πιό ''μπάμ'' είναι ο ντίλα, αλλα θα έλεγα σε όποιον δώσει τόσα χρήματα για αγορά προβολικού να το κοιτάξει καλά, και σε κάθε περίπτωση να πάρει αυτόν που του λένε τα μάτια του. Τα δικά μου π.χ. είπαν σόνυ. Ευχαριστώ τον Τάσο για την φιλοξενία και τις πίτσες βεβαίως βεβαίως, όπως και τους υπόλοιπους για την ανοχή τους. Πάντα τέτοια. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…