Προβληματική εξυπηρέτηση από online shop!

Νίκος Σχ.

Supreme Member
12 July 2006
4,221
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Εγώ θεωρώ ικανοποιητική την απάντηση , και μάλιστα σύντoμα και πελάτη του ...
 
Last edited:

Mihalis S.

Supreme Member
19 June 2006
3,497
Απάντηση: Re: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα και λόγος να συνεχιστεί το θέμα. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω να πω τίποτε περισσότερο. Εμένα με καλύπτει πλήρως η παρακάτω παρατήρηση του Αλέξανδρου:
lotusdvd said:
Εδώ να σημειώσω ότι χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι σαν το Μιχάλη, και μόνο έτσι μπορεί να γίνει καλύτερο όχι μόνο ένα κατάστημα, αλλά ολόκληρη η αγορά.

Υ.Γ. Θα έλεγα πως δεν με απασχολεί πλέον το θέμα οπότε αν ο Τάσος έχει την διάθεση να αλλάξει τον τίτλο δεν έχω πρόβλημα.
 

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,492
Πειραιάς
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Εμένα με εντυπωσιάζει που ένας άνθρωπος/εκπρόσωπος καταστήματος "βγήκε μπροστά" κ είπε ότι έγινε με αποτέλεσμα να κλείσει το θέμα θετικά.
Μακάρι το παραπάνω παράδειγμα να το ακολουθούσαν όλοι.
Εύγε !
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,921
Παλλήνη
Απάντηση: Απαράδεκτη έως Αισχρή εξυπηρέτηση από online shop!

Αυτο το θεμα, αποδεικνυει και την δυναμη του forum μας στο να βοηθα στην δημοσιοποιηση αλλα και επιλυση τετοιων προβληματων.
Συγχαρητηρια και στον Μιχαλη που το δημοσιοποιησε αλλα και στον Αλεξανδρο για την ακαριαια αντιδραση του και τελικα εξυπηρετηση του πελατη..Μακαρι ολες οι εταιριες να εδειχναν το ιδιο ενδιαφερον...
Τελος θεωρω οτι ο τιτλος του θεματος πρεπει να αλλαξει ταχιστα.
 
Δεν μίλησα απο την αρχή, ίσως γιατί κατά βάθος πίστευα ότι η μεγάλη δύναμη που έχει πιά αποκτήσει το club αν και λίγο διάστημα απο την εμφάνισή του. και κυρίως η ωριμότητα που χαρακτήρίζει τα μέλη του, θα μας έδιναν με τον ένα η άλον τρόπο αυτο το τέλος, για το οποίο χαίρομαι ιδιαίτερα.
Συγχαρητήρια και στις δύο πλευρές και εύχομαι να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση.
 

lotusdvd

New member
4 September 2006
10
Καλησπέρα,

Σαν εκπρόσωπος του LotusDVD, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

Σαν «Αλέξανδρος» όμως, έχω μία ακόμη παρατήρηση, γιατί κάποιοι απόρησαν που πήρα το «θάρρος» και απάντησα.

Αυτό είναι το Internet.
Information wants to be free, ήταν ένα από τα πρώτα ρητά του Δικτύου.

Δε χρειάζεται «θάρρος» για να πεις αυτό που πιστεύεις. Πρέπει απλά να το πιστεύεις. Ο «Αλέξανδρος», είναι χρήστης του Internet, όσο είναι και ο οποιοσδήποτε άλλος εδώ μέσα. Τα καταστήματα στελεχώνονται από ανθρώπους. Οι ίδιοι άνθρωποι είναι, δεν αλλάζουν.

Κάποια στιγμή ο Βασίλης μίλησε για μία διαφορά «καταστήματος» και «πελάτη» σαν μία σχέση «ατόμου» και «κοινωνίας». Διαφωνώ. Το αντίθετο είναι. Ο πελάτης έχει τη δύναμη, όχι το κατάστημα. Αρκεί ο πελάτης να έχει την δύναμη, όρεξη και θέληση να απαιτήσει και να πει την άποψή του, όπως έγινε και εδώ. Το ίδιο συμβαίνει και στη κοινωνία, απλά βασίζεται σε αυτούς που θα πουν «δε βαριέσαι».

Επειδή το συγκεκριμένο topic έχει να κάνει με το LotusDVD, αν θέλετε τη συζήτηση περί «κοινωνίας» και «αντιμετώπισης» μπορούμε να τη συζητήσουμε αλλού, όπου θα αλλάξω και nickname για να μπορώ να απαντώ επί προσωπικής βάσης και όχι αντιπροσωπεύοντας μία επιχείρηση.

Φιλικά,

Αλέξανδρος
 
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
:eek: Το ότι μία ή ελάχιστες περιπτώσεις βαίνουν αισίως, δεν αλλάζει αβίαστα το κατεστημένο και έχουμε πολύ δρόμο ακόμη να διανύσουμε (σαν άτομα) ο καθένας μόνος. Ο πελάτης σαφώς και έχει τη δύναμη, οι καθημερινές συναλλαγές του με την αγορά όμως καταδεικνύουν σαν αποτέλεσμα το αντίθετο. Σκόπελοι αλλά και κυρίως ύφαλοι της αγοράς κάνουν τη ζωή του ατόμου δύσκολη και μάλλον και εσείς ως καταναλωτής το γευτήκατε, ασχέτως αν στο κατάστημα που απασχολείστε πετύχατε να λειτουργείτε ορθόδοξα. Ακόμη είχα διατυπώσει πως «ένα thread σαν κι’αυτό όχι ειδικά του συγκεκριμένου»… και ναι εγώ είμαι από αυτούς που απλά θα πουν «δε βαριέσαι», αλλά μόνο στον τρόπο παραγγελίας και μαχητικός όταν με ταλαιπωρούν. Επίσης δεν νομίζω να διαφωνείτε ότι το διαδύκτιο και σοβαρά forum σαν κι’αυτό είναι και η μόνη υποστηρικτική διαδικασία που θα μπορούσε να λειτουργήσει σε σχέσεις, θεμάτων κατανάλωσης, εργασιακών σχέσεων, κυβερνήσεων και υποκόμων και μάλιστα realtime.
 

