Καλησπέρα φίλοι,
Στα τέλη Ιουνίου αγοράσαμε απο την Intersys 2 LCD Toshiba 42WLG66PG (1εγώ και 1 ο ξάδερφος μου) πληρώνοντας 2600 ευρώ έκαστος και μαλιστα εξοφλώντας τες 2 μερες πριν την παράδοσή τους.
Στις 15 Ιανουρίου ο ξαδερφος μου αποφασισε να απευθυνθει στο service επειδη απο τα τελη Δεκεμβριου διαπιστωσε μια αχνη μαυρη γραμμη ακριβως στο κεντρο της οθονης και σε ολο το πλατος της ενοχλητική πολυ σε HD δορυφορικα καναλια και σε ανοιχτα χρωματα γενικα (ουρανος, λευκο). Η intersys τον παρέπεμψε στο service της Astra, ανθρωποι της οποιας ευγενεστατοι πηγαν στο σπιτι του, διαπίστωσαν το προβλημα και την παρέλαβαν για τα ...δεοντα. Σε δυο μερες τον ενημερωσαν οτι βρηκαν το προβλημα , και χρειαζονται ενα νταλλακτικο το οποιο παρηγγειλαν και ευελπιστουν να το λαβουν σε 3-4 εργασιμες και να το αντικαταστησουν. Στις 25/1 ενημερωθηκε με δικη του πρωτοβουλια οτι δεν ειχε ερθει το ανταλλακτικο, οτι αναμενονταν παραλαβη στις 25 ή 26/1. Ματαίως. Στις 26/1 επικοινωνει ξανα με την Astra η οποια του αναφερει οτι η intersys δεν εχει στειλει κανενα ανταλλακτικό και οτι αν επροκειτο για βλάβη εκτός εγγυησης θα ειχε τελειωσει ενώ τωρα.....οχι. Επικοινωνει αμεσως με την intersys , του ζηταν τηλεφωνο, στοιχεια, αναφορά προβλήματος ωστε να επικοινωνησουν μαζι του. Ουδεις στις 26/1 επικοινωνησε. Στις 29/1 επικοινωνει ξανα με την intersys,και επιμενοντας (αφου ζητουσαν ξανα στοιχεια για να επικοινωνησουν μαζι του) μιλάει με τον κυριο..........(το ονομα ,μας ειναι γνωστο, δεν το αναφερουμε για την ωρα) ο οποιος του δηλωνει απολυτα ενημερος του θεματος, και του αναφερει οτι εχει ηδη το ανταλλακτικο το οποιο θα εστελνε στις 29 ή το πρωι στις 30/1 στην Astra ωστε να αντικατασταθει το προβληματικό και ελπίζει να ειναι ετοιμη η τηλεοραση μεχρι το τελος της εβδομαδας (δλδ 2/2, αυριο). Στις 30/1 απογευμα (16:00) επικοινωνει με την Astra οι οποιοι του λενε οτι κανενα ανταλλακτικο δεν ηρθε απο την intersys και επιπλεον οτι δεν μπορουν να βρουν πουθενα τον κυριο............Ομορφιές. Την 1/2 (σημερα) επικοινωνει ξανα με την intersys το πρωι (10:00), του ζηταν στοιχεια κλπ. για να επικοινωνησει μαζι του ο κυριος..........Ανταπαντα οτι δεν θελει να μιλησει με αυτον τον κυριο αλλα με καποιον προισταμενο του, κραταν τα στοιχεια του για να τον καλεσει καποιος κυριος διευθυντης με ονομα..........(κι αυτο μας ειναι γνωστο...επιφυλασσομεθα), επικοινωνει ξανα στις 13:00, αλλά ηταν σε meeting και η γραμματεας δεν ηξερε ουτε που ειναι το meeting , ούτε πότε θα επιστρέψει, ούτε αν θα επιστρέψει. Πέρασε και η 1η Φεβρουαρίου χωρίς φωνη κι ακρόαση...κι αισίως βαδιζουμε για 20 μερες στο service (αφου ακομα κι αυριο να παρουν το ανταλλακτικο, χρειαζεται να τοποθετηθει, να μεινει να δουλευει 2 εργασιμες μερες συνεχως οπως ειπαν απο την Astra για να την παραδόσουν.
Αυτά τα ολίγα,
θα σας κρατω ενημερους, αν ειστε περιεργοι όπως εγω, που καθε βραδυ που γυρναω στο σπιτι μου ανοιγω την Toshiba μου, πλησιαζω σε απόσταση αναπνοής και κοιταω στο μεσον του πανελ και κατα πλάτος μήπως δω τιποτα κακό.....ευτυχως ολα βαινουν καλώς για εμενα (και φυσικά δεν σημαινει οτι επειδη ετυχε αυτο στη μια θα συμβει και στην/σε άλλη),
συγγνωμη αν ημουν κουραστικός
τα ξαναλέμε....
