Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="zxcv" data-source="post: 1297440" data-attributes="member: 11517"><p><strong>Άριστη Υποστήριξη από Νάκα.</strong></p><p></p><p>Αγόρασα προχθές (μαζί με τον 663) ένα κεντρικό ηχείο Wharfedale Diamond 8 Center από την εταιρεία Νάκας, και όταν το βράδυ το συνέδεσα διαπίστωσα πως δεν έπαιζε το twiter. Την επομένη το πρωί καταστενοχωρημένος για τη γκαντεμιά πήρα τηλ. να ενημερώσω για το πρόβλημα. </p><p>Ο προϊστάμενος του τμήματος, αφού ευγενέστατα με καθησύχασε πως δεν υπάρχει λόγος να στενοχωριέμαι (όλοι ξέρουμε πόσο ευαίσθητο είναι το θέμα των εγγυήσεων) με έβαλε στην αναμονή και προσπάθησε να προλάβει το φορτηγό που θα ερχόταν προς την περιοχή μου για να μου στείλει άμεσα ένα άλλο. Το φορτηγό όμως είχε φύγει, και για να μη μείνω Σ-Κ χωρίς ηχείο (και με τη στενοχώρια!) προσφέρθηκε ο ίδιος σχολώντας να μου το αντικαταστήσει, φέρνοντάς το ο ίδιος σπίτι μου, παρεκλίνοντας μάλιστα από την πορεία του για το σπίτι του!!!:grinning-smiley-043</p><p></p><p>Πείτε μου τώρα, αν είχατε μια παρόμοια εμπειρία, θα υπήρχε περίπτωση να αλλάξετε μαγαζί? (είχα διαβάσει παλαιότερα εδώ μέσα για το καλό όνομα του Νάκα, γι'αυτό και δεν δελεάστηκα ιδιαίτερα από τον ανταγωνιστή του 663, τον Marantz 5004 που είναι σε προσφορά).</p><p></p><p>Και φυσικά, εύχομαι οι κόποι και οι προσπάθειες των "παιδιών" που στελεχώνουν τον Νακα, να αναγνωρίζονται από την εταιρεία και ηθικά αλλά και υλικά.</p><p></p><p>Από εμένα και την παρέα μου (το ηχείο και ο ενισχυτής προορίζονται για δώρο) πολλά ευχαριστώ!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zxcv, post: 1297440, member: 11517"] [b]Άριστη Υποστήριξη από Νάκα.[/b] Αγόρασα προχθές (μαζί με τον 663) ένα κεντρικό ηχείο Wharfedale Diamond 8 Center από την εταιρεία Νάκας, και όταν το βράδυ το συνέδεσα διαπίστωσα πως δεν έπαιζε το twiter. Την επομένη το πρωί καταστενοχωρημένος για τη γκαντεμιά πήρα τηλ. να ενημερώσω για το πρόβλημα. Ο προϊστάμενος του τμήματος, αφού ευγενέστατα με καθησύχασε πως δεν υπάρχει λόγος να στενοχωριέμαι (όλοι ξέρουμε πόσο ευαίσθητο είναι το θέμα των εγγυήσεων) με έβαλε στην αναμονή και προσπάθησε να προλάβει το φορτηγό που θα ερχόταν προς την περιοχή μου για να μου στείλει άμεσα ένα άλλο. Το φορτηγό όμως είχε φύγει, και για να μη μείνω Σ-Κ χωρίς ηχείο (και με τη στενοχώρια!) προσφέρθηκε ο ίδιος σχολώντας να μου το αντικαταστήσει, φέρνοντάς το ο ίδιος σπίτι μου, παρεκλίνοντας μάλιστα από την πορεία του για το σπίτι του!!!:grinning-smiley-043 Πείτε μου τώρα, αν είχατε μια παρόμοια εμπειρία, θα υπήρχε περίπτωση να αλλάξετε μαγαζί? (είχα διαβάσει παλαιότερα εδώ μέσα για το καλό όνομα του Νάκα, γι'αυτό και δεν δελεάστηκα ιδιαίτερα από τον ανταγωνιστή του 663, τον Marantz 5004 που είναι σε προσφορά). Και φυσικά, εύχομαι οι κόποι και οι προσπάθειες των "παιδιών" που στελεχώνουν τον Νακα, να αναγνωρίζονται από την εταιρεία και ηθικά αλλά και υλικά. Από εμένα και την παρέα μου (το ηχείο και ο ενισχυτής προορίζονται για δώρο) πολλά ευχαριστώ!!! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Προβλήματα-Αντιμετώπιση-Εντυπώσεις με SERVICE Ελληνικών αντιπροσωπειών.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…