Καλησπέρα παιδιά...
Έχω πρόβλημα με μία LG 42LE5300 που την αγόρασα 800 ευρώ πέρυσι στις 5 Ιανουαρίου 2011 από τα mediaMarkt.
Στις 7 Ιανουαρίου φέτος μου εμφάνισε στη δεξιά πλευρά ένα κίρινο σημάδι σαν νερά κατακόρυφα σε πάχος 7,8 εκατοστά.Αμέσως πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου στείλανε το εξουσιοδοτημένο service Λάρισας οι οποίοι με πήρανε τηλέφωνο και μου είπαν ότι χάλασε το πάνελ και θα ρθούνε να το κοιτάξουν από κοντά.Αφού με στήσανε σε ένα ραντεβου και ενώ με είχαν πάρει σάββατο και μου είπαν ότι το πάνελ θέλει 5-6 μέρες για να έρθει τη δευτέρα με παίρνουν τηλέφωνο να έρθουν να δουν την tv.Έρχονται σπίτι μου λένε όντως θέλει αλλαγή το πάνελ και ότι το πάνελ ήρθε!!!σε μια μέρα.Τέλος πάντων την παίρνουνε,μου αλλάζουνε το πάνελ και μετα από 5 μέρες πάω και την παραλαμβάνω εγώ γιατι αυτοί με πήγαιναν από μέρα σε μέρα.Όλα αυτά χωρίς αποδείξεις,δελτία αποστολής και τέτοια.Την παίρνω σπίτι τη βάζω σε λειτουργιά τη ρυθμίζω και ανακαλύπτω ένα-ένα τα προβλήματα που δεν είχα ακόμα και με χαλασμένο το πάνελ.Έχουμε και λέμε:
1)Αποτυπώματα στα πρόσωπα και στις γρήγορες κινήσεις
2)Το clouding, όπως έμαθα απο σας ότι λέγεται,από εκεί που ήτανε στις τέσσερις γωνίες της tv τώρα υπάρχει εκτός από εκεί και σε διάφορα σημεία της τηλεόρασης κυρίως οριζόντια σε όλο το πάνω μέρος της οθόνης
3)Dvd πλέον δεν μπορώ να δω αφού η εικόνα είναι θολή και δείχνει σαν βιντεοκασέτα χαλασμένη και τα γράμματα εχουν δοντάκια(Το ίδιο και στο home cinema και στο playstation 3.Δοντάκια στα γράμματα εμφανίζονται και στα ψηφιακά.
4)Τις προάλλες στο erthd όταν έδειχνε κοντινό έναν παίχτη γύρω-γύρω η εικόνα τρεμόπαιζε ή έκανε νερά
Μπορεί να μου διαφεύγει και κάτι αλλά τα βασικά είναι αυτά.
Όλα αυτό το διάστημα,από τότε που έγινε η πρώτη αλλαγή πάνελ στις 16 Ιανουαρίου αν θυμάμαι καλά, την έχω ξαναπάει δυο φορές στο service, έχουμε αλλάξει κι άλλο πάνελ και την πλακέτα(main)αλλά πάλι τα ίδια.Δήλωσα τη βλάβη στα κεντρικά και πάλι πριν τρεις βδομάδες,με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός αυτή τη δευτέρα και μου είπε θα έρθει σπίτι να αλλάξουμε την main και αν δε γίνει θα κάνει αίτηση αντικατάστασης.Αλλάξαμε και πάλι τα ίδια.Την παίρνει λέγοντας μου ότι θα κάνει αίτηση αντικατάστασης.Την επόμενη μέρα παίρνω στην εταιρία και μου λένε ότι η αναφορά του ήταν ότι η τηλεόραση λειτουργεί κανονικά.
Έβαλα και τη δικηγόρο μου να τους πάρει τηλέφωνο αλλά δε βρίσκει άκρη και αυτή.
Σας παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω και τι μπορώ να διεκδικήσω σ' αυτή την περίπτωση γιατί έχω φτάσει στα όριά μου με την κοροιδία τους.Έχω δώσει 800euro και δεν θέλω να το αφήσω έτσι...