Βασίλης 07

AVClub Enthusiast
18 June 2006
896
Κάνω πάρα πολλές αγορές απο Internet απο το 2000 και ότι προβλήματα παρουσιάστηκαν λύθηκαν άμεσα.:ernaehrung004:

Με αφορμή αυτήν την συζήτηση θυμήθηκα ότι μια αγορά που έγινε τον Δεκέμβριο του 2003 εξακολουθεί να είναι ανεκπλήρωτη.Πρόκειται για αγορά μιας VHS στην τιμή των 45 Ευρώ τότε!!!.Η κασσέτα έφτασε στα χέρια μου σπασμένει και επεστράφει πρίν απο τις γιορτές.Μετά απο δεκάδες e-mail σε 2 διαφορετικές διευθύνσεις η πρώτη απάντηση ήρθε τον 5/04 και η επόμενη τον 2/05:violent-smiley-030: Τελικά τον περασμένο Μάρτιο μου έστειλαν 2 DVD που καλύπτουν το ήμισυ της αξίας και απο ότι βλέπω τα άλλα 2 θα τα στείλουν τον 3/07:violent-smiley-030:
 

bros400pgm

AVClub Enthusiast
Προσωπικα, δεν καταλαβα κατι: οι ημερομηνιες που δινει ο εκπροσωπος του μαγαζιου ειναι ακρως ικανοποιητικες και χαρακτηριζονται ισως και πιο γρηγορες απο τις δικες μας στο forum.
Ο φιλος μιχαλης ομως ειπε πως εστειλε πολλα e-mail. φανταζομαι οτι εστελνε ενα-δυο καθε μερα.

Κατι δεν μου κολλαει εδω, και μου φαινεται οτι μιχαλη βιαστικες να χαρακτηρισεις ενα μαγαζι επειδη δεν απαντησε μεσα σε 1-2 ωρες.
Οσον αφορα τις ταχυμεταφορες, ναι υπαρχει μπλεξιμο και σιγουρα δεν φταει ουτε το μαγαζι αλλα βεβαιως ουτε και ο μιχαλης.

Τα εξοδα επιστροφης επρεπε να επιβαρυνουν το μαγαζι και οχι τον μιχαλη.
Τελος, η διπλη διαφορα θα επρεπε να δινεται και σε χρημα.

Αυτα τα ολιγα και εαν δεν καταλαβα κατι πρακαλω ενημερωστε με.
 

lotusdvd

New member
4 September 2006
10
Re: Απάντηση: Προβληματική εξυπηρέτηση από online shop!

Καλησπέρα ξανά,

bros400pgm said:
Τα εξοδα επιστροφης επρεπε να επιβαρυνουν το μαγαζι και οχι τον μιχαλη.

1) Η παραγγελία είχε γίνει με courier επιλογής του πελάτη.
2) Η επιστροφή τους έγινε κατ' επιλογή του πελάτη με δική τους courier, με το τρόπο που παρελήφθησαν.
3) Η επιστροφή τους στο πελάτη έγινε με δική μας courier με δική μας χρέωση.
4) Τα DVD δεν είχαν κανένα πρόβλημα σε δική μας συσκευή, αλλά παρ' όλα αυτά τα αντικαταστήσαμε.


bros400pgm said:
Τελος, η διπλη διαφορα θα επρεπε να δινεται και σε χρημα.

Υπήρχε αυτό το σκεπτικό στην αρχή, αλλά το καταργήσαμε, και σε λίγο καιρό θα καθιερωθεί μόνιμα η επιστροφή της διαφοράς σε χρήμα, ίσως μαζί με κάποιο "δωράκι".

Ο λόγος είναι ότι παρατηρήθηκε το φαινόμενο του "κέρδους". Επειδή οι παραγγελίες μας εκτελούνται άμεσα, ο παραλήπτης έχει τη παραγγελία του εντός 1-3 ημερών το πολύ.

Πόσο πιθανό είναι μέσα στις 1-2 ημέρες που μεσολαβούν να έχει βρει κάποιος φθηνότερο, ώστε την ίδια μέρα με την παραλαβή του να απαντάει "Το βρήκα εκεί τόσο, παρακαλώ στείλτε μου τη διαφορά X 2" ;

Για αυτό το λόγο δίνουμε και 5 ημέρες προθεσμία, ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικές περιπτώσεις. Ο σκοπός της επιστροφής χρημάτων είναι να καλύπτει τον πελάτη ως εγγύηση, ότι δεν προσπαθούμε να τον "κλέψουμε", ενώ ακόμη και σε περίπτωση που κάποιοι έχουν κατεβάσει τιμές για διάφορους λόγους, (όπως έγινε στη προκειμένη) να ξέρει ότι δεν θα τον "εγκαταλείψουμε" και θα πούμε "εμείς στα πήραμε, γεια σας τώρα".
Κάποιοι το εκμεταλλεύθηκαν ως "ευκαιρία για κέρδος", και για αυτό η λογική της επιστροφής της απλής διαφοράς των χρημάτων κάνει τη δουλειά της χωρίς να δίνει άλλες ευκαιρίες...


Ελπίζω ότι πλέον το θέμα έχει καλυφθεί και δεν χρειάζονται περεταίρω εξηγήσεις.