Καλησπέρα ,
Είχα αγοράσει την συγκεκριμένη τηλεόραση από τα Expert που εμπορεύεται προϊόντα Samsung της επίσημης αντιπροσωπείας. Ξαφνικά πριν 20 ημέρες περίπου και όλως τυχαίως μόλις 1 χρόνο μετά τη λήξη της εγγύησης της η τηλεόραση χάλασε κάνοντας το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει χωρίς να ανάβει ποτέ. Την πήγα στο επίσημο Service της Samsung στον Κύριο Μαγγιώρο στη Νέα Ιωνία όπου με ενημέρωσε ότι πρόκειται για πρόβλημα σε μία πλακέτα πίσω από το panel που δίνει εντολή στο πάνελ . Η επιδιόρθωση μου στοίχισε 154 ευρώ. Κι ενώ όντος το πρόβλημα εξαφανίστηκε ανακάλυψα ότι η ποιότητα εικόνας της τηλεόρασης μου είχε γίνει άθλια. Μίλησα με τον Κύριο Μαγγιώρο και με ενημέρωσε ότι η βλάβη που έπαθε η συγκεκριμένη πλακέτα δημιούργησε πρόβλημα και στο πανελ όμως η αλλαγή πάνελ είναι ασύμφορη όπως καταλαβαίνετε. Οπότε έχω βρεθεί πλέον με μία τηλεόραση αρχικής τιμής 1800 ευρώ που μόλις σε 3 χρόνια μετά την αγορά και μόλις 1 χρόνο μετά την λήξη της εγγύησης της είναι για τα σκουπίδια.
Έχω στείλει ήδη ξεχεστήριο mail στην Samsung αλλά ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει σωτηρία για την τηλεορασίτσα μου και αν μπορώ να τους κυνηγήσω με οποιονδήποτε νομικό τρόπο.
Ευχαριστώ
Είχα αγοράσει την συγκεκριμένη τηλεόραση από τα Expert που εμπορεύεται προϊόντα Samsung της επίσημης αντιπροσωπείας. Ξαφνικά πριν 20 ημέρες περίπου και όλως τυχαίως μόλις 1 χρόνο μετά τη λήξη της εγγύησης της η τηλεόραση χάλασε κάνοντας το γνωστό πρόβλημα που ανοιγοκλείνει χωρίς να ανάβει ποτέ. Την πήγα στο επίσημο Service της Samsung στον Κύριο Μαγγιώρο στη Νέα Ιωνία όπου με ενημέρωσε ότι πρόκειται για πρόβλημα σε μία πλακέτα πίσω από το panel που δίνει εντολή στο πάνελ . Η επιδιόρθωση μου στοίχισε 154 ευρώ. Κι ενώ όντος το πρόβλημα εξαφανίστηκε ανακάλυψα ότι η ποιότητα εικόνας της τηλεόρασης μου είχε γίνει άθλια. Μίλησα με τον Κύριο Μαγγιώρο και με ενημέρωσε ότι η βλάβη που έπαθε η συγκεκριμένη πλακέτα δημιούργησε πρόβλημα και στο πανελ όμως η αλλαγή πάνελ είναι ασύμφορη όπως καταλαβαίνετε. Οπότε έχω βρεθεί πλέον με μία τηλεόραση αρχικής τιμής 1800 ευρώ που μόλις σε 3 χρόνια μετά την αγορά και μόλις 1 χρόνο μετά την λήξη της εγγύησης της είναι για τα σκουπίδια.
Έχω στείλει ήδη ξεχεστήριο mail στην Samsung αλλά ήθελα να ρωτήσω εάν υπάρχει σωτηρία για την τηλεορασίτσα μου και αν μπορώ να τους κυνηγήσω με οποιονδήποτε νομικό τρόπο.
Ευχαριστώ