Ευχαριστώ.
Έχω πρόβλημα με μία LG 42LE5300 που την αγόρασα 800 ευρώ πέρυσι στις 5 Ιανουαρίου 2011 από τα mediaMarkt.
Στις 7 Ιανουαρίου φέτος μου εμφάνισε στη δεξιά πλευρά ένα κίρινο σημάδι σαν νερά κατακόρυφα σε πάχος 7,8 εκατοστά.Αμέσως πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών και μου στείλανε το εξουσιοδοτημένο service Λάρισας οι οποίοι με πήρανε τηλέφωνο και μου είπαν ότι χάλασε το πάνελ και θα ρθούνε να το κοιτάξουν από κοντά.Αφού με στήσανε σε ένα ραντεβου και ενώ με είχαν πάρει σάββατο και μου είπαν ότι το πάνελ θέλει 5-6 μέρες για να έρθει τη δευτέρα με παίρνουν τηλέφωνο να έρθουν να δουν την tv.Έρχονται σπίτι μου λένε όντως θέλει αλλαγή το πάνελ και ότι το πάνελ ήρθε!!!σε μια μέρα.Τέλος πάντων την παίρνουνε,μου αλλάζουνε το πάνελ και μετα από 5 μέρες πάω και την παραλαμβάνω εγώ γιατι αυτοί με πήγαιναν από μέρα σε μέρα.Όλα αυτά χωρίς αποδείξεις,δελτία αποστολής και τέτοια.Την παίρνω σπίτι τη βάζω σε λειτουργιά τη ρυθμίζω και ανακαλύπτω ένα-ένα τα προβλήματα που δεν είχα ακόμα και με χαλασμένο το πάνελ.Έχουμε και λέμε:
1)Αποτυπώματα στα πρόσωπα και στις γρήγορες κινήσεις
2)Το clouding, όπως έμαθα απο σας ότι λέγεται,από εκεί που ήτανε στις τέσσερις γωνίες της tv τώρα υπάρχει εκτός από εκεί και σε διάφορα σημεία της τηλεόρασης κυρίως οριζόντια σε όλο το πάνω μέρος της οθόνης
3)Dvd πλέον δεν μπορώ να δω αφού η εικόνα είναι θολή και δείχνει σαν βιντεοκασέτα χαλασμένη και τα γράμματα εχουν δοντάκια(Το ίδιο και στο home cinema και στο playstation 3.Δοντάκια στα γράμματα εμφανίζονται και στα ψηφιακά.
4)Τις προάλλες στο erthd όταν έδειχνε κοντινό έναν παίχτη γύρω-γύρω η εικόνα τρεμόπαιζε ή έκανε νερά
Μπορεί να μου διαφεύγει και κάτι αλλά τα βασικά είναι αυτά.
Όλα αυτό το διάστημα,από τότε που έγινε η πρώτη αλλαγή πάνελ στις 16 Ιανουαρίου αν θυμάμαι καλά, την έχω ξαναπάει δυο φορές στο service, έχουμε αλλάξει κι άλλο πάνελ και την πλακέτα(main)αλλά πάλι τα ίδια.Δήλωσα τη βλάβη στα κεντρικά και πάλι πριν τρεις βδομάδες,με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός αυτή τη δευτέρα και μου είπε θα έρθει σπίτι να αλλάξουμε την main και αν δε γίνει θα κάνει αίτηση αντικατάστασης.Αλλάξαμε και πάλι τα ίδια.Την παίρνει λέγοντας μου ότι θα κάνει αίτηση αντικατάστασης.Την επόμενη μέρα παίρνω στην εταιρία και μου λένε ότι η αναφορά του ήταν ότι η τηλεόραση λειτουργεί κανονικά.
Έβαλα και τη δικηγόρο μου να τους πάρει τηλέφωνο αλλά δε βρίσκει άκρη και αυτή.
Σας παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω και τι μπορώ να διεκδικήσω σ' αυτή την περίπτωση γιατί έχω φτάσει στα όριά μου με την κοροιδία τους.Έχω δώσει 800euro και δεν θέλω να το αφήσω έτσι...
Ευχαριστώ.