Re: Απάντηση: Προβληματική εξυπηρέτηση από online shop!
Καλησπέρα ξανά,
bros400pgm said:
Τα εξοδα επιστροφης επρεπε να επιβαρυνουν το μαγαζι και οχι τον μιχαλη.
1) Η παραγγελία είχε γίνει με courier επιλογής του πελάτη.
2) Η επιστροφή τους έγινε κατ' επιλογή του πελάτη με δική τους courier, με το τρόπο που παρελήφθησαν.
3) Η επιστροφή τους στο πελάτη έγινε με δική μας courier με δική μας χρέωση.
4) Τα DVD δεν είχαν κανένα πρόβλημα σε δική μας συσκευή, αλλά παρ' όλα αυτά τα αντικαταστήσαμε.
bros400pgm said:
Τελος, η διπλη διαφορα θα επρεπε να δινεται και σε χρημα.
Υπήρχε αυτό το σκεπτικό στην αρχή, αλλά το καταργήσαμε, και σε λίγο καιρό θα καθιερωθεί μόνιμα η επιστροφή της διαφοράς σε χρήμα, ίσως μαζί με κάποιο "δωράκι".
Ο λόγος είναι ότι παρατηρήθηκε το φαινόμενο του "κέρδους". Επειδή οι παραγγελίες μας εκτελούνται άμεσα, ο παραλήπτης έχει τη παραγγελία του εντός 1-3 ημερών το πολύ.
Πόσο πιθανό είναι μέσα στις 1-2 ημέρες που μεσολαβούν να έχει βρει κάποιος φθηνότερο, ώστε την ίδια μέρα με την παραλαβή του να απαντάει "Το βρήκα εκεί τόσο, παρακαλώ στείλτε μου τη διαφορά X 2" ;
Για αυτό το λόγο δίνουμε και 5 ημέρες προθεσμία, ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικές περιπτώσεις. Ο σκοπός της επιστροφής χρημάτων είναι να καλύπτει τον πελάτη ως εγγύηση, ότι δεν προσπαθούμε να τον "κλέψουμε", ενώ ακόμη και σε περίπτωση που κάποιοι έχουν κατεβάσει τιμές για διάφορους λόγους, (όπως έγινε στη προκειμένη) να ξέρει ότι δεν θα τον "εγκαταλείψουμε" και θα πούμε "εμείς στα πήραμε, γεια σας τώρα".
Κάποιοι το εκμεταλλεύθηκαν ως "ευκαιρία για κέρδος", και για αυτό η λογική της επιστροφής της απλής διαφοράς των χρημάτων κάνει τη δουλειά της χωρίς να δίνει άλλες ευκαιρίες...
Ελπίζω ότι πλέον το θέμα έχει καλυφθεί και δεν χρειάζονται περεταίρω εξηγήσεις.