Πρόβλημα με Toshiba-Intersys

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Καλησπέρα φίλοι,
Στα τέλη Ιουνίου αγοράσαμε απο την Intersys 2 LCD Toshiba 42WLG66PG (1εγώ και 1 ο ξάδερφος μου) πληρώνοντας 2600 ευρώ έκαστος και μαλιστα εξοφλώντας τες 2 μερες πριν την παράδοσή τους.
Στις 15 Ιανουρίου ο ξαδερφος μου αποφασισε να απευθυνθει στο service επειδη απο τα τελη Δεκεμβριου διαπιστωσε μια αχνη μαυρη γραμμη ακριβως στο κεντρο της οθονης και σε ολο το πλατος της ενοχλητική πολυ σε HD δορυφορικα καναλια και σε ανοιχτα χρωματα γενικα (ουρανος, λευκο). Η intersys τον παρέπεμψε στο service της Astra, ανθρωποι της οποιας ευγενεστατοι πηγαν στο σπιτι του, διαπίστωσαν το προβλημα και την παρέλαβαν για τα ...δεοντα. Σε δυο μερες τον ενημερωσαν οτι βρηκαν το προβλημα , και χρειαζονται ενα νταλλακτικο το οποιο παρηγγειλαν και ευελπιστουν να το λαβουν σε 3-4 εργασιμες και να το αντικαταστησουν. Στις 25/1 ενημερωθηκε με δικη του πρωτοβουλια οτι δεν ειχε ερθει το ανταλλακτικο, οτι αναμενονταν παραλαβη στις 25 ή 26/1. Ματαίως. Στις 26/1 επικοινωνει ξανα με την Astra η οποια του αναφερει οτι η intersys δεν εχει στειλει κανενα ανταλλακτικό και οτι αν επροκειτο για βλάβη εκτός εγγυησης θα ειχε τελειωσει ενώ τωρα.....οχι. Επικοινωνει αμεσως με την intersys , του ζηταν τηλεφωνο, στοιχεια, αναφορά προβλήματος ωστε να επικοινωνησουν μαζι του. Ουδεις στις 26/1 επικοινωνησε. Στις 29/1 επικοινωνει ξανα με την intersys,και επιμενοντας (αφου ζητουσαν ξανα στοιχεια για να επικοινωνησουν μαζι του) μιλάει με τον κυριο..........(το ονομα ,μας ειναι γνωστο, δεν το αναφερουμε για την ωρα) ο οποιος του δηλωνει απολυτα ενημερος του θεματος, και του αναφερει οτι εχει ηδη το ανταλλακτικο το οποιο θα εστελνε στις 29 ή το πρωι στις 30/1 στην Astra ωστε να αντικατασταθει το προβληματικό και ελπίζει να ειναι ετοιμη η τηλεοραση μεχρι το τελος της εβδομαδας (δλδ 2/2, αυριο). Στις 30/1 απογευμα (16:00) επικοινωνει με την Astra οι οποιοι του λενε οτι κανενα ανταλλακτικο δεν ηρθε απο την intersys και επιπλεον οτι δεν μπορουν να βρουν πουθενα τον κυριο............Ομορφιές. Την 1/2 (σημερα) επικοινωνει ξανα με την intersys το πρωι (10:00), του ζηταν στοιχεια κλπ. για να επικοινωνησει μαζι του ο κυριος..........Ανταπαντα οτι δεν θελει να μιλησει με αυτον τον κυριο αλλα με καποιον προισταμενο του, κραταν τα στοιχεια του για να τον καλεσει καποιος κυριος διευθυντης με ονομα..........(κι αυτο μας ειναι γνωστο...επιφυλασσομεθα), επικοινωνει ξανα στις 13:00, αλλά ηταν σε meeting και η γραμματεας δεν ηξερε ουτε που ειναι το meeting , ούτε πότε θα επιστρέψει, ούτε αν θα επιστρέψει. Πέρασε και η 1η Φεβρουαρίου χωρίς φωνη κι ακρόαση...κι αισίως βαδιζουμε για 20 μερες στο service (αφου ακομα κι αυριο να παρουν το ανταλλακτικο, χρειαζεται να τοποθετηθει, να μεινει να δουλευει 2 εργασιμες μερες συνεχως οπως ειπαν απο την Astra για να την παραδόσουν.
Αυτά τα ολίγα,
θα σας κρατω ενημερους, αν ειστε περιεργοι όπως εγω, που καθε βραδυ που γυρναω στο σπιτι μου ανοιγω την Toshiba μου, πλησιαζω σε απόσταση αναπνοής και κοιταω στο μεσον του πανελ και κατα πλάτος μήπως δω τιποτα κακό.....ευτυχως ολα βαινουν καλώς για εμενα (και φυσικά δεν σημαινει οτι επειδη ετυχε αυτο στη μια θα συμβει και στην/σε άλλη),
συγγνωμη αν ημουν κουραστικός