Στα τέλη Ιουνίου αγοράσαμε απο την Intersys 2 LCD Toshiba 42WLG66PG (1εγώ και 1 ο ξάδερφος μου) πληρώνοντας 2600 ευρώ έκαστος και μαλιστα εξοφλώντας τες 2 μερες πριν την παράδοσή τους.
Στις 15 Ιανουρίου ο ξαδερφος μου αποφασισε να απευθυνθει στο service επειδη απο τα τελη Δεκεμβριου διαπιστωσε μια αχνη μαυρη γραμμη ακριβως στο κεντρο της οθονης και σε ολο το πλατος της ενοχλητική πολυ σε HD δορυφορικα καναλια και σε ανοιχτα χρωματα γενικα (ουρανος, λευκο). Η intersys τον παρέπεμψε στο service της Astra, ανθρωποι της οποιας ευγενεστατοι πηγαν στο σπιτι του, διαπίστωσαν το προβλημα και την παρέλαβαν για τα ...δεοντα. Σε δυο μερες τον ενημερωσαν οτι βρηκαν το προβλημα , και χρειαζονται ενα νταλλακτικο το οποιο παρηγγειλαν και ευελπιστουν να το λαβουν σε 3-4 εργασιμες και να το αντικαταστησουν. Στις 25/1 ενημερωθηκε με δικη του πρωτοβουλια οτι δεν ειχε ερθει το ανταλλακτικο, οτι αναμενονταν παραλαβη στις 25 ή 26/1. Ματαίως. Στις 26/1 επικοινωνει ξανα με την Astra η οποια του αναφερει οτι η intersys δεν εχει στειλει κανενα ανταλλακτικό και οτι αν επροκειτο για βλάβη εκτός εγγυησης θα ειχε τελειωσει ενώ τωρα.....οχι. Επικοινωνει αμεσως με την intersys , του ζηταν τηλεφωνο, στοιχεια, αναφορά προβλήματος ωστε να επικοινωνησουν μαζι του. Ουδεις στις 26/1 επικοινωνησε. Στις 29/1 επικοινωνει ξανα με την intersys,και επιμενοντας (αφου ζητουσαν ξανα στοιχεια για να επικοινωνησουν μαζι του) μιλάει με τον κυριο..........(το ονομα ,μας ειναι γνωστο, δεν το αναφερουμε για την ωρα) ο οποιος του δηλωνει απολυτα ενημερος του θεματος, και του αναφερει οτι εχει ηδη το ανταλλακτικο το οποιο θα εστελνε στις 29 ή το πρωι στις 30/1 στην Astra ωστε να αντικατασταθει το προβληματικό και ελπίζει να ειναι ετοιμη η τηλεοραση μεχρι το τελος της εβδομαδας (δλδ 2/2, αυριο). Στις 30/1 απογευμα (16:00) επικοινωνει με την Astra οι οποιοι του λενε οτι κανενα ανταλλακτικο δεν ηρθε απο την intersys και επιπλεον οτι δεν μπορουν να βρουν πουθενα τον κυριο............Ομορφιές. Την 1/2 (σημερα) επικοινωνει ξανα με την intersys το πρωι (10:00), του ζηταν στοιχεια κλπ. για να επικοινωνησει μαζι του ο κυριος..........Ανταπαντα οτι δεν θελει να μιλησει με αυτον τον κυριο αλλα με καποιον προισταμενο του, κραταν τα στοιχεια του για να τον καλεσει καποιος κυριος διευθυντης με ονομα..........(κι αυτο μας ειναι γνωστο...επιφυλασσομεθα), επικοινωνει ξανα στις 13:00, αλλά ηταν σε meeting και η γραμματεας δεν ηξερε ουτε που ειναι το meeting , ούτε πότε θα επιστρέψει, ούτε αν θα επιστρέψει. Πέρασε και η 1η Φεβρουαρίου χωρίς φωνη κι ακρόαση...κι αισίως βαδιζουμε για 20 μερες στο service (αφου ακομα κι αυριο να παρουν το ανταλλακτικο, χρειαζεται να τοποθετηθει, να μεινει να δουλευει 2 εργασιμες μερες συνεχως οπως ειπαν απο την Astra για να την παραδόσουν.
Αυτά τα ολίγα,
θα σας κρατω ενημερους, αν ειστε περιεργοι όπως εγω, που καθε βραδυ που γυρναω στο σπιτι μου ανοιγω την Toshiba μου, πλησιαζω σε απόσταση αναπνοής και κοιταω στο μεσον του πανελ και κατα πλάτος μήπως δω τιποτα κακό.....ευτυχως ολα βαινουν καλώς για εμενα (και φυσικά δεν σημαινει οτι επειδη ετυχε αυτο στη μια θα συμβει και στην/σε άλλη),
συγγνωμη αν ημουν κουραστικός
τα ξαναλέμε....