- 25 July 2011
- 789
Καλημέρα, σε όλη την ομάδα...θα εκτιμούσα την άποψη σας, σχετικά με τα ακόλουθα.
Από την Πέμπτη, με τον πανικό που έγινε στην Αθήνα, έχασα το σήμα και από τότε ο αποδικ. δεν έχει καμία επαφή με την Κεραία (το σημα είναι μηδενικό), μετά από μια απίστευτη ταλαιπωρία εχθές να επικοινωνήσω με την Nova (αυτό είναι μια άλλη απίστευτη ιστορία), με ενημέρωσαν ότι πρέπει να έρθει τεχνικός που θα χρεώσει 30 € . Πρώτα από όλα, πραγματικά πρέπει να χρεωθώ εγώ ενώ είμαι ενεργός συνδρομητής και έχει γίνει διακοπή υπηρεσίας για την οποία δεν ευθύνομαι; Λογικά θα χρειασθεί να αλλάξει και τον δέκτη στην κεραία, γιατί είδα ότι έχει ανοίξει και φοβάμαι ότι θα έχει καεί με το τόσο νερό. Το δεύτερο ζήτημα τώρα είναι αξίζει να δώσω π.χ. 50€ το λιγότερο ή να περιμένω την νέα υπηρεσία και να κάνω πλέον χρήση της υπηρεσίας με την εφαρμογή (ή το box) που λογικά θα το δικαιούμαι ως δορυφορικός. Βέβαια από την άλλη θα πληρώνω συνδρομή και δεν θα έχω δορυφόρο. Τι άποψη έχετε...σας ευχαριστώ
Από την Πέμπτη, με τον πανικό που έγινε στην Αθήνα, έχασα το σήμα και από τότε ο αποδικ. δεν έχει καμία επαφή με την Κεραία (το σημα είναι μηδενικό), μετά από μια απίστευτη ταλαιπωρία εχθές να επικοινωνήσω με την Nova (αυτό είναι μια άλλη απίστευτη ιστορία), με ενημέρωσαν ότι πρέπει να έρθει τεχνικός που θα χρεώσει 30 € . Πρώτα από όλα, πραγματικά πρέπει να χρεωθώ εγώ ενώ είμαι ενεργός συνδρομητής και έχει γίνει διακοπή υπηρεσίας για την οποία δεν ευθύνομαι; Λογικά θα χρειασθεί να αλλάξει και τον δέκτη στην κεραία, γιατί είδα ότι έχει ανοίξει και φοβάμαι ότι θα έχει καεί με το τόσο νερό. Το δεύτερο ζήτημα τώρα είναι αξίζει να δώσω π.χ. 50€ το λιγότερο ή να περιμένω την νέα υπηρεσία και να κάνω πλέον χρήση της υπηρεσίας με την εφαρμογή (ή το box) που λογικά θα το δικαιούμαι ως δορυφορικός. Βέβαια από την άλλη θα πληρώνω συνδρομή και δεν θα έχω δορυφόρο. Τι άποψη έχετε...σας ευχαριστώ