τα ξαναλέμε....
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,475
BVR (Beyond Visual Range)
Toν Απριλιο που εψαχνα για τηλεοραση εστειλα τρεις φορες email στην Intersys και τους ρωτουσα ποτε θα κυκλοφορησει η σειρα WL66 (ενδιαφερομουν για την 37WL66). Δεν πηρα απαντηση ποτε οποτε δεν προκειται και ποτε να αγορασω Toshiba. Ειναι φανερο οτι δεν εχουν κανενα σεβασμο για τον καταναλωτη.:slapface:
 

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Φυσικά και δεν δείχνουν κανενα σεβασμό στον καταναλωτη, αλλά αυτοί στην intersys και σε οτι αφορά προιόντα εκτος Pioneer εχω την εντύπωση οτι για να μην πω τα σαμποτάρουν, δεν ενδιαφέρονται καν για την πορεια τους στην αγορά. Από τον Ιανουάριο του 2006 που γνωριζα την ύπαρξη της εν λογω τηλεόρασης (42WLG66P), ενοχλούσα τηλεφωνικα και οχι με μειλ τους πωλητές της intersys. Ουδεις γνωριζε αν υπάρχει τετοια τηλεόραση, αν θα ερθει εδω στον καταραμενο τοπο, πότε θα ερθει...τίποτα. Όταν πλεον την έμαθαν, κατα τις αρχές Ιουνίου 2006,και σε νεα τηλεφωνικη επικοινωνια με καποιον προσπαθουσε να με πεισει να αγοράσω την Pioneer και να μην δωσω τοσα λεφτα για την Toshiba. Βρε καλε μου, βρε χρυσε μου, ξερω ποσο καλη και κορυφαια ειναι η Pioneer,αλλά εγω εχω κολλησει τωρα με την Toshiba που ειναι 1920*1080 (και τοτε δεν υπήρχε καμια αλλη 42αρα με αυτη την αναλυση), την ειδα και μου αρεσε, δεν θελω plasma, θελω LCD...εκει αυτος....παρε Pioneer.Έχω λοιπόν την εντύπωση οτι πρέπει να ενημερωθει και η μαμά Toshiba για το ποιοι εδω εχουν αναλάβει να προωθησουν τα προιόντα της.
Ειρήσθω εν παρόδω....ωρα 11:00, 2/2 και ουδεις εχει θεωρησει απο την intersys,οτι ειναι υποχρεωμενος να επικοινωνησει
Ίδωμεν...
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα με Toshiba-Intersys

