Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πρόβλημα σε oled55b8 και απαράδεκτη αντιμετώπιση LG - Service One
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="boymanos" data-source="post: 1058227632" data-attributes="member: 37032"><p>ακου λοιπον: 1) το να σου αλλαξουν οθονη δεν σημαινει οτι δεν θα σου βγει καλη, αλλα αν τυχον κατι στραβωσει και εχει παλι τα ιδια, θα εχεις ενα πατημα να διεκδικησεις την πιστωση, οποτε οταν την παρεις την ελεγχεις απο παντου. 2) οπως ειδες αμφισβητουν το τηλεφωνημα της 26.10.18 και θελουν να το παρουσιασουν ως μη αναγγελια βλαβης. αν εχεις κανει το τηλεφωνημα απο κινητο τηλεφωνο που εχει καταγραφει η ημερομηνια και η ωρα, μπορεις να ζητησεις σε τυχον καταγγελια την ηχογραφημενη ομιλια και το τι ειπωθηκε. επειδη υπαρχει ενα σημαντικο στοιχειο, οτι σημερα σου ειπαν για αντικατασταση οθονης, θα ηθελα να σου επισημανω το εξης: σε περιπτωση καταγγελιας, αν δεν περασει το θεμα της ημερομηνιας του τηλεφωνηματος, επειδη η εταιρεια προτεινει την επισκευη, να ξερεις οτι πιθανον η καταγγελια θα απορριφθει, γιατι συμφωνα με τις παραγραφους 3 και 5 του αρθρου 5 του νομου 2251/1994, προκρινεται η επισκευη εναντι της αντικαταστασης. τα δεδομενα λοιπον ειναι δυο: ειτε δεχεσε τωρα την επισκευη, ειτε αν μπορεις να αποδειξεις τι ειπωθηκε σε εκεινη την συνομιλια και το παρουσιασεις σαν αναγγελια βλαβης, προχωρα στην καταγγελια, εξαλου το προβλημα ειναι υπαρκτο, και αν απορριφθει η καταγγελια, παλι θα γινει η επισκευη. και σε αλλους εχει γινει αλλαγη οθονης και ειναι ολα καλα, και σε αλλους υπηρξε προβλημα, αλλα πιο ευκολα θα δικαιωθεις τοτε, οπως εγω που πηρα πιστωτικο που οι ιδιοι το προτειναν.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="boymanos, post: 1058227632, member: 37032"] ακου λοιπον: 1) το να σου αλλαξουν οθονη δεν σημαινει οτι δεν θα σου βγει καλη, αλλα αν τυχον κατι στραβωσει και εχει παλι τα ιδια, θα εχεις ενα πατημα να διεκδικησεις την πιστωση, οποτε οταν την παρεις την ελεγχεις απο παντου. 2) οπως ειδες αμφισβητουν το τηλεφωνημα της 26.10.18 και θελουν να το παρουσιασουν ως μη αναγγελια βλαβης. αν εχεις κανει το τηλεφωνημα απο κινητο τηλεφωνο που εχει καταγραφει η ημερομηνια και η ωρα, μπορεις να ζητησεις σε τυχον καταγγελια την ηχογραφημενη ομιλια και το τι ειπωθηκε. επειδη υπαρχει ενα σημαντικο στοιχειο, οτι σημερα σου ειπαν για αντικατασταση οθονης, θα ηθελα να σου επισημανω το εξης: σε περιπτωση καταγγελιας, αν δεν περασει το θεμα της ημερομηνιας του τηλεφωνηματος, επειδη η εταιρεια προτεινει την επισκευη, να ξερεις οτι πιθανον η καταγγελια θα απορριφθει, γιατι συμφωνα με τις παραγραφους 3 και 5 του αρθρου 5 του νομου 2251/1994, προκρινεται η επισκευη εναντι της αντικαταστασης. τα δεδομενα λοιπον ειναι δυο: ειτε δεχεσε τωρα την επισκευη, ειτε αν μπορεις να αποδειξεις τι ειπωθηκε σε εκεινη την συνομιλια και το παρουσιασεις σαν αναγγελια βλαβης, προχωρα στην καταγγελια, εξαλου το προβλημα ειναι υπαρκτο, και αν απορριφθει η καταγγελια, παλι θα γινει η επισκευη. και σε αλλους εχει γινει αλλαγη οθονης και ειναι ολα καλα, και σε αλλους υπηρξε προβλημα, αλλα πιο ευκολα θα δικαιωθεις τοτε, οπως εγω που πηρα πιστωτικο που οι ιδιοι το προτειναν. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Πρόβλημα σε oled55b8 και απαράδεκτη αντιμετώπιση LG - Service One
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…