Προβλήματα με LG

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,239
Αθήνα
Αγόρασα πρόσφατα μια 26αρα LCD της LG (LG RZ 26LZ55) από Media Markt και σήμερα μου έβγαλε ένα κόκκινο pixel στο κέντρο σχεδόν του panel.. επίσης από προχθες μέχρι και σήμερα (που μηγ αντέχοντας άλλο την έβγαλα) η τηλεοπτική λήψη ήταν άθλια.. για παράδειγμα η ΕΤ1 δεν έπαιζε καθόλου.. και τα υπόλοιπα είχαν αρκετά χιόνια (σαν ψηφιακό θόρυβο)..

Θέμα κεραίας δεν παίζει μιας και μόλις σύνδεσα στην ίδια πηγή και με τα ίδια καλώδια τη γνωστή Sony 23αρα του άλλου thread (αυτή με το θόρυβο) έπαιζε τζάμι...

Ξέρει κανείς τι παίζει εν προκειμένω με την εγγύηση;
Κάνω λάθος ή η LG έχει zero pixel εγγύηση;
Για το θέμα του tuner τι μπορεί να έχει συμβεί;
Παίζει ρόλο που δεν έχει ελληνικό teletext ή ελληνικά μενού; (δηλ. μάλλον παραεισαγωγή Media Markt) για το αν θα την υποστηρίξει η LG ελλάδος;
Υπάρχει περίπτωση να γίνει upgrade το software της TV και να βελτιώνεται το tuner και να αποκτήσει ελληνικά;
Σε περίπτωση βλάβης έρχονται και την παίρνουν ή την πάς εσύ στο service;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ένας γκαντέμης χρήστης....
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,281
ΛΑΓΟΝΗΣΙ
Η εγγύηση στις tv είναι τα 5 pixels.
Ζero pixel ισχύει στα monitors.
Σε περίπτωση βλάβης,έρχονται και την παίρνουν και μόλις την επιδιορθώσουν,στην επιστρέφουν.
 

bros400pgm

AVClub Enthusiast
Παίζει ρόλο που δεν έχει ελληνικό teletext ή ελληνικά μενού; (δηλ. μάλλον παραεισαγωγή Media Markt) για το αν θα την υποστηρίξει η LG ελλάδος;

Αν θυμαμαι καλα, ενας φιλος ειχε ρωτησει την αντιπροσωπια και του ειχαν πει οτι καλυπτονται ολες οι τηλεορασεις παραεισαγωγης, αρκει το ιδιο μοντελο να το φερνει και στην ελλαδα η αντιπροσωπια.
 

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,239
Αθήνα
Τελικά ακολούθησα τη σύμβουλή των ανωτέρω, αφού είδα από το site της Media Markt ότι υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών από την αγορά.
Δεδομένου ότι από την ημέρα που παρέλαβα την TV δεν είχαν περάσει 14 ημέρες πήγα χθες στο ΜΜ Αιγάλεω και μετά από συννενοήσεις 2 ωρών κατόρθωσα να πάρω τα λεφτά μου πίσω (πίστωση στην πιστωτική με την οποία είχε γίνει η αγορά!) ..
Μιας και έχω εμπειρία από Αγγλία εννοείται ότι σε παρόμοιες πολιτικές επιστροφών δεν σε ρωτάνε καν αν έχει πρόβλημα, εδώ με σκάσανε να τους δείξω τι πρόβλημα έχει και επέμεναν να την δοκιμάσουν για να μου δείξουν ότι δεν έχει πρόβλημα ... όταν δε είδα και αποείδα τους είπα ξεκάθαρα ότι αν με ενδιέφερε η επισκευή της TV θα πήγαινα στο service της LG και όχι σε αυτούς και ότι επιθυμώ να κάνω χρήση του δικαιώματος που οι ίδιοι μου δίνουν.

Πάντως αν δεν επέμενα είναι σίγουρο ότι δεν θα έβρισκα άκρη...
Ευτυχώς ο υπέυθυνος στις τηλεοράσεις ήταν σωστός και δεν δημιούργησε περισσότερο πρόβλημα ενώ και τα κορίτσια στην υποδοχή βοήθησαν στο να γίνει η επιστροφή χρημάτων... ενώ όλοι οι υπόλοιποι απέκλειαν την επιστροφή χρημάτων και μιλούσαν στην καλύτερη για δωροεπιταγή (άλλως επιτόπου αγορά άλλου προϊόντος)...
Φάνηκε πάντως ότι κανείς δεν γνώριζε πλήρως την πολιτική της εταιρείας στο θέμα των επιστροφών και έκαναν συνέχεια τηλεφωνήματα μεταξύ τους για να επιβεβαιώσουν τι γίνεται!
Ευτυχώς η γαιδουρινή μου υπομονή και ευγενική επιμονή βοήθησαν στο να πραγματοποιηθούν τα αυτονόητα σύμφωνα με τη δική τους διαφημιζόμενη πολιτική...
Για το λόγο αυτό μην διστάζετε να επιμένετε και να απαιτείτε τα διακιώματά σας ... μην αφήνετε τις υποσχέσεις τους να μένουν κενό γράμμα.. κάποια στιγμή θα αποκτήσουν την απαραίτητη εμπειρία αλλά και κουλτούρα και η εξυπηρέτηση θα είναι άμεση όπως στο εξωτερικό που επιστροφή σημαίνει επιστροφή no questions asked...