Φυσικά και δεν δείχνουν κανενα σεβασμό στον καταναλωτη, αλλά αυτοί στην intersys και σε οτι αφορά προιόντα εκτος Pioneer εχω την εντύπωση οτι για να μην πω τα σαμποτάρουν, δεν ενδιαφέρονται καν για την πορεια τους στην αγορά. Από τον Ιανουάριο του 2006 που γνωριζα την ύπαρξη της εν λογω τηλεόρασης (42WLG66P), ενοχλούσα τηλεφωνικα και οχι με μειλ τους πωλητές της intersys. Ουδεις γνωριζε αν υπάρχει τετοια τηλεόραση, αν θα ερθει εδω στον καταραμενο τοπο, πότε θα ερθει...τίποτα. Όταν πλεον την έμαθαν, κατα τις αρχές Ιουνίου 2006,και σε νεα τηλεφωνικη επικοινωνια με καποιον προσπαθουσε να με πεισει να αγοράσω την Pioneer και να μην δωσω τοσα λεφτα για την Toshiba. Βρε καλε μου, βρε χρυσε μου, ξερω ποσο καλη και κορυφαια ειναι η Pioneer,αλλά εγω εχω κολλησει τωρα με την Toshiba που ειναι 1920*1080 (και τοτε δεν υπήρχε καμια αλλη 42αρα με αυτη την αναλυση), την ειδα και μου αρεσε, δεν θελω plasma, θελω LCD...εκει αυτος....παρε Pioneer.Έχω λοιπόν την εντύπωση οτι πρέπει να ενημερωθει και η μαμά Toshiba για το ποιοι εδω εχουν αναλάβει να προωθησουν τα προιόντα της.
Ειρήσθω εν παρόδω....ωρα 11:00, 2/2 και ουδεις εχει θεωρησει απο την intersys,οτι ειναι υποχρεωμενος να επικοινωνησει
Ίδωμεν...

Απ´ οτι φαινεται η συμφωνια-συμβαση αντιπροσωπευσης της pioneer ειναι πιο προσοδοφορα απο οτι αυτη με την toshiba.:chinscratch:
 

Κρυωνάς Νίκος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,407
Κιλκίς
Κε xrhstos δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά το κείμενο με το οποίο αναφέρεται το πρόβλημα σας αποτελεί ανώνυμη καταγγελία.

Κατ' αρχήν το avclub είναι στο πλευρό του καταναλωτή και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας και στο να λάβετε απάντηση στα ερωτήματα σας, αλλά και να έχει αίσιο τέλος η όποια ταλαιπωρία σας.

Αυτό που δεν μπορούμε όμως να κάνουμε είναι να φιλοξενούμε μια ανώνυμη καταγγελία στο δυκτιακό αυτό τόπο. Αν λοιπόν επιθυμείτε να παραμείνει αυτό το θέμα και να μην σβηστεί, θα πρέπει μέσα σε 24 ώρες να μας δώσετε τα στοιχεία σας. Αν δεν επιθυμείτε να τα ποστάρετε μπορείτε να μου τα στείλετε με προσωπικό μήνυμα.

Το ίδιο μήνυμα θα το λάβετε επίσης και με π.μ. Έτσι ώστε αν περάσει το 24ώρο να έχετε την ευκαιρεία να ενημερωθείτε για αυτό που σας ζητάω.
 

Κρυωνάς Νίκος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,407
Κιλκίς
Για την ουσία του θέματος έχω να πω μόνο τρία παργματάκια, αν και συμπάσχω με όποιον συμφορουμίτη έχει πρόβλημα δεν μπορώ να μην κάνω τις εξείς παρατηρήσεις.

1. Δεν είμαστε λαϊκό δικαστήριο, και δεν είναι ο ρόλος μας να κρίνουμε-κατακρίνουμε κάποιον, ειδικά όταν δεν έχουμε ακούσει τη δική του τοποθέτηση.
2. Ο χρόνος των 20 ημερών αλλά και ακόμα παραπάνω, για την Ελληνική πραγματικότητα δεν νομίζω να αποτελεί αρνητικό ρεκόρ, και σε κάποιες περιπτώσεις επισκευής μπορεί να είναι και το μίνιμουμ. Όλες οι άλλες λεπτομέρειες που αναφέρει ο φίλος μας είναι πολύ χρήσιμες για γνώση και συμόρφωση όλων, αλλά δεν υπάρχει λόγος να τις σχολιάσουμε εδώ.
3. Θα παρακαλούσα να μην υπάρχει συνέχεια στο θέμα μέχρι να λάβω τα στοιχεία του καταγγέλοντος και πολύ πιθανόν και την απάντηση από την Intersys.

Ευχαριστώ
 

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Τα στοιχεια μου πρέπει πλέον να σας ειναι γνωστα με το προσωπικό μηνυμα που σας έστειλα,
Ευχαριστώ
Κε xrhstos δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει αλλά το κείμενο με το οποίο αναφέρεται το πρόβλημα σας αποτελεί ανώνυμη καταγγελία.

