Καλημέρα,
η τηλεόραση αντικαταστάθηκε την Παρασκευή όμως το τριήμερο-τετραήμερο δεν συνέδραμε για έγκαιρη ενημέρωση. Ευχαριστούμε λοιπόν εν τέλει την intersys και όσους απο το club συνέβαλαν στην επίλυση του προβλήματος.
Σαφέστατα πρέπει να αναφέρουμε και να τονίζουμε οτιδήποτε καλό, αλλά ολοι οι πελάτες ή οι δυνάμει πελάτες των εταιριων δεν ειναι υποχρεωμενοι να ειναι σε συνδεση με το όποιο avclub ωστε να έχουν μια παραπάνω πιθανότητα να αντιμετωπίσουν το πιθανό πρόβλημά τους. Είναι απίστευτο αλλά διαπιστωνουμε οτι για να γινει μια δουλειά ακόμα και σε αυτο το επίπεδο χρειάζεται μέσον . Περισσότερα ευχαριστήρια λοιπόν συμφωνώ οτι πρέπει να απευθύνονται στον διαμεσολαβητή. Αυτό που αδυνατώ να αντιληφθώ είναι το πως πρέπει να αντιμετωπίζουμε τους αντιπρόσωπους των προιόντων που αγοράζουμε, ώστε να είναι ενταξει σε κάθε είδους υποχρέωσή τους...