Πρόβλημα με Denon 2700 - συνεχές εκκίνηση του Audyssey

nikosdasos

New member
7 September 2013
18
Καλησπέρα σε όλους ,

Ήθελα να ρωτήσω αν τυχόν έχει τύχει σε άλλον το παρακάτω θέμα σε Denon (ο δικός μου 2700 για παράδειγμα) καθώς βλέπω ότι υπάρχει θέμα και σε άλλους χρήστες διεθνώς


Ενώ δεν έχω αλλάξει τίποτα στο setup μου , μου πετάει τυχαία και συνεχώς το Audyssey setup , με τον διαπεραστικό ήχο στα ηχεία . Το βγάζει κάθε 5 λεπτά σχεδόν και ακούγεται και το βουητό στα ηχεία .
Εννοείται ότι έχω κάνει reset firmware , factory reset , lock setup , καθαρισμό ports , κτλ.
Πραγματικά δεν έχω κάνει καμία αλλαγή στα inputs/sources ούτε στα ηχεία , και όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ σπαστικό μετά από 2-3 χρόνια να βγάζει τέτοιο πρόβλημα , υποτίθεται αγοράζουμε κάτι της προκοπής για να κρατήσει .

Αν υπάρχει κάποια πρόταση και για service παραπάνω από καλοδεχούμενη .

Ευχαριστώ πολύ και καλή συνέχεια σε όλους .
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
14,874
Αγιοι Αναργυροι
Θα τον έβγαζα από την πρίζα για καμιά βδομάδα..
Όχι δεν έχω av denon , ούτε μου έτυχε ποτέ στον παλιό μου yamaha rx v1300
Φυσικά ο παλιός Γιαμ δεν έχει auto calibration....
 

nikosdasos

New member
7 September 2013
18
Θα τον έβγαζα από την πρίζα για καμιά βδομάδα..
Όχι δεν έχω av denon , ούτε μου έτυχε ποτέ στον παλιό μου yamaha rx v1300
Φυσικά ο παλιός Γιαμ δεν έχει auto calibration....

Γεια σου vlad σε ευχαριστώ για την απάντηση
Που πιστεύεις ότι θα βοηθήσει αν το βγάλω από την πρίζα για μια εβδομάδα ;
Μου φαίνεται σαν πρόβλημα είτε στο HDMI board είτε software ίσως .
Υπάρχει εμπειρία από άλλον ίσως , αλλιώς πρόταση για service .?
Ευχαριστώ πολύ και πάλι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,524
Αθήνα
Είναι ακόμα σε εγγύηση; Αν ναι, τότε ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και τέλος.

Αν όχι, τότε πάλι ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και θα σε κατευθύνουν αυτοί προς το service.
 

marios

Senior Member
20 June 2006
490
Παιδιά άρχισε και σε μένα το ίδιο πρόβλημα μετά από αναβάθμιση firmware νομίζω (δεν έχω αλλάξει τίποτα από την 1η μέρα, μπήκε σε σημείο να εξυπηρετήσει τις παιχνιδομηχανές PS5, XBOX X, PC nova, cosmote κλπ)
Μου είπε και εμένα κάποιος να το βγάλω από την πρίζα για 1~2 μέρες. Το έχετε δοκιμάσει? Εφτιαξε ?
 

nikosdasos

New member
7 September 2013
18
Παιδιά άρχισε και σε μένα το ίδιο πρόβλημα μετά από αναβάθμιση firmware νομίζω (δεν έχω αλλάξει τίποτα από την 1η μέρα, μπήκε σε σημείο να εξυπηρετήσει τις παιχνιδομηχανές PS5, XBOX X, PC nova, cosmote κλπ)
Μου είπε και εμένα κάποιος να το βγάλω από την πρίζα για 1~2 μέρες. Το έχετε δοκιμάσει? Εφτιαξε ?

Τα είχα δοκιμάσει όλα και τίποτα δεν έφτιαξε , συνεχώς το ίδιο πρόβλημα .
Εν τελεί το πήγα στο service και μου επιβεβαίωσαν ότι ήταν γνωστό θέμα και το διόρθωσαν (100 Ευρώ περίπου )
Τραγικό για καινούργιο μηχάνημα και έχουν και πολλοί άλλοι το ίδιο θέμα .
Μετά και από τη φόλα με το HDMI board δεν είναι να τους έχεις εμπιστοσύνη για τίποτα πλέον , όλα μιας χρήσης μηχανήματα
Όπου άλλου μπορώ να βοηθήσω πες μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

nikosdasos

New member
7 September 2013
18
Είναι hardware και είπαν ότι είναι γνωστό θέμα στην Denon . Τους ενημέρωσε η Denon και τι αλλαγές να κάνουν για να λυθεί


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

nikosdasos

New member
7 September 2013
18
Δεν μου είπαν αν είναι για όλες τις σειρές .
Ελπίζω να μην σου τύχει και εσένα , βέβαια μετά το service δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα αλλά η οποία εμπιστοσύνη έχει χαθεί.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π