Κατ' αρχήν το avclub είναι στο πλευρό του καταναλωτή και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας και στο να λάβετε απάντηση στα ερωτήματα σας, αλλά και να έχει αίσιο τέλος η όποια ταλαιπωρία σας.

Αυτό που δεν μπορούμε όμως να κάνουμε είναι να φιλοξενούμε μια ανώνυμη καταγγελία στο δυκτιακό αυτό τόπο. Αν λοιπόν επιθυμείτε να παραμείνει αυτό το θέμα και να μην σβηστεί, θα πρέπει μέσα σε 24 ώρες να μας δώσετε τα στοιχεία σας. Αν δεν επιθυμείτε να τα ποστάρετε μπορείτε να μου τα στείλετε με προσωπικό μήνυμα.

Το ίδιο μήνυμα θα το λάβετε επίσης και με π.μ. Έτσι ώστε αν περάσει το 24ώρο να έχετε την ευκαιρεία να ενημερωθείτε για αυτό που σας ζητάω.
 

bros400pgm

AVClub Enthusiast
Απάντηση: Re: Πρόβλημα με Toshiba-Intersys

2. Ο χρόνος των 20 ημερών αλλά και ακόμα παραπάνω, για την Ελληνική πραγματικότητα δεν νομίζω να αποτελεί αρνητικό ρεκόρ, και σε κάποιες περιπτώσεις επισκευής μπορεί να είναι και το μίνιμουμ. .

κοιτα να δεις που εχουμε φτασει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Καλημέρα σε όλους,
Το πρόβλημα με την intersys για την Tooshiba βαίνει προς επίλυση. Ενημερωθήκαμε χθές οτι δεν αποκαθίσταται η βλάβη με τα ανταλλακτικά που περίμεναν και ως εκ τουτου αποφάσισαν να αλλάξουν την τηλεόραση με μια ιδια. Ευχαριστούμε κατ αρχάς και αναμένουμε τις ουσιαστικότερες εξελίξεις
 

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Μια εβδομάδα μετά απο την απόφαση της intersys να αντικαταστήσει την Toshiba, και αφού ουδείς εκρινε σκόπιμο να μας ενημερώσει για την φαση που βρίσκεται το ζήτημα, αποφασίσαμε εμείς να τους ενοχλήσουμε. Με δεδομενη την δυσκολία επικοινωνίας μαζί τους (το εχουμε αποδεχθεί πλέον), δεν μας ενημέρωσαν για τίποτα, παρά μόνο μας υπενθύμισαν τη διαδικασια (η παλιά να επιστρεψει στην intersys και από την αποθήκη να φυγει η καινουρια), χωρίς να μπορουν να μας πουν τι απο ολα αυτά εχει γινει. Ακολούθησε επικοινωνια με την Astra service από όπου ενημερωθήκαμε οτι εχθές εφυγε η παλιά τηλεοραση απο εκει.
Από οτι φαινεται τα καμιόνια της intersys θελουν 6-7 μερες να κινηθουν εντος της πρωτευουσας και να φτασουν στο προορισμό τους....λόγω παλαιότητας αραγε; ή κίνησης στους δρόμους;
Αν λοιπόν θέλουν αλλες 6-7 μερες για να φτασουν....αλλες 5-6 να αποφασίσει η αποθηκη κι άλλες 10-15 μερες να φτασει το καμιόνι στη Βουλα...καλό Πάσχα.
Ευτυχώς πάντως ως Έλληνες εχουμε πλέον καταλήξει στο συμπέρασμα οτι η ιδιωτική πρωτοβουλία ειναι αυτη που υπερέχει σε σχέση με τους ρυθμούς του επάρατου Δημόσιου.
Αυτά εν τάχυ....περιμενουμε βεβαια και την ενημέρωση απο την επίσημη intersys, αφού οτι μαθαμε το μαθαμε απο την Astra. Η intersys αγνοει επισήμως οτιδήποτε.
Περιμένουμε....
 

bros400pgm

AVClub Enthusiast
H Intersys απαντησε μεσω του κ.Κρυωνα, ή το εκανε γαργαρα?

Το προβλημα σου δρομολογηθηκε χαρις στην επεμβαση του κ.Διαχειριστη (ή καποιου γνωστου) η ετυχε να γινει την συγκεκριμενη δεδομενη στιγμη?

Θελω να μαθω, διοτι θεωρω την pioneer μια υποψηφια εταιρια προς αγορα dvd player
 

xrhstos

AVClub Addicted Member
6 December 2006
1,377
Η σημερινή απάντηση δια στόματος intersys είναι οτι θα παραλάβουμε την τηλεόραση εντός δυο εργάσιμων ημερών και μάλιστα θα γίνει προσπάθεια για την Παρασκευή. Επ´ αυτού...ίδωμεν.
Όσον αφορά για το αν η ευαισθητοποίηση της intersys έγινε κατόπιν παρέμβασης κάποιου εκ των διαχειριστών....η άισθησή μου (δεν εχω καμια πληροφόρηση ή σαφή ένδειξη, παρά μόνο ...αίσθηση) είναι οτι έγινε μετά απο παρέμβαση καποιου διαχειριστή. Προσωπικά δεν πιστευω στις συμπτωσεις....15 μερες η επίσημη intersys αδιαφορουσε, κρυβονταν κλπ.....και αίφνης μόλις χασαμε την υπομονη μας και γράψαμε εδω κατι...σε 2 μέρες άρχισαν να ενδιαφερονται και δρομολόγησαν το θεμα.
Γενικώς...το σκεφτήκαμε καλά όταν αποφασισαμε να αγοράσουμε προιόντα της intersys γιατί γνωρίζαμε οτι το service τους είναι επιεικώς προβληματικό. Για αυτο ειχα απ ευθειας γνωση απο στενό συγγενικό μου προσωπο που προ αρκετων ετών δούλευε στην intersys και μου ειχε χτυπήσει τα...καμπανάκια. Βεβαια απο οτι βλέπω λίγο ή πολύ...ολες οι εταιριες βράζουν στο ιδιο καζάνι...βασικά να πουλήσουμε....και αν στραβώσει κατι...αστους να τρέχουν...αφού από ότι φαίνεται λίγοστά προβλήματα είναι σε θέση να επιλύσουν είτε επειδή προκειται για νεα τεχνολογία ειτε επειδη δεν τους πολυνοιαζει να ασχοληθουν και να ξεστραβωθουν.
Όσον αφορά την pioneer-intersys, η αντιμετώπιση που ειχα οταν ζητουσα ενημερωση ή εδειχνα ενδιαφέρον για την Toshiba, αυτοί σωνει και καλά μου γάνωναν τον εγκέφαλο με την Pioneer XDE 42 νομιζω τότε. Θεωρώ δεδομένο λοιπόν οτι προωθουν οσον αφορά στις πωλήσεις την pionner. Τώρα τι συμβαίνει με το after sale service για τα προιόντα pioneer...μαλλον ότι και τα άλλα....
 

jorpap

New member
22 January 2007
15
Φίλοι γειά σας, Έχει κάποιος άποψη για το servise της Hitachi; Πρόσφατα αγόρασα την 42PD9700.
 

jorpap

New member
22 January 2007
15
Φίλε μου συμπτώσεις πιστεύω ότι υπάρχουν, αλλά σαφέστατα δεν είναι όλες οι αντιπροσωπίες ίδιες.
Αλλά "όποιος καεί από τον χυλό φυσά και το γιαούρτι". Έτσι και εγώ προκειμένου να αποφύγω το την εταιρία της οποίας το service με ταλαιπώρησε προοσπαθώ να "δικαιολογήσω την επιλογή μου"
 
18 June 2006
7,544
Καλημέρα!!

ΔΕΝ υπάρχουν συμπτώσεις στην ζωή!!!;)

Και ΔΕΝ είναι όλες οι αντιπρoσωπείες το ίδιο: βλέπε Samsung και LG!!

Η απάντησή μου αφορά το post του Xrhstou....που διαπίστωσε μια κινητικότητα της Intersys από την στιγμή που ανέβασε το θέμα